Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Apple asztali gépek
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyorsabban viszi ki a gyártást Kínából az ASUS
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Megint ferde szemmel nézünk DirectStorage-re, pedig most is csak a dolgát teszi
Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
nekem már tart egy ideje most te is megizlelted!
ezt a Focust kikell probálni mentem ST170el , uj STvel , Focus titaniummal
szerintem páratlan van egy kategoria ami számomra abszolut a prémiumot jelenti és mégse BMW és audi... ez a kategoria kb ezekböl áll: Lancer Evo series, Focus ST és RS series, Type R series , Subaru STi Series stb...
Amugy az uj STböl melyik volt a kiállitáson? a kékalapon fehércsikos vagy az electric orange? kb 5db van msot az országba hétfőtöl renlehető nagyobb számban -
TexT-BoY
addikt
kis javitás a focus narancssárgája electric orange 300e Ft az egész autóra és focus RS nincs csak Ford Focus ST ami 225lovas turbos 2,5ös motorbol áll amit ha minden igaz a volvo adott el a fordnak. További ectraként emgemlithető hogy egy csinos csippel megvan a 300lo csak a 4kerék meghajtás hiányzik belöle
.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Bővebben: link
Vegyetek ilyet persze kis kedvezmény meg alku belefér ...Gondoztuk védtük de csere:
Bővebben: link
Nekünk bejött a Focus... -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3965 üzenetére
Jungleman eggyezünk ki abban hogy én veszítettem. Én megfogadom hogy sohatöbbet nemirok autós topicokba de te megfogadod azt hogy megtanulod a mod gombot hazsnálni.... na?
hobbiZoli tanultam a hatásfokrol de nemsokat a Hondauj hybrid autojánál jött elő...
De mivel nem tanutalm róla sokszáz orát igy aztmondom inkább hogy megemliteték ebbe nem lehet szerintem belekötni
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
hobizoli: egy Gtti ami az 1000res motortol 100 lovat nyer ki szerinted meddig foja birni a turbo ha elve hazsnáltan veszed? nem sokáig... a vizpumpa meg álatlába vezérmüszij csere elött kuka szokott lenni hozzáteszem hogy a NÉPITÉLET alapján mivel a dahiatchu nem tananyag
.
jungle: nem a menettejesítményröl irtam... hanem arrol hogy egy europai kocsi és egy japán hogyvan összerakva... azt irtm volna hogy az oopel szar mert rosszak a menetteljesítményei?
áááá jungle pls ne kötözködj semmi baj a helyesírásommal csak sietve irok neked hogy legyen mit olvasnod.... elektronikailag nem jo a Cliom, a régebbi megane, motorikusan nemjo a golf. természetesen leeht hogy megy és müködik de a 3 cucc közül a nyers adatok és rajzok alapján a legjobbat a honda alkotta ennyi
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #3952 üzenetére
Az albérlőnk a Szakalmetal KFT-nél dolgozik ( Bárdi, Unix és sok más magyar autoalakatrésznagyker) és hengerfej tömités stb kaphato hozott si a srác a saját gépére De nincs turbo rá... amugy meg az esetek 90%ába a népitélet szerint a vizpumpa és a turbó szrik be a legkorábban
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3947 üzenetére
nemtudom hogy honnan ismersz de örülök neki
az életbe vezettem
nem sokat de máris nemigaz az állitásod de az a baj hogy vitázunk... ne haragudjon senki hogy megmertem szólalni nem akartam észt osztani semmit nem akartam köszönöm szépen magamtol is leülök
...
Amugy honnan ismersz? és milyen mélységben? Jungle nem sértegettelek... a nyers adatokat tartalmazóra gondoltam...én nem kérdőjelezem meg a jogsidat a müszakidat te kapod fel a vizet... nyugi
Hozzáteszem hogyha mindenki akivel szobaelegyednék igy reagálna mint te akkor már a PH nem itt tartana de negem még nem üldözött el senki
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
szerintem vedd mega turbot több lesz mitn az autod ára Charade GTTi-hez NINCS ALAKATRÉSZ MON sőt máshol sem... az eggytlen turbó ami jolehet az a smart turboja de nembaj te ezt jobban tudod. A nemléteztő barátom itt alszik a szomszédba csak épp ezen a hétenn szétvoltam esve azért nem irtam neked a daihatchurol...
épületes baromság továbbá hogy a honda váltoba motorolaj kell? akkor talán nézz utána aváltó olaj szétbassza az egész váltót...
Gari időn elromlott a 2 lityis benzines és javitották csak kurva drágán
'' igaz az elektronika rakoncátlankodik benne néha.''
Most akkro nem volt probléma vagy rakoncátlankodik?! van itt egy mazdás telep 6mazdábol 1etse szoktak szerelni véletlen mi?
Biztonságra szerintem eggyik kutya másik meg eb nem állitom hogy a hondábol kifog szálni élve.
ÉS ezek után hozzátezsem hogy ezeket a tanultak alpaján mondom szakemberek előadásai után. Nem szeretnék tényleg senkivel veszekedni de Tildynek szeretném a minnél jobbat. szerintem mindenki kiismerhetett már enyni idő alatt és senkinek nem kell gondolni hogy msot azértvagyok itt hogy direkt mindenkinek az ellenkezőjét irjam és az igazát is megcáfoljam.
Munkafüzetek és ''laboratoriumi körülmények között'' kb 100km az évben amit vezettem tudom nemsok ennyi van. De szerintem neked meg munkafüzeted nicsn erröl
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3936 üzenetére
ááá nemis akarok veled vitatkozni napi 5orában tanulom hogy mi a külömség egy renault megane és egy honda civic között... de mind1 tre megmagyarázod mai fasza ... ebben az évben arrol szol az életem hogy meg kell tanuljak minden elméletet és számot az autokkal kapcsolatban de te jobbantudod... a Logan valoban renault néven IS fut de azoknak a loganoknak nem ugyan az a a felszerelcsége és köritése mint a magyarnak és a közép europainak. Én nem szeretnék vitatkozni nem szeretnék semmit msot elmegyek alduni mert lövik a pizsit (legyen min gunyolodnod) kifáradtam a sok irásban és száj tépésben. Szerintem a mondeoddal te sem tudod átérezni egy szar rönó minden napjait amikr csak ugy elmegy egy hőfokszabályzod és 60e Ft-ig elemgy a szerelés pedig 5kbol mgelehetett volna de a rönósok igy csinálták...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
én egyet sem de kb 6 autoszerviz van a köezlben ahol lakom és mindenki panaszkodik... szerinted véletlen? amugy 45ezer km és 300ezer Fortint van már a vételáron felül a rönónkba és már nagyon unjuk és emelett szoktam olvasni az eggyik fuvarozó srác lsitáját aminek a százalákos adatai: 35%a OPEL, a 27% Rönó és pözsó, 13% Fiat 10% BMW és 15% egyéb (1000db hengerfej alapján)
és emelett meg kell emlitenem hogy :
-rádiót halgatok
-neten olvasok
és mindenhol lehet hallani hogy itt robbantle 10 pözső ött 3 rönő stb
ja és hozzá teszem hogy 15 éves vagyok és olyan középsuliba járok ahol Renault (by Baungartner), Honda, Ford szervizekkel van kapcsolatban a suli és ezeekt a kocsiakt ismernem kell kivül belül...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
a Dacia és a rönó konszerm autoi NEM BIRJÁK A SZAR UTAKAT.
Motorikusan nagyon gyengék , precizitásrol szó sincs, a Logan egy licenszelt auto a renaultttol mert olyan elcseszett lett hogy még a rönó se adta hozzá a nevét... Amugy a Clió és a Thália maradékaibol lett a logan és valóban nem csúnya DE a mechanika egy fos a Hondához képest... szerintem msot gonbdolkozz egy szép 5ös gen honda Sedanrol beszélj Integrával szeritnem elmegy veeld megnézi a Honda civicet és ha ugylátja hogy jo akkor nem lesz bakod vele sose... ( a havi 1000km biztos hogy nem lesz érezhető neki 20évig) De te nem csak mert kcisit puritánabb a logan megveszed drágán ''GARANCIÁVAL'' ami semmit nemér...Amugy csak népitélet és az emebrek hüylesége hogy drága a honda alkatrész.. vannak dolgok amik másképp alakulnak pl a váltó olaj helyett motorolaj a váltóba meg hasonlok de az alaktrész nem drágább mint egy opelhez...
Vati talán azért mert az europaiak nem tudnak autot építeni
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
hallod tildy vegyé hondát japcsi powah
Bővebben: link
Ezt probáljátok ki fullos kocsi 98bo... és japán aza nem mind1... 300e kmnél többet mész vele minden baj nélkül
Mondanám neked a Ford Focust is de nem merem már ajánlani sőt a mi régi focusunkat is tudnám ajánlani aminek tudjuk az előéletét és msot a szalon ahova beadtuk 1.4ért árulja de nem mondom mert már mindenki csak röhög
Bővebben: link
ez volt a mi focusunk és annyi volt a baja hogy a festés kicsit káros volt elől egy őzike miatt de most tökéletes
párodtól szeretném kérdezni mire jo a garancia ami miatt képes szar francia autót is venni?csak hogy tanulhassak ma is ujat mi pl nem tudtuk kihazsnálni sose a Renault Senicnél mert televolt a gép szarságokkal és az a legnagyobb baj hogy ahányszor vittük szervizbe bármi bajjal a kocsit ugyhogy volt 2 év gara csak fizettünk mint a katona tiszt de vegyél logant garanciával beugratni jo de majd mongyák hogy hát a felmérés ennyi az annyi stb
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Jungleman #3801 üzenetére
inkább másfélmilkábol egy Ford focust mint eg mondeót ... és akkor talán ki is szálsz majd egy törés után a kcsoibol mert a mondeo elég ropi lett...
az 1.6os kombit talán megtudod szerezni másfélmilkába és sokkal jobb mint egy mondeo..
a focus a dordok mindenkori legjobbja a normál személygépkocsiknál a fiesta, a mondeo csak poénbol jött létre és a presztizs kedvéjért de alapvetően a Focus lett AUTÓ a KA az pedig egy városi auto az megint más... De az uj mondeonál is szebb és okosabb egy ugyanabban az árban kaphato vélhetően Ghia Focus...
De mondot ne vegyél se opelt sesemmi német autot japcsi verdkáat lesd meg pl Lancer? -
TexT-BoY
addikt
válasz
Gabesz84 #3652 üzenetére
garancia van
5év abbol még él 4 év és a szervizkönvy vezetett ha szalonba lesz megcsinálva a kocsi akkor no para mert a gara megy tovább a szakszerviz miatt de ez nem garanciális hiba mostha 3milkábol kijönne mindennel együtt akkor nem gonolkoznánk... vásárolnánk
tildy vegyél suzukit negogy szar dácsiát... a rönó gyártja az jo nem lehet már bocs mi most szop@&&[ a f@&[ mert a 2lityis röno egyre szarabb edig nagyon kiméletesen lett ahsználva
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Bővebben: link
Ford Focus találkozo is volt
és a másik dolog:
Bővebben: link
szerintetek ezt érdemes megvenni? kb olyan 500.000Ft és 1.000.000Ft közötti kár van rajta és mellesleg az uj ára 6millió felett lenne -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #3402 üzenetére
Hát akkora számok:
dirtekt szürő +Bosch csippel a cuccos ez összesen 70rongybol megvan
a gyári program chip nélkül 95ös benzinre állitva:
80Le és 124Nm(3500/sec).
a Bosc csipp +puma program+ direktszürő 98as benzinre állitva:
95Le és 143Nm (4200/sec)
ez padon lett mérve kipuff rendszerrel megvan a 100k feletti költés és a 100lo feletti erőő
De egy Hondával nem ereszteném össze a gépet
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #3400 üzenetére
kb BP-en a Magictuning nevü cég foglalkozik Focusokkal és az 1.4es fokán lehet a legtöbbet alakítani így... aztán már csak az 1.8as TDCi meg a 2literes motorok amiket érdemes lehet tuningolni... az 1.6os benzines ''sima'' 100lovas motorát nem lehet és nem érdemes már msot se venni se tuningolni mivel ott az 1.6 Ti-VCT 115loval változó szerepvzétrléssel stb... ezt ujra érdemes tuningolni kb ennyi.
Amugy a Focus I és a Focus II is ugy chippelhetó hogy nem szál el a gara mert 70ért berakják a cuccot de ugy hogy nem lesz szétbarmolva a gyári ecu ház -
TexT-BoY
addikt
focus 1.4es 80lovasa simán elviszi az 3ajtós kasznit szenvedés nélkül csak arra kell figyelni hogy 2000km mulva jönnek meg csak a lovak
Amugy a Focus II-be jobb lett a váltó a motor maradt szal nem lesz vele gondod. 80@100lo meg 3000km után mehet 70e ft-ért simán csak ygere a focusklubbba
www.fordfocus.hu (itt regelsz csomo focusos kedvezményt kapsz.) ésmost focucos ismertetőm után térjünk a hsz lényegére:
Jelenlegi: Renault Senic 2.0 RT 1999es az ára a TAx szerint 1,5milka
ezt szeretnénk cserélni
Uj kocsival elvárások: legalább 1.6os (japcsikbol 1.4es) max 1.8as (japcsi 1.6)
bőr és automata váltón kivűl midnen elfér benne extrákból és a lényeg EGYTERŰárban pedig olyan 3-3,5milkáig lennénk jók (ennyi az autobeszámitással együtt mielött valaki kérdezné)
Amit biztos nem veszünk: Renault, Opel, Fiat, stb
Amit eddig nézegettünk és szimpatikus: Focus C-MAX (2focus után talán egy 1terü is jo lehet?!), Xara Picasso, Toyota Corolla Verso de bizots avgyok benen hogy létezik még sok jo 1terü -
TexT-BoY
addikt
válasz
hobizoli #2936 üzenetére
Gtti Charade az halál! abbol minnél olcsobbat kell venni mert nincs rá turba és azok általába behalnak ilyenkor van az hogy kuka az egész autó!
Nekünk van itt haverokkal 3db 1.0ás Diesel Charade és mondhatom hogy van tapasztalat...
a 3bol 2 most lett generálozva a motor szétszedve megcsinálva afszán és minden alkatrészt megtudtunk találni a tömitésektöl kezdve ....
De az eggyik srácnak volt Gtti je ( a csepp mert a régi az nem Gtti majd nyomok képet)
és a turbo behalása után nem ért az egész kocsi semmit...
Amugy fogyasztásrol annyit hogy 3liter városba
árak meg 100-200e ft-ig voltak (3db lett ugye véve) és rákölteni teljes generrálal ugy hogy saját kézzel szereltük a cuccot 20e ft-ot kelett de most pöccre indula diesel nem ugy mint a fiat
Sanye: az auto nálunk ott kezdődik hogy 4db 14'' kerék, 1,4es motor japcsiknál 1.6os az europaiaknél. és ezek melett 1000kg felett van.
Ezalatt van a koporso kategoriameg a fedett ''motor'' mint pl a Charade...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
dabadab #2618 üzenetére
sokat nem változtat DaSilva uygan azt hajtogatja és nem jár rendesen utána külömben már tudna pár dolgot amit itt hajtogatunk egy páran és lassan hihetne nekünk az össze jujj mégegy változárat mert az a jo filinges arc hogy nem! a mechanikus zárak semmit nem érnek és csak a gravir és az UV van de mind1...
Ha összeszedtek 10 kételkedő embert akkor hajlando vagyok veletek elmenni egy uv-s kezelésre majd Dasilvának átadni az UV-zott elemet....
De komolyan! és igy minden hitetlenkedő láthatzja mit tud a cucc... -
TexT-BoY
addikt
CSá! Nagyon jo döntés a Charade GTTI mert brutál ereje van DE vigyázni kell mert a GTTi-hez nincs alkatrész ... Vagyis ha a turbo beszarik baszhatod az egész kocsit a kukába mert nincs másik hozzá se bontva se ujonnnan...
szal GTTi-t ugy vegyél hogy széthajtod és méhtelepre viszed. Nem éri meg felujitani...
a CRX-el ugyan ez a helyzet egy 1.5 karbis CRX nagyon megy de amit 200-300e Ft-ért kapsz az szar kasznival van de mire a kasznit összehozod csak az lesz 300ba igy CRX-et si csak széthajtani lehet...
Esetleg ha valakinek Charade vagy CRXel lenne kérdése az szoljon ezekbe jovagyok...
Nekem egy Honda Legend a vágyam... 3.2es vadállat kupééba bááh
Bővebben: link
istenem de szép ez
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Továbra is megjegyzem hogy volt riport nagyon profi tolvajjal aki mindent elmondott és az UV + gravir ér csak valamit ugyanis minden mechanikai zárat stb-t kifigyelnek, kiktatnak de egy full UV_zett kocsit nem lopnak el ugyanis nincs annyi idejük hogy a kocsit lekromofágolják majd ujrafényezzék (gyárifestéket+lakkot is nehéz ám hozzá lopni amugy meg kiszurod) aztán nemcsak a kárpitokat kell cserélni hanem a párnálkat is mert az is beszivja az uv cuccot... Arrol meg nemis beszélek hogy egy lopott kocsi ''papirokkal''
1/10 éri csak a valodi árnak... pl egy 30.000.000milkás audit 3milkáért oda adnak neked...
egyszo mint 100 nem éri meg a tolvajnak minden üveget és lámpát cserélni illetve ujra kárpitozni stb a kocsit... -
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #2539 üzenetére
igy van! HA kell nekik ugyis viszik a ''legjobb taktika'' ha az autodat kivülröl nem ápolod mert akkor jo esetben elkerülik rögtön... (és a metálfény is védvevan a madárszartol ha saras
A másik meg továbra is az UV mert azt még esetleg megnézi a tolvaj semmi mechanikus zár nem véd ellenük.. felesleges
-
-
TexT-BoY
addikt
Bővebben: link
esetleg? -
TexT-BoY
addikt
válasz
Florida #2520 üzenetére
Te nem ismersz volt egy pár autonk. VW-t akartam csak elöbb ment a W ... ne kötözködj. Apámnak Focusa van de ez nem befolyásol semmit volt már polonk, passatunk, golfunk és sohatöbbet a VWböl. Nemtudom mennyi statisztikát olvasol de továbra is tartom hogy autot csak a japánok tudnak gyártani hatetszik hanem...
De vegyél nyugodtan polot aztán majd járhatsz szervizbe
ezt meg nem gondolod komolyan?
Hengerűrtartalom: 1716 cm³
Teljesítmény: 44 kW (60 LE)
ez mi? hát az 1.4es Yaris odabasz neki....
Bővebben: link
ez elöbb mint az a polo és csak 1300as a motor mégis erősebb
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
(#2485) centrum:
Focust vehetsz! (legalábbis Renault helyett) Nekünk eddig egy 1.6os Ambiante volt 140.000e Kmel Most egy 1.6 Ghia van 1700km-el. +Ismerős vett egy 2002-es Focus 1.4 Fresh-t 30000km-el és mind3 auto tökéletesen szuperál... Igaz ez mind a ''régi'' Focus vagyis a Focus I illetve a Focus I 2 eggyiksem Focus II...
árakrol meg annyit hogy az 1.6os Ambiantenkat (1998as) 1.100.000milkába számitottákbe ugy hogy fényezés körbe szar volt...
az 1.6os fullos Ghia volt 3.700.000Ft téligumival meg minden szarral
a Fress 2.200.000Ft volt....
Szal relaitve nem drága auto ha azt veszed hogy a Ghiafocus gyönyörü belölröl kivülröl a Fresh olyan családias az Ambiante meg puritán
Bővebben: link
és már nincs kedvem sokat irni de keress rá a Focvus sorra leirtam rengeteg dolgot a tapasztalatokbol...
[Szerkesztve] -
-
TexT-BoY
addikt
apugy az első olajcserén milyen olajat ajánlotok beleönteni? ami nagyon fasza.. esetleg adalék ami jo.. akármi. Mi kell a motorba he?
-
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #1988 üzenetére
mi sem akarjuk kenni de fater barátnője sipákolt arra hogy mennyünk 5ösbe cirka 3000res fordulattal 130at balatonra mert az sok az uj autónak... nemtudom...
A klima stb hazsnálata befolyásolja a bejáratást? szal lehet használni minden sz@rt ami benne van vagy nem?
Amugy mi inkjább szeretnénk hinni annak hogy nem véletlen kell visszavinni 1000km-nél olajcserére... és ha kell inkább kipengessük a magyar benzinárak melett is azt az 1000km-et amit elautozunk az autópályán (hozzáteszem nemis olyan sok mert cirka 6litert evett a régi focusunk a pályán ha nem nyomtuk neki végig a fullon (megy ez 190et is higgyétek el).
PS: Integra a Hona váláts nem ma lesz még...Hondánk legkorábban miattam lesz de az csak valami 1.5 CRX katalizátoros csoda a 80as évekböl első autónak.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
a padrol mi is tudunk de kitugya hátha jót tesz még ez is neki nem?!
Fater barátnőjének az aapájnak (ezt le kelett irnom igen
) a Swiftjéhez (az uj) mondtak egy monologot aminak a felét nem jegyezte meg csak annyit hogy 2000km-et mennyen ugy hogy 5km-en keresztül 80al megy utána 5kmen keresztül 120al megy...
PS: az árrakal mennyire vagytok tisztába?
Hozzáteszem hogy kinéztük a következő autonkat: Hona Accord 1.6 a 2.0val mit csináljunk? már a német 1.6al sem tud fater lassan menni.
tudtok netes Kalkulátort autofinanszirozással kapcsolatban?
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
Integra #1981 üzenetére
akkor ha 4x megtesszük a Budapest-Balatonvége távot tempomattal 5ösbe 3500as fordulatra belőve már jók vagyunk?
akkor valszeg az lesz hogy apám hoz-visz táborba és megmagyarázom neki hogy jóljár
.
Remélem az elöző kis monologmmal tudtam segiteni Banditot és azt hozzá teszem hogy voltunk 1hétre Vonyarcvashegyen ugyhogy vittünk 4emberre kb 3heti ruhát +az egész konyhát szó szerint és elfértünk ... (igaz pakolni tudni kell de ha tud az ember akkor azért van hova)
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Bandit az 1.6os 16V-s Focusnak nem ismerem sok ellenfelét a Hondán kivül...
Ha valaki ugygondolná nincs kraft benne foglaljon helyet apám melettamig még a régi focus van alatta örömmel tart bemutatót... az ujjal azt sem tudjuk mit kell csinálni és pénteken jön
Amugy tényleg jo az 1.6 16V
5éve van nálunk a mostani és 2évesen vettük... Értékálobb mint a Renaultunk azt már tudjuk 2milkába volt mikor megvettük 2évesen 2000ben és most 1millió2be szállunk ki belőle és ülünk be egy vadzsi ujba.
ezalatt a szerviz kölcség szinte semmi volt csak 1-2hiba volt amit sikerült 7-8e Ftosbol 70-80e Ft-osra csinálni... (nevezetsen sipolt az auto mert a generátor beált és fater igy ment vele genge 120as gyorsulos tempot pesten természtesen 50km után megált és az egészt cserélni kelett kábelostul...) ezek kivül nem tudok hibát emliteni az autón.
Látott őzikét 80nál(első lámpa csere és kéz alatt lefényezve 35e ft-ért), látott a jobbhátsó oldal Jeep-et 50enél( a gyerek álmos volt fizette egybe a kárt ami a jobb hátso elem és a csomagtarto ajtaja volt), látott suzuki Swiftet totalcaron (semmi ismétlem SEMMI nem látszott a focuson pedig a swift a oszlopa dirib darabra tört), a Rádai utcában valo parkolást nemis említem. Szal megélt ez rengeteg mindent és még autó csak a klima hiánya maitt cserélünk és hamár lud akkor legyen kövér. -
TexT-BoY
addikt
Minálunk már nem kérdés milyet: az előző volt: Ford Focus 1.6 16V Ambiante fapad
az új lett: Ford Focus 1.6 16V Ghia fullextra
az előző autonkba volt 100.000Km mikor megvettük de az új autó tényleg nagyon uj....
Mit tudtok elmondani a bejáratás címü müveletröl?! Valami olyasmit halottunk hogy 1000km-en keresztül nem szabad tulzásba vinni a tolatást és nem érdemes a budapesti csúcsban autózni mert nem tesz jót az autónak... Akkor mi és hogyan tesz jót... stb
Kéne némi tanács a fordba csak annyit modnnak hogy majd 1k kilométer után re és semmi többet. De ezt az autót nem 2évre vettük igyhát jólenne ha rendesen bejáratnánk ahogy kell.
előre is kössz annak aki megérti és válasszol. -
TexT-BoY
addikt
válasz
_Volkovy_ #535 üzenetére
Clio, Fiesta, saxoo az kicsinek hat muternál
bár nemtudom a Ford fusion és az opel meriva mennyivel nagyobb de hát az ő pénze.és ezt még ő fogja vezetni...
amugy asszem nyáron falusi használatra befigyel egy ilyen: Bővebben: link
nagyon állat és ooocso mellesleg az a 105paci nem kevés egy ''szaros'' literes motortol.. ugye?
motorhibát meg a szomszdé megoldja olcson
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
_Volkovy_ #530 üzenetére
nem nem kérdés a következő autókban gondolkozunk:
Renault Senic 2k-s széria
Ford focus C-max
Toyota Corolla Verso
Citroen Xsara Picasso
Opel meriva
stb... ilyesmi kocsik merültek fel a BMW egy szoval sem.
egyébként értékelem a probálozásaid köszönöm. De van notebook van GPS van minden...
ez nem lenne kihasználva és nemis női autó
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
_Volkovy_ #530 üzenetére
LOL!
BMW-t nem veszünk elvböl
utaztál már 1800km-et 5ös BMW-vel?
nekem sikerült fullos (bör is!) 5ös bmw-vel mennyi ennyit és senkinek nem kivánom azokat a hátsó üléseket. Nem tulzok ha azt mondom roszabb mint egy Swift ülés. szenvedtem 4napig az 1800km után.
ez 1hiba
2. nem egyterü ugyhogy felejtős.
3. mennyit fogyaszt ez az ''autó''
4. ha mátr ilyen stilusu kocsi kéne akkor már vennénk egy Saabot...
aj és ezen a szutykon sevizsga se semmi.... kell a ráknak ráadásul RÉGI!
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Most vanted: Bővebben: link
Anyabanya és én beleszerettünk ebbe a csodába de rém álmainkba sem szeretnénk ennyit fizetni érte...
légyszives ha valaki talál valami ennél jobb ajánlatot az szoljon!!!!!
Esetleg valakinek negativ tapasztalata az autóval kapcsolatban?
Esetleg ha valaki megtalálná a LEGOLCSOBB C-MAXot AZ IS PLS SZOLJON
[Szerkesztve]
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Apple asztali gépek
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Gyorsabban viszi ki a gyártást Kínából az ASUS
- Vírusirtó topic
- Windows XP
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i7-12700KF +RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Iphone 14 Plus 256GB // Független // 100% akku // Számla+Garancia //
- DELL G5 5590 I7 9750H RTX 2060/6G 16G DDR4
- LG OLED65C3 EVO Smart OLED Tv! 48"/4k-UHD/120hz/1ms/G-sync/Dolby Vision/Atmos/Gaming TV/
- Dell Latitude 5430 27% 14" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest