Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz
parandroid #91189 üzenetére
Kollégám vett szalonból egy i30-as Hyundai-t. 20k km-ként kell neki vinni kötelezőre, amikor olyan 200eurót leakasztanak róla általában. A kocsijára 5 év garancia van, évente 20k-t szinte rá is fut, így évente 200eurót csak a kötelezőre kivágni szerintem pocskolás. És ez 5 éven keresztül az 1000euró. És ebben semmi érdemleges nincs, csak "átnézés" meg olaj+szűrő csere. Arról nem is beszélve, hogy el akarná adni a kocsit, de kiszámolta, és annyit bukna rajta, hogy inkább megtartja. ...
(#91188) Qru
Ja a márkaszerviz. Ami csak a pénzt húzza rólad, más érdeke nincs. Nekem pl a kocsim 200k km-ig márkaszervizbe volt hordva, ráadásul ugyan oda kötelezően 20k km-ként, és a kedves szervíz volt olyan kedves, hogy az éves kasztni átnézést nem pecsételték az első év után. Ezt reklamálva mint kiderült, a tulajnak kellett volna külön kérnie, hogy nézzék már meg azt is + pecsételjenek. Így hát persze ha kimarad, akkor ugrik a 10év rozsdásodási gari ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...