Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter87
senior tag
Azt vedd figyelembe, hogy
a Kia egy újabb autó, ezért drágább is
(mást nem tudok mondani, mert még soha nem ültem benne és nem akarok itélkezni.)a Skoda pedig régebbi, ezért olcsóbb és talál kiforottabb és talál olcsóbb hozzá az alkatrész
(mondom talán, mert a Kia árakat nem ismerem) -
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4750 üzenetére
üa minőségtől függ elsősorban, 200k-nál már várható, de van ami elmegy 400k-t is, 207+áfa /db
(#4746) opeter87, benzinesnél igen, de ott jó alternatíva az 1.8-as is és az is tud jól fogyasztani, nem látom már az értelmét a dieselnek
(#4748) marsu, melyikben?
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4753 üzenetére
Akkor aggódok ha ott tartok és addig még meglesz az autó
1.8 TSi jó alternatíva, megy is ha kell és közben azért nem fogyaszt sokat.
én ha most vennék 1.4 Tsi-t vennék már (ilyen dízel árak mellett)(#4754) dízelracer
Igen én sem értem. Amikor megvettem a kocsit, akkor minden ismerősöm:
"Ebbe turbó csere lesz majd..."
"Ebbe egy PD elem ennyi, meg ennyi..."mindenki ezt mondta, de egy olyan sem volt, akinek lett volna PD Tdi-je és meg is szívta volna.
Ha már üzemanyag:
Mindig kúton tankolok (nem kannázok). Shell vagy OMV - sima dízel. -
Zewa
senior tag
Asszongya a teljesség igénye nélkül 1-2 típus, hátha...
Én használt dízelt nem igen vennék mert szép pénzeket lehet rákölteni és annyit nem ér meg az a 2liter fogyi különbség... (illetve egy benzinest olcsóbban megkapsz a különbségből pedig tankolhatod a differenciát egy ideig..)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
opeter87
senior tag
válasz h1n1_900 #4759 üzenetére
Igen az a reális "csalás" én tankoláskor nullázom a 2-es számlálót és pont valamelyik nap 6,5-ön állt, majd tankolás számolás és 6,75 jött ki.
Igen a kézi váltó sokat számít. Nekem Bp-en simán megeszi a 8-at forgalomban, enyhe forgalomban 7 alatt.
Vegyesben (pálya+város) meg az említett 6,75(145le milyen chippel jött össze?)
-
h1n1_900
senior tag
válasz opeter87 #4762 üzenetére
Chip is volt de attól csak jobban füstölt meg jobban átverte a computer-t (fogyasztásban)
Tuningos ismerős átírta vagy másik szoftvert tett vagy mit magyarázott. Leginkább a nyomaték hiányzott ami már van. Anno gondolkodtunk a 140Le változaton de ugye az csak 2.0-ban volt meg kapásból drágább lett volna 600k-val.[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Zewa
senior tag
válasz soldi3r #4760 üzenetére
Így van viszont szerintem csak kis %-ban érdemes dízelt venni.
Azonos vas (típus, felszereltség, évjárat stb...) a diesel drágább vagy többet futott esetleg rosszabb állapotú. Fenntartására kimondhatjuk hogy költségesebb (előbb vagy utóbb).
Szeretem az olajkályhákat de kevés olyan helyzet van amikor a gázolajas erőforrást választanám. (LPG-ről most nem is ejtettem szót..)(#4761) Könnyen meglehet. Nem konkrét autókat linkeltem csak típusokat hogy szerintem merre lenne érdemes elindulni.
Én személy szerint az Avensist választanám. Kereszt szüleimnek volt és piszkosul jó autó volt. (kár hogy ellopták...)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
h1n1_900
senior tag
Dizel olajkalyhank van volt. Elozo passatunkat 270km-el adtuk el. Soha semmilyen gond nem volt vele. Mostaniban 115 korul van. Kezifek kapcsolo mondta be egyedul az unalmast. Jobban bejon nekem a dizel... Elozeshez sem kell 2-t visszakapcsolni aztan van meg jo par elonye.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
neduddki
nagyúr
HI!
:- ))) aszem kompetesn vagyok hejjugyuleg a krokusz ombi es erso vvonalon: de az bisztos, hogy a krokusz csak szeretn akkora labteret mint a verso:- ) valto ugyebn, valoban nema regi finomsagu, de ford itt is szeretne, ha ojjan alto lenn ebenne mint a c251a
amiben kiveslem a versot a csomagtartot /carina e utan/, de egeytelmuen CoV2rol beszelek, a elod a corolla fenekvazon valoban szukosudv
neduddki
mod: max a dzsaj plusset irhatom +ba
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
válasz opeter87 #4752 üzenetére
a kia ceed ebben a formában már 5éve van piacon+ már egy face liften is átesett, a motoron is finomítottak, az 1,4 TSI-kel meg problémák vannak a lánchajtással,
van rá 7év garancia tehát még 3-4éves autón is van garancia,
szerviz 35eFt 20000km-enként
amúgy 1,4TSI-vel elég húzós árak vannak, az 1,2TSI 105ló van pariban a kia 1,4 VVTI 105 motorjával, mondjuk a TSI alul is nyomatékosabb(felül is),[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
opeter87
senior tag
válasz kisza25 #4772 üzenetére
Bocsánat valami félreértés lehet, mert a kollega azt írta, hogy 2M van autóra, abból bizony csak használt jön ki. És én a használtakról írtam.
Én a használt típusokról beszéltem.És a használt Octaviakban pedig a régi 1.4 16 (75 ill. 80 Le) és az 1.6 8V (102Le) van, azok tényleg kiforrottak, az újabb Tsi-ket nem ismerem ennyire, hogy azt mondjam megbíztható vagy sem.A Kia-kat nem ismerem, erről nem is mondtam véleményt lásd. fentebb.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz h1n1_900 #4766 üzenetére
Nekünk is volt az Alhambrába 1.9TDi 131ps és az is elkérte a maga kis turbócseréjét 190e km.nél.. (67ekm-el véve, 230nál eladva) Kivételek persze vannak illetve lehet rá vigyázni de akkor is sokkal nagyobb lutri mint egy benzines szívó...
#4765 No igen. Ezek az új benzinesek is elég érdekesek. Turbó is, kompresszor is..
Maglássjuk meddig bírja. Akik újonnan veszik azokkal nem hisztem h baj lenne majd a 2.,3. tulajnál kiderül.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1n1_900 #4756 üzenetére
5liter gazolaj itt nalunk perpill 2150, januartol ~2250
7.5 liter benzin 3000, ~3080
8.5 liter LPG meg 1700, ~1730mondjuk ahogy 5 literbol elmegy a dizel ugy a benzines is siman 7 alatt van, de mind1...
aztan nezzuk a felarakat ujan, benzin vs dizel 5-800k, magyarul kb 45-70k km alatt nullazza ki a felarat a dizel a benzineshez kepest, ekkor meg semmit nem sporoltal vele, csak a felarat dolgozta le, de mivel dragabb a szervize, kozel 70-100k km utan lesz valojaban nullan. Pont kb amire garo is lejar rola.
Ehhez kepest a LPG uzem csak +200k (vagy dizelhez kepest nezve -300 -600k) es a dizelnel is olcsobb egy km koltsege, 15-20k km alatt megterul, ennyit egy atlag autos megy is egy evben
Mirol beszelunk? 70-80k km alatti megterulesre szerinted erdemes szamolni, hogy fuu majd 5 ev mulva mar elkezdek sporolni vele? 5 evvel ezelott gondoltad volna, hogy 2012-ben mar 450Ft is lesz a gazolaj literje?
Egyre tobb taxit latok, amik mar nem ke-ke-ke-ke-ke-ke-ke hangon allnak lampanal, szerinted azok benzinnel mennek vagy esetleg tudnak szamolni?Sehogysem jo ez a dizeltema mar kuton tankolva... kannazni meg ugysem fogsz a precizios dizelbe, mert kb azonnal beszopodsz vele.
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
válasz opeter87 #4776 üzenetére
Nyár vége óta már parkolhat mélygarázsban. Én azt nem értem eddig miért volt tiltva. Bolond egy ország ez...
szerk: utcára én sem vennék semmi mást csak valami szög egyszerű 6-8éves középkategóriás autót 1.6 -2.0 szívóbenzin motorral. Lehetőleg 2szelepes hengerfejjel lánchajtással. Belerakatnék egy jobb fajta gázszettet és szarnék a világra. DE jáccós autónak kizárólag csak tdi jöhet szóba. Mire jó egy nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom és zabál mind az állat? Semmire. Az első nap lehugyoznám és felgyújtanám.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz dízelracer #4777 üzenetére
A mélygarázs téma igen fura, mert én is olvastam, de ennek ellenére nem látom, hogy pl. a bevásárlóközpontokba lévő parkolóházaknál levették volna a táblát. (hogy LPG-vel tilos behajtani)
Azzal teljesen egyetértek, hogy a mai gázrendszerek biztonságosak és ez a fajta tiltás egy baromság.
Egyetértek
Én ha nem adtam volna el az előző 1.4-es benzines autómat (2004-es VW Polo), már rég LPG-vel járnék -
Zewa
senior tag
válasz dízelracer #4777 üzenetére
Játszós autónak csak TDI? Az b@szna be. Én maradnék a benzinnél, egy-két csigával a motortérben.
"nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom"
Igazad van nincs létjogosultsága a szívó benzinesnek. A BMW Sor6ait is utálja mindenki és 911 GT3-t sem vesznek az emberek....TheChos3nOne: Kicsit sok volt a rejtő regény.. Ettől függetlenül tud helyesen is írni csak nem itt.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz opeter87 #4773 üzenetére
az 1,6 az valóban egy ideje piacon van(ha jól emlékszem a 2-es golf óta) azt biztos minden szerelő ismeri, mint a rossz pénzt és alkatrész is van hozzá dögivel,
említetted és dicsérted a 1,4TSI-t biztos az tévesztett, meg, valóban nagyon jó tulajdonságokkal rendelkező motor, de ahhoz képest, hogy 2006óta a piacon van, vannak vele problémák(lánc) még a VW golf 5 GT-ben jelent meg 170lovas változatban, lehet a 122lovasnál spóroltak kicsit
amúgy én is a használtakról beszéltem 2007/2008-asok vannak 2milláért amiken még van 3-4 év gari[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4786 üzenetére
az esetek 99%-ában nálam csak egy szerszámos láda van a csomiban, a maradék 1-ben minden kevés, oda kell az utánfutó
és octaviában előfordul a minimum követelményem: klíma, xenon, ülésfűtés, szervizkönyv és max 5 év, na meg gázosítható, nincsenek nagy igényeim, bár az állófűtésen még gondolkozom[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
opeter87
senior tag
válasz kisza25 #4787 üzenetére
Igen csak ide keverted az 1.2 Tsi-t, meg stb.
Mindegy a Kia 1.4 és 1.6-os motorja biztosan jobb mint a VAG 1.4-1.6 benzines motorjai.
Csak szerintem olcsóbb bármilyen alkatrész a VAG-hoz, vagy akár egy gázszett (mert pl. volt gyári gázos Skoda is) - én ezt hoztam fel az Octavia mellett mint ér.A Kia mellett pedig az, hogy egy frissebb-újabb autó. Ezért talán nem olyan olcsó, de garanciális.
A hasznaltautó összesen 15db Cee'd-et dob ki 2M-ig.
Namost a kollega ennyit szán rá, 15 autó nem valami nagy választék -
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4788 üzenetére
Írtad fentebb, hogy benzines lesz, akkor nem kell az állófűtés. Dízelnél kéne nagyon sajnálom is, hogy nincs
Xenon van gyárilag szerintem jó fénye van, igaz apám Audi A6 kanyar bi-xenon-jához képest nem nagy szám.
Ülésfűtés jó, de figyelj egy dologra.
A 2008 (facelift) előtti Octaviaban 5 fokozatban állítható - nekem ilyen van
a 2008 utániakban már "csak" 3 fokozatban, spórolás -
soldi3r
veterán
-
opeter87
senior tag
válasz soldi3r #4791 üzenetére
Állófűtés ja ritka, de a Skodánál benzines autóhoz csak a Superb-hez lehet rendelni.
Dízel Octaviat lehet rendelni állófűtéssel, de benzines Octaviat meg nem lehet... érdekesÉn is ritkán használom a reflektort, mert sokszor elég a tompított.
megoldható akkor nem gond
/gondoltam azért szólok/ -
dízelracer
senior tag
Igen, csak TDI. Majd ha mutatsz nekem egy 2000ccm alatti 230ló/500nyúlmókus benzinest amihez lassan vas árban van az alkatrész és amibe sehogy sem tudsz beletaposni 8-9liternél többet akkor térjünk vissza erre. Mert egy lenézett kis öreg szar TDI fél millió ráköltés után tudja ezt, tartósan.
(#4799) Zewa: A szűk fordulatszám tartomány sem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
LPG-s témáról jut eszembe, hogy tegnap amikor kerékcsere miatt bementem egy Speedy szervizbe, csak bent vették észre, hogy gázos a kocsi, és jól leoltottak, hogy ilyet ide be se lehet hozni... Azért végül is megcsinálták. Ez normális dolog szerintetek?
-
Zewa
senior tag
válasz h1n1_900 #4785 üzenetére
"DE jáccós autónak kizárólag csak tdi"
Én erre reagáltam. Egy hobbi autónál annyira nem érdekelne hogy mennyit fogyaszt. Szívesen cserélem a traktorhangot valami hasonlóra és a szűk fordulatszám tartományt azért a pár literért.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző