- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
Újabb versenyző lépett a színre: Citroen Xsara 1.4 SX. 204.000 Km-rel, 2004-es gyártás. Erről mi a véleményetek?
(#48954) DEV_NULL: előítéleteken túl?
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Qru
MODERÁTOR
Kicsit sok a fogyija de ugye a lovakat etetni kell. Mindegy, városban mászkáláshoz marad a Jazz, az meg 5,5-5,7-ből eljár a városban is bőven (országúton 4,5 kér, pályán meg 6,2-6,3-at).
mod:
Melack: Sürgősen felejtsd el. Pénztemető. Dacia 100x jobb és 1000x megbízhatóbb nála. Haver vett ilyet, jót még nem hallottam tőle erre a kocsiról (jó egyet, hogy komfortos, szóval legalább kényelmesen várhatod a trélert ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #48965 üzenetére
És ha egy kombi dízel franciát néznek, akkor bisexuális gruppenimádó emberek?
Mindenki: Ok, ez így eléggé vegyes. 600.000 Ft lenne az ára, ergó ebben jó. A többi meg igen, kicsit lutri. 1.6-os motorral akkor inkább nézzem, értem. Köszönöm a tippeket!
(#48971) DeFranco: ahha,akkor macsó olasz verdát kell venni, vagy UAZt
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Impressa
őstag
válasz Snooker #48947 üzenetére
Egy kínai tulaj nem volt elégedett a "Maserati-val..."
Kinek mennyire ismerős a történet?[ Szerkesztve ]
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
mephi666
nagyúr
válasz Impressa #48972 üzenetére
akkor lett volna kemény, ha tesz 2 kiló cukrot a tankba, belehugyozik, tűzoltóságtól kért kellékekkel itt-ott felszaggatja, körbevágja, majd felgyújtja kb csak simogatták kalapáccsal, az igazi értéket képviselő alkatrészekben pedig nem sok kár keletkezett...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-v-
addikt
válasz Integra #48895 üzenetére
Te figy már... és az hogy van, hogy németben meg osztrákiában is marha sok nagy dízel audit meg béemvét vesznek? Te élsz ott, te mondd meg.. én sokat látok belőlük. De ott nem barum van rajta.. szerintem nekik telik a fenntartásra Gyakorlatilag USA-t leszámítva mindenhol a dízelek fogynak ezekből a nagy böszme prémium autókból jobban. Amit te mondasz, az magyarországra igaz szerintem, itt is talán arra, aki második harmadik sokadik tulaj.. de lehet az újra is igaz, ezt nem tudom. De magyarországból kiindulni nincs sok értelme
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #48974 üzenetére
ez megvan? (van több része is, ha valaki esetleg nem ismerné)
ui: ha meglesz egyszer a colt, tuti hogy egy hétvégén elugrunk baktára fagyizni ...már ha megvan még a hely...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #48978 üzenetére
hát ez örökzöld, nem káromkodnak ész nélkül (1-2 itt-ott belefér, de sk-ban is ez idegel pár tagnál), eredeti és még 10-15év után is vicces ez a kisfityós is régi, de hatalmas
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Dany007
veterán
Erről már hallottam én is, hogy francia autót soha. Mert állítólag ott csak "4 évre gyártják az autókat" mert utána ott úgyis mindenki lecseréli. De tapasztalatom nincs. Úgyhogy ez abszolút csak hallomás.
Két ismerősnek van / volt francia autója. Renault laguna meg Xara Picasso. Mindegyik gyorsan beszart és sokat kellett rá költeni. De ez ugye nem reprezentatív. Szóval nem jelent kb semmit.
Nekem annyira elég, hogy én is alapból kizárom a Renault / Citruen / Peugeot hármast a keresésből. Pedig Peugeot 407-607 körüli autók nagyon tetszenek külsőre. -
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/307/peugeot_307_1.6_presence_mo-i-6559236MegtorloXp
-
chosa921
tag
Sziasztok!
Azzal kapcsolatban szeretnék informálódni, hogy rendszám alapján lebírok-e az interneten keresztül valakit informálni? vagy egy egyszerű rendszámból miket lehet kideríteni és hol? van ügyfélkapum, de azon belül nem találom ezt az opciót ( mintha hallottam volna ilyet hogy lehet ilyesmit ) kérlek támasszatok alá.
Előre is köszönöm.
Üdv.:Peti
-
giigz
veterán
válasz DEV_NULL #48966 üzenetére
Gondolom ezt te sem gondolod komolyan. Én nem nagyon értek az autó szereléséhez, most tanulom a saját autómon, kb. 100 helyről hallottam már, hogy a francia autó szar, most te vagy az újabb.
Ilyenkor meg szoktam kérdezni, hogy a francia autó miért szar? Általában nem tudnak rá válaszolni, aki válaszol, az pedig azt mondja, hogy szar az elektronika, és nehéz szerelni, a szerelők rémálma a francia autó.
Nekem féléve van egy Megane-om, elektronikailag semmi gond nincs vele, tudom, hogy ha elfordítom a kulcsot, biztosan be fog indulni. 2x volt olyan, hogy nem indult be, első alkalommal a nem bele való akksi miatt, második alkalommal az akkusaru miatt. Azóta is tökéletes. Az elektromos ablak esett be egyszer, az pedig Bosch, tehát semmi köze nincs a franciához, pont azelőtt pár héttel romlott el a szerelőm VW Golfjában is... Javítókészletet megvettem, és már el sem vittem hozzá, mert itthon megpróbáltam, és én is meg tudtam csinálni. Mindent egyszerű rajta szerelni, de nem az az elromlós fajta, a motorja pedig rengeteget kibír.
Volt a francia autók közül 1-2 rossz széria, azt nem kell megvenni, viszont a francia autók 80%-a ugyanolyan jó műszakilag, mint egy német vagy japán, vagy még jobb is. A francia motor általánosságban élmezőnyben van, a kényelem szintén 5*-os, a szervizigény pedig olajcserén és kötelező dolgokon kívül alacsony, és a vételára is a béka segge alatt van, hála az ilyen francia autót szidóknak.
Normális érvekkel el tudod mondani, hogy a francia autók miért szarok? Mindenféle hátsó szándék nélkül kérdezem, érdekelne, hogy mi miatt is lehet szar.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Mindig az oltja fikázza a francia gépeket aki nem ült még benne sose volt neki mert a szomszéd barátja harcsázás közbe mesélte hogy a szobatársa francia autója egy kalap szar..
-
Integra
titán
nehogy azt hidd, hogy a német nem olyan mint a magyar, ha pénzről van szó, csak az átlag színvonal jóval nagyobb, így még több fér bele. egyébként németeknél is érezhető egyre jobban a létbizonytalanság és az elégedetlenség és ők is spórolnak már ahol csak lehet nagyon sok esetben, én ezt így látom már évek óta, ezt tapasztalom, nem jutnak egyről a kettőre és megy a panaszkodás folyamatosan. mondjuk vicces látni, hogy milyen színvonalon panaszkodnak, de idővel megérti az ember, hogy ilyen is van ha köztük is él. egyébként meg németeknél sem az a jellemző, hogy 2 méregdrága autó van a garázsban és csilivili nagy házban laknak, ezt valamiért mi képzeljük, hogy így van, de ne kérdezd miért, nem tudok rá választ. csak 80 milliós ország, így azért többet lát ilyenből az ember. a kép viszont sokkal árnyaltabb már mélységeiben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Impressa
őstag
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Kimaradt a Ferrari
(#48987) Dany007 főnökömnek Berlingója van 220 ezer Km van benne, 2 tul. eddig egyetlen gond volt vele, a kopó alkatrészeken kívül, a főtengely vezérműszíjtárcsa, ami ugye műanyagbetétes emiatt átugrott a vezérlése, de szerencsére túlélte a vas.
[ Szerkesztve ]
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
FerNandor
őstag
válasz chosa921 #48991 üzenetére
ez magyarország, ahhoz, hogy az nkh-tól kikérd az elözö müszakis kilométereket kérvényt kell írni, mittudoménmennyit befizetni és talán 1-2 hét alatt kiküldik..
szerintem ilyen nem nagyon van, amit mondasz, vagy rettentö körülményes.
a wheeler dealersben volt még a kezdetekben 2000-es évek eleje asszem, hogy a Mike betelefonált és mindent mondtak az adott autóról 40fontért.-------------
mi ez a bal kipufogós dolog?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Dany007
veterán
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Erről még nem hallottam, de biztos vagyok benne, hogy minden típusnál van valaki aki semmiképpen se venné, ezért vagy azért.
Én a Fr autókról hallottam ezt statisztikailag a legtöbbször. De mondom, semmit nem jelent. Akkor jelentene talán ha már lett volna 4-5 féle francia típusom éveken át hajtva... És még az sem biztos. -
tresh
addikt
válasz FerNandor #48996 üzenetére
annak jobb oldalt kell lennie különben nem autó....
Dany007: harmadik francia autóm hajtom 8 éve csak francia autóm volt..első renault clio 91' , peugeot 306 93' , renault megane 98' és most jön a 4ik valószínű renault/citroen lesz és tök érdekes soha nem álltak meg az út szélén nem esett szét..de velem tuti kivételeztek a francia autó gyártok..ja nem csak megkapták az autók azt a minimális gondozást hogy benzines létükre 10k km után kapták az új szűrőt olajat stb.. őszintén a 306-osal volt több gondom mert ott belefutottam egy hátsóhíd rendbe rakással ezt leszámítva mind1ken csak kopó alkatrészeket cseréltem. Ja Clio ba kb 80k-t tettem..195k val adtam el..306ba olyan 40k-t..meganeba most járok 30k nál 3/4 év alatt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel