- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67121 üzenetére
Nekem 2.2 - 2.0 a gyári. Az előző Yokohamával működött is kb. a 2.2, a Goodyear-be 2.4 kell ... sokkal puhább az oldalfala, azért. A yoko se volt xl-es súlyindexű emlékeim szerint. Szóval én amondó vagyok, kb. a gyári a mérvadó, de akörül az érték körül meg kísérletezős. Úgyhogy emiatt szerintem lenne értelme, meg logikus lenne, hogy a gumigyártók az egyes gumikhoz meg autótípusokhoz megadják a nyomást ...
De ez a vredestein azért érdekes, a gyári méretemhez legközelebbi mérethez a 2.2 - 2.0 helyett 2.6 - 2.9 -et ír Eleve terheletlenül előre kell több, mert 60-40 az autó súlyeloszlása .. kb. max terhelésen kell bele ennyi meg ilyen eloszlásban.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #67121 üzenetére
Oké, rendben, de pont nem autógyártós oldalt linkeltél.
Minden jószándékod ellenére, elég nehéz olyan oldalt találni, ahol rendesen fel vannak tüntetve az értékek. Itt 2,3-2,3 van a tanksapkánál, mint ajánlott érték normál használatra, a linkelt oldal meg 2,9-3,0-akat ír. Kitapasztalva meg 2,4-2,2-vel használom. Talán a micslen oldalán voltak egészen közeli értékek.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest