Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz GEPESZ66 #53689 üzenetére

    Mit keres a könyvelő az ügyfélkapudban? Vagy miért okoz ez nekik komoly problémát?
    Vagy nem értem. 2 mondatban le tudjátok írni, mi a könyvelők problémája?
    A januári határidőt értem, elég szerencsétlen időpontban van.

    Azonban a jelenlegi határidő túl szoros, és nem veszi figyelembe a szakma és a vállalkozások valós helyzetét.
    Még van 3 hónap. 2 perc volt Ügyfélkapuról beállítani. (OK, volt authenticator a telómon, szóval QR kód beolvasva, és már aktív is volt.)

    Erre a magyar társadalom nincs felkészülve
    Ez mondjuk igaz. (sokan az ügyfélkapura se voltak)
    Viszont ami nagy probléma még, hogy SEHOL nem reklámozzák, nem nagyon vannak hivatalos anyagok, nem nyomatják a tévében, plakátokon, újságokban, online térben, hogy ember, le lesz lőve az ügyfélkapu, térj át.
    Egyedül egy DÁP-os plakátot láttam, de azon csak annyi van, hogy létezik. De semmi magyarázat mellé, hogy ez mi, át kell-e térni, mire jó, semmi.
    Szóval nincs edukáció, instukció. Akkor mégis mit várnak, mennyire lesz hatékony az átállás.

Új hozzászólás Aktív témák