- CES 2025: jóárasított mobil Ryzeneket is hoz az AMD
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- CES 2025: elkészült a HDMI 2.2-es verziója
- Projektor topic
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Martin Eden
tag
válasz Martin Eden #62056 üzenetére
* egy második próbálkozásra már átszalad ott is...
-
tobias40
veterán
válasz Martin Eden #62020 üzenetére
Ezt a függönysínt hol vetted és mennyibe került,mivel-hogyan vágtad bele a másik hornyot?
Olyat nem találtál amin gyárilag két horony volt?
Én is ezen a sínes vagy a kampós megoldáson agyalok,a sínes megoldás kultúráltabb a kampós olcsóbb és egyszerűbb,vmint nyilván "asszony barátibb" mert el lehet könnyen távolítani a vásznat... -
python1
veterán
válasz Martin Eden #62033 üzenetére