Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz bitpork #111139 üzenetére

    Ok casco, az egyeni merlegeles. En fizetek kb 20-30k Huf körül evente ilyen teil cascoert, amiben van vadkar, termeszeti kar, vandalizmus...stb.

    En amikor a kocsimat vettem, ugy vettem, hogy megneztem, hogy ennyi idösen, ennyi km-el mik jöhetnek elö a kocsin. Kettöstömegü (azt a tulaj nemreg cserelte, pipa), turbo 100-250k (relevans kockazat), dizel rendszer finomsagok (2-300k, nem gyakori, de könnyen beeshet). Igy azt mondom, ha van egy 4-500k talonban, nagy baj nem lehet, egyeb futomü vagy barmi 100-200bol legroszabb esetben is megvan, egyszerre meg kicsi az eselye, hogy minden bedöglik.

    Ha benzinest vettem volna, nyilvan fiatalabbat kapok, nincs turbo, kettöstömegü....vannak ilyenek, hogy lambdaszonda, mitoom en....legroszabb esetben is 100-200k eleg kell legyen.

    Ha ugyan ezen az aron egy dizel, premium, öszkerekkel, automataval....Nyilvan megnezem, mik az adott esetben a gyakori problemak, mennyibe kerülnek, de sacc, exhasra csak az automatara ra lehet dobni könnyen azt a 2-300k t, turbo nyilvan dragabb, mint az astraban es a munkadij is, összkerek hajtas nem tudom, de ott is azert ez az elszallhat, ami nem 50-100k....es ugye idösebb lesz, több km el, nagyobb rizikoval, hogy valamit mahinalni kell. Szoval nem aludnek nyugodtan, ha ugyan ugy csak 4-500k lenne talonban, amit egy allroadnal egy szervizben sokkal könnyebben otthagyok, mint az astranal.

    En lagalabbis igy gondolkodom :B

    Ebben a cikkben fejtegetnek valami hasonlot, amire gondolok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák