- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hónap rögge Pöstön löszünk Gazsival. Juppí de hiányzott mán egy pár száz km mögin.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz Dany007 #48706 üzenetére
nekem az ennél újabb 1.8tdci-m van. de volt már ugyanez az mk3 2.2-es tdci motorral cégesbe. arral volt még valami okosság is írva, mert az szép nagyot lépett. na persze fönt kifulladt, de pályán szépet tolt fel 200ig. ez még a mai napig kéne.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlásra adtam a fejem (vagyis cserére) de elég laikus vagyok a témában, a legalapvetőbb dolgokon kívül nem értek hozzá. A "szakértelmem" kimerül abban, hogy szűrőcsere, motorolaj utántöltés, meg hasonló rendkívül bonyolult dolgok.
Most kinéztem egy autót a hahu-n, nagyon megtetszett. Ránéznétek, hogy mik lehetnek a buktatók a linkelt autóval kapcsolatban?
Előre is köszi.
Más:
Mennyiért lehetne eladni, illetve kereskedő mennyiért számíthat be egy 2001. októberi Fiat Bravat? (1.2 SX Limited Edition) -
Revolit
senior tag
válasz kalmanchris #48807 üzenetére
Na-na, mindjárt jön DeFranco, majd meglátod!
-
FerNandor
őstag
múltkor beszéltünk az illatosítóról. ma voltam a tescoban és újra van dr. marcus new car, amit a szellözörostélyra kell felrakni. vettem is egyet 649Ft. nagyon jó. szerintem, aki tudja, próbálja ki. nekem tetszik, eddig ez a legjobb. (mondjuk a palomából a sport is frankó)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Fernet #48811 üzenetére
Fotók alapján szerintem k.vajó. Semmi hibát nem látok rajta, illesztési hézag nuku, karc sincs rajta, már-már gyanúsan sérülésmentes, rétegvastagságmérés nélkül nem lennék nyugodt, belülről is full patentnek látom. Ami nem tetszik, hogy szét van szilikonozva mint Pamela Anderson, és azt majd [rvilike] megmondja, hogy a váltógomb az eredeti-e (ő ráér böngészni), de abszolút megnézném, ha volna rá keret.
A futás nem sok, ha valós, a szervízkönyvnek ne higgy, azt simán hamisítják, talán tudsz szerezni vizsgaállomástól óraállást az utolsó vizsga időpontjára, ha ügyesen csavarod a szót a telefonban, de nem tudom melyik volt előbb, az állapot vagy az óraállás.
Azt, hogy ez a típus milyen, nem tudom, nem ismerem a fóka2-eseket (sem) de kinézetre ez az autó nagyon szép. Fotón. Aztán volt olyan, hogy ABE-el elmentünk egy hasonló szép autót megnézni az üllőire, és nem találtunk rajta ép elemet, meg még a képen elfogadható kormány is foszlott élőben, az ülés meg úgy ki volt ülve, hogy két segg belefért, szóval ne éld bele magad. De belekötni nem tudok.
szerk: ha át akarod nézetni és nincs hova vinni, szólj.
Ára nem alacsony kicsit? Úgy tudtam, hogy a 2-es fókák 1,5-1,6 körül forognak, és ez átlagos állapothoz tartozó ár. Nem néztem meg a hahu-t csak kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48809 üzenetére
"cserélve van a kormány"
Hát az amúgy a viccet félretéve tényleg gyanús, ugyanis ha tényleg a "sport" felszereltség, akkor ahhoz 3 küllős kormány járt.
A sötétített fényszóró az stimmel. Rövid ideig volt ez a felszereltség, sport futómű, 3 küllős bőr kormány, sötétített fényszóró meg ilyenek jártak hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
válasz DeFranco #48815 üzenetére
Hahu-n 2005-ös évjáratban 800.000Ft-tól 1.750.000Ft-ig vannak jelenleg a Focusok, szóval ez a 1,4 millájával átlagosnak számít.
Asszonnyal még megbeszélem a dolgot, terveztük már az autócserét, csak nem ilyen hirtelen.
Ami egy kisebb probléma, hogy Szekszárdon lakom, szóval nem a szomszédban van ez a kereskedés. Persze egy jó vétel esetén ez nem jelent gondot. Szerelő ismerős is csak helyben van, úgyhogy ha úgy alakul lehet megkereslek és előre is köszönöm. -
DeFranco
nagyúr
válasz Fernet #48820 üzenetére
Ésszel. Nekem is volt, hogy majd magam alá pisiltem, hogy úristenúristen hát elviszik hát elviszik, aztán még szerencse hogy kellett egy hetet várni a szemlére, mert kiderült (kinyomoztam), hogy megtörték "picit". Aztán mégis hülyére vettek még a kormánycserét is letagadták. Pedig ismerős ajánlotta az ismerős szerelőjén keresztül, kéz alól, végig vezetett leinformált szervízkönyvvel, jó áron
Aztán még azon a napon délután kiválasztottam onnan számítva a 3. autót, amit végül is minimális alku után meg is vettem már az első autókeresős napomon, szóval De arra ketten is rámondták az áment, plusz a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Psychonaut
addikt
Mondjuk más autókból is voltak ilyen "hibridek", amik modellfrissítés/felszereltségváltás idejében készültek. Hirtelen a Peugeot 206 jut eszembe meg az F Astra, ahol volt néhány olyan autó, ami néhány elemet a régi, néhányat már a frissített modellből kapott.
Persze nem azt mondom, hogy itt is ez a helyzet (főleg, hogy te valószínűleg sokkal többet tudsz a Fordokról, mint én), csak azt, hogy nem kell feltétlenül rögtön a legrosszabbra gondolni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Psychonaut #48822 üzenetére
Alvázszám alapján le lehet informálni a komplett felszereltséglistát, amivel a gyárból kijött az adott autó. Már ha meg tudod szerezni az alvázszámot.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Psychonaut #48822 üzenetére
Hát én is ezen gondolkozom, de ez a sport felszereltség annyira rövid ideig volt (a modellciklus elején azt hiszem még nem nem, facelift után pedig már nem, szóval kb. 1-2 évig talán), hogy nem hinném, hogy játszik ilyesmi... 3 küllőssel volt szerintem mind. Plusz ha mobile-de-n megnézem, ahol azért jóval több van, akkor ott is ami tényleg a sport, szóval sötétített fényszórós, az 3 küllős is.
-
Psychonaut
addikt
válasz DeFranco #48823 üzenetére
Igen, de pont ezt mondom, hogy hiába van hivatalosan X felszereltsége, ha azt abban az időben vezették be/vezették ki, akkor szerintem elképzelhető, hogy egy-két modell még/már nem a végleges hivatalos specifikációk alapján készült. Bár a kormány valóban gyanús, azt általában megemlítik valami fancy névvel "háromküllős sportkormány", vagy ilyesmi.
[rvilike]: Igen, ez így már határozottan gyanúsabbá teszi.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Psychonaut #48825 üzenetére
Nem a "hivatalos" felszereltséget látod, hanem amivel az az adott példány, amihez az alvázszám tartozik, kijött. Leltár szerűen. Tehát ha utólag kértek bele kazettás magnót az is benne van, meg ha valamit kihagytak, az is. Plusz az adott felszereltségéhez tartozó tételek is részletesen, mint színre fújt tükrök, puha érzetű kézifék, bőr borítású kormány, központi zár, elektromos ablak, heremasszírozó, etc. Érted... szóval ha ez a sport kiadás stock kormánnyal jött ki, azt is látod.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
Topiklakók!
Lenne egy kérdésdem,
Adott egy kis koccaná s( még csak az se volt, kis horzsolás ). A ludas én voltam.
Betétlapok kitöltése megvolt a helyszínen, felelősségem elismertem
12 nap telt el, bementem a biztosítomhoz ahol közölték, hogy még nem érkezett be kárigény._-=*WheelWhores*=-_
-
Laraxior
titán
1990 körüli 5700ccm-es Pontiacnak mennyi lehet a regadója? Hogy lehet ezt kiszámolni, ha nem tudom a környezetvédelmi besorolását?
Van Pesten vagy valahol Kelet-Magyarországon aki foglalkozik ilyen autók karbantartásával, ill alkatrészeinek beszerzésével?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
válasz Psychonaut #48831 üzenetére
Inkább a Trans Am. De igen 5.7-es V8.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Typhoon47
őstag
válasz Laraxior #48830 üzenetére
2500+ ccm-től tök mindegy mennyi a térfogat, mert onnantól nyitott a a kateg, vagyis a létező legmagasabb(legtöbb zsozsó). körny. besorolás help.
450e körül egyébként.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
-
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #48759 üzenetére
A házon belüli példa egy Corolla és egy Polo volt.
Abból az összegből, amit emlegetsz, (bevallom, kis túlzással) a fél autót ki lehet cserélni. Amiket felsoroltál, abból semmi ne tűnik feleslegesnek (bár én cascot nem kötnék).
Jópárszor leírtad, hogy tapasztalatlan vagy, de úgy osztogatod a tanácsokat a vásárlás utáni rendberakásra, mintha ez lenne a sokadik autócseréd. Ezzel szemben én azt látom, hogy a 7 és 9 éves autóinknak semmi baja. Nem lyukas a kipuff, nem kell állítani a féken, nem remeg az alapjárat, nem rohadnak, stb. Minden autóra az állapotának megfelelő pénzt kell elkülöníteni. Egyszerűen hülyeség azt mondani, hogy kapásból elmegy ennyi meg annyi. Nézd meg a táblázatot, amit kitöltettél, abban találsz közel félmilliós, és pár tízezres kiadásokat is. Nagy ám a szórás.
Ennyi. Békerip and tear, until it is done
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ReSeTer
senior tag
Amúgy azon gondolkoztatok, hogy a teljesítmény adó már elavultnak számít?
Mert ugye az autók nehezebbek lesznek, így a menettulajdonság megtartásához a lóerő is növekszik. Viszont ez nem eredményez gyorsabb = veszélyesebb autót. Akkor miért büntetik?Én kg/kw arányt néznék helyette.
[ Szerkesztve ]