- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz jagofett #215950 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon az újabb generációkban, a 2002 és 2008 közöttieket ismerem elég jól. Mindenesetre az újabbaknál tettenérhető a gyártás Japánból Kínába költözése, pontosabban a Honda spórolása. Több helyen nincs már burkolat, ahol a régebbin még volt, ilyen pl. a hátsó kerékdob, és emiatt rohadósabb is, főleg a tanksapka körül.
Az 1.4 LS-ben a baloldalon nem cseréltek toronycsapágyat, szilentet, pedig párban illik. De az 1.2 S Coolnak is kinéz már mindkét oldalon. Az az 1.4 Elegance meg még az előző genes, és valójában ugyanolyan 1.4 LS, mint a másik, szeretik többnek beállítani, mint ami, de az ablakemelők kapcsolói elárulják. És ebben is lehetne toronyszilentet cserélni.
De ezt a padlizsánlila színt imádom, élőben gyönyörű árnyalat. ❤[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
válasz jagofett #215950 üzenetére
Hello,
Nekem 2009-es évjáratú 1.2-es volt Trend Plus felszereltséggel. 2016-ban vettem, 68 ezer km-rel, magyarországi autó volt. A kormány hajlamos kopásra, még alacsony futásteljesítménynél is. Az enyém is kopott volt..pedig a 68 ezer km nem vészes, csak az első tulaj egy hölgy volt rengeteg gyűrűvel. Szerencsére csak a bal kezén hordta őket vagy mindig fél kézzel vezetett...mert csak ott volt kikopva a kormány.
Én akkor azt az autót 2 millióért vettem, elképesztő hogy 7 évvel később sem sokat változott az ára. Persze ez sok tényező miatt van. De akkor is.
Imádtam mert 90-ig egészen csendes volt, álló helyzetben egy pisszenést nem hallottam/érzékeltem a motorból. Váltó pöpec...minden kényelmi extra működött. Nekem nem ette az olajat, semmi baja nem volt amíg nálam volt. Ha tiportam 5.6-5.8-at fogyasztott (országút+város), ha nyugisan mentem 5.2 volt az átlag. (Visszatankolással számolva, nem a BC-t nézve). A térérzet valóban megdöbbentő, főleg mivel kb. egy széken ülsz...elég magasan. A hátsó sor 'magic seat' ülésrendszere nekem sokszor jól jött...sok minden befér hála neki.
Most ezzel sokat segítettem gondolom. A rozsdát figyeld meg mindenképp, kerékjárati íveknél, ajtók alján...ilyesmik. Szokásos dolgok, rendellenes hang motornál, indításnál/gyorsításnál füst...váltó nem akad-e vagy reccsen pl. tolatásnál.
-
tboldi
nagyúr
Elsősorban a 2008-2014-esekre értettem.
Egyébként 2015-től, a GK már ismét japán, legalábbis az alvázszáma ennek J-vel kezdődik. De ezen is vannak marha ronda hegesztések az ablakok mentén, meg a hátsó ülőlapot felhajtva csak kilyukasztott szövet van a lába körül, nem egy esztétikusabb műanyagburkolat, mint a GD-ben...
És most tűnt fel, hogy a régebbinél még az öv alsó csavarját sem látod.
Illetve a kárpitok is puha plüssösek voltak régen, nem ilyen ráizzadós izé.[ Szerkesztve ]
-
jagofett
tag
válasz tboldi #215951 üzenetére
Szóval az első gen még "minőségibb", de mondjuk mivel épp ezért idősebb is, nem biztos hogy annyit számít. De értem, ez alapján nem feltétlen éri meg a felárat.
Ránézésre megmondod, hogy toronyszilentet kell cserélni? Hűha, mi a titok itt, mit kell figyelni? (bocsi ehhez kicsit analfabéta vagyok )
Igen, az 1.4 Elegance nekem is gyanús volt, de akkor ezek szerint ezzel is csalnak.. A színe tényleg szép -
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #215946 üzenetére
Azt nem irtad, hogy mennyi a keret?
Prius plusz birja azt amit itt leirtál és nem fogyaszt sokat, belefér a család is de messze nem Sharan méret. Ha meg szívóbenzin kell akkor kicsit olcsóbban/öregebben ott az RX400H, nekem 8-9 között eszik városban, nagyon tágas és szintén nem igazán hatja meg a sok elindulás-megállás, kuplung nincs is benne. Viszont ha ennél (3-4m) kevesebb van, akkor valamit el kell engedni, vagy a takarékosságot, vagy a helyet, vagy a megbízhatóságot.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jagofett #215950 üzenetére
2. gen-es felsorolásnál az első az 1. gen Jazz. Nekünk egy 2007-es 1.2 Cool van, szeretem jó autó. Vezettem Gen2-t is az azért jóval modernebb.
A gen1 is tud rohadni, szépen/csúnyán. Tipus hiba, hogy a tetőn a vízelvezetőnél kireped és befolyik a víz a csomiba, összegyűlik a pótkerékdobban és... akvárium.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz bigrob #215966 üzenetére
Őőő… Bármi, ami részecskeszűrő nélküli?
Olaszoknál több is előfordul (Panda, Punto, Musa, stb.), de ugyanazt az 1.3 Multijetet szerelték Opelekbe, Suzukikba is pl.
Alfa MiTóból is van a korai példányok közül olyan, ami még DPF mentes, 90 pacis, de nem a legjobb váltóval párosították (GM M20 - Grande Punto ugyanez). Az Ypsilonnak legalább stabil váltója van (C510).Franciákat passzolom (1.4 HDI talán?), németeknél meg az 1.4 PDTDI és az 1.9 SDI jut eszembe, de mind2 már öreg technika.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz rbalint88 #215969 üzenetére
"Mivel az is 1.4hdi"
A wikipedia szerint toyota motor. -
Gombinyó
őstag
Autó eladásnál hogy van most? Az eladónak kötelező lejelenteni kormányablakban akkor is, ha a vevő már átíratta? JSZP-n már látszik az új tulaj, szóval biztosan átíratták. Ha nem muszáj eladó oldalról is jelenteni ebben az esetben, akkor a feleségem megkímélném egy felesleges kormányablakos körtől.
-
Vismajor01
addikt
válasz Gombinyó #215971 üzenetére
Nem kell bejelentenie, nem kotelezo.Nvm azt látom h kotelezo, pedig ugy enlekszem h multkor kikerestem es nem volt az és az okmanyirodaba mondtak h tenyleg nem az
Én nem faradnek vele ha mar at van irva
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #215974 üzenetére
De kotelezo, a 304/2009. (XII. 22.) számú kormányrendelet alapján.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
Aha, es talalsz olyat h levan irva hogyha 8 napon belul nem csinalod meg akkor mi lesz? Elmondom, semmi. Akkor kotelezo?
Anno matrica-atvitel miatt az autopalyasok ragaszkodtak hozza, es mar akkor nem ertettem de aztan okmany irodaban rakerdeztem es ok is azt mondták h ajanlott de nem kotelezo. Mi a ***ert lenne kotelezo amugy is? Sajat magadnak kell ez senki masnak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #215980 üzenetére
Kotelezo. Az hogy nincs szankcio vagy nem ervenyesitik attol meg kotelezo.
Nem (csak) sajat magadnak, a hivatalnak kell, hogy ne neked kuldje a birsagot ha mar eladtad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
A12XER motor D Corsaban mennyire javasolt?
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #215983 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
Maga az alkatrész egyáltalán nem vészes*, de a lengéscsillapítók és a stabpálcák** áldozatul eshetnek, ha a csavarok nehezen adják magukat és az imbuszkulcsnyílások is körökké nyalódnak.
Munkadíjat/órát nem tudok, én magamnak szereltem.
*Az ebben a készletben található csapágy az egyetlen jó minőségű az utángyártottak közül, mással nem érdemes próbálkozni.
**Az összes felsorolt futóműalkatrészt párban illik cserélni.[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
Lányomnak vennék valami 2 személyes elektromos autót, tudtok ajánlani valami jót?
Amiket találtam azok 1 személyesek, de olyan kéne amibe ketten elférnek, nagy a hatótáv és gyorsak is tudnak lenni, már ha létezik ilyen egyáltalán. (3 és 5 évesek )[ Szerkesztve ]
Eladó Yuka 1000 robotfűnyíró + sweeper!
-
olajbogyo
aktív tag
válasz BoneDragon #215940 üzenetére
Ha gyerekek vannak, akkor nem neked találták ki a CHR-t szerintem. De ha úgy vagy mint én, aki már csak asszonykával utazgat, akkor viszont nagyon jó. Nekem fél éves, 2.0 hybrid van exe felszereltséggel, és nagyon bejön, egyszerűen tökéletes. A fogyasztása vicckategória az ezelőtti kugához képest, azzal 9L átlaggal jártam, ha városban használtam akkor 11L. Ez meg a nagyobb 2.0 motorral is a városban 4L el van, az eddigi átlagom 5,4L(8200Km nél) Tudom hybrid ezért ennyi, de akkor is jó, arról ne is beszéljünk, hogy sokkal jobban gyorsul, a vezetési komfortja ezerszer jobb mint a kugáé volt. Kipróbáltam én is több autót mielőtt ezt vettem, de egyelőre nagyon jó vételnek tűnik, én pl nem tapasztalom, hogy az eCVT vátó miatt bőgne a motor, lehet ezt el sem adom 3 év múlva, de ha igen, akkor is maradok házon belül....
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Sziasztok,
Tudnátok-e ajánlani max 10-15 éves, dízelmotoros autót, aminek:Tartós motorja van.
Német, esetleg japán márkájú (Toyota iránt érdeklődöm főleg, de mást is meghallgatok).
Kombi kivitel előny.
Nem rohad szét a kasztnija rövid idő alatt.
Bőven van hozzá alkatrész.
Manuális váltós.
Klíma van benne.Ár max. 1,5-2 millió.
Mire kell az autó? Ingázni, illetve bírja azt, ha hosszabb távon elmegyünk kirándulni. Kombi kivitel azért érdekelne, mert abba nyilván lehet pakolni, sokan elférnek benne, családi autónak.
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
addikt
válasz Rowon #215997 üzenetére
a Toyota dízelek közül az 1.4 D4D az egyetlen, ami igazán agyonüthetetlen
nem egy erőmű (90 Le) és az sem biztos, hogy belefér a max. 15 éves megkötésbe
ami még jó lehet: VAG 2.0 CR TDi (CBAB és társai)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Vismajor01
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest