- Garmin Edge 1050 kerékpáros óra: mindenből a legtöbbet
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Hátizsákot rejtett némelyik Zotac GeForce RTX 5090 doboza
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hamarosan szárba szökken a hardverpalánta
- VR topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung LCD és LED TV-k
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Jungleman #4744 üzenetére
közben rájöttem, gyantát nyomnak bele.
találtam kis kézijavító cuccost, megcsinálom magam is, 1500 pénz a bárdinál, nem nagy kunszt megcsinálni. 6 rugó az egyenesen horror ár....
ablaktörlőből meg valeo-t vettem, kemény 2500 pénzért első szélvédőre, tavaly másik autóra vettem hiperszuper bosch-t, háromszor ennyiért, nagy rakás szar, már csíkoz, és már a kezdetektől fogva nem törölt így mint ez.... bosch bekaphajta -
lenox
veterán
válasz
Jungleman #4594 üzenetére
Sztem is kiraly a Lada. Elso kocsim egy kocka Lada volt, azota is sajnalom, hogy eladtam...
Itt van pl. a 100000 fontos lada ;).
Bővebben: link -
steve@prhw
őstag
válasz
Jungleman #4301 üzenetére
Ez szvsz (ne haragudj), de b@romság. Azok az igényeid ''alakulnak ki'', amelyeket hagyod (Muslow neve ismerős? Szükséglet-piramis, stb...), és amelyekre lehetőséged van.
Szegény 18 éves Fiestámba belenyomtam >70e km-t, és jóval több, mint ennyit a cégautókba, meg anno szüleim autójába. A cégautó pl. most lesz egy éves, de semmiféle extra igényeket nem ébreszt bennem. Az autó arra való, hogy elvigyen A-ból B-be. Sokan ezen élik ki vágyaikat, de ebben már benne van (Szalma) által is említett kompenzálás.
Miért nem lehet elfogadni, hogy valaki nem akar megfelelni a ''tömeg'' (gyk. a merketing) által elvártaknak? Miért álljon egy csomó pénzem egy autóban (ami köziserten az egyik legrosszabb befektetés, kivétel cégautó)? Miért tömjem a márkaszervíz zsebét? Az enyémet se tömi senki...
Csak mosolyogni tudok azokon, akik több 100e Ft-ot költenek el az autóikra, hogy jobb ''hangcucc'' meg optikai tuning legyen benne, a kútnál meg 1000-ért tankolnak, olajat nem cserélnek, mert arra már nincs pénz. Meg az úgysem látszik...
Ha mindenki csak és kizárólag a !saját! igényeit és !lehetőségeit! (talán a sorrend fordítva helyesebb) venné figyelembe, akkor nem állnának hegyekben a kölcsönre vásárolt, de visszaadott autók a kereskedőknél...
szerk: elírás, kiegészítés
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Jungleman #4235 üzenetére
Nem értem még most sem mi bajotok vele. van eg yolyan érzésem, hogy ha toyota, vagy skoda, vagy más ilyen felirat lenne rajta, egy szóval sem fikáznátok...
És mitn a példa is mutatta, akinek ilyen vagy oylan kocsija van , főképp annak hiszek. (De ezt már írtam, lásd Divot-swift, pilóta(?)-mazda , hobizoli - punto, és Így tovább) -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4156 üzenetére
minimálisan de a hondánál is van platformstratégia.
global platform-nak nevezik a padlólemezeket, a b c és így tovább. annyi különbséggel, hogy a padlólemezeket rugalmasan tervezik, így kisebb módosításokkal több méretben tudják legyártani azonos tulajdonságok mellett. de itt vége is a dolognak, minden típus teljesen más arculat és megjelenés, kívül és belül. és ez a motorokra is igaz.
nem mondom, impozáns látvány egy audi felállás, ahol az összes típus egymás mellett ugyanazzal a morcos elsővel néz vissza rád, de ez a rideg germanitás engem kiráz, személytelen az egész koncepció, egyébként pedig ez a legegyszerűbb módja a költség csökkentésnek, mondjanak a marketingesek bármit is. -
tildy
nagyúr
-
Szalma
őstag
válasz
Jungleman #4061 üzenetére
(Jajj... Hogyne, használd a féket, ha kell! Az autód csúszáshatárát tudod így kvázi veszélymentesen kitapasztalni helyes kanyarvételi technikával karöltve. Csak annyira menj gyorsan, hogy a visszaváltás motorfékje elég legyen. Kanyarban a fék komolyan tud viccelődni, ezért a csúsztatott kanyarok tanulásánál nem érdemes használni. Ha már érzed, hogy mik az autód csúszásának az előjelei, no akkor lehet fékezgetni a helyzetnek megfelelően...
Régebben volt a Rábaringen egy autóversenyző oktatás, ott volt olyan versenyfeladat, hogy nem volt szabad a féket használni... (Használat -> azonnali kiesés a versenyből.)
Keress egy nagy zárt parkolót, meg szerezz pár bólyát és lehet menni a havarokkal ökörködni éjszakánként.
Aztán csak óvatosan!)
Szeretettel:
Szalma -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4091 üzenetére
az rb26dett és rb28dett nissan (nismo) blokkok, ugyanazért tartozik a legjobb motorok közé mint a b18c. rövid lökethossz és rettenetesen erős és strapabíró.
ezek elnyűhetetlenek, de a 2jz mkiv supra blokk is ilyen, csak az 3 lityós.
ezekkel bármit meglehet csinálni anélkül, hogy a hétköznapi használat rovására menne
van pár német ismerősöm, mindegyiknek volt ferrarija is. a végén eladta mindegyik a francba, csak gondjuk volt velük, inkább porschét vett mindegyik, azzal nem volt gondjuk.
egyiknek volt egy f40-e is, annyiba került egy kötelező szervize mint egy új kisautó..
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4087 üzenetére
vtec 5300 és 5500 között van motortípustól függően, na ilyenkor mintha nitrot kapna a gép, brutális, és ehhez add hozzá azt a fémes, semmi más motorhoz nem hasonlítható hangorkánt, üvöltést amit ezek csinálnak, megunhatatlan és varázslatos
nem, turbo, vagy biturbo rendszereket szoktak építeni belőlük.
a b18c blokkból könnyedén kihozzák az 550+ lovas autókat
de a kis b16a-ból is 350-400le+ könnyedén, károsodás nélkül kijön.
mindezt úgy, hogy a fordulatszám tartomány megmarad és a motorkarakterisztika is benzines marad. japók ehhez veszettül értenek.
az r33 és r34 skyline a legjobb példa erre, 2.6-os és 2.8-as s6 blokkok 9000 redline és 600-1200le..
a lényeg a kis lökettérfogat és a rövid lökethossz, mert csak így megbízható motor magas fordulaton!!
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4082 üzenetére
a b18c a dc2-es itr motorja.
szívó 1.8 dohc vtec 195le 9500 redline (japánban 205le)
ez egy igazi pitbull motor, az egyik legjobb tuningolásra felhasználható motor a mai napig.
a vti nem tuning blokkot takar, ez csak egy felszereltség jelzés, amihez a b16a blokk szívó 1.6 dohc vtec 160le tartozik (van belőle 185 lovas is, japánban a 6gen ctr-ben)
de ebből is brutális rendszereket lehet építeni.
[Szerkesztve] -
parandroid
félisten
-
Integra
titán
válasz
Jungleman #4069 üzenetére
ahol tehetem igen, nem nagy dolog
de ha látom hogy nincsen értelme, akkor nem megyek, beállok a sorba és szépen elgurulgatok. van amikor nagyon benne van a lehetőség a forgalomban és van amikor jobb nem próbálkozni vele. ezt megérzed.
tudod, mikor autóba ülsz ebben a tetves városban és érzed a levegőben, hogy ma mindenki megvan bolondulva és elmebetegna ilyenkor én is a seggemen maradok, nem kell hogy valami papi vagy mami rám rántsa a kormányt, lásd szegény peliscannal mi történt
nem jármű függő, van haverom aki ezt egy corsával csinálja, iszonyatosan jól vezet ő is, igaz én halálra fosom mellette magam, mert azért egy 1.1-es korzával amiben fék sincsen, elég meredek amit csinál... -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4064 üzenetére
nagyon egyszerűen meg tudod nézni mit tud az autód.
van fordulatszámmérőd? szerintem abban a kis gti-ben már kell legyen.
kihúzatod és megnézed a sebességet pirosnál. egy kiinduló alap.
egyszerűen megkell tanulnod hogy melyik sebességben mit pörög a motorod milyen sebességnél. de a végén ez úgyis jön érzésre -
parandroid
félisten
válasz
Jungleman #4061 üzenetére
A gázról ne ugorj le! Óvatosan kell adagolni. Ha nincs semmi rendellenesség az úton, ami hirtelen fékezést igényel, akkor gáz-kuplung párossal levezetem a napi 2x 40 km-emet. Pedig ez aztán minden, csak nem sportautó.
Integra leírása egyébként szemléletesebb, de én általában kanyar előtt sem szoktam fékezni - inkább időben leveszem a lábam a gázról.
p -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4061 üzenetére
természetesen nem tud úgy belassítani mint ha lepadlózod a féket, de látványosan visszatudja fogni az autót, arra mondjuk figyelj, hogy visszaváltásnál nehogy belődd pirosba a fordszámot mert akkor megdurrantod a motort is ha nem bírja
én úgy szoktam hogy kanyarba beesésnél, a kanyar első harmadáig fékezek, eddigre visszakapcsoltam fék alatt és rácsúsztattam a kuplungot és innentől csak finoman játszok a gázzal a kanyar maradék két harmadán kifelé, először enyhén, aztán ahogy egyre jövök ki, egyre jobban beletaposok és eresztem ki a kormányt is, hogy átsodródjak a szembe sávba, majd onnan vissza a sajátba, így gyorsabb a kigyorsítás és kisebb a gumi veszteség is
de ezekhez nagyon kell tudnod mit tud az autód és mit tudsz te magad
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
Jungleman #4057 üzenetére
ez sajnos ennél a márkánál hatványozottan igaz
én most ezért várok, ha kell még hónapokat is. találtam egy töretlen 5gen coupet. remélem a tulaj nem töri össze addigra se. ha meg igen, még mindig van egy töretlen 6gen vti is, csak az meg kurva drága, bár a későbbi építkezés ebből gazdaságosabb, a coupénál motort meg váltót kéne cserélni.
csak hát a szívem a coupehoz húz, a legszebb kaszni a mai napig nekem -
Szalma
őstag
válasz
Jungleman #4054 üzenetére
(Trükk a tanuláshoz: ne használd a féket! Annyira kapcsolj vissza, hogy a motorfék lassítson kellő sebességre. No, az a jó fokozat... Broadside rulez!!!!
)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Lehetőleg zárt pályán gyakorold, ha nem vagy túl rutinos, hamar pördül az autó... Nem szabad tétovázni az elsőkerekesek/összkerekesek gázpadlózásánál... Hátsó az más világ... -
válasz
Jungleman #4030 üzenetére
Egy gond van,azt is számolni kell fejben,hogy na most mit fog csinálni a váltó.
Miért kellene számolni? Pont ez a jó az automata váltóval, hogy semmit nem kell számolni: gyorsabban akarsz menni a gázt nyomod, ha meg lassabban, akkor a féket...
Ha odalépsz neki visszavált az kettőt is, ne félj! -
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz
Jungleman #4031 üzenetére
a dsg már jó cucc, de gondolom nem 6-7 milláért akarsz autót venni, nem?
az elérhető árú gépeknek elég tré az automatája szerintem.
persze a kérdés hogy milyen stílusú vezető vagy, ez nagyban számít.
a-ból b-be elvisz bármelyik kényelmesen, de ha nyomni szeretnéd felejtsd el az automatát -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3965 üzenetére
Jungleman eggyezünk ki abban hogy én veszítettem. Én megfogadom hogy sohatöbbet nemirok autós topicokba de te megfogadod azt hogy megtanulod a mod gombot hazsnálni.... na?
hobbiZoli tanultam a hatásfokrol de nemsokat a Hondauj hybrid autojánál jött elő...
De mivel nem tanutalm róla sokszáz orát igy aztmondom inkább hogy megemliteték ebbe nem lehet szerintem belekötni
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
Jungleman #3947 üzenetére
Már ne haragudj, de a vezetésről ha jól olvastam egy büdös szót nem szólt.
Csak halkan jegyzem meg, amit meg elmondott 15évesen is tudhatja, nem gondolod?
szerintem nem volt nagy szájja csak tényeket mondott el, persze nekem is fáj néha ha egy 15éves nagyobb lexikális tudással rendelkezik, de túl teszem magam rajta elég gyorsan, 1mp.
Eléggé el vagy tévedve... -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3947 üzenetére
nemtudom hogy honnan ismersz de örülök neki
az életbe vezettem
nem sokat de máris nemigaz az állitásod de az a baj hogy vitázunk... ne haragudjon senki hogy megmertem szólalni nem akartam észt osztani semmit nem akartam köszönöm szépen magamtol is leülök
...
Amugy honnan ismersz? és milyen mélységben? Jungle nem sértegettelek... a nyers adatokat tartalmazóra gondoltam...én nem kérdőjelezem meg a jogsidat a müszakidat te kapod fel a vizet... nyugi
Hozzáteszem hogyha mindenki akivel szobaelegyednék igy reagálna mint te akkor már a PH nem itt tartana de negem még nem üldözött el senki
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3936 üzenetére
ááá nemis akarok veled vitatkozni napi 5orában tanulom hogy mi a külömség egy renault megane és egy honda civic között... de mind1 tre megmagyarázod mai fasza ... ebben az évben arrol szol az életem hogy meg kell tanuljak minden elméletet és számot az autokkal kapcsolatban de te jobbantudod... a Logan valoban renault néven IS fut de azoknak a loganoknak nem ugyan az a a felszerelcsége és köritése mint a magyarnak és a közép europainak. Én nem szeretnék vitatkozni nem szeretnék semmit msot elmegyek alduni mert lövik a pizsit (legyen min gunyolodnod) kifáradtam a sok irásban és száj tépésben. Szerintem a mondeoddal te sem tudod átérezni egy szar rönó minden napjait amikr csak ugy elmegy egy hőfokszabályzod és 60e Ft-ig elemgy a szerelés pedig 5kbol mgelehetett volna de a rönósok igy csinálták...
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Jungleman #3923 üzenetére
Akkor mesélj róla
pilóta: meglátjuk. Lehet nem lesz semmi sem véveDe ha logan lenne mégis, le fogom írni, beszoptuk-e vagy sem
Szeretek a saját káromon tanulni. és ritkán bánom meg a döntéseimet. (a sajátjaimat... Nem amit mások ''kényszerítenek'' rám-> lásd a ladát sem én akartam, sőt, én pony mániás vok
)
Róland: néztem de, nem nagyon volt olcsóbb fajta köztük. Talán egy kettő. Egyébkétn olyannak ismersz , aki nem ismeri be a hibáit? Ha hüyleséget csinálok, lelkileg kiakasztom magam, egyszerűen ráparázok stb. Szal érted. Nem fogom modnani, hogy nem mondtátok. Ennyivel tartozom. Nem igaz?Na de várjuk ki a tesztvezetést...
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Jungleman #3887 üzenetére
Hiába no, sosem volt a csicsa, a menőzés híve
Egy jaguárban pl. nem is érezném jól magam, ahogyan emrciben és audiban sem.
Na jó, egy almerában már igennyamm meg is találtam:
Bővebben: link
Hát nem gyönyörű?ÉS ilyennel tanulok vezetni
Tök kezesbárány
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Jungleman #3871 üzenetére
Azt hiszem fiatokat meg nem tudom mit is gyártanak törökben.
Nem, nem vezettem még logant. Nem repianyagot sem olvastam. Viszotn logan tulajok írását olvasom nap mint nap.
''Ki az,aki padkázás céljára vesz kocsit'' Hát ha nem is erre, de azért jobb ha jól bírja a rossz utakatHa nicns alacsnyan az alja, stb.
pilóta: ''ha nem hiszed el, hogy egy toyota/honda/mazda nagyságrenddel'' de elhiszem, csak mindez $ .Nagyon sok $. sok pénzem lenne , 100% , hogy mazdát vennékÉs igen számít bizony az, hogy új vagy sem, van-e rá gari vagy, tudod használtra bárki mondhat bármi jót, be tud minket szopatni, és aztán csak leshetünk. Újnánem oylan egyszerű a dolog, mert azért csak véd minket a gari.
Most már érted mi a problémám? Használttal, amire nincs gari, minket könnyen át lehet verni.
woodslave: jóhogy.Tudod hiszek azoknak akiknek van. ÉS megbízható embereknek tűnnek. Nem panaszkodtak. Aki fikázta annak szinte egynek sem volt loganje.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
Jungleman #3853 üzenetére
A majdnem ugyanannyi, az általában minimum +200 szinte mindenhol.
tojszli: hát akkor csak őBővebben: link
vagy esetleg ő:
Bővebben: link
Divot: kb 500-as kezdőrészelttel , kb max 6 évre, havi 20-30E részlet.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3801 üzenetére
inkább másfélmilkábol egy Ford focust mint eg mondeót ... és akkor talán ki is szálsz majd egy törés után a kcsoibol mert a mondeo elég ropi lett...
az 1.6os kombit talán megtudod szerezni másfélmilkába és sokkal jobb mint egy mondeo..
a focus a dordok mindenkori legjobbja a normál személygépkocsiknál a fiesta, a mondeo csak poénbol jött létre és a presztizs kedvéjért de alapvetően a Focus lett AUTÓ a KA az pedig egy városi auto az megint más... De az uj mondeonál is szebb és okosabb egy ugyanabban az árban kaphato vélhetően Ghia Focus...
De mondot ne vegyél se opelt sesemmi német autot japcsi verdkáat lesd meg pl Lancer?
Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- További aktív témák...
- Ryzen 3 3200g, Gigabyte A520M K V2, 16GB ram, 512Verbatim Vi560S2 M. 2 ssd+256 GB ssd
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD Magyar
- ELADÓ ASUS Vivobook 15 (X1504VA) Notebook - 15,6" Intel i5-1335U, 8GB, 512GB SSD, Win11
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD IPS Magyar
- Ne hagyd ki ezt a lehetőséget: Vadiúj Ryzen 7 5800X! Kamatmentes rèszletre is!!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest