- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48697 üzenetére
Nem lenne gond, ha tobb lenne, de elmegy vele szerintem Nekem is ez volt a nemet autopalyan, hogy becsatlakoztam 4 autohoz, es csak mentem veluk. Nem igazan neztem az orat, de nem tunt fel, hogy viszonylag gyorsan megyunk, addig amig ra nem neztem az orara, mert az 180-190 kozott mutatott, de nem igazan ereztem, hogy megterhelnem az autot.
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #48689 üzenetére
Akkor azt mondod egy ilyenben mondjuk már azt érezném amit szeretnék? Ha kell ugrana 2000-2500rmp-n is? Nem kéne másodperceket várni gázadás után mire történik is valami?
szerk.: vicces, de most épp az tűnt fel, nekem is meg az asszonynak is, hogy itt a használtautó.hu-n minden autót garázsban tartottak és kb egy sofőr se dohányzott az autóban. (megjegyzem én fogok dohányozni benne ha nem bőr lesz a belső mindenféle lelkifurdalás nélkül)
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
Oh mindenképpen. Még csak körbenézek hogy a jövőben milyen árkategóriában találnék magamnak megfelelőt. De ehhez ez a dízel-benzin okosítás kellett nekem pl. Szóval most még csak nézelődök, utánakérdezek stb...
Aztán ha meglesz rá a pénz, na akkor jönnek a konkrétumok. Utána fórumok... És ha meglesz az a 4-5 kiválasztott, majd csak utána lesz élőben kipróbálva.
De így is igen sokat tanultam itt a fórumon az elmúlt 1-2 napban is. -
-
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48705 üzenetére
Ez igy van. Nem mentem meg a 140 loerossel, de nagyon megneznem a ketto kozti kulonbseget.
-
Dany007
veterán
Mért? Azért mert keveset megyek még nem tehetem azt dinamikusan és kellő gyorsulással?
Nem szeretek idegeskedni vezetés közben. És a korábban felsorolt autóink mind ezt tették / teszik velem bizonyos szituációkban. Idegesít ha megyek egy gyenge-közepes emelkedőn 3.-ban 30-40-nel padlógázon és nem hajlandó gyorsulni az autó hogy feljebb kapcsolhassak. Mondjuk ez most itt városi forgalomban gondoltam.
Mert most ez van itt Veszprémben, megyek fel a színháznál a dombon és 2-es már kevés a motornak, hallom, érzem, de ha hármasba kapcsolok akkor meg megtorpan és hiába nyomok padlót nem gyorsul... Persze ha már nagyon felhúz, akkor visszarakom 2-be és hadd visítson, de ott legalább gyorsul. (persze nem kell egetrengető emelkedőre gondolni...)szerk.: egyébként ahogy a gyerek egyre nagyobb lesz, úgy fogunk egyre többet utazni... btw továbbra sem értem hogy függ össze a több km meg az autó dinamikája? 110 lovas autóval is lehet sokat autózni ahogy fordítva. Nem őrültködni kell ilyen autó, hanem azért, hogy ha szükség van az erőre, akkor legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Vagy vesz dízelt, vagy szög egyszerű V8-at, ha alsó tartományban akar autózni nyomatékból. Mind a kettő leeszi a gatyáját vagy így vagy úgy.
(#48717) Dany007: Ilyen futás mellett nem termeli meg a dízel a fogyasztás előnyével azt a többletet, amit a szervízben kell otthagyni.
Amúgy egy 6-8 hengeres, akár feltöltetlen benzines is tudja azt amit akarsz, igaz azok utána sem állnak meg.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Dany007 #48717 üzenetére
Probalj ki dizelt es benzinest is. Egy dizel 1500 alatt doglott, semmi, de semmi nem tortenik, ha kitaposod a padlolemezt akkor sem. Aztan meg pillanatok alatt megjon az ero, nyikkan a gumi, villan az esp.
Annak meg nem kell bedolni, hogy folyton szervizbe kell hordani egy dizelt. Ez egy 500 ezret futottra talan igaz. hatranya az szerintem, hogy csunya a hangja, raz es karos az egeszsegre. De gazdasagosan uzemeltetheto es jol megy.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ha most a fogyasztásra gondolsz, akkor a jelenlegi autóm 12 körül eszik városban, 10 vegyesen és olyan 8-9 körül a pályán (ez a legújabb számításaim alapján mert ebben még nincs ami mérje). Télen viszont (valamiért) 16-17litert is megeszik városban. Rövidtáv 7-8km.
No, ha ennél csak picivel fogyasztana jobban a jövőben kiszemelt autó az már jó lenne nekem. Én nem vagyok ráizgulva a városi 7-8 és városon kívüli 6-7 literes fogyasztásokra. Mivel nem megyek 20-30k km-t évente így elve kevesebbet nyom a latban.@joamilestoné: oké oké. Nekem még az esp is újdonság lesz...
[ Szerkesztve ]
-
zenke
aktív tag
válasz Dany007 #48722 üzenetére
Távok miatt javasolnám a turbó benzin-t, de azoknak is kell a 3000fölé forgatás, hogy meginduljon.
Pl vw konszern féle 1.8T@180leNem szeretik a turbós motorok ezt a kicsi távot. Ha a víz be is áll üzemi hőfokra az olaj még "hideg"
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Dany007
veterán
Mondjuk ez igaz. Valószínű az Omegám is azért eszik ennyit.
Most ez a hónap elég vegyes volt. Volt benne 350km városon kívül most 580km-nél járok és kb 50 literrel indultam. Tegnap jelzett ki. Még ~ 5 liter biztos van benne... A lényeg, hogy kb 8,5 literre jött ki az átlag. Ami szerintem k...va jó egy 18 éves Omegától amiben van ~ 800k km.szerk.: de még így is - hogy ~ 12l-t eszik városban - kb 3000 forinttal kerül többe kocsival járni dolgozni, mint busszal. Viszont így nyerek napi 1 órát! Ami nekem nem mindegy!
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Kb annyi. Apósomé volt. Ő meg munkára használta végig. Napi szinten utazta keresztül az országot oda-vissza. Olyan 250-300k-nál elromlott az óra. Akkor azt cserélték. Most épp túllépte az 500 ezret. Így jön ki összesen a 800k. De olyan 500k környékén teljesen fel lett újítva a motor.
-
DeFranco
nagyúr
Van hozzá pénze, (gondolom megvan, ha mondja, hogy ennyi a keret) meg amúgy még kérdez is.
Nem havi 250 kilométerre akar 800e-ből prémiumszedánt, amit majd az uzsipénzből akar fenntartani, és különben is rohadjunk meg.
Én nem dízelt vennék, meg nem ekkorát, de tiszteletben tartom amit akar.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ezek tényleg így vannak, vagy csak bekamuzták a sok km-t? Mert azért minden nap ~ 1.000 km-t beletenni egy autóba sok éven keresztül...
1 590 000 km
1 720 243 km
1 988 000 km
2 600 000 kmÉs itt a nyertes, kevés km-rel eladó:
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48729 üzenetére
Nem az ára még nincs meg! De muszáj megnéznem, hogy az általam még vállalhatónak tartott árkategóriában egyáltalán kapható-e olyan autó amilyet szeretnék. Mert ha csak mondjuk 2-2,5milla fölött kapható, akkor felejtős, mert annyit az életbe nem adnék ki érte. Ha lenne se. De ez az 1-1,5 még szimpatikus.
A fenntartástól meg egyelőre nem félek. A fogyasztástól abszolút nem. Szervizes / meg alkatrészes kapcsolat apósom révén rengeteg van, tele 30-40%-os kedvezményekkel.És igen, igyekszem reálisan gondolkodni. Köszönöm a hozzá(m)állásod!
-
FerNandor
őstag
válasz szőröscica #48720 üzenetére
mindig jön ez az 1500 alatt. ezt nem értem. ki használ motort 1500 alatt, legyen az dízel vagy benzines???!!
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
szőröscica
addikt
válasz FerNandor #48735 üzenetére
Ezzel arra akartam utalni, hogy nem egyenletesen épül fel az ereje. De simán elképzelhető, hogy elővárosi forgalomban csorogsz be ötödikben 70-el, aztán ahogy sűrűsödik a helyzet, lassul a tempó és 1500 alá esel. Észre sem veszed, mert nem rángat a motor, csak mikor gázt adsz, akkor tűnik fel, hogy semmi nem történik. Vagy emelkedőn tempót tartani simán lehet negyedikben ilyen fordulaton, de gyorsítani meg nem.
Aki rendszeresen dízelt használ, és nem teljesen elvakult, annak ezek feltűnnek azért. Meg a kerregés. Meg a kultúrálatlanság. Stb. Mondom ezt úgy, hogy dízelem volt világ életemben.
Egyébként negyvenes tempót simán negyedikben tartok 1200-1300-as fordulat táján. 60-ast meg ötödikben. És köszöni elvan.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
Mondtam havernak hogy ez így nem járja (kettőstömegű is van a kocsijában) de nem sok foganatja volt
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
Persze.
Volt anno egy 1994 évj. 1.7 szívódezső astrám, mechanikus adagolóval.
Gépháztetejét feltépve, az adagolóra csatlakozó gázbowdent egy ilyen kis gázteleszkóp nem engedte hirtelen mozogni, kis késéssel adta át a gázpedáltól.
Voltak páran, akik egy laza mozdulattal kiszedték ezt a teleszkópot, ami szerény véleményem szerint azért volt ott, hogy ne tudd hirtelen leforgatni a motort, tehát tartósabb a vas... Ezért indult pöcc-röff nekem 400.000 km el a gyári bontatlan motor....."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #48702 üzenetére
Nekem 1.500-nál adja le.
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W