Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Viszlát
addikt
válasz
parandroid #2197 üzenetére
Lehet több, de nem feltétlen. Havi 7-800 km felett már megéri megvenni az 1.8-ast.
-
parandroid
félisten
válasz
ladybug #2196 üzenetére
Annál korábban. Csak a végsebesség nagyobb.
Amúgy tapasztalatra az 1,4-es Focus a teljesítmény/súly alapján ugyanazt tudja, mint az 1,2-es Kalos. Ennél azért valamivel több nem ártana. Az 1,6 jó kompromisszumnak tűnik, 1,8 már fenttartásban (fogyasztás, adók) is lehet túl sok.
p -
ladybug
őstag
válasz
TexT-BoY #2191 üzenetére
Köszönöm, érthető volt minden, amit írtál. Minél nagyobb a motor, annál később adja le a max nyomatékot. Ugye?
A Kalosunk a 3-4 ezres fordulatot szereti nagyon 4-esben. Ott lehet pörgetni rendesen. Focust nem vezettem még, de remélem, hogy fogok. Fiestánk volt 1,1-es. Nagyon szerettem. Újonnan nagyon pörgős volt, aztán 4 éves kora után ellomhult. Az üléseket és a kormányfogást imádtam benne a legjobban.
Ami még érdekel az a fogyasztás. Meg hogy érdemesebb-e dízelt venni vagy inkább benzinest? -
a_tesz
Korrektor
lassan 5 éve van swiftünk, először egy 97est vettünk 2000ben vmi 100E km-rel, mondanom sem kell hogy hibátlan volt
ezen tanultam meg vezetni. aztán 3 éve lecseréltük egy újra. mindkettő a kisebbik literes motorral szerelt.
ja és tudok egy hibáját mondanibár ez csak esztétikai, és nem is nagyon látszik. szóval a hűtőnyílás egyik felén a hűtő van, a másikon meg egy takarólemez, hogy ne a motorra verődjön fel a sok cucc. namost a sólé 2 tél alatt kikezdte rajta a festést, úgyhogy megcsiszoltuk és lefújtuk neoluxszal, és majd biztos ismételni kell minden télen...
-
TexT-BoY
addikt
válasz
ladybug #2184 üzenetére
[link]
Ez nagyon jó ajánlat!
az ismerőtök Focusa meghát lehet ellustutl ha mindig nyomod a Focusnak akkor az 1.4 és az 1.6 kb 70ig együtt gyorsul sőt talán a 2.0is 50ig velükmegy aztán 110nél az 1.6 és a 2.0 egymásmelettvan és utána egyértelmüen a 2.0 gyöz...
de pl az 1.6oson 3ba olyan 4500 és 6000 között kegyetlen mekkorát huz... ugyanez megvan az 1.4 is csak nem tart olyan sokáig
Nemtudom mennyire volt érthető na mind1... Szolj ha valami érdekel és máris mondom
Viszlátnak igaza van! ha Moduus Grey 1.6 és 1.4 Ambiante Fokákat láttok kerüljétek el mert vélhetően céges autók voltak pl ilyen volt az Inter_MEtal csepelen ahol kb 110darabot selejteztek ki...
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
válasz
bnorci71 #2188 üzenetére
Így van, nem feltétlenül rossz az, csak tényleg nagyon oda kell figyelni. A cégnél ahol dolgozom, az egyik kisfőnöknek volt egy 1.6-osa, iszonyat pedantériás az ürge és kb a 4év alatt ha 20e km-t tett bele... És hát miért ne lehetnének még ilyenek, csak nem ez a jellemző
-
ladybug
őstag
válasz
bnorci71 #2185 üzenetére
Persze. Mindenképpen megnézem, megnézzük, hogy mennyi km van benne. A linkeket inkább csak a felszereltség és az ár miatt tettem be( mondjuk a futott km erősen befolyásolja az árat is). Köszönöm a segítségeteket. Most még inkább tapogatózom és utánajárok, hogy mire szeretnénk venni, addigra tisztában legyek az árakkal, és hogy mire számjthatok.
-
ladybug
őstag
válasz
TexT-BoY #2168 üzenetére
Óh, köszönöm.
Jövőre szeretnénk venni egyet. Olyan max 2-3 évesre gondoltunk. 5 ajtósra, mert a kombi már túl nagy lenne.
Érdekes, amit a motorról írsz. Ismerősöknek van 1.4-es, és elég nehézkesen gyorsul. (Egy másik barátunknak meg Escortja van, de arra is ugyanezt tudnám elmondani. Nehézkesen pörög fel a motor. Bár ezek szerint ez a Ford sajátja lehet?) Nekünk az 1.2-es Kalosunk előbb felgyorsult, mint a Focus. Igaz a sebességet meg az tartotta jobban.
[link]
[link]
Valami ilyesmire gondoltam, mint az utóbbi. A kombit azért tettem be, mert megleődtem, hogy emmnyire jó áron adják azokat is. -
tildy
nagyúr
Nem fura szerinted, hogy csak biyonzos idopontok koyt kesuzult kocsiknal van ez? Sem elotte, sem utana. Valoszinuleg a beszallitott anyag minosege nem volt megfelelo.
Nem ezen sporoltak, hisz akkor a regiekben is eltort volna.(minden 100. autot egyebkent szetcincalnak , ellenorzes celjabol... pl. heggesztesi pontok ''szakitasa'') -
MLaca
őstag
''Milyen autót vegyek?'' - nos, én eddig (pontosabban év elejéig) német autómárka párti voltam, de sorozatos csalódások (ford, opel, bmw) után a toyota mellett döntöttem. Kiderül, jól e..
-
Markgx10
őstag
Saabozni nekem is jobban tetszett, mint a 2000cm3-es szívó Volvóval menni
, 190-nél négyben odaléptem neki és még tapadtam az ülésbe, a Volvónak ott majdnem vége van. Egyébként én tuti rosszul lennék egy ilyen számlától (a Volvómnak sem túl olcsó a szervíze, Ivanicsék is megkérik az árát), de fatert nem zavarja, ott vette, csak ott nyúlhatnak hozzá. 59 évesen már nem rója meg senki érte, megteheti.
Üdv:
Márk -
bnorci71
addikt
emlegetted a karbi tisztitást meg hogy még mindig rángat szerintem ott kell kereskedni. Én ano jártam úgy hogy má vagy 5* szétszedtem illetve csak a fúvókákat szedtem+pucoltam ki mégis rángatott+alapjárat ingadozott.Szerelő is nézte álítgatta de próba út végére mindig szar volt válvonogatva magyarázta hát ez nem is lada öcsi karbi hanem moszkvics stb Na berágtam és nem csak a fúvókákat pucoltam ki ha nem a karbi összes járatát kifújkáltam-szívogattam eg ydarab bipoláncső segítségével és lám 1órai munkával újra tökéletes lett az otó
szóval az SK munka a legjobb
Estetek neki egy csavarhúzó+ villáskulcs készlettel meg tudjátok oldani SK és ha má kint vannak a fúvókák én a helyetek be a méreteit is ellenőrizném esetleg cserélném is -
Viszlát
addikt
Tök mókásak vagytok néha
-
TexT-BoY
addikt
de ne feledd azért a toyota világklasszisal jobbvolt midig mint a dacia... én isa jobban favorizálom a Toyotákat mint a dácsialogant
de ez más tészta... nézd meg hány darab toyotát és hánydarab Daciát adtak el és ugy számoldki mekkorát hibázott a Toyota... igy sem kevés de kevesebb
-
TexT-BoY
addikt
válasz
ladybug #2152 üzenetére
Megjöttem!
Nos a Focus 1.4es motorja bővben elviszi a kombi kasznmit is... Van ismerős akinek 5.8liter fogyasztást eredméynez a kombi 1.4 csippelve...
Bármi kérdésed van probálok segiteni Focussal kapocslatban... Tapsztalat az van:
1.6 Ambiante 5ajto '98, 1.4Trend kombi '99, 1.6 combi '04, 1.8TDDi combi,5a Trend és Ghia '99 és '05, 1.6 5a Ghia 05'nyár, 2.0TDCI C-max Ghia full '04(08) ezekről kéredzhetsz bármiylen adatot... Tudom a pontos kötelező és egyéb szervizek árát, a fogyasztási adatokat és mindet... ezzekel a fókákkal volt tapasztalat
-
Integra
titán
az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy van abban valami hogy a berendezések, a terem összezavarhatta a rendszer.
más kérdés, hogy ettől még nem jobb a rendszer, hiába mondja, hogy az utcán 100%-os megbízhatósággal működik
én legalábbis soha nem fogom magam rábízni ilyen dolgokra, csak butítják az embert és még kevésbé fognak tudni vezetni mint ahogy most tudnak.
emlékszem, volt pár éve valami nagy német kormány ülés az hegyekben és a katonaság jelzavaró radarállomásokkal levédte az egész falut. az 50-60 s merci amikor befejezték a tárgyalást és menni akartak vele, egyik sem indult be
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
válasz
steve@prhw #2160 üzenetére
Ritka hányás ez a német nyelv... de azért így is poén
-
hobizoli
nagyúr
válasz
steve@prhw #2160 üzenetére
Megbukott az S osztály távtartó rendszere[link]
hobizoli -
Integra
titán
válasz
steve@prhw #2160 üzenetére
óriási riport, a stern megint kitett magáért
ezt nagyon megszopta a merci!
nem is az a gáz, hogy a rendszer nem működik, hanem, az a gáz, és azért lett nagy lebőgés az egész, mert úgy adták elő magukat ezek a főmuftik, ahogy az a sok millás menedzserfizusokhoz illik.. ők a janik, a királyok, lazán zsebrevágott kézzel, dojcsland über alles a levegőben. aztán jön a bukta..
meg hogy a kamerák tovább vettek mindent, beleértve a hangot is
a stern meg nem arról híres, hogy csöndben marad ugye
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
steve@prhw #2160 üzenetére
Ezt lattam vmelyik nap a nemet RTL-n.
hobizoli -
kovasz
senior tag
[link]
kutyabol nem lesz szalonna... -
kovasz
senior tag
[link]
kutyabol nem lesz szalonna... -
feise
aktív tag
válasz
Markgx10 #2153 üzenetére
tényleg?? hát.. szerencsére még ez nem jelentekzett ... de az élmény.. imádok SAABozni
megy mint állat, kényelmes, CSÖNDES.. királyság
szvsz szép is.. viszont SAAB szervízbe kell vinni nicsn kérdés.. sjana nekünk pár napja belekontárkodtaka kocsiba, egy nem saabos szerelő.. órákat szenvedett, mert vmit elszúrt a kábeleknél.. elvittük szikicar-hoz (SAAB) és pikk-pakk INGYEN megcsinálta..
drága volt a SAAB szervíz... POLAR-nál??? olyan, mintha a BMW WALLIS-hoz mennél (1cég) az nem normális embereknek való! -
Arius
aktív tag
válasz
Markgx10 #2153 üzenetére
Régen nekünk is volt egy családi 6 hengeres 244-es vaddisznónk. Vezetni azt nem vezethettem még, csak a hátsó ülést próbálhattam ki több ezer km-es úton. Nagyon tetszett, állítólag jó is volt, csak nemsokkal miután eladtuk komplett motorgenerált kellett rajta végezni.
Szóval vegyes saját élményeim vannak a volvókkal kapcsolatban...ja igen, anyag az volt benne, csak 1 hátsó ajtaja lehetett vagy 100 kiló... saját tapasztalat, egyik hüvelykujjam körme bánta, mikor odacsuktam vele véletlenül
Mondjuk nem tudom hogy ezeknek az új volvóknak mennyi közük van még a '80-as évek elejei igazi volvókhoz. -
Markgx10
őstag
A Volvóról sok negatívumot írnak, pl. az S70-ről azt olvastam egy ADAC felmérés szerint a kategóriája legmegbízhatatlanabb autója. Na most nekem van egy S70, 1998-as még én vagyok az első tulaj, beletettem már 170.000km-t de még a közel nyolc év alatt a legkisebb alkatrész sem ment tönkre benne. Mondjuk ehhez az is hozzájárul, hogy az Ivanicsnál szervízeltetem, de egyáltalán nem igaz, hogy megbízhatatlan lenne, sőt. Amilyen keveset ér mára, annyira jó autó. Nagyon szeretem.
A Saabról: Faterom vett két éve egy 9.5-öst újonnan és megkért még a tavasszal, hogy vigyem fel 30.000-es szervízre a Polar Mobilba. A 30.000-esen kétszer annyit kellett fizetni, mint a Volvo 150.000-es szervízén.Szóval ha valaki Saabot akar, az jól gondolja meg, hogy nem megvenni a legdrágább, de ha elviszi szakszervízbe, akkor a gatyája is rámehet.
Én csak ennyit tudok ezekről, de állítom, hogy a Volvo nagyon jó választás (volt már V40-em is igaz az csak egy évig, de az is szuper volt, csak kicsi)
Üdv:
Márk -
ladybug
őstag
Mi egy 1.6-os használt Focuson gondolkodunk. Az 1.4-es nagyon kicsi a kocsi súlyához képest. Kell a nagyobb motor, mert lomha lenne.
Van, vkinek tapasztalata Focus-szal? -
ToRR3nt3
senior tag
Üdv!
Nekem is volt 1.6-os kocsim, Daewoo Lanos (amiben köztudottan Opel erőmű van) 106LE és soha nem sikerült 9 fölé tornászni a fogyasztást, sportosan klímával sem.
Az olajat azt szerette, egy szervízciklus alatt benyelte az egészet. Azaz 4 litykó/15k km. Viszont tűrhetően gyorsult és a vége is 200 felett volt de ott már erős üveghangon. -
Viszlát
addikt
Viszont talán bizonyíték arra, hogy a gyári adatok nem mindig frankók... A mostani vectrám olajcsere óta ment 8ezret és igaz, hogy akkor majd elérte a maxot, viszont még most is a minimum felett van 2-3 millivel, vagyis ennél is úgy lesz ahogy nézem, hogy olajcserék között kb 1 liter olajat eszik meg... ha ez sok, ám legyen
-
rATdrAgOn
senior tag
Tapszivattyu (mas neven AC pumpa) az szerintem nem az amire gondolsz.
Az a vakuumos ize az elosztofejen van, valahol a fedel alatt. Az a vakuumos elogyujtasszabalyozo.
Szelephezag allitasrol nem tudok mit mondani, korai szamarakban meg himbas vezerles volt, azt lehet allitani. Lapkas mar sokkal macerasabb.
Olajos legszuro az gazos, a szuszogobol nem aramlik kifele valami suru feher kod folyamatosan? Mert akkor nem a karbival van gaz, nem a gyujtassal, hanem a motorral.
Kompressziot merni, ha nem tul nagy az elteres, akkor egy gyuruzes megoldas lehet, bar Ladanal ugyanugy szet kell kapni a motort apro darabokra, szoval lehet csinalni egy nagygeneralt.
Apropo, mennyit futott a gep idaig? -
Arius
aktív tag
Konkrétan ez a volvo amit linkeltél tetszik. Főleg ha tényleg ennyi km van benne.
Írnak róla negatívumokat a neten, ez tény, de egyik sem olyan vészes.
Ki kéne próbálnom egy ilyet egyszer.
Saabot biztos nem vennék, annak katasztrofális a magyarországi szervizelése állítólag. -
adalbert1
veterán
válasz
Viszlát #2134 üzenetére
Lehet hogy hülyeséget mondok, de szerintem a mienk is 16 szelepes volt. Egyszer gyorsultunk is egyik haverral, akinek ugyanolyan 1.4-es astrája volt, mint a mienk, és sikeresen otthagytuk.
Utánna meg jöttek a yardok, hogy valaki beszólt az egyik gyártelepről, és hogy mi az hogy mi itt versenyezünk stb... Ekkor bemondtam neki ártatlan fejjel, hogy de hát miért versenyeznénk, mikor 2 ugyanolyan kocsi?
Na erre nagyon bepipultak, és olyan hülye dumákat kezdtek el lökni, hogy érzem a motor szagáról, hogy maga nem 90-el ment
(amúgy is 60-as tábla van azon a szakaszon ha jól emlékszem).
De azóta szerencsére fater megvált tőle lecserélve a francia autógyártás (de nem illik egymáshoz ez a két szó) gyöngyszeméreegy 1.6-os 206-osra. De az öreg Gti még ennél is jobban húz, csak sajnos lassan már szétesik.
-
Viszlát
addikt
válasz
steve@prhw #2135 üzenetére
Erről már egyszer beszéltünk itt, de megcáfolom megint. Vagyis, az én astrám nem ette az olajat ennyire durván.
-
steve@prhw
őstag
válasz
Viszlát #2134 üzenetére
Kevesebbet eszik
Benzinből igen, olajból nem... És (Opel szervíz nyilatkozata!) 150k km környékén szelephézagot kell állítani, és akkor már meg is szoktuk gyűrűzni. Főnökömé ~100k km környékém már 1L/1000km környékén zabált, jó, mondjuk az cégautó. DE állítólag .75L/1000km a gyári határ... Hááát, szegény lada antifénykorában sem produkált ilyet... Nesze neked, környezetvédelem... -
adalbert1
veterán
-
mynames
senior tag
Ez túl olcsó! De maga a típus teljesen ok. Bár az alkatrész ehhez is húzós. de ezért is mondtam, hogy így ezt a témát elég nehéz megközelíteni.
Hú de jól néz ki és milyen tuti extrás!
Tildy! Ezt vegyétek ne a Hyundait!
szerk: megnéztem a többit is és ennek a típusnak ez az alsó ára! Ha most vennék autót asszem ez jó lenne. de most már kivárom a Grande Puntot.
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
Most még vagy reggel van, vagy tökhülye vagyok és azért nem értem, hogy ezt miért írod
Jaaaaaaaa, ebben a pillanatban esett leNem erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy nem a hasznosság lenne a fő szempont, hanem arra, hogy ha megtehetném, akkor letojnám, hogy mennyire hasznos, a lényeg az lenne, hogy ki tudnám élni a bennem megbújó kisgyerek száguldozási vágyait
És végre nem nekem kéne a hanghatásokat csinálni, hogy brrrrrrr, vrrrrr, trákáká, áóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
[Szerkesztve] -
-
tildy
nagyúr
Igaz, igaz .. csak olyan lelkiismeret-megnyugtató , ha tényleg látjuk, hogy mi van oda írva. Mert telefonon nem mondták meg. Most úgy tűnik kb. jövő hét , mire megkapjuk a kocsit, ha elfogadták a hitelkérelmet.
Nagyon nagyon várjuk(Egyébként nagyon lol, hogy az automobilon pont az accent volt az, amire azt mondtuk hm... új autóban ezt vennénk ha lenne rá pénz..(2.7M) És mit ad isten... )
azt hiszem nem fog minden utcában ilyen típus rohangálni, ami mondjuk alkatrész ügyileg nem annyira jó, de legalább könynen ''kiszúrjuka tesco parkolóban''
[Szerkesztve] -
-
tildy
nagyúr
Felhívtama hyundai motor hungaryt, megérdeklődni, hogy a szervízekben rajta van -e munkalapo na pontos kilométeróraállás, amikor utoljára szervízben volt. A válasz: igen, rajta kell lennie. Holnap meglátogatjuk azt hiszem kötelező szervízeket végző szervízt, és megnézzük az autó utolsó munkalapját.Biztos ami biztos. Remélem nem fognak szívózni.
Egyre jobban akarjuk azt a kocsit(Hiába no, mi már csak ilyen ''érzelmi'' síkon közelítünka dolgokhoz.)
-
Arius
aktív tag
válasz
mynames #2116 üzenetére
Nagyjából leírtam sztem.
1. 700-1500K.
2. mindegy...azért huszonéves és veterán nemkell
3. fele/fele
4. vannak, de direkt nem írom, mert nyitott vagyok másra is...egy biztos, nem kinézet alapján fogok autót venni.
Régebbi középkategórás 1.6-os benzineseket néztem én elsősorban, mivel ezek fedik kb le azt (szerintem), hogy kényelmes/csendes belül/nem túl kicsi/azért még elfogadható a fenntartása,fogyasztása. -
Arius
aktív tag
válasz
mynames #2114 üzenetére
Most direkt nem mondok konkrét márkát, nem akarok vitatkozni senkivel, de néztem így használt autót mint ahogy Te mondtad, anno...szerelő mondta 4 lengéscsillapítót cserélni kell, 160K a legolcsóbb. Másik típusba 4 db nem leggagyibb új (monroe), igaz hogy 3-at fizet 4-et kap akció volt, de úgyis csak 50K. (kevesebb, mert áfa nélkül volt, de kb ennyi lett volna) Szóval nem feltétlen a bontókat szeretném járni...
u.i. természetesen nem vettem meg azt az autót...még akkor sem vettem volna ha az eladó levitte volna 160K-val az árat.
[Szerkesztve] -
mynames
senior tag
Ezt értem, de így hogy fogod csinálni?
Akkor olyan autó kell neked amiből a bontóban sok van...De bontóba szaladgálni sem álom és van amikor drágább mint az új. (persze ez ritka)
''Amúgy most nézem a xedos6-ban 6 hengeres a 2000-es motor...hm.'' -Ez egy pozitív érv szerintem, bár a fenntartási költségek ellen szól. -
tildy
nagyúr
válasz
steve@prhw #2110 üzenetére
Nem írtam, mert a kondi nem volt cserélve...Köszönöma sok segítséget
-
-
steve@prhw
őstag
Szerelőt csak Vas megyében tudnék, esetleg még itt, Sopronban, sajna.
A gyertyánál kicsit nagy a 0.8-as hézag, de az igazából nem sokat számít. Ha tiszták és őzikebarnák, akkor a gyújtás sem lehet túl rossz...
A karbi koszolódásához megoldás a 2-300 Ft-os, benzincsőbe építhető szűrő. Az olajat meg figyeljétek, szagolgassátok! Az eco hülyeséget meg ragaszd le valamivel, csak zavar.
A megszakító-kondi cseréről nem írtál, az még nem árthat, valamint a gyújtókábeleket is hasznos átnézni, akár multiméterrel az ellenállásukat mérni.
Ja, és a Lada Baráti Kört keresd: [link]
[Szerkesztve] -
kovasz
senior tag
válasz
steve@prhw #2082 üzenetére
vagy ket eve furattam meg egy pug boxer szivodizel motorjat. azota belenyomtak vagy 300k-t es koszoni jol van.
-
tildy
nagyúr
válasz
steve@prhw #2101 üzenetére
Tényleg nem tudtok pesten , vagy környékén valami olcsón dolgozó , jó szerelőt?
(ráadásul műszakira is el kéne vinni majd márciusban)
aesir: jaja fülre kissebb
[Szerkesztve] -
mynames
senior tag
válasz
steve@prhw #2101 üzenetére
Inkább az olajba follyon mint az alaplapra.
Ruccki Developing
[Szerkesztve] -
mynames
senior tag
Hát akkora kasztnihoz harmat az 1.4-es motor. És a rüsselheimieknek még volt képük kezdetben 1.2-t is belerakni.
A Mazdákhoz nem olcsó az alkatrész, de szerintem ezt a kört akkor érdemes megfutni mikor kiválasztottad az autót, közösen elvittétek egy független szerelőhöz, az megmondta, hogy mi a rossz. Na azt kiszámoljátok, hogy mibe fájna és akkor az máris alku tárgya. Annak az eladónak akinek ez így nem tetszik attól pedig ne is vegyékl semmit. Úgyis rohadásig van Mo használt autóval. -
-
Arius
aktív tag
válasz
steve@prhw #2096 üzenetére
Kategóriáról meg lehet győzni, nem döntöttem konkrétan még. Az biztos, hogy ne legyen túl pici. Nem tipikus kis városi autó kell. Olyan, ami ha kell hosszú távon is kényelmes. Nem vagyok száguldozós típus, de ha kell azért tudjak előzni vele. Ne fogyasszon túl sokat (ez relatív, télen város normális stílusban max 10l mondjuk).
Írtam hogy az ár érzékenység nem a többi típushoz mérten az, hanem hogy nincs 2.x millám egy új stiftre, ha lenne sem venném meg. Inkább valami nagyobb idősebb használtban gondolkodom. Az ár is képlékeny, olyan 1 milla körül, de ha vmi nagyon jó van 1.5-ért akkor az sem kizárt. Meg az sem, ha 700ért van vmi. Tudom, nem vagyok könnyű eset -
steve@prhw
őstag
válasz
mynames #2099 üzenetére
Változtatgattak ám a motoron a drágák...
Ha a tápszivattyú alul van, az olajszűrő fölött, kicsivel hátrébb, akkor tuti nem a vezérműtengelyről kapja a hajtást, hanem arról a tengelyről, ahonnan az olajszivattyú is. Sógor öccséében full ugyanúgy néz ki, mint a ''hagyományos'' 1.3-as blokk. Abban tutira nincs köze a vezérműtengelyhez.
Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest