- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Projektor topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Akciókamerák
- CES 2025: Négy új androidos tábla jött a Lenovótól
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa174
lelkes újonc
Ez egy pendrive-ról Kodival lejátszott részlet egy 720 p, 1,8 GB , mkv - filmfájlból:
-
sasa174
lelkes újonc
válasz Martin Eden #51475 üzenetére
1920x1080 Pixel mellett 53 HZ-t ír a KODI -és nem is lehet állítani rajta ott.. laptopom nincs, asztali gép meg messzi van , 'szal nem tudom kipróbálni...külföldi fórumokon viszont a HDMI-t sem dicsérik (túl gyenge minőségű kép, néha nem ismeri fel a HDMI-re kötött eszközt) ... stb
-
sasa174
lelkes újonc
válasz wolfman #51464 üzenetére