Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #88184 üzenetére
Az 5 sebességes Geartronic köztudottan gyengébb konstrukció, mint az újabb 6, ezért is emeltem ki utóbbit, bár ehhez nagyrészt az is hozzájárul, h nem cserélnek olajat, vagy szar olajjal töltik fel, illetve nem cserélnek ki mindent. gaborbol elég frankón részletezte már a Volvo topikban.
Persze, van az a réteg, akinek fingja nincs mi az, h turbovisszahűtés. Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percre cigi-kávé-pisire. Így mindegy milyen autó és motor, a turbo hamar kifekszik.
Saját és forum tapasztalat alapján nyilatkozom, index-en senki nem cserélt még turbot, persze a user-ek 90%-a használtan vette, így nem mindnek ismert az előélete, de van 400k feletti futású S60 is.
Nem azt mondom, h a D5-ön még a turbo sem romlik el, de ha az ember ésszel használja, sokkal tovább bírja, mint a mai kis, turbos motorok.ui. Balu viszont újonnan vásárolta az S60R-t 2003-ban. 2.5 turbo benzin, 300 le gyárilag, 230.000km-nél jár, gyári csigával.
sasa134
Sok sikert. Majd számolj be a végkifejletről.
-
sasa134
addikt
válasz
tboy93 #88159 üzenetére
Jó eséllyel az lesz, vagy 5 ajtós. Végignéztem egy csomó félét, tényleg, Qashqai (kicsi csomagtartó, motorválaszték nem túl szimpi, így letettem róla), Avensis ( belül nem igen tetszik, cégesként vezettem de nem tudtam megkedvelni - pedig jó, de nem áll össze vágyaim tárgyává), A4 (csak 1.8 Tfsi férne bele, amit nem nagyon ajánlanak, kombi nem áll meg 3.3-ban, legalábbis az új A4-ből). Passat - motorkínálat probléma, 1.4 TSI vagy 1.8T, nem merem megvenni egyiket sem. Accord - kombi nem áll meg 3.3-ban ( ha mondjuk egy 2009-es, max 70e-80e-et futott példányt akarok, a sedán nem jól pakolható).Merci C (180/200) - szintén csak a szedán férne bele, amit amúgy imádok, és nagyon jó autónak tartok, csak rövid időn belül kicsi lenne. E90/91 - kombi 320i inkább olyan 3,5M-tól van, ami szép, a limuzin csomagtartója kevés. Pedig ez is nagyon bejön, de elrettent az olajfogyasztás , ill. egyéb költséges potenciális meghibásodások, amikről olvasni. Superb - irdatlan ronda kívülről szegényem, pedig marha jó beleülni, cégesként ezt is vezettem jópárszor. Passathoz hasonlóan motorválaszték gond a benzines palettánál (1.4/1.8 turbo..). Volvo: V50 kicsi hátul, új S60 még nincs ilyen ársávban meg amúgy is kicsi a csomagtere. 2.0 benzines V70 beleférhet, egy 2008-2009 körüli. Imádom, nagyon bejön az egész, de gondolom 10-11l alatt nem járna el ezzel a motorral. Ami azért sok (illetve reális egy ekkora kocsihoz).
Rav4 nem kell, felesleges, Tiguan szintén csak 1.4TSI-vel férne bele de azt sem tartom ésszerű választásnak a céljaimhoz. Opelből Insignia passz, nehéz, nem tetszik, itt kint elég rossz az Opel reputációja így eladáskor sokat buknék. Seat - az új Sport Tourer nagyon tetszik, de még a büdzsén kívül van és ott is inkább a dizelt szabad megvenni, ami meg nem kell. Ford - benzinesből nem nagyon tudok semmit, Mondeo-k inkább dízellel vannak itt, sztem annyi pénzért lehet jobb kocsit venni. Így jutottam el kb a 6-os Mazdáig (2. generációs), 2l szívó benzin, árba belefér, sőt lehet automatával is, kombi vagy 5 ajtós. Van esetleg valami jobb javaslat? -
LógaGéza
veterán
válasz
tboy93 #87897 üzenetére
Tied volt a Fővárosi Autópiacos vétel, jól rémlik? Az korrekt vétel volt, így én is elhoztam volna, csak nem akarok sedant. Bár így lehet meggondoltam volna magam
neduddki
Igen, jobban örülnék én is a faceliftes variációnak, valahogy jobban tetszik - de hát ha kompromisszumot kell kötni, akkor inkább a kinézeten spórolnék, mint a műszaki állapoton.
Ezt a kis Yarist nem láttátok Csontinál, hogy milyen állapotban van? Egyre jobban tetszik ez a variáció, bár ahogy olvasom, elég keményre sikerült a felfüggesztés a sportosság miatt, félő hogy a környékbeli "jó" utak nem tennének jót neki/nekem...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tboy93 #87816 üzenetére
10-15 kilométerre meg nem kapcsolok klímát, ha csak nincs valami VIP vendég, amúgy is szeretem "kiszárítani" érkezés előtt. ilyenkor ablaktekerés van.
igaz nálam annyiban más a helyzet, hogy mi ha egyszer elindulunk az autóval, akkor rend szerint 100+ kilométert megyünk egyben.
(persze magánügy, hogy ki hogy használja, csak mesélek)
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #87786 üzenetére
Ha megegyezünk az árba (és talán még foglalót is kellett volna adni), akkor vezethettem volna... Mindegy, hamar ott is hagytam ezek után.
(#87790) runner 125: Igen, sajnos úgy néz ki ez igaz, ismerős szomszédja most árulja a sajátját, na az elvileg tényleg patent, csak épp 2.5-öt kér érte.
-
Zewa
senior tag
-
#10726912
törölt tag
válasz
tboy93 #87556 üzenetére
Az a szánalmas, hogy mindenki emlegeti a Suzukinak ezt a förmedvényét. Holott ennyiért lehet mást venni. Nagyobbat. Komfortosabbat. Jobb anyagokból össze rakottabbat. Megjelenésükkor is elavultak voltak. S ez nem azért van kijelentve, mert népautó lett. S azt is tudjuk, miért lett népautó. Nem a kiválósága miatt.
Ha ennyiért csak ezt lehet ajánlani, azaz fél millióból egy kényelmetlen, szűk rondaságot lehet csak ajánlani, akkor az egész beszélgetésnek ideje lenne pontot tenni a végére. S nem értem, miért engem győzködsz Te is?Leírtam , hogy sz.r, nem autó. Leírtad, hogy jó kis autó. Szerintem ez itt pont elegendő a téma lezárására. de ha jobban érzed magad, akkor elárulom neked: akarok ilyen autót magamnak, kell, minden álmom, a Swift fan klub alapítója vagyok. Addig fogok veséket növeszteni, amíg ezt a megbecsülhetetlen, impozáns ÉGSZER dobozt meg nem szerezhetem magamnak.
Béke, nem fogom mindet megvenni előled, megígérhetem
A Ford T modellig vissza megyünk amúgy? Az is nagyon népszerű volt....Trabant-lada korban gyártott autók idején pedig az átkos nyugaton miket is lehetett venni? Most arról volt szó, hogy félmillió forintért első autónak mit vegyen egy ide tévedő autó vásárló. Szerinted Suzuki Swiftet. Szerintem meg van élet a Swift után is. -
#10726912
törölt tag
válasz
tboy93 #87528 üzenetére
Nem kezdek vitázni erről. Neked élhető autó. A Te dolgod. Sajnos ültem már benne, vezettem is. Te szereted, én törvényileg tiltanám be. Az alkatrészár továbbra is tarom, van, ami drágább, mint az AUDI-hoz. Nem lököst kell cserélgetni rajta. G-s astra-ból nem csak bontó szökevényt kapsz ennyiért, bár gondolom, minden
megnézted, amit épp árulnak a piacon. Ne általánosítva szólj hozzá, ha kérhetem.
A Swiftekről pedig sokadjára is lemondok, vezess sokáig sokat, szeresd őket. Első autónak pedig a lehető legrosszabb választás. hiszen rutintalan embert ültetnél egy kinősíthetetlen biztonságú autóba...
gyenge47 Nem értek minden lóhoz, pl ehhez se, majd a többiek reagálnak rá érdemben. -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #86426 üzenetére
Srácok, tök mind1 nem? Ki mire költ, van aki cigire, van aki elissza, van aki elutazza.....más meg beletankolja a kocsiba, mert akkor érzi jól magát
. Én meg akkor, ha eljutok A-B be a realitások mentén a legkevesebb költséggel...és nem azért mert nem tudok kifizetni pár ezer forinttal többet, hanem mert nem akarok
. Amíg nem a vágyott propelleres kocsimba ülök, nem érdekel hány lóerő, meg mekkora a csomagtartó meg stb
de mivel nem vagyunk egyformák, ezért adják el az összes autót a hahun
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #86205 üzenetére
Sedan se rossz de nem a sedan jön be nekem hanem az 5ajtós.
Főleg ez a váltóelhelyezes,hogy nem kell lenyúlni hanem csak előrenyúlsz ez tetszik.
Okés később írok.
Amúgy így,hogy megettem egy szendvicset most és lenyugodtam lehet tényleg rossz ötlet lenne 2,5m verdával menni hitelre.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #86187 üzenetére
Hát jó átgondolom de nem lesz egyszerű döntés az biztos...
Átgonodlni mindenképp átgondolom és ha kérdeznétek most,hogy akkor megveszed a passatot majd vagy nem akkor nem tudnék most választ rá mondani.. Az lesz,hogy elmegyek majd valamilyen megbízható kereskedésbe beülök jópár autóba és amelyik megfogott meg jó állapotú azt megveszem.. És nem tudom,hogy az f vagy g astra vagy octavia vagy passat vagy mi lesz.. Majd kiderül..
Declaire 86181: Megmondom,hogy van.. Igen itthon lakok de egy 3 szintes házba lakunk ahol alsó szint enyém amit anno MEGVETTEM kp ra mert egyéb forrásból volt pár millióm(mostani fejjel nem így tennék de mindegy).. Így mivel tettem bele pénzt, külön szintem van, azaz külön háztartás nem kell gondolkodnom egyelőre lakásról... Van havi fix jövedelmem amit NEM ők adnak hanem szintén egyéb forrásból és ha ez mellé elmennék valami normális munkára és nem rabszolgamunkáraakkor havonta lenne kb 200-210k-m.. Ebből szerintem havi 40et plusz egy hónapba autózgatnék kb 500 kilométert az ami olyan 15 ezer ft de lehet kevesebbet ez 55. Rezsi kb 15,kaja mivel egyedülálló vagyok (és nem viszi el a csaj a pénzem max az autó majd
) max egy 18, másra nagyon nem kell költenem.. Tegyük fel minden hónapban elteszek 40et autóra az fél évben 240e ft. Ha több a kiadás így ameddig ez a folyamat megy, azt is kitudom majd valószínűleg fizetni csa akkor össze kell húznom a nadrágszíjat egy hónapig de nem halok éhen akkor se.. Ennél részletesebben nem tudom leírni az anyagi helyzetem/állásom/életem.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #86158 üzenetére
Addigra igen lesz.. Mivel nem szüséges most lakást vennem , ezért pár év múlva előre láthatólag lesz ..
(#86157) Declare v: De ezek 20éves autóra nincs meg most komolyan? Ott nem kell gumit venni? Ott is minimum 80e ft .. Javítás se sokkal kevesebb SZERINTEM kivéve ha suzukit vagy opelt veszek de ezt nem nagyon akarom ..
tboy: Értem iés jó is elolvasni mert egyérszt nem most lesz hanem talán pár hónap múlva esedékes, másik meg mérlegelni tudok ezek alapján is..
joshua: Na hát igen.. Őszintén .. 250e ft.-ért mit kapok? Egy jó állapotú a vectrát? Vagy egy 95' suzukit? Esetleg 2/3 as golf? É szerintem ezeknek több a szervizigényük koránál adódóan is mint egy újabbnál..
neduddki: Mi lesz ha most délután kimegyek utcára és elüt az autó?
Ez kb olyan.. Mindent meglehet oldani valahogy..
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #86131 üzenetére
De az a baj,hogy nagyon tetszik az az autó, 1m körül meg nem kapok ennyi idős autót(5-6éves).. És 38-40et meg kibírok fizetni egy ilyen autóért. Ráadásul 2-2,5 et nem bírok kivenni a széfből
Max 500ig tudnék kp ba fizeti..
(#86133) tboy93 : Swiftet tuti nem veszek.. Nem azért mert suzuki mert sx4-et, kizashit, új swiftet vennék de a réginek a törésztesztjét megláttam meg maga az egész autó és sztem tuti halálfélelmem lenne benne.. Tehát ez tuti kilőve. Megbízható, meg strapabíró, meg nem lehet róla sok rosszat mondani de swiftet nem vennék..
(#86132) AMD Power : Ez miért baj? Ha normálisan megyek vele nem állatmódon akkor? Ez olyan,hogy a 20éves tapasztalattal rendelkező sofőr nem ülhet régi kocsiba vagy mi?
Ez egy elterjedt hülyeség szerintem.. Nyilván ilyen jampi janiknak én se adnám oda aki semennyire nem figyel , és padlógáz, padlófék de nem ebből a diszkópatkányokból kiell kiindulni mert 1-2 hét múlva úgy is összetöri magát..
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #86133 üzenetére
Ezt a gondolatmenetet alapul véve Swiftet pont ne... Aki engem oktatott, tűzoltó is volt, na ő azt mondta, hogy új swiftben se gondolkozzak (nem is gondolkoztam), mert azok sem sokkal jobbak biztonság szempontjából. Neki elhiszem, sok összetört autót látott.
Ja és ez a kezdőjogsis téma, nem tudom miért gondolja mindenki azt, hogy akinek friss jogsija van, az gyilkolja az autót. Aki 30 óra alatt nem tudott annyira megtanulni vezetni, hogy ne törje össze, ne égesse el a kuplungot, stb., az 20 év múlva se fogja jobban kímélni az autót.
-
Pitu
aktív tag
válasz
tboy93 #85955 üzenetére
A gyorsaság nem szempont, inkább a biztonság/megbízhatóság/csomagtér.
A japán gépeknél a szervízköltség ami riaszt, mert ha ezeknél belenyúlok, akkor rámegy egy fél autó ára... Nyilván jó ha a fogyasztás alacsony, de az előző autóval is 2év alatt kevesebb mint 15K km-t mentünk. -
raczger
őstag
válasz
tboy93 #85896 üzenetére
Hát pedig egyes emberek a Mazdát nem is tartják igazán japánnak, tegnap a szerelővel beszéltem, azt mondta, hogy a Mazda a japán autók Alfa Romeoja
(#85894) !Overdose!: Hát akkor mi az a titkos csatorna ahol mennek a tuti vételek? Az itthoni autóba van a legkevesebb kockázat, közel van, kevés üzemanyagpénz vész kárba, le tudom informálni egészen új koráig, ismerős szerelőhöz el tudom vinni. Ezek az előnyök kint nincsenek meg és összességében nem lesz olcsóbb, ha kintről hozom.
-
neduddki
nagyúr
válasz
tboy93 #85805 üzenetére
HI!
14es felnit le kell rugni rol a afranba /hintalo:- (/, honda totyikban kigyujtve a 7gen 15os felnik kodjai, nekem a begyutt a s6a-560a /vna is beole 2 agrnitura, nehez eros:- )/ ell kell dontnei hiszel-e neikik mert, ~150rugo a 120Mm-es buli /gyari beszall/, jakormnay, ha monden igaz a fl-nek dokkal jobb a kormanya, ill. ha inkabb leborozteted akkor felser
fek nissin 22k:- )
olaj inabb 5w40 mint 10w40 /en most eneos sustina/
mas?udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
tboy93 #85791 üzenetére
HI!
vin kod: jhmes4...
es szar azegesz:- )))
magasa feszultseg /14.7-8V/ ezert erdemes odafigyleniaz akkura mod:+izzokra, elektrmos szervokormany haszorakozik 5percakku levetel, olajbol megflelaleggagyiobb ezert en a egyiklegjobbat rajkom bele, alkatreeszek cspelrol endretol, + kerdezzudv
neduddki
mod: hanaffalun vagygyere elmuegyetem fele es trecselhjetunk
over: nehizleg sehunnemvagyok SzimaZolihoz,habar mar mondtamnekitipusspecifikusdogokatazert:- )
-
Dany007
veterán
válasz
tboy93 #85645 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy 400k alatt nem nagyon van normális helyen telibefújás.
De persze ez nyilván függ az autótól is meg hogy metált akarsz-e fújatni vagy nem...Nem véletlen, itthon is, de németbe meg méginkább divat, hogy megveszik az új autót alapáras színben (fehér vagy fekete) és egy dekoros céggel behúzatják autófóliával telibe az egészet. Azért, mert olcsóbb. Na most a mi cégünk pl közel 150-300k között húz be autókat, autótól függően.
Ha ennyiért lefújnák kompletten lakatosmunkával együtt akkor a kutyának se kéne az autófóliás telibehúzás...Más.:
A biztosítás nekem is soknak tűnik 90LE-re évi 20 ezer??? : o
Nekem 125LE-re 1.8-as, B03-ban(!) 15.880 per év a Uniqa-nál! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #85581 üzenetére
Igen, ebben az autóban konkrétan már ültem is, tényleg nagyon jól megy. Rajta van a listán.
rvilike: Az a Volvo baba csak kicsit sok benne a km. Bár valószínűleg a Mazdában sem kevesebb csak jobban vissza van tekerve.
rgqjx: Háát ez nem vmi sportos. 8,4 alatt van 60-on az enyém ami nem egy vérnyúl ugyanezt 7,9 alatt teljesíti...
Fr0z3n: Most egy TT mk2 került képbbe... Bár abba nem tudom, hogy akarja beleszuszakolni a féldisznót amit otthonról hoz...
-
!Overdose!
őstag
válasz
tboy93 #85546 üzenetére
Én biztos, hogy nem a hahu-n keresgélnék a helyedben és az osztrák autókat is hanyagolnám, mert épp eléggé tudnak ezek rohadni Ausztria nélkül is. Szerintem neked nem biztos, hogy Civic-et kéne venned ennyi pénzből és ilyen feltételekkel.
neduddki: Nem gondolom komolyan az eladást egyelőre, de ha valaki megfizeti, akkor meggondolom, mert szívesen átülnék 1-2 évre egy TDI-be.
-
Dany007
veterán
válasz
tboy93 #85543 üzenetére
Nem vagyok képben a Hondával így nem tudom milyen áron futnak. De az évjárat mért megkötés? A külső miatt?
És csak ez a Honda lehet?
Szerintem érdemes lenne tágítani a jelöltek körét. Nézz ki egy másik típust is. Úgy talán könnyebb lesz.
Amúgy próbáld ki, hogy rákeresel a hahu-n a kritériumaidnak megfelelő autóra. De úgy, hogy árat nem állítasz be! Egy min. 10 forintot és egy max 1,5M-ot beállíthatsz na. Aztán nézd meg, hogy mennyi a legdrágább autó azok közül. Vedd annak a 70%-át árban és annál olcsóbban nem is nézz autókat.
De lehet még ezért is leugatnak majd itt a fórumon.
Általában a felsőbb árszegmensből érdemes nézelődni, mert ott van esély arra, hogy jó autót találsz.Most mondok egy példát mire is gondoltam. Kívánt autó, kívánt felszereltségben: 300 ezertől 1M forintig kapható a hahun. Mondjuk. Ezesetben 700k alatt ne is nézz, de inkább 800. Alatta biztos, hogy hulladékot adnak.
Logikus. Ha én elakarnám adni az autómat, első dolgom lenne megnézni milyen árban futnak azok a típusú és felszereltségű autók, mint az enyém. És ha tudom, hogy az enyém tényleg jó állapotban van az ottani átlaghoz képest és tudom, hogy gondoztam, vigyáztam rá akkor biztos, hogy nem fogom jelentősen olcsóbban adni, mint a legdrágább fentlévő.Azért meséltem az én példámat, mert én is 5-600k körül kezdtem. De muszáj volt följebb mennem, mert annyiért nem volt normális autó.
De egyébként jó hozzáállás, hogy kitartasz az elveid mellett. Legrosszabb esetben nem veszel autót vagy vársz amíg lesz kicsit több zsé.
A kérdés már csak az, amit !Overdose! kollega is mondott, hogy megér-e ennyi pénzt egy ilyen autó? Megérné egy 1.4-es gyufásdobozért 7-800k-t + szervizt kiadni? Akkor már inkább bepróbálkoznék egy első focus-szal. Az legalább csöppet modernebb forma. -
Fr0z3n
őstag
válasz
tboy93 #85543 üzenetére
Javítva egy ilyen idős autó biztos hogy volt. Sárvédőket és az ajtók alját nézd meg több szögből is. Soha nem tudják pontos színre javítani. Alku pozíciónak már jó, mert ki tudja mennyire kókányolt.
Illetve a felfüggesztést rángasd meg, nem drága ha lötyög valami (jó magyar utak), de inkább más csináltassa meg mint mint te utólag. Illetve váltóolaj csere mikor volt. Sokan elfelejtik, hogy vannak nem bontható váltók (Fordok pl), de japánokba jellemzően cserélni kell 30 ezer után. Aztán csodálkoznak hogy elkezd akadni, meg recsegve vesz hátramenetet. Amire sokan mondják, hogy kuplung, de nem....
Inkább 750-800 körül fogsz jót találni.Nekem celicám van, dupla kerek lámpás. Én imádom. Japán fronton nagyon otthon vagyok.
szerk: megnézném ezek hogy mennek át műszakin. Lámpa, fólia mindenhol, air ride... no comment. Jól néznek ki, de azért na, van egy határ.
-
neduddki
nagyúr
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #85515 üzenetére
Keress 3 ajtós g astrát 1.4 benzinnel. Simán vállalható, a 3 ajtós még fiatalos is, és azzal a motorral a suzukihoz képest rakéta. Tudom, a héten próbáltam egyet. A 3 ajtósnak lent van az ára és ha nem utazol sok emberrel mint én akkor tökéletes. 7-800K-ért nem lehet villantani, vagy ha igen akkor a gatyád ráköltöd majd.
neduddki: Monnyad már meg miért vicc? Sima, egyszerű használati tárgy ami arra van hogy közlekedj vele. Nekem is swiftem van mint tboy93-nak és ahhoz képest a g astra minőségbeli előrelépés ha tetszik ha nem. Akkor szerinted mit tud venni 700k-ért ami:
-nem volt kiflibe hajtva a telepen 3-szor
-nem rohad
-komfortosabb mint a swift
-legalább úgy megy
-nem kell péntek estétől szombat délig alatta feküdni hogy elmerj indulni vele teszem azt az egyetemre
Ami még eszembe jut az az egyes focus amit jobb vezetni de a kasztnija silányabb. -
Dany007
veterán
válasz
tboy93 #85515 üzenetére
Kategória függő.
Nekem mondjuk az a Honda annyira nem tetszik. Túl olschool külsőre. Meg pici, de az az én hülyeségem.
Régebbi autókból elég necces jobb állapotút kifogni. Olyat ami nem volt törve, na azt meg tényleg nem nagyon.
De nem baj ha törve is volt, csak legyen szépen megcsinálva és ne érjen szerkezeti elemet a törés. Ha 1-1 lökös vagy ajtó cserélve volt hát nagy kaland. Csak legyen szép. 12-15 éves autónál ez nem számít kirívónak.Én anno Mondeo Mk2-t néztem 5-600k-ig bezárólag. Mivel 600k volt a legdrágább mk2 (ami nem ST) így gondoltam ennyiért csak kapnék valami normálisat, mert nem is jót kerestem, csak normálisat.
Találtunk is egyet, a legdrágábban hirdetettet. Aztán szemrevételezéskor kiderült, hogy azért mégiscsak van csomó apróbb hibája. "Garantált" alacsony km volt benne szervizkönyvvel, de a szervizkönyv tök üres volt. Műszaki épp akkor járt volna le. Pár dolog nem egyezett a leírtakkal (4 ablakemelő, cd-s rádió stb). Plusz a 4 rajtalevő gumi annyira szar volt, hogy ahhoz is új gumit kellett volna venni hogy hazahozzuk.
No a lényeg, hogy a végösszeg már annyi lett volna, amennyiért már mk3 Mondeot is kapnék és akkor még nem volt szervizessel átnézetve tüzetesebben az autó.Erre még rájött volna az "első szerviz" összes költsége.
És ez volt a legdrágábban árult, legígéretesebb mk2 akkor a hahun. Erre írták, hogy költségmentes / csalódásmentes. Hát egyik se volt, meg se vettem. -
Dany007
veterán
válasz
tboy93 #85507 üzenetére
Ez szép volt tényleg.
De, mielőtt messzemenő következtetést vonnál le, azért nézz meg más autót is. Ne csak olyat, amit valaki roncsként megvett bagóért majd összegányolt belőle valami autófélét.
Nem azt mondom, hogy amúgy nem találkoznál durva esetekkel, de nyilván ez volt a legalja...Persze még az se biztos.
Franconak sajnos igaza van: "nem olyan időket élünk, hogy akinek van és működik, az eladná". A 14+ éves autóknál én is ezt tapasztaltam. Amelyik jó azt hülye lenne eladni a tulaj, mert annyi pénzért nem kapna másik, hasonló állapotú megbízhatót. Akinek meg szar vagy épp költeni kéne rá az meg tolja is fel a netre...
Bár én csak pár típust néztem az elmúlt 1 évben rendszeresen, de ott is ez a tapasztalat. Ami fent van olyan 5-600k-ig azzal mind volt valami. Persze ez még nem jelenti azt, hogy roncs, de valami mindegyikkel volt. Amelyikkel nem az meg már 20-30%-kal a legdrágábbak fölött volt árban is. -
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #85507 üzenetére
Mit vársz egy tipikus debilgyerek autótól, de tényleg? Ez ugyanúgy igaz az összes koros BMW-re is. Úgyhogy, készülj fel, ha továbbra is ilyen autót vásárolnál itthon, jobbat nem fogsz kapni.
Idehaza megkímélt, ésszel használt, nem körbetört példányt nagyon kicsi eséllyel lehet találni, ami meg olyan, nem véletlenül van a piaci ársáv tetején, sok esetben 2x annyiért, mint a piaci átlag.Nem tudom mekkora a kereted, elhiszem h menő autó kell, de ezért a pénzmagért én biztosan sokkal racionálisabb döntést hoznék.
Astra G, Swift, Corolla, Almera..._
mod.
Bálna Merci-s postra:
Formája engem sem indít be, viszont az a munka, mérnöki tudás, technika amit beleraktak, nah az igen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tboy93 #85507 üzenetére
nem olyan időket élünk, hogy akinek van és működik, az eladná
és nem gondolom, hogy ez a helyzet javulni fog, mert ha kikopik ez a generáció szép lassan, az újabbak meg jelen állás szerint sokkal rondábban fognak öregedni 8-14 éves korukra. valahogy akkor is lesz, de tippre könnyebb nem lesz.
-
m3tr0
őstag
válasz
tboy93 #84929 üzenetére
Két hátsó ív javítása fényezéssel kb.100 ezer ft.
Az enyémen egy fesz.szabályzó reccsent el különös okok miatt...meg egy jobb féltengely csukló...97-es nonfl 3 ajtósom van.
Nekem ami nem tetszik benne az az,hogy az első fényszórók gyengék.
Előtte 2001-es Puntóm volt...na azzal lehet látni éjszaka.
Amúgy a civic nem rossz, de nem mind1 milyen előélettel veszed.Az enyém első tulaja egy fogorvos nő volt, a második egy hivatásos sofőr.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
tboy93 #84926 üzenetére
a tìpust nem ismerem, de haverom 600 ért vett egyet nem rég, kipufogó volt elrohadva, de mindenmás megkímélt és jó állapotú volt, rozsdát se nagyon láttam mikor körbe néztem, alulról se. Szóvel ez alapján 600.000 egy olyan összeg amiért vannak szépek, bár azt nem tudom, hogy ez sok vagy kevés
3 hónap alatt 500km-t, ha ment vele, szóval egyéb hiba még nem jött elő
-
Typhoon47
senior tag
válasz
tboy93 #84870 üzenetére
Hát még én, hogy sajnálom. 500km vezetés a semmiért és lazán a pofámba hazudtak... Kár, hogy elment, adtam volna érte egy 1,5 millát (N), mert ez így jelenleg eladhatatlan vagy... esetleg rápirítja valami szerencsétlenre, aki sajnálja a pénzt a szervizes átvizsgálásért.
runner: Eladtam a cégünkből a tgk-t és most kell egy másik helyette. Egyébiránt, be akarom bútorozni és utazgatni vele itt EU-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Metal topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- hmzs: Futro S720 - olcsó pc alapú router (frissítve)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hővezető paszták
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest