- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz mycso #111098 üzenetére
Na jó, kanyarodjunk vissza az autóvásárláshoz...
- csapjam le rbalint kezéről a keretnél kissé többe kerülő alfát? A baj az, hogy nekem is túl van a kereten kissé. Meg hogy 2.4 JTD. Gyáva vagyok, túl erősnek tartom, meg kicsit a fogyitól is tartok, bár a spritmonitor szerint elhanyagolható a különbség az 1.9JTD-hez képest... Mondjuk az állami sarcokba nem gondoltam bele.
- vagy legyen inkább benyás Jazz? Vagy késői Leon mk1 (esetleg mk2)? Vagy Focus mk2 ? Vagy egy Punto/grande Punto?
Na jó, abbahagytam.
mit is mondtatok, mennyi km-enként kell dízelnél számolni a drága dolgokkal? Mondjuk egy alfa 156 esetén.
(kikalkulálnám hogy a tervezett 10-15k km-nél mekkora fogyasztáskülönbség kell a benyáshoz képest hogy behozza)[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz j.bravo #111101 üzenetére
(kikalkulálnám hogy a tervezett 10-15k km-nél mekkora fogyasztáskülönbség kell a benyáshoz képest hogy behozza)
Ne karkulálj, a dízel nem arról szól, hogy megtakarítasz valamit, mert amit hoz az üzemanyagon, elviszi a karbantartás. Akinek erről szól a dízel, hogy mennyit fog megspórolni, az nem számolt utána soha, vagy egyszerűen lelakja a verdát, majd cseréli.
[ Szerkesztve ]
-
-
j.bravo
addikt
válasz Mágus2 #111102 üzenetére
oké, máshogy fogalmazva, mi az a fogyasztáskülönbség (a TS motorok elég jó étvágyúak, a JTS-t még nem néztem), a JTD javára a (J)TS-hez képest amivel nullára jönnék ki, ha szembeállítom a dízel várható/tervezhető többletkiadásaival.
Bár, a TS-eket mintha egy átlag benyáshoz képest jobban kéne babusgatni is (ilyet írt itt valaki), tehát nem is biztos hogy a szervizigényt tekintve annyival drágább a jtd...?Igen, olvasom az itt emlegetett éves 20k körüli vízválasztókat (amiben azért szór a véleményetek, hogy 15-20, 20-25, vagy 25...), de ez egy durva átlag, és a ráfordított időn kívül nem sokat veszthetek ha mondjuk 200k km-re (vagy amennyire kell) összevetem a fogyikülönbséget a kettőstömegű és társai árával...
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #111103 üzenetére
A benzineshez képest gondoltam a spórolást. Tudom, vezsteséges az autózás, és minden kormány azon dolgozik, hogy még veszteségesebbé tegye.
j.bravo Értem a kérdést, de nem lehet egyszerűen válaszolni, mert attól is függ, mi romlik el időközben. Az ideális eset, ha csak a kopókat cseréljük és mondjuk kopónak számít a turbó, lendkerék, féltengelycsukló, futómű, fékek?
A 2.4-el 7 liter körül el lehet járni, ami nehezen hasonlítható a benzineshez, mert ennél a fogyasztásnál a dízel nyomatékosabb, és gyorsabb haladást biztosít.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz DeFranco #111097 üzenetére
Édesapám is elvből nem támogatta az autókázásomat aztán szépen lassan rájött hogy mennyivel könnyebb így neki is. 18 évesen szalagavatós pénzemből kihoztam a suzukit a garázsból, megcsináltam amit kellett és használtam. Először még nem tetszett neki aztán mikor érdekes módon nem neki kellett elmenni nagybevásárolni mindjárt nem volt semmi probléma. Vagy ha épp elkeveri a telefonszámláját és be kell fizetni a szolgáltatónál de neki nincs ideje/módja mert dolgoznia kell. Ha javítani kellett az autót akkor ha volt pénzem megcsináltattam, ha nem volt annyi akkor szépen félreraktam és utána jött a szervíz. Ha sürgős volt a javítás akkor szüleim adtak rá pénzt. 6 év után a suzuki átvándorolt édesanyámhoz aki kapott egy patika autót 2 szett 1 szezonos nem gagyi gumival, szépen rendberakva. Nekem volt félretett pénzem és szüleim is támogatták a másik autó vásárlást és így vettem meg az opelt tavaly ősszel. Ja és három autónk van mivel apának mindig kell, anya azzal jár munkába én pedig az enyémmel egyetemre. Jön pénz abból hogy viszek magammal embereket + másból is. Nem olcsóbb mint a vonat de jobb mint 100 km-en IC helyjeggyel 2 kocsi közt állva utazni a -20 fokban. Karbantartok három autót, sajátomat a saját pénzemből, másik kettőn amit itthon meglehet csinálni megcsinálom én. Ha nem tudom akkor viszem szerelőhöz. Mindketten eü-ben dolgoznak, nekik nem jár le 4-kor a munkaidő hogy utána csak úgy szaladgáljanak szerelőhöz, gumishoz, etc. Nem csak fekete meg fehér van.
Redmi Note 7
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #111097 üzenetére
Az elvekkel teljesen egyetertek, de ott nalam az auto se egy ilyen kobevesett dolog hogy az nem vagy arra nem .... az is csak egy ilyen relativ dolog, mondom helyzetfuggo az is, mi innen igy latjuk mas mashonnan meg mashogy, onnan lehet eltunik ez a kituntetett statusza. Az elveket ertem, minden mas szerintem relativ korulotte ...
-
nagyúr
válasz rbalint88 #111059 üzenetére
Nekem belefert 18. szulinapra kaptam meg a csaladi ezres stiftet, szar volt gimi es erettsegi mellett a mekiben robotolni, de fenntartottam onerobol, tankoltam, szervizeltem, fizettem ra a biztositast. Rendkivul halas vagyok ezert a szuleimnek, szerintem nagyon sokat lehet belole tanulni, ha van valamid amit fenn kell tartani. Raadasul igy visszagondolva, nem erzem ugy, hogy sanyaru sorsom lett volna Tavaly sikerult lecserelnem, onerobol, egyetem mellett, de ha beulok egy suziba mindig elfog a nosztalgia
-
j.bravo
addikt
válasz Mágus2 #111105 üzenetére
Ugyanolyan autó (mondjuk alfa 156) benyás és dízel változata között...
ami a benyásban is van, azt kihagynám a számításból. Ugyanakkora eséllyel kell cserélni ugyanannyiért.
Gondolom a futómű azonos, fékek azonosak, csak a dízelspecifikus dolgokra gondoltam mint lendkerék, turbó, és ha van még valami.Whatever.
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #111109 üzenetére
147 1.9JTD 8V a barátod. Alfa vonalon annál kevesebbet semmi nem fog enni és van értékelhető példány olcsóbban is.
ne akarj benzinest, főleg ne jts-t. tegnap egyik helyen elmondták a dolgokat, ki is lőttem az összes benzinest. Ahogy Integrale is írja, 1.8TS, de az csak 156-ban van, 147-en 1.6 és 2.0 csak.
Btw, ez félig-meddig a reklám helye: [link] Ha így akarná eladni mindenki az autóját, sok felesleges utat és telefonálgatást meg lehetne spórolni a csodaváró embereknek. Tegnap amilyen jól fotózott romokat láttunk, ehh. De azért ebben vastagon benne van a hahu keze is, ilyen fossá tömörített szar képekről meg nem mondod, hogy milyen az autó irl.[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #111114 üzenetére
Én ezeket szóban mondom el. Már az is árulkodó hogyan reagál a másik fél. És nem célravezető sajnos, mert amint valaki elolvassa/
meghalgassameghalgattyameghalgatiszóval végig várja hogy elmond neki, rögtön hátat fordít. Soha nem fog a magyarból eltűnni a csodaváró mentalitás: 100k alatt, 20 évesen is 0 km-s műszaki állapotban idős nemdohányzó orvosügyvédhobbimilliomos nyócadik autója kell.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
raczger
őstag
[link]
Erre lehet azt mondani, hogy fa kormánykerék. Kíváncsi vagyok mit mond a jard, amikor 50-nel mész a városban és hátul a fürdőzők nincsenek bekötvewww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #111051 üzenetére
Nem tul logikus a peldad Mert akkor vidd tovabb...kisebb ütközes => swift=rokkantsag, F astra=labtöres, "rendes auto"=agyverzes, hogy mennyibe fog kerülni a javitas
Azok a kis vekony suzuki (regi swift) lemezekhez nekem nem lenne semmi bizodalmam....se autopalyan, se varosban....
-
AMD Power
titán
válasz rbalint88 #111120 üzenetére
Szóval szerintem ésszerűbb venni 300-400e Ft egy 25 éves szakadt Mercit vagy Audit mint egy 15 éves Astrat vagy Golfot? Egy olyan embernek aki alig tudott mondjuk 2-300e összekaparni? Ezt ugye te sem gondolod komolyan!? Miközben én a "lábtörős" f-ben vígan eljárok 7l átlaggal , szarért-húgyért van hozzá minden én még vígan autózok Görögben a faék egyszerű és megbízható gépemben , amíg te "rendes autódban" az M7-ig sem jutsz el , mert trélerezik a 25 éves Audiat Ez így végül is tök "logikus" nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz padi68 #111079 üzenetére
Nekem is sajnos ilyen eleg össze-vissza hasznalatban van a kocsi. Sokszor hetekig csak ilyen 2x5-2x10km eket megyek, mondjuk par hetente van azert altalaban egy-egy hoszabb egybefüggö menet is 100-150km. Viszont par havonta megjarom a Hamburg-Bp tavot is, ahol a dizel mindent visz. Igy jön nekem is ki ez a 220-25k km es eddigi szamolgatasom alapjan mar most egy ev alatt kb 300-350k HUF ot sporoltam az üzemanyagon.
Az az A3 milyen felszereltsegü? Nem az S lineos sportülesek nagyon bejönnek, 1200+km egyhuzamban se volt vele semmi bajom. Milyen policy az, hogy 20k kmenkent uj kocsit adnak?
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111126 üzenetére
Arra gondol szerintem, hogy egy regi premium auto fenntartasi költsegei ma is premiumok lesznek...hiaba zuhan 1/10 re az ara. Te sem annyit költesz az allroadra, mintha vttel volna egy sima manualvaltos, összekerek nelküli astrat mondjuk. Ez az amivel sokan szerintem nem kalkulalnak. Van pl 3 milliom, abbol vehetek egy par eves polot, de vehetek egy 15 eves a8 audit is.....cskhogy a polo eves fenntartasi költsege lesz x, az a8 audie meg 10x.....es az a nem mind1
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #111125 üzenetére
bármiből lehet szart és jót is venni. ismerősnek volt* Audi 100 2.8, tartalékautónak vette, de ahhoz képest sokat járt vele. olajcserén kívül nem költött rá semmit, ment, tette a dolgát. oké, 2x7litert eszik városban, országúton, pályán viszont 8-9 között, ami nem akkora eltérés már. plusz azt ne felejtsük el, hogy nem neked kell hülyének lenni, defekt, vad és szembejövő hülye is bármikor előfordulhat, akkor meg cseszheted, hogy te szabályos voltál.
*: ellopta a kocsit egy kis drogos szarházi és rommá-fossá törte. 100 feletti tempóval kapott el villanypóznát, fát és tűzcsapot, nem lett semmi komolyabb baja.declare: kocsit lehet újat venni, másik lábat és másik életet nem.
declare újra : nem véletlenül van ilyen értékvesztése a prémiumautóknak. aki meg tudja venni, az fenn is tudja tartani és meg tudja venni az újat 3-5 év múlva is.[ Szerkesztve ]
-
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #111125 üzenetére
Mert golfot venni (300-400ert Max 3as golfot kapsz) az aztán ésszerűbb mint egy 20+ eves Merci
Mondjuk golf helyett akkor mar inkabb fastra.Amúgy noverem exenek faterjanak 24 eves mercije volt.(mellette meg stift) Tudod mi baja volt ? Az,hogy semmi egyszerű dízel hely az brutális benne kenyelmes es meg fenntartani se drága sztem. Ilyet vennék. 20+ eves audit mar nem. Es volt/van benne 490e km ha jol emlékszem.
Amúgy F astra több mint egy "labtoros" F astra ezt előbb kitárgyaltuk fórumtagokkal.
Tudod melyik régi kocsiban nem lett semmi bajom mikor 70el beleszaladtunk egy előttünk satuzo uj meganeba ? Egy 2000es evj. Scenicben. 70el belement fater, autón 380e Ft os kar saját zsebből mert ugye "köv.táv" es kiszálltam terdemen egy piros folttal ez is azert mert hátul a reggelizőtálcába ütődött,hogy miert nem tudtak feljebb rakni. Mutert meg megrantotta az öv.
Na itt egy F astraban ,swiftben, b corsaban vagy halál vagy valami komoly sérülés ami maradandó.
Mielőtt azt állítanánk h F astraban ilyennel is csak lábad tort volna el.Mielőtt kérdeznéd igen tisztába vagyok vele h lehet a swiftbol nem szálltam volna ki kezembe ásványvizzel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
padi68
senior tag
válasz Declare #111127 üzenetére
magas felszereltség, de nem tudom pontosan mi( sportback és 10,5milla az ára)
Auditól vagyok kint 2 évig a NSU-i gyárban, így mint mindenki aki kiküldetésben van 20ezres km megkötéssel kapja a kocsikat..[ állítólag a kereskedő így tudja még jó áron tovább adni..../P]
..[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #111131 üzenetére
Azért ez nem feltétlenül igaz.
Szüleimnek volt pár éve balesetük, félfrontál, szembejövő 90, ők 70 (kanyarból kifelé).
Anyukámnak jobb egyen a bokája tört, apukámnak a b1-ben agyrázkódása lett és elrepedt az orra, mert elkapta a kormányt.Ez még az S1 Dedra, S2- Tipo platformon, (1992-től) pont ott merevítettek ahol ez rogyott.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
haddent
addikt
válasz Declare #111128 üzenetére
Igen, de a 15 eves a8 mennyivel menőbb már? Kit érdekel, hogy egy ócska roncs szar, hátnehogymár polóval járj ha futotta volna a8-ra meg 5 -ös bödönre is Fenntartás miről beszélsz? Beleöntöd a használt konyhai olajat, meg néha ha 50 ezer meg 5 év után cserélsz olajat véletlen akkor a fáradt olajat is, megeszi az mert öreg dízel!44!44 ja és az BIZTOS, hogy a töréstesztje sokkal jobb. Ráadásul útszélén megszereleg szigszalad + wd40 -el mint egy trabantot. Bőven megéri, hülye az aki a polot választaná
roberto211 a lényeg, hogy nincs kettős mérce és nem túlzol egyik irányban sem valamint a memóriád a régi maradt a baleset után. Ez tiszteletreméltó
Declare jajjj most nem elmegy 2 kerékkel a 4 helyett? olyan lesz mint a többi. Vagy jó lesz mert stabil (a hátsó 2 száll el), vagy jó stílusos lesz mert a hátsók maradnak meg. bőven elég majd a következő tulaj megjavítja. Váltó is kicsit karcol annál sportosabb na nem kell egyből a rosszra gondolni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #111132 üzenetére
Felig! Arra probalok ravilagitani, hogy egy egy x ftos premium nem egy arban van egy x ft os fapad autoval, akkor sem ha ranezesre a cetlin ez van!
(#111130) bitpork Örülök neki! Tenyleg ügyesen vettel autot es szerencsed is volt. Minel öregebb egy auto annal többet kell hozzanyulni, valamit bütykölni rajta. Minel premiumabb, annal több minden van ami elromolhat es azoknak az ara annal magasabb. Ezek tenyek. Ha Te mondjuk megvetted az allroadot 4millaert (lenyegtelen...x ert), akkor hozza kell venni, hogy a cascod, a kötelezöd, mind magasabb lesz, mint egy 4 millias astranak. Hozza kell venni, hogy az automata valtoban x km enkent olajcsere, nem keves penzert, hogy meghibasodhat az összekerek hajtas, valto, motor stb. ezeknek az ara az allroadban, munkadijjal, alkatresszel 5x, mint pl egy astraban. Tehat egy astrat mondjuk nyugodt szivvel megvehetsz, ha van talonban 4-500k Hufod, mig egy allroadnal akkor allhatsz nyugodtan, ha van 1-1,5-2 millad, amit ha hirtelen ra kell dobni akkor nem para. Ez nem azt jelenti, hogy ez tuti elromlik es lehet nem kell, de ugy ha 500k hufod van csak szabadon, amit autojavitasra tudsz szanni, akkor felelötlenseg olyan autot venni.
Remelem erthetöen sikerült leirnom, mire akarok kilyukadni
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #111137 üzenetére
Igen érthető bár teljesen ( na jó majdnem teljesen alaptalan ) Ott kezdődik h nincs csaóm, mert minek?! Megoldani semmit nem fog, megelőzésre nem jó, és kifizetéskor mindent elkövetnek hogy ne adjanak annyit mint amit befizettél. A biztosításom most 8k negyedévente. Nem hiszem hogy ez olyan sok lenne.
Az üzemeltetés alapjaiban van igazságod, hiszen ebbe több olaj kell stb. De azt idevenni hogy lehetséges hibaforrás, meg ha tönkremegy ... mondjuk így: komolytalan. Vagy a kis autónál is kezdhetem azzal hogy tönkremehet minden héten a hengerfej, mert miért ne?(#111136) haddent : megint ékes példáját adtad a magyar mentalitásnak. Amit leírtál csupa pejoratív spekuláció és töménytelen előítélet.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
-
haddent
addikt
válasz bitpork #111139 üzenetére
Az 5x akkora futásteljesítmény általában feljogosít arra, hogy azt gondolja az ember, hogy 5x olyan hamar 5x annyi dolog fog 5x annyira drágán elromlani. Szerintem. Aztán lehet a Suzukin és az Opelen kívül más nem szokott elromlani, márkaszervíz csak az olyan ortodox hülyéknek van akik szokták cserélni az olajat meg a gumit. Múltkor is láttam egy X6 -ot tükörsima gumival. Biztos ez a jövő évi új forma 1 autó és csak pályán használja, biztos nem azért mert arra már nem gondolt és nem futotta rá
-
-
Kickass
őstag
válasz j.bravo #111104 üzenetére
JTS-t inkább ne, közvetlen befecskendezéses=kokszosodik
Benzinből és TS-ek közül tényleg az 1.8 ami talán a legjobb kompromisszum, vagy méginkább egy 2.5 V6 ha csak a motort vesszük alapul messze a legmegbízhatóbb
JTD-vel nagyon mellé lőni nem lehet pláne az 105/116/120 lovas 8 vagy 16V verziókkal, de a 2,4-el se
több is van ismerősi körben, hamarabb rohad ki alóla a kasztni minthogy tönkremenjen még alfáztam amorén se nagyon hallottam panaszkodni a dízeles kartársakat a motorra -
Gergőke88
addikt
Ejjha.
-30millio a videon -
Declare
őstag
válasz bitpork #111139 üzenetére
Ok casco, az egyeni merlegeles. En fizetek kb 20-30k Huf körül evente ilyen teil cascoert, amiben van vadkar, termeszeti kar, vandalizmus...stb.
En amikor a kocsimat vettem, ugy vettem, hogy megneztem, hogy ennyi idösen, ennyi km-el mik jöhetnek elö a kocsin. Kettöstömegü (azt a tulaj nemreg cserelte, pipa), turbo 100-250k (relevans kockazat), dizel rendszer finomsagok (2-300k, nem gyakori, de könnyen beeshet). Igy azt mondom, ha van egy 4-500k talonban, nagy baj nem lehet, egyeb futomü vagy barmi 100-200bol legroszabb esetben is megvan, egyszerre meg kicsi az eselye, hogy minden bedöglik.
Ha benzinest vettem volna, nyilvan fiatalabbat kapok, nincs turbo, kettöstömegü....vannak ilyenek, hogy lambdaszonda, mitoom en....legroszabb esetben is 100-200k eleg kell legyen.
Ha ugyan ezen az aron egy dizel, premium, öszkerekkel, automataval....Nyilvan megnezem, mik az adott esetben a gyakori problemak, mennyibe kerülnek, de sacc, exhasra csak az automatara ra lehet dobni könnyen azt a 2-300k t, turbo nyilvan dragabb, mint az astraban es a munkadij is, összkerek hajtas nem tudom, de ott is azert ez az elszallhat, ami nem 50-100k....es ugye idösebb lesz, több km el, nagyobb rizikoval, hogy valamit mahinalni kell. Szoval nem aludnek nyugodtan, ha ugyan ugy csak 4-500k lenne talonban, amit egy allroadnal egy szervizben sokkal könnyebben otthagyok, mint az astranal.
En lagalabbis igy gondolkodom
Ebben a cikkben fejtegetnek valami hasonlot, amire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #111148 üzenetére
Semmi baj az előre kukkerral de ne akarjunk már rettegésben élni a "ha egyszer" miatt! Ez nem jelenti azt hogy erőn felül kell költeni -ezért árulom most Domit is, mert amíg a NAVos ügyem nem zárul le nekem pozitívan, nem szívesen költenék rá- de sehol nincs kőbe vésve hogy tönkre fog menni. Az esélyeket lehet latolgatni de sarlatánság a szememben, mint a tenyérjóslás. Hiszem és élem a mondást: ezen a hídon akkor menjünk át ha odaértünk. Sajnálom hogy neked vagy másnak ezzel kell szembesülnöd amikor autót veszel és nem azt veszed ami tetszik hanem azt ami vélhetőleg a legkisebb csalódás
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Az A3(8L)-snak is akkora a csomagtere mint a VW Golf 5-nek?
Nekem kepen kisebbnek tunik..
Mit szoltok ehhez: Audi A3 1.8T[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest