- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BoneDragon #216049 üzenetére
Ha csak honosították a műszakiját akkor nem változik a lejárat érvényessége.
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz BoneDragon #216049 üzenetére
Németországban, az első műszaki, az 3 èv.
Utánna 2, ahogy itthon is.
Szóval, ha behozott, akkor ez így rendben is van*.*Nem tudom, ilyen esetben, mik a szabályok, a műszaki esetén. Magyar, vagy nèmet számít-e.
Gondolom, a hirdetés alapján, a nèmet.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
bandus
veterán
válasz BoneDragon #216042 üzenetére
nekem az a gyanús, hogy bármilyen német csapat japán autót használna
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gergo5991
őstag
válasz BoneDragon #216042 üzenetére
ismerősnek ilyen volt, 1 hónap használat után el is adta.. nem birt megbarátkozni ezzel a gyenge motorral ilyen kasztniba meg a cvt-vel sem, na meg kombi létére azt mondta "kicsi" az autó
[link] 0-100 12.37 eh, max városban tudnám csak elképzelni, de oda meg pont nem kényelmes a kombi[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz gergo5991 #216054 üzenetére
Ismerősöd mellett meg rengetegen szeretik.
Ezeket a yt gyorsulási videokat meg eleve fenntartásokkal kell kezelni. 11s körül van 100on, ha valakit ez érdekel egy családi kombinál. Beltérben tágasságban valóban elmarad egy kategória vezető octaviától, de azért szűkösnek se mondható, abszolút élhatő családi mindenes. -
Gombinyó
őstag
válasz szőröscica #216056 üzenetére
Sztem ez alap, hogy körbejárjuk, kipróbáljuk a tipust mielőtt pénzt adunk érte.
-
félisten
válasz BoneDragon #216046 üzenetére
Siman lehet ennyi a km is, itthon tele vannak az aprok 2 evesen 4e km futott Vitarakkal stb.
-
33as
senior tag
válasz szőröscica #216056 üzenetére
Szia, persze ez alap ki kell próbálni vásárlás előtt, de hidd el sokak azt örömmel elviselik ha 200-300e km alatt csak egy indító aksit kell cserélni vagy kettőt pluszban a kötelezőkön kívűl!
A "bégetés" sem annyira releváns már a negyedi generációs hibrideknél, mint ez előző geneknél!
Az ötödig generációsaknál meg szinte csak padló gáznál lehet egy picit hallani!MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #216052 üzenetére
Honositja a muszakit akkor nem valtozik az ervenyessege.
#nincsbennetarcsi
-
starius
tag
Sziasztok! 3,5-4m kozott nezegetek autokat foleg varosi kozlekedesre, es a vw jetta 1.4 tsi 2017 ami nagyon megtetszett. Ajanlott ez a tipus ezzel a motorral? Varom a tapasztalatokat, esetleges alternativakat , koszi
-
-
batai15
félisten
Helló törpe dizelből (1,4 körül ) milyen autókat lenne munkába járósnak nézni ? Alapvetően Peugeot HDI vonalon gondolkodom , de nem igazán találtam sem 206bol sem 207ből megfelelő példányt. Igazából klíma ami kellene , minnél egyszerűbb legyen azon kívül minden eleme.
-
hdanesz
őstag
válasz batai15 #216069 üzenetére
Az 1.4 HDI-t csak ajánlani tudom. Faternak az van. Peugeot 206, 270 ezernél jár, ebből 150 ezret oktatóautóként töltött. Borzalmas nagy hibája nem volt. Itt-ott eresztette az olajat de pár tömítéscsere megoldotta. Alig fogyaszt..szinte bármilyen körülmények közt. (130-135-ig... felette nem tudom)
Neki a Riviera fantázianevű felszereltség van, nem sok extra: manuális klíma meg fűthető tükör és távirányítós központi zár.
Nekem volt 2016-os 1.4 CR TDI Fabia-m, imádtam. Három henger...de nem volt vele bajom. Igaz, ez nem az az árkategória mint a 206.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Vissza kellett hoznom a kölcsön Jazz-t. Hazafelé út kemény volt az autópályán. Ugye ment a klíma 4-es fokozaton, hát az M1-ről M0-ra áttérő részen van egy ilyen emelkedő, hát ott padlógáznál is csökkent a sebesség. Mondjuk most tele volt az autó családdal, meg holmival. Gondolom ez ennyit tud. Fedélzeti alapján átlagfogyasztásom 7,7 volt vele. Ja, a klímája nem jéghideg, csak úgy simán jó hűvös, de hátul már nem sokat éreztek belőle ilyen időben. Gondolom klímáshoz kellene vinni.
A Corsát most először próbáltam ki. Indítás után a hangja nem tökéletes, olyan, mintha az alapjárat akadozna, de a fordulatszám meg sima. Le nem fullad soha, meg megy, mint régen. Mondjuk ez a mostani hiba nem biztos, hogy kötődik a korábbi vezérműtengely töréshez, mert ennek mindig van valami baja.
Kb. egy éve nézegetem a Picassokat, de nem akad belőlük olyan, ami tetszene is, meg jó is. Legfőképpen pedig gázosat nem találok... nem tudom meddig várjak még. Most ugye jó a Corsa, de hosszú távra nem tudom mennyire próbálkozzak vele ezek után, így helyben szaladgálásra gondoltam megtartani, amíg egyszer fának nem megyek vele.
Most azon agyalok, hogy vegyek egy autót gyorsan a családnak, aztán később, ha találok jó gázos, piros, fiatal Picassot, akkor majd lecseréljem rá. Nem tudom mennyit buknék. Átírás, biztosítás, súlyadó, ezek, amik fixen kiesnének, mi?
Ebből fakad a következő kérdés, ti a kettő közül melyiket választanátok?
Jazz régi
Jazz új"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216075 üzenetére
Előfordulhat, hogy nincs elegendő gáz benne, az enyém elég fagyos tud lenni.
Amúgy a GD Jazz elektronikája buta, mint a tök, semmi CAN-busz vagy bármiféle más kapcsolat a részegységek között, ennek megfelelően nem is lövi le a kompresszort, ha motorerőre van szükség. Padlógázon is hajlamos ráengedni, nem egy jó élmény, amikor előzés közben megtorpan emiatt.
Ha az emelkedő megmászásának idejére magad kikapcsolod, rögtön visszanyersz 5-10 nyamvadt pónit.Ezek közül egyiket sem. A régebbi túl drága, az újabb gyanúsan olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
2,5M vételárig mit ajánlanátok az alábbiak alapján:
- agglomerációs + városban közlekedős kisautó (Swift, Yaris, Jazz, Polo méret)
- szívó benzin, azért 80+ ló ha lehet
- max. 10-12 éves
- 3 ajtós is lehet
- klíma, elektromos első ablakok
+ olyan autó kéne aminek gazdája volt, nyilván ez is emeli az árat és csökkenti a lehetőségeketStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hobizoli
nagyúr
-
feloman
aktív tag
Sziasztok!
2 - 2,5 millió Forint között milyen autó ajánlott az alábbi feltételekkel - ha létezik ilyen:
- 30% városban 70% főúton közlekedés - éves kilométer várhatóan 15.000 km körül
- a motor ha jól gondolom benzines lenne jobb, de olcsóbb fenntartású dízel is szóba jöhet - ha van olyan - a lényeg, hogy ne 10 liter egyen klímával, cuccokkal külterületen
- max 10 - 12 éves autó
- egyterű vagy kombi lenne jobb - 190 cm vagyok, sok cuccot hordunk ha messzebbre megyünk, kellene a hely, hogy mögém is beférjenek
Előre is köszi az ötleteket!felo
-
Pfiucska
aktív tag
válasz feloman #216083 üzenetére
Ha a korból hajlandó vagy engedni a megbízhatóságért cserébe, akkor 7gen accord kombi. Talan egy fl (2005-2007) is kijon belole. Ha varoson kivul hasznalom papa tempoban, akkor 7l ala is bemegy a fogyi. Ugyanez normal tempoban is megall kb 7.5-ig. Palyan es varosban tud jobban kajozni, elobbi eseten 130-ig meg ok (8 alatt lesz az is); ~160-as tempoval mar inkabb 8.5 es felette.
Sok dugozassal, tiszta varosi hasznalattal stb 10l sem akadaly neki, de nalam ilyen felhasznalas nincs, igy ezt csak masok tapasztalatai alapjan mondom.
Ja ez mind a 2.0-ra igazak. 2.4 az tobbet fog enni es dragabb is, sztem nem az kell neked. Ennyi eves futasra meg nem vennek dizelt, csak ha fixen tudod, hogy 5-6 evig meglesz, akkor nem zarnam ki.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
félisten
válasz Motion_Blur #216079 üzenetére
Ilyen áron Swiftet keresek én is, hát azért nem egyszerű
Legjobb lenne az újabb 1.2-s motor, de abból alig van sajna.
-
hdanesz
őstag
válasz feloman #216083 üzenetére
Szia!
Szerintem eléggé limitált lesz ilyen paraméterekkel a keresés.
A max. 10-12 év, az ár és a benzines mivolt....kiegészítve az egyterű/kombi duóval nem lesz egyszerű.Én a Jazz-t ajánlanám (viccen kívül), nekem volt 2009-es évjáratú és meglepően jól el lehet benne férni. Magasan ülsz viszonylagosan, székszerűen...mögötted is akad hely. Persze ki kell próbálni milyen...
A csomagtere sem kicsi, mondjuk relatív hogy mennyi cuccotok van. A 'magic seat' ülésrendszer szerintem sokat tud segíteni.
A fogyasztása - hasonló körülmények közt mint amiket fent leírtál - 5.2 és 5.8 között változott a computer szerint. Visszatankolva 5.4-6 liter közt.Négy emberrel már érezhetően lassabb, de két ember plusz cuccokra szerintem élhető.
1.2-es motor, 90 lóerő. Nővérem sokszor kérdezte ha vittem ide-oda, hogy ez leállt? Álló helyzetben egy pisszenést/rezzenést nem lehetett hallani a motorból. -
szebe
addikt
válasz Motion_Blur #216079 üzenetére
D Corsa?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Krogoth
senior tag
Üdv.
Tippeket szeretné kérni ki milyen kocsit ajánl.
Keret 2-2,5 milla, nagyrészt pesten használva (ami fix: minden nap 2szer munkába járás, ami olyan 10 km), havi 1-2 pest-szeged út lenne. Túl sok kritérium nincs. Egyik ismerősöm szerint 2es prius jó választás lenne.[ Szerkesztve ]
-
ZolAK
csendes tag
Sziasztok!
Lassan minden szabadidőmet hahu pörgetéssel töltöm, kíváncsi lennék külső szemmel hogyan döntenétek:
Keret max 5.5M Ft (nem baj, ha kevesebb)
Cél: minimum 5 évig ne kelljen az autócserén agyalni, mert túlságosan rápörgök
Felhasználás: évi 10k km, heti 2-3 városi mászkálás (5-10km / alkalom), havi egyszer 300-400km pálya. Kutya mindenhova jön velünk, fontos, hogy elférjen. Feleségem most tanul vezetni, illetve jövőre, ha minden jól megy bővül a családMinden út a kombi Auris HSD-hez vezet, viszont a keretet kimaxolva is 2015-17-es nem túl jól felszerelt, vagy nagyon sok km-es modellek vannak. Ebben az árban, sőt 1M Ft-tal olcsóbban már vannak 2019 körüli Megane-ok az 1,33-as jobb hírű turbóval, vagy K-Astra-k 1.4T-vel. Tényleg ennyivel kedvezőbb a várható fenntartása a HSD-nek? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
IOX
tag
válasz Krogoth #216089 üzenetére
Üdv!Már ott jártam ebben a Prius dolgban, h egy kiszemeltet meg akartam vizsgáltatni egy Prius klubossal. Azt mondta, h egy 2-es Priusnál arra fel kell készülni, h a nagy akkupakkot javíttatni kell, és biztos kiadás még az invertere is, egyszercsak. Vagyis ezek a kiadások minden Prius-osra várnak. Kb ezért adják el 300ekm körül. Kicsit lelálltam ezzel a projektel. A P2 már nem olyan gazdaságosan üzemeletethető mint mondjuk korábban. Jönnek a nagyobb kiadások, annyival meg nem fogyaszt kevesebbet, h azokat kitermelje
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs