- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #111599 üzenetére
Engem az vonz, hogy japán és benzines. A rohadást viszonylag könnyen és olcsón meg tudom oldani. Ezen friss műszaki van, ráadásul a motorja és váltója legendásan megbízható. Nagyon csábító 200k-ért. 400-ért mennek általában az értelmesebb darabok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
TaaT
nagyúr
bitpork elkezdte megírni a Topic Összefoglalót.
Várjuk a véleményeteket, ötleteket ezzel kapcsolatban.
Autó vásárláskor a legfontosabb azt tisztázni, hogy pontosan milyen igényeket is kell kielégítenie a kocsinak, mennyi a rendelkezésre álló pénz, és hogy havi szinten mennyit tudunk költeni a géperejű járóműre.
Amennyiben vagyunk olyan helyzetben és fel sem merül a használtautó, ez a rövid(nek nem nevezhető) leírás számunkra érdektelen.
Mindjárt az elején szeretném jelezni, hogy nem a japán-német vita, vagy az FFF szabály jegyében születik ez a TIR! Aki hívő az járjon templomba!
Azonban használt autó vársárlása esetén a következő javaslatok figyelembevételével igen jó esélyünk van a későbbiekben nyugodtan élvezni azt.
- Soha nem kilométeróra állást veszünk, hanem állapotot. Aki soha el nem romló, hibamentes használt autót szeretne, annak ott vannak a match-box-ok.
- Az autót érdemes szakszervizben átvizsgáltatni, még akkor is, ha ez többe kerül, mint egy pék „hozzáértő” ismerős vagy Pista bácsi a szomszédból. ( Ez azért fontos, mert ha kereskedésből vesszük az autót, akkor az esetleges szavatossági igényünk alátámasztására a márkaszerviz által kiadott pecsétes állapotfelmérő lap alkalmas. ) Már önmagában jelzésértékű, ha az eladó nem szeretné ezt megengedni.Ragaszkodjunk a hivatalos állapotfelérő laphoz, hibalistához és számlához!
- A fentihez kapcsolódva meg kell jegyezni, hogy idehaza nem minden márkaszerviz ad előéletre vonatkozó információt harmadik félnek. Tehát a látogatás remek apropó, hogy a tulajdonos hozzáállását ellenőrizni tudjuk: ha nem adja át részünkre a gépkocsi szerviztörténetét, akkor kezdjünk gyanakodni.
- Szintén a fenti látogatással együtt elintézhető a forgalmi engedélyben és a törzskönyvben szereplő adatok összevetése az eladóéval.
- Az autó dokumentációjának megléte (függetlenül a szervizkönyv vezetett állapotától) ad némi alapot az autó előéletének megítéléséhez.
- Az autót hidegen és melegen is ki kell próbálni. Egy jó kompressziójú motornak, rendes akkumulátorral és tiszta üzemanyagrendszerrel azonnal indulnia kell, minden körülmények között.
- Próbaútra kell vinni az autót. Lehetőség szerint nem csak 1-2 km távra, hanem pályára legalább 15-20 km-re. Egy ilyen út segít felszínre hozni a futómű/gumi hibákat, felderíteni egy automata váltó rendellenes működését és a motor terhelés alatti viselkedését is megmutatja.
- A próbaút során ne engedjük a hi-fi-t bekapcsolni, és beszélgetni a bent ülőket.
- Cég tulajdonos (eladó) esetén, kérjünk a szakhatóságoktól a cégre vonatkozó tartozásmentességi igazolást, illetve az autóra vonatkozó per- és tehermentességet igazoló dokumentumot. (Sajnos ezek csak aktuális állapotokat mutatnak, folyamatban lévő ügyeket nem, így még mindig előfordulhat, hogy a géperejű járómű értékesítését valamely hatóság kifogásolni fogja, de a fenti igazolásokkal a jóhiszeműségünk záloga meg van.)
Give them hell Ukraine!
-
-
őstag
géperejű járómű
ezt ki lehetne cserélni gépjárműre, idegesítően felesleges modorosságCég tulajdonos (eladó) esetén, kérjünk a szakhatóságoktól a cégre vonatkozó tartozásmentességi igazolást, illetve az autóra vonatkozó per- és tehermentességet igazoló dokumentumot.
ezt kérném kicsit kifejteni
milyen hatóságtól pontosan milyen dokumentumot akar kérni Bitpork?[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
Kicsit lejebb adva az igenyekbol mar lennenek alternativak:
[link] -
runner 125
nagyúr
"- Soha nem kilométeróra állást veszünk, hanem állapotot. Aki soha el nem romló, hibamentes használt autót szeretne, annak ott vannak a match-box-ok."
Latszik h meg soha nem volt Honda-ja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz LuckyL #111604 üzenetére
Mint írtam, nyers vázlat csak
NAV, Okádmányiroda gépjáműnyívántartó, és nem árt egy közlönyt átnézni az esetlegesen folyamatban lévőhirdetmények ügyében. Ezek jutnak eszembe, de természetesen minden segítséget szívesen veszünk TaaT-tal, és hálásak vagyunk érte!
MOD: NAV tartozásmentesség, Okádmányiroda: hogy nincs a gépjárműre bejegyzett végrehajtás és/vagy elidegeníthetetlenség, a közlönyben pedig hogy az adott céggel kapcsolatban nincs -e olyan hirdetmény ami miatt gyanúzni kellene hogy esetleg kezdődő gondok miatt eladó pl sürgősen az autó ( ugye ennek lehetnek következményei később is )(#111605) kornelka: ha ennek az 1.8-s motorja ugyan az mint a Verso-é, akkor az nagyon kulturált és halk. A vámosomnak az van és ráindítottam mert nem hallottam h megy benne ülve
(#111606) runner 125 : erre most nem írok semmit és utoljára nem rakom OFFba
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Kornel
veterán
Ok, 2:0 a toyotanak, na de ezekbol keveset futotatt talalni eleg nehez lesz...
Es a H astra 1.6-al atlagban 1 literrel kevesebbet ker spritmonitor szerint, mint a 1.8/2.0 avensis.Szivo benzint akarok egyelore, amugy se tesz jot nekem, ha 320 Nm van alattam, most nem reszletezem, hogy miert
Egyeb javaslatot is meghallgatok, ha akad epkezlab otlet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #111611 üzenetére
Egy rendes, másfél tonnás vas kell neked, jól felszerelve, abba meg kell egy rendes motor. Bármelyiket kihagyod a képletből, kompromisszummal fogsz közlekedni az elkövetkezendő 10 évben.
Mennyi a keret pontosan? 2 misire emlékszem és valami olyasmire, hogy 2008 utáni. Család van? Mert akkor 3 ajtós szvsz elég nagy szívás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
-
EQMontoya
veterán
Ajjajj.
Rossz az irány, srácok!
Vannak a dologban értelmes gondolatok, de azért azt szögezzük le rögtön az elején, hogy nem vagyunk autószerelők, és ez a topik nem egy autós szaklap.
Ilyen frankó kinyilatkoztatásokat ezek okán nem tennék, illetve mondjuk javasolnám a TC autóvásárlós checklistjét linkelni. Higgyük el a srácoknak, hogy sok év sok tapasztalatával jobb checklistet tudnak írni, mint mi.
Az összefoglaló pedig szerintem ne erről szóljon.Same rules apply!
-
TaaT
nagyúr
válasz EQMontoya #111617 üzenetére
"szögezzük le rögtön az elején, hogy nem vagyunk autószerelők"
Perszehogy nem, mi fotelfizikusok vagyunk.
"ez a topik nem egy autós szaklap."
Igaz, de hol szerepel az ellenkezője?
"Ilyen frankó kinyilatkoztatásokat ezek okán nem tennék"
Miről kellene szólnia az Milyen autót vegyek topik téma összefoglalójának?
"javasolnám a TC autóvásárlós checklistjét linkelni."
Lesznek linkek, valószínűleg az is bele fog kerülni.
"Az összefoglaló pedig szerintem ne erről szóljon."
Ne kíméld a billentyűzetet.
Give them hell Ukraine!
-
-
DeFranco
nagyúr
akkor már bontok egy kis rendet is
az az orr... az az oldalnézet... a feneke ismerős a többi eléggé begyere
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #111612 üzenetére
A Civic belsotere szerintem megszokast igenyel. Nem azt mondom, hogy rossz, de nekem egyaltalan nem jott be, pedig alapjaron gerjedek az urhajo feelingre. Ami miatt viszont megis egyertelmuen kizarnam, a futomu. Szerintem meg Ausztriaba is kemeny, nem hogy Magyarorszagra.
A H Astra pedig mar akkor mindenben lemaradasbran volt a konkurensekhez kepest amikor kijott. Mara pedig ez mar hatvanyozottan erzodik.
Ha mar benzines kell es lenyegtelen a teljesitmeny akkor Kia Ceed 1.6 benzin?
Volvo V50 1.8?[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz footy #111623 üzenetére
Ne adj Isten egy (számomra) dögös Honda Accord 2.0-ás 155 LE-s benyás motorral? A 2008-as újabb verziósnak a belseje is már jóféle és 3 millió Ft környékén akad. Ha nem ezt akkor a körüli Mazda 6-ot néznék.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
blt.62
őstag
8-900 ezer ft körül milyen típusú kocsit érdemes megvenni mindennapos használatra amelyiknek nagyon megbízható a motorja és az automata váltója? Létezik ilyen?
MegtorloXp
-
footy
addikt
Az Accordbol, csak regebbit probaltam, az nem erzett annyira kemenynek mint a Civic(16-os kerekkel is raz), de egy Passat vagy Avensis futomuve azert joval kenyelmesebb. Az ADAC amugy az ujabb verziora is irja a kemeny futomuvet, de az a biztos ha kiprobalod es akkor kiderul.
A mazda6-nak is ez az egyik kinja. A Faceliftnel lagyitottak a futomuvon, ugy mar sokkal elhetobb.
A masik gondja a mazdanak a gyenge zajszigeteles. -
válasz DeFranco #111622 üzenetére
A megvételét csak akkor javasoljuk, ha nem okoz problémát a gumizása és szervizelése - és így már is nem rendbontás
EQMontoya: Amennyiben javasolnál is valamit ami szerinted jó lenne bele, kevésbé lenne leújtó a fórumra nézve a véleményed. A szándék pont az hogy az autós "újságírók" által nagyvonalúan elhanyagolt vagy kihagyott részekre felhívjuk a figyelmet. Nem akarunk olyan TIR írni amiben a "díszléctrollok" hozzáértését kifogásoljuk, hanem ellenkezőleg- az ő hozzáértésüket szeretnénk egybe gyúrni.
DeFranco: a Logout nyitás nekem is megfordult a fejemben. Ugyanakkor szeretném- lehet tévedek ezzel kapcsolatban- ha a közösség helyben dolgozna együtt ezen, ami nem csak kapcsolódik a Topikhoz, hanem az esszenciája. Hátha van az együtt munkának össze kovácsoló ereje is, és mondjuk lehet belőle-rá talit is szervezni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
Golf III 1.6CL átlag fogyasztásról tud vki nyilatkozni város/országút tekintetében, kb.
Köszi
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #111628 üzenetére
szerintem meg ha ezt nem tekintjük offolásnak, akkor az négy láb jó két láb rossz probléma.
ami téged persze nem kell zavarjon, mert négy lábad van, én meg nem vagyok érintett mert nekem meg nyolc
de maradjon akkor itt, nem fontos, csak egy javaslat volt, sok közöm úgy sem lesz hozzá, úgy hogy nincs sok jogalapom beleszólni.
-
válasz (Bundás) #111629 üzenetére
Kb 6,57 vagy lehet h 7,5 a csíkokat alapul véve
DeFranco: a felkérés pont az érintettséget hivatott hangsúlyozni: magunknak szeretnénk csinálni. És igazad van a Lougouttal kapcsolatban, ha jól átgondolom. Meg is nyitjuk hamarost
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
KMT
addikt
-
-
gaborbol
őstag
Nem akarom elkiabalni, de ugy nez ki, hogy hosszas nyuglodest kovetoen talaltam megint egy Mitsubishi Outlandert Ha sikerul megalkudni a kereskedovel akkor ma vagy holnap el is hozom.
2010 GT, V6 3.0 L, Full extra, osszkerek, egy gazdas, serulesmentes. A fekete bor belsot szivem szerint kihagynam, de ez van.
Egy dolog nem szep rajta, a motorhazteto egyik oldala ferde rajta. Ugy nez ki valaki megprobalta lecsukni ugy, hogy a palca ki volt tamasztva, vagy nem volt a helyen. Beallitjak amennyire tudjak aztan meglatjuk. -
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #111635 üzenetére
Jól hangzik.
Mennyire érdekes h itthon a 2005-től kapható, kb. '10-ig gyártott Outlander-ből csak 2.0 dieselt adtak el. Ráadásul ha jól tudom PDTDI motorról beszélünk..
Egy darab benzines nincs fent hahun."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #111636 üzenetére
Nekem meg inkabb a benzin motor az erdekes egy suvba/terepjaroba. Egyszerüen nem passzol a karakterhez. Miert jo egy suvot/terepjarot benzinmotorral venni? 2+ tonnas kasztni, illetve ha picit is terepezni akar az ember ott a dizel megint nyerö
-
footy
addikt
válasz maggi1886076 #111639 üzenetére
Melyik resz minek? A SUV? Azert, mert tagas, biztonsagos es kenyelmes az ulespozicio, ezen kivul nem koppan le az eleje parkolaskor, vagy ha parkolohazba hajtassz be. Szart nem er az 5 csillagos toresteszt egy VW Poloban ha Ford F150 jon szembe.
-
Declare
őstag
válasz footy #111638 üzenetére
terep alatt nem csak a brutal terepet kell erteni. Vadaszni kijarni könnyü terepre, mezögazdasagban kimenni a területre, ilyenek. Ezekre jo. Ha kicsit taknyos a terep akkor is kimaszik a 4 kerek miatt. Persze erre egy duster is jo de az megse egy mitsu outlander
Benzinmotor miert elönyösebb altalaban, mint a dizel? Kevesbe szennyez, szepen ki lehet huzatni, egyszerübb konstrukcio ilyenek. Na most ez egy suv/terepjaroban nem allja meg a helyet. A 2+tonnas kasztni mozgatasahoz jobban kell pörgetni, mint egy dizelt, egy piroslampatol piroslampaig 5000es fordulaton gyorsulo ilyen kocsi nkabb vicces, mint komoly es kb 3x annyit eszik mint egy dizel....nem talalom a logikat
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #111636 üzenetére
Itt is vege van a v6 nak, regen meg alap motor volt, szine az osszesbe ezt raktak, aztan jott a 2.4-es negyhenger, most meg mar a 2.0 literes turbus benzines, az az uj alapmotor, csak a GT maradt meg v6-nak. Persze valahol ertheto, atlagfogyasztasa 12 liter korul lesz. Ha nem lenne itt ennyire olcso a benzin en seem rajonganek erte.
-
maggi1886076
addikt
válasz footy #111640 üzenetére
Egy 730D is tágas, sőt egy 530 is. Ford F150 meg nem mindig jön szembe. En a SUV kategóriát megszünetetném felesleges. terepjárónak szar, és drága, közúton meg nem ilyenekkel kell magad Sumáhernek érezned
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
válasz maggi1886076 #111646 üzenetére
Tisztelettel kérdem , az allroad maradhat?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111646 üzenetére
Meg gondolom akkor Te a Ferrarit, Bentlyt....is megsüntetned, mert draganak talalod
Menjel ki egy topartra pecazni a 730d vel jah nem jobbat mondok, lakj egy dombon videken es siman csak menj oda fel a 730d vel, amikor esik a ho
-
killer1203
senior tag
Jövök megint kérdezni, ezek közül melyikkel szokott a legkevesebb gond lenni, motorikusan elektronikusan stb ?
Passat 1.9 PDTDI 131le
Passat 2.5 TDI 150le
A4 2.5 TDI 150le
Mondeo TDCI 131le
Mazda 6 136le és 143le
BMW 320d 136le és 150leXsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
maggi1886076
addikt
válasz Declare #111648 üzenetére
Van allroad, xdrive... Akinek terepjáró kell, az úgy sem ilyen ficsúr autókat vesz. Ferrari, Bentley hogy jön ide? Somogybabodba jársz vele?
bitpork: hát persze, azokkal semmi bajom.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest