Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz atos19881101 #91196 üzenetére

    Jah, aki új autót vesz, az ne 3-4 évente akarja cserélni, mert nyilván akkor a legdurvább az értékvesztés. Vagy kalkulálja bele ezt is, el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy még így is megéri, bár ahhoz sokat kell menni. Az előző autót is újan vettem, belekerült 8 év alatt 113k km, a kötelezőkön kívül 3 aprósággal kellett csak szervizelni, egyik sem vágott földhöz, pedig ebből két szerviz már a németeknél volt.

    Az olajakhoz, ilyesmikhez nem értek, de hajlamos vagyok jobban megbízni a márkaszervizben, mint a Sarkijózsi Gépjárműjavító Bt. egyszemélyben general manager és gépjárműjavító beosztású csúcsvezetőjének, bár elismerem, hogy ez is csak olyan csúnya sztereotípia, mint a szarfos gyári GM olajról szóló, szóval legyen ez egyéni preferencia.

    A Dacia (Logan MPV) már nekem is épp tetszegetett, aztán egyszer megnéztem közelről, már épp ki akartam nyitni, hogy belenézek, de zárva volt (LOL), viszont a kilincs úgy meghajolt a kezemben, hogy komolyan megijedtem, hogy eltöröm. Úgyhogy csak belenéztem, a hátsó ülőlap fel volt hajtva, konkrétan egy csak egyik oldalán kárpitozott szivacs képezte ezt az alkatrészt, aztán mivel bár érdeklődő nem volt a környéken, de a kereskedés munkatársai éppen látványosan nem értek rá, ezért úgy döntöttem, hogy annyira mégsem akarok Daciat. Aztán valahogy később sem győztem meg magam az ellenkezőjéről, még annyira sem, hogy még egyszer közelebb menjek hozzá. Németeknél amúgy meglepően sok Sandero, Duster és Logan szaladgál. Konkrétan talán több, mint Suzuki (azokból csak az új Swiftet, meg az SX4-et látni, no meg pár Splash-t, de azt ugye itt Opel Agilaként).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák