Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- Projektor topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz
dízelracer #41798 üzenetére
hát első gondolatom nekem is ez volt a srác felé.
Mondja hogy nem szeretne meg válni a sosekOpel-től. Szereti az igénytelenségét, és nem utolsósorban a fogyasztását.
Azt tudom hogy kapni bárhol, de tudtok valami oldalt ahol ezt meglehet nézni, és hogy milyen árban ?? -
hobizoli
nagyúr
válasz
Tuningeren1 #41797 üzenetére
Miert nem vesznek egy eleve ojan reccsnelkuli masikat?
-
dízelracer
őstag
-
Tuningeren1
csendes tag
Üdv az autósoknak! Ismét egy "láma" kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz
Olyan kérdésem lenne, hogy a család egyik tagja rendesen megtörte Opel Kadett E-jét.
És végülis a kérdés az lenne hogy körülbelül milyen árban vannak hozzá a karoszériaelemek?
Konkrétan: -bal első sárvédő
-vezetőoldali ajtóÉs hogy a futóműalkatrészek milyen árban vannak hozzá, akár utángyártottan akár bontóból.
+1kérdés: a kocsiban jelenleg egy 1.6 szívódezső üzemel...bár szegény bőven túl van a 400K km-en is.
Így szeretnénk bele egy isuzu diesel-t 1.7TD-vel és 5gangos váltóval.
Megéri-e a pénzét hogy ez a motor kerül bele, vagy újjitsuk fel a régit? a váltóba az 5 gang nagyon kellene, mert igy 4-es váltóval a GPS szerinti 105 tempónál már elég rendesen pörög a motor, így ha hagyjuk a felújított szívódezsőt az 5-ös váltóval akkor milyen utazótempót tudna menni körülbelül?Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Bubu79
addikt
válasz
benjam #41790 üzenetére
Téged nagyon félretájékoztattak akkor...
Ahhoz, hogy menjen ahogy kell, nincs szükséged másra, mint:
- Kályhacső és herélt katalizátor a kipöfögő rendszerre (igény szerint akár Hellokittys kipuvéggel)
- Sufni Xenon, hogy meglegyen a "vakujjámeg úgy szeretlek" feeling a szembejövők tiszteletére
- Gyorstankolós matrica a tankolónyílás fedelére
- Sparco, Brembo, Dension, kutyfüle matricák tucatjai az első ajtókra
- Tolólap előlre, diffúzor hátra, csavart küszöb a kettő közé és M3 replika tükör ( lehetőleg króm kivitel ) a gyáriak helyett
- Nagy zene, hogy tudj térzenét adni
- Króm trepnilemez szőnyegek, hozzá passzoló pedálfeltétekkel és sebváltógombbal
- Kék LED-ek a helyzetjelzők helyén, a rendszámtábla világításban és bárhol, ahová csak szeretnél
- Neonszett a kocsi alattHa valami kimaradt volna, szorri, én még csak vágyom ezekre a dolgokra, nagyon messze vagyok attól, hogy menő kocsim legyen
De nagyon jól ihletet lehet meríteni a Need for Speed széria legutóbbi játékaiból, az Underground 1-2 alap, próbáld ki Te is
Azok ám a menő verdák - bárcsak olyannal téphetnék én is
U.i.: Francba, a lángnyelveket és a kandzsikat majdnem elfelejtettem
-
LucaToni
tag
szerintem a német gyártmányú autó jobban birják a strapát mint a japá
-
Khelben
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz
Winner_hun #41777 üzenetére
Bevallom, eddig nem ismertem ezt az elnevezést.
-
benjam
csendes tag
Sziasztok!
Én tervezek venni egy Citroen C5 3.0 V6 HDI 240 FAP tipusú autót, de nem tudom eldönteni, hogy jó választás e, írjatok véleményeket!!(légyszi) -
LucaToni
tag
Sziasztok egy bárátommal már hónapok óta azon vitázunk hogy meik kocsit érdemesebb venni persze mi ijen olcsó autóra gondolunk amibe alkatrész is olcsó !
Én az Opel astra pályázok
Barátom pedig Susuki swift 1995 elötireElég meg mondani annyit hogy ki melyiket választaná ! persze műszaki versenyzésre is kíváncsí vagyok hogy meik a jobb ?
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #41772 üzenetére
Az mekkora.
710-es alkatrész. -
neduddki
nagyúr
HI!
most meslik az otthoniak, egy esmeorsnk van egy 2003 audi a4 benzin /1.8 v.2.0/ az auto iden mar harmaccor ahagyta ott a tutajat amivel betelt a pohar, az auto fojjmamtos markaszervizes karbantarta es gondos noi tutaj
udv
neduddki
-
tomcsi23
veterán
válasz
Winner_hun #41760 üzenetére
Azt a verzsönt tényleg nem hűtött tárcsákkal szerelték, hátul meg dobfék. Úgy 120-130-as tempót még biztonsággal megfog, de egy 160-180-ról lassulás(megállás) már igencsak bizonytalan az elmelegedés miatt.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Napfénysüti #41766 üzenetére
Akkor uccu neki betonozni de gyorsan, nyáron meg mehet rá a medence.
-
Eagl3
veterán
válasz
Napfénysüti #41763 üzenetére
Azt írta, ha nem betonon állsz...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Winner_hun #41759 üzenetére
Akkor te azt mondod hanyagoljam a ponyva témát?
Tudtok valamit ajánlani télen kint álló autóra? Mondjuk nincs valami spéci védő wax vagy ilyesmi?
Szeretnék vigyázni a gépre amennyire lehet. -
Winner_hun
félisten
-
Winner_hun
félisten
válasz
Napfénysüti #41731 üzenetére
Ha nem betonon állsz a kocsival akkor felejtős kategória. Pára megy alá, őszi-téli időszakban még rá is fagyhat a kocsira.
-
dragonfx
veterán
elég érdekes de örültség gummát cserélni még télire.
reggel 8kor árnyékos szeles helyen 5 fok.most 11kor ugyanitt 10.
namost napon kb 20.
hol van itt a 7 fok alatti átlag??jo aki kora reggel éjszaka közelekedik annak érdemes.
amugy mér nem megy a kötelező kalkultorok 2011?
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #41755 üzenetére
-
Alvin_ti4200
félisten
2009.08.24. óta van KGFB szerződésem és nincs általam okozott károm. Nem egyértelmű számomra, hogy a 2011-es évre A0 maradok vagy már B1 leszek. Ha jól értelmezem, akkor B1, de erősítsetek meg
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #41742 üzenetére
Jo, hat ez attol fugg. Nekem 257mm az elso, de -szerintem- keves erre. Siman elbirna elol a 284mm-st is.
Kb evente elfogy egy garnitura betet elol, mert hat khm... szoval hasznalatban van, meg 35-40k km es vege van a fektarcsanak is. Mondjuk a haccso fektarcsa betetje 1.5x annyi, mint az elso, de mar 2x cseres volt az is, 1x meg a tarcsa is.Mekkeeeeáááni
-
-Maci-
addikt
Naugye! Köszönöm kolléga!
Egyébként erősen típus függő is lehet! Apámtól is döbbenten kérdezték, hogy "Uram, ön nem szokott fékezni?" mikor 80K-s szervízre vitte anno az F Astrát. Ezzel szemben pont a Fabia gyári tárcsáiból nem lehet 70-nél többet kihozni. Sőt, zömmel 60-nál csere...(De így szerettyük...
)
-
FF23
senior tag
-
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41744 üzenetére
Azt hiszem egyébként 10 éves. Nincs itt a forgalmi, nem tudom megnézni, de HGP-s...
Ha tippelni kéne, talán a váltó fog először meghalni benne. Érdekes hangja van már egy ideje. Ha benyomom a kuplungot, akkor meg kuss van. Szerintem valamelyik váltó csapágy kezd korosodni. Meg persze a többi is -
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41742 üzenetére
öööö, igazad lehet! Lehet,hogy együtt cserélte a szerelő. Vagyis nem betét csere volt, hanem konkrétan fék csere.
Egyébként, ahogy Rick is leszűrte, igen, egy lelakott (tulajdonképpen mondhatnám, hogy kifejezetten elhanyagolt) autó lett belőle. Mi tagadás, látszik rajta, hogy nem költöttünk rá semmit. Asszem már nem is érné meg... -
dragonfx
veterán
-
Rick4
félisten
válasz
-Maci- #41738 üzenetére
Persze, lehet úgy is járni a géppel, hogy a betét csak néha érinti a tárcsát, én nem ilyen vagyok.. De mondjuk a 60 vagy 100 ezrenként cserés vezérműszíjat megnézném, a 2 évente cserés hűtőfolyadékot, fékfolyadékot, fékcsöveket szintén. Mert ha el is megy ennyit, azt csak olyan olyan áron, hogy ez akkor valójában egy elhanyagolt kocsi.
-
dízelracer
őstag
válasz
CaptainChaos #41736 üzenetére
Még a Kadett GSI-s időkben volt egy olyan probléma velük, hogy hamar átéghetett a hengerfejtömítés. Utolsó szériákban már más típusúra tértek át amivel nem volt probléma. Megismétlem itt még a csepp Kadettről beszélünk. Astra még sehol nem volt. Én személy szerint más problémáról nem hallottam. Az egy jól sikerült motor nem véletlenül került át minimális változtatásokkal az Astrába, Vectrába. Sőt az Omegát is szerelték ezzel a motorral egy darabig. Ez is olyan dolog mint amikor a TDI-t szidják, hogy szar mert ha valami elromlik benne blablabla ...
Röhejes pénzekért van hozzá akármi csak aki nincs ebbe benne fogalma sincsen róla.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
CaptainChaos #41736 üzenetére
még is mi baj egy nem szét gyepált C20XE-vel?
-
-
CaptainChaos
tag
Hali!
Peugeot-hoz nem tok hozzászólni, csak annyit amennyit hallottam (én személy szerint rosszakat, de ez nem mérvadó). A B vectráról csak annyit tudok mondani, hogy a 2000ccm 16v 151 lovas moci ugyanaz, mint a Calibrákban van, és hát hogyismondjam, nem a legmegbízhatóbb fajta. A 116 lovas meg szerintem gyenge neki. Egyelőre ennyi...
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Ahogy látom, megy itt a vita hogy melyik autó a megbízhatóbb. Jövő év elején Én is szeretném megvenni első autómat, és két típus között gondolkozok. Kb 800 max 900ezret szánnék rá. Az egyik típus az Opel Vectra B/B2 a másik Peugeot 406. Illetve van egy harmadik szerelmem de arról már letettem mert tényleg sok rosszat hallani róla. Ő az Alfa Romeo 156.
Szóval a fent említett két típusról szeretnék kérni minél több infót vagy személyes tapasztalatot. Melyiket ajánljátok inkább, milyen motorral érdemesebb megvenni őket. Mennyi az az összeg ami fölött már érdemes nézegetni ezekből a típusokból?
Ha marad a mostani munkám akkor évi kb 12-13ezer km-t ha találnék közelebb munkát akkor kb a fele km-t mennék vele. Milyen fogyasztást lehet ezekből kihozni átlagos felhasználás mellett? A véleményeket előre is köszönöm! -
CaptainChaos
tag
válasz
Napfénysüti #41731 üzenetére
Nekem sose volt gondom ponyvával. Nem is karcolja a festést. Persze 40 millás lambóra nem tennék tesco-s nylon ponyvát. Ha a kasztni nem rohad nagyon, csak van rajta egy két apró rügyezés (kerékjárat stb..) akkor mindenképpen hasznos, mert az esti pára éjszaka ráfagy a kocsira, és az tudja zabálni a kasztnit. Úgy hallottam h. tűző napon nem érdemes rajta hagyni, mert akkor elcseszi a fényezést, de ehez nem tudok gyakorlati tapasztalattal szolgálni... Amugy 2500-at megért szerintem...
(#41733) -Maci- :
Ez egy nagyon érdekes dolog egyébként (mmint a váltó probléma).
Amig szar váltós autót vezetsz, és megszokod, úgy érzed hogy jó. Annak ellenére hogy
néha nem találsz egy két fokozatot. F astrámmal előfordult, mégis hitetlenkedve olvastam mások véleményét, hogy ilyen szar, meg olyan szar. aztán Honda civic-et vezettem, és ledöbbentem,az F astra váltó télleg szar, és h. lehet ilyen jó is. utána colt, kalos, colt, kalos (itt éreztem rá igazán a különbségre), aztán jött a celica. Ez se 100%-os de az eddigiekhez képest előrelépés.
Szóval mindig az addigi legjobbhoz viszonyít az ember. Utána minden kicsivel szarabbat már nagyon rossznak érzel, és idegesítőnek. -
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41732 üzenetére
Nem vagyok márka fanatikus, ezért nem akarom fényezni, de nekem egyik döntő pont volt a váltó, mikor a Fabia-nak szavaztam bizalmat. Oké, nincs nagy tapasztalatom, de az eddigi F és G Astrákhoz és a Suzukihoz képest megdöbbentően pontos, precíz. Szinte 1 ujjal lökdösöm, nagyon élvezem.
Egyébként egyet kell értsek Captain Chaos kollégával. Nekünk is van otthon egy 1.3 Swift 220K km-rel. Eddig csak egy garnitúra első fékbetétet kért....
Mégsem olyat vettem! -
dragonfx
veterán
válasz
CaptainChaos #41728 üzenetére
juj ezta kalos.os problémát már láttam müködni valóságba.
ultra gáz én elképzelhetetklennek tartom hogy tud egy váltó egy sebbességet nem bevenni akár egy mai új kocsiba.meg kidobálni.tiszta gáz.nekem egytlen 1x nem volt ilyen gondom. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
CaptainChaos #41728 üzenetére
A ponyva dolog érdekelne mert sajna nem tudok garázsba állni a Hondámmal.
Nem karcolja a fényezést? Van hátulütője? Ha tényleg hasznos akkor tuti veszek rá. -
CaptainChaos
tag
Az a biztos, h. egyik se biztos... szerintem...
Az autóvásárlás inkább érzelmi kérdés, mint értelmi. Ha nem így lenne, mindenki suzukival járna... Mert (bármennyire is nem szeretnék olyan autót magamnak) azért azt el kell ismerni, hogy annál tartósabb , és egyszerűbb, olcsóbb konstrukciót még nem csináltak... Ezt beláthatja akármilyen autófan. (max. nem mondja ki) -
Arkar
aktív tag
válasz
CaptainChaos #41712 üzenetére
ÉN is az vok az öcsém németet csinál feszt, a barátai szintén autószerelők, olasz elfogultak, van nekik Puntó,Tempra,Alfa 166 JTD, és szintén nem győznek németet, japcsit csinálni, igen van szar a franciából is, Thalia 1.5DCI 60-ezernél azt mondják a környékről az összes járt már náluk, a porlasztók megadták magukat, de Hdi-ritka mint a fehérholló, 307-es 450-ezrnél jőtt először náluk, 1.9D-ket meg alig kell csinálni, motorra értem, váltóra, kasznira értem!
Ja igen ők lesz@rják a népítéletet, nem szoktak beírni, ADAC meg független mi? amikor a 107,C1,Aygo u.a.+még u.abban a gyárban is készül és úgy hozták ki hogy a három közül a toyota van a legjobb helyen a francia(toyota) pedig jóval később, hol rontják el, a kamionon!
Ez olyan már mint a Göbbels efektus, minnél többet kell mondani ,hogy sz@r , és a végén az is elhiszi aki mondja ,hogy sz@r!(#41718) dízelracer
Mondom ez oktató kocsi volt én még 11 éve ezen tanultam vezetni, akkor má volt benne 450E Km, és tök jó volt, nem egy ember tanult meg ezen vezetni, de ezt nem tom pontosan annyit tudok ,hogy minden nap , legalább 300km-t ment hiba nélkül, kezdő sofőrök alatt.
De ha gondolod neked is mesélek Golf 1.6D,1.5D ,meg a híres TD, 19TD, vannak hulladékok ott is, főleg a környéken ahol az olajbiznisz még mindig megélhetés, nem azért választják a Passatot mer annyira elnyűhetetlen ,hanem azért mert nagy a tankja!!
Ide mindig kell az Ukrán határhoz, jó nagy tank gyárilag ez kell, a többi nem szempont, és ezért itt mindig eladható lessz! -
CaptainChaos
tag
válasz
hobizoli #41720 üzenetére
Amiket itt felsoroltál hibának, természetesen kurva idegesítő tud lenni, de ez mind-mind igénytelenség és karbantartás hiánya miatt volt. Az meg, hogy a kopó alkatrészek hülyére mennek egy 800 kg-os 150 lovas autóban, szerintem természetes. Amikor említettem negatív példának a francia autót, nem úgy értettem h. csak az lehet szar, és a japán meg hibátlan, hanem abból indultam ki, hogy a tulajdonos odafigyel az autójára, és úgy milyen hibái lesznek. Persze hogy szarrá megy a kocsi, ha csak tolják neki és pont leszarják hogy mennyire nyöszörög benne minden alkatrész, és nem is néz utána. Ilyen alapon egy 3 kerekű műanyag játékmotort is tönkre lehet baszni pár perc alatt.
Ami negatívum a japán autókban (eddigi tapasztalataim alapján: Suzuki Swift 1es, Mitsubishi colt, Honda Civic 5 gen. Toyota Celica 5 gen) hogy a fűtésük tényleg hulladék a többihez képest. És itt a tizenpár éves darabokra gondolok. Meg a párásodás. Soha más autónál nem kellett télen az utastérben jeget kaparnom
. A coltomnál előfordult.
. Viszont ezt is megoldottam most. A Celicára vettem tegnap ponyvát, és ma reggel egyáltalán nem volt pára, meg fagy...
Másik szar dolog a kasztni rozsdásodás. Korrozióvédelemben nem a japánok viszik a prímet, az tuti. (még mindig régi autókról beszélek, mostaniakról nem tok nyilatkozni)Egy szó mint száz:
Ha odafigyelsz a kocsira, akkor a japán a legmegbízhatóbb, szerintem. Furcsa hang innen-onnan, akkor nem még 1000 km-ig kinyomni a szemét is, hanem megáll egy pillanatra aztán gondolkodik, mert lehet h. 1-2E Ft-os tételről lenne szó, és csak a tulaj faszsága miatt lesz drágább, mer nem foglalkozik vele.
Mégegy apróság a végére:
A coltomat 2008 májusban vettem 170-ért. Szarrá-fossá volt rohadva már akkor is. Húzta a belét, minden baja volt (pl. elakadásjelzőt menet közben benyomtam és megállt a motor
lol ) És összesen 3000 Ft-ért vettem bele egy ékszíjat, már ráfért. másfél évig hajtottam télen-nyáron, és mindenhova elvitt. Csak azért adtam el, mert már télleg ronda volt szegényem. De innentől lettem japóautó fan. Meg hát a váltó+motor kombó. Ilyen váltókat senki más nem tud csinálni, mint a sárgák. Anyámnak daewoo kalosa van. Sokszor nem merem felengedni a kuplungot, mer nem tudom h. bevette-e a sebességet...
Szóval lol
-
gaborbol
őstag
válasz
hobizoli #41725 üzenetére
Ennyi idos kocsinal, mindegy milyen marka, mind penztemeto...
Itt az en "hobbi" autom, ami egyszer nem hagyott ott sehol, es imadtam, de:
Es meg hozzatennem hogy a 4 evesen 96k-val vasarolt peugeot 2.0 Hdi -be 4 ev alatt belement 130.000 km es nem kolttem ra fele ennyit sem.
-
dízelracer
őstag
válasz
hobizoli #41725 üzenetére
Mindegy is egy a lényeg. Az R5 egy szemétdombra való rakás szar. Mindig is az volt. Képzelem milyen lehetett a modellfrissítés előtti verzió belőle. Szent isten
. A francia annyira hazafias nép, hogy bármilyen szar autót alátolsz szó nélkül megveszi csak mert az hazai. Meg is érdemlik...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41723 üzenetére
Akkor a cerka utotte, mert abba 2 ev alatt belement kb ennyi, plusz meg mi minden lett volna javitando, amiket felsoroltam
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #41723 üzenetére
Cruel World....
-
dízelracer
őstag
válasz
hobizoli #41720 üzenetére
1996ban 450.000 volt a vételár és 3,5 év alatt ráment még ugyanennyi úgy, hogy ugyanolyan szar maradt mint azelőtt volt. Mindig tönkrement rajta valami volt, hogy párhuzamosan több minden is (ok okozat) érdekes módon általában nem az utángyártott alkatrészekkel volt a baj hanem a pina emblémásokkal. Átgondolatlan rossz konstrukció, szar anyagból, hanyag összeszerelési minőségben. Hogy a Bende szavaival éljek ez az igazi "szopóroller amiről nincs leszállás". Az egyetlen pozitívuma a fogyasztás volt. Még csak kényelmesnek sem mondanám.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hobizoli #41720 üzenetére
Igazából szerintem minden márkánál bele lehet nyúlni a rosszba. Én pont most vettem Hondát remélem nem járok így vele.
Viszont kolléganőm meg a G-s Opel Astrájával szív nagyon, minden hónapban tönkremegy valami. Ma csak a külső tükör esett ki ami már csak egy bagatell dolog. Illetve egyik ismerősöm pár hete volt ausztriában a kb 5-6 éves Opel Zafirájukkal amiben kint eltörött a főtengely. Hazavontatták és itthon került bele egy bontott Zafirából motor mert így még olcsóbban jöttek ki mintha javíttatják.
Egy szó mint száz szerintem nem lehet általánosítani mert mindig kell némi szerencse meg elővigyázatosság az autóvásárláshoz. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41718 üzenetére
Ijet mutatok neked jurgenvagenbol is. Utana az alapjan is kb ezt mondanad mindre.
Ez a futoradiator dolog havercsavo 2gen CRX-ében is volt. De amugy soha nem romlott el allitolag, mert Honda.
Jo volt amikor beultunk es a kilelegzett paratol belulrol lefagyott az uveg, meg nem lattal ki kb semmit. Meg csinalva nem lett, igy adta el is 2 evvel kesobb (osszel)
Kesztyutarto ajto leszakadt, eros fekezeskor bejott a csomagterbol minden (2+2 ules), mert hatso ulespadot nem lehetett rogziteni a pozicioban, futomuve ugy szet volt, hogy szerelo kerdezte hogy az szilent ami tavaj is mar kesz volt, az ki lett-e cserleve. Gondolhatod...
A vezetoules femvaza eltort egy 75-80kg-s safjor alatt. (elotte meg egy plazacica csaje volt)
Kerekivekbnek korberohadt, de jobban mint vmi Ritmo vagy mk1Uno szokott, az meg lett csinaltatva
Meg a kupplungja 2x ment szet -komplett csere-, a vezermuszij nem elszakadt csak a beallt feszitogorgon surlodva felmelegedett ettol megnyult mert hat biiirgyjajez es 7000-nel kell valtani, atugrott vagy 10fogatNem veletlen kellett igy is vagy 4 honapig hirdetnie, mire eladta...vegul megvette egy regi ismerose, aki masfel eve egyszer ult benne annelkul, hogy akkor is kiprobalta volna vagy vmi amikor megvette. Egy igazi madar, raadasul 100k-val tobbert, mint amiert akkor volt hirdetve
Egyatalan ahhoz hogy el lehessen adni meg felrakni hirdetni, ra kelett tapsolni majdnem 200k-t (kb 8 eve azert az mas ertek volt), aztan igy sikerult eladni vegul 750k-ert. A hahu-n mar 650k-ert volt hirdetve akkor, de a vevo 2 hettel elotte nezte a hirdetest. Vmikor majusban lettek csonalva rola kepek a hirdeteshez, es oktober vegen kerult az uj tulajhoz
A 2 ev alatt amig nala volt "csak" 3-400k-t kellett rakoltenie es volt, ami meg sem lett javitva benne (a futes, ajtokarpitok ha erosebben behuztad az ajtot kijottek az ajtobol, e.ablak csak bal oldalt ment (nem gyari volt, utolagos), centralzar es a riaszto gameover, fekeztel beremegett az auto... szilentek egy resze volt csak kicserelve a DW futomuben, a telokbol szivargott az olaj)
-
DeadMeat
nagyúr
Fiat marea-ról mitérdemes tudni?Főleg a 2000-es benyás érdekelne.Igen az 5 hengeres
-
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #41715 üzenetére
Hát én a Renault 5-öt se. Volt egy a baráti körömben pár évig. Első tulajtól 87-es 1.6GTD szívódízel (szó szerint). Szerintem a világ legszarabb autója. Nyáron megvették alaposan át lett nézetve, amit kellett azonnal kicseréltettek rajta. Járt futóművesnél is, hogy ne össze vissza álljanak a kerekei. Új gumik, olajcsere etc... Úgy gondolta most egy ideig csak tankolni kell és hú de jó lesz. Első héten leszakadt az ajtókárpit mert rákönyökölt a srác (80kiló sincs). Még poénkodtunk is rajta, hogy ennyit tudnak a franciák. Folyamatosan kiégtek a izzók a jobb hátsó lámpában. Villamossági szerelő átkábelezte a fél autót mire megszűnt a probléma testzárlat volt az akku is ezért merült le folyton. Első horror összeg kiad. Ősszel mikor bejöttek a hideg reggelek kiderült, hogy nem működik a fűtés. Műszerfalat szétbombázni bontott radiátor be, februárig bírta is. Aztán kapott boltból egy újat jó pénzért. Télen a bokáig érő hóban az udvaron műszerfal újra le radiátor be műszerfal vissza. Fél nap ráment segédkeztem benne. A hidegtől elgémberedett újakkal elég fasza volt. A kerékcsapágy már megvételkor morgott kicsit ezért ezt is kapott egy újat de ez végül is kopó alkatrész nem róható fel az autónak. Ablaktörlő motor leégett (újabb elektromos zárlat?) cserélni kellett. A gyári kipufogó dobot cserélni kellett mert porrá szétrohadt. Kézifék bowdent megvételkor cserélték. 2év se telt el de úgy megnyúlt, hogy nem lehetett már állítani rajta cserélni kellett újra. Egy padkára való felálláskor egyszerűen eltört az egyik első spirálrugó. Még jó, hogy nem 70nél a városi forgalomban történt az eset. Elővigyázatosságból azonnal újra cseréltették az összeset. Egyik bevásárlás után a parkolóból kikanyarodva 1:1 letört az index kar, golyóstollal próbálta vissza rakni közép állásba a kapcsolót kevés sikerrel. Hazafelé a 3km-es utat a városi csúcsforgalomban végig indexelve tette meg. Anyja biztos erősen csuklott aznap. Egyébként az is vicces, hogy a rönóban az elakadásjelző nem "bírálja felül" az indexet. Hétről hétre egyre gyengébb lett az autó. Kicseréltek a szűrőket semmi változás. Később mikor rángatni kezdett a motor és a végén már be sem indult kiderült, hogy az adagoló szart be. Felújították neki cserébe egy havi fizetését otthagyta. Vagy fél évig arra gyűjtött, hogy szépen rendbe rakatja. Bevitte egy lakatos mesterhez aki olyan összeget mondott rá, hogy haverom szédelegve fordult ki a műhely kapun. Azt hitte le akarják húzni így bevitte egy másik helyre is ahol meg durvább ajánlatot kapott. Agyalt, hogy most mi legyen de mivel így mégsem maradhat fogcsikorogva kiadta a pénzt a lakatosnak. Nem bánta meg mert valóban szép lett az autó minden négyzetcentiméterről még a kezdődő felületi rozsdát is eltüntették. Boldogság van, mehet a fényező ismerőshöz. Lefújta neki fehérre úgy nézett ki mint ha egy max 3éves autó lenne. Nemsokkal később önindítót is javítani kellett mert nem húzott vissza. Ezen felül folyamatosak voltak kisebb nagyobb elektromos gondok a kocsival (műszerfal világítás spontán elment, kint maradt az index (szar kapcsoló), néha ment néha nem az ablaktörlő és hasonlók). Szóval mindig bőven volt mire költeni. Pénztemető. Faterja meghalt így megörökölte a családi "A" Vectrát. Tágasabb, jobban megy, kulturáltabb is így Renault eladósorba került. Utólag azt mondta neki még egyszer francia autó pláne ha dízel nem kell mert csak a szopás van vele. És neki elhiszem. Láttam 4-5év alatt mennyit szívott a kocsival és mennyi pénzt ölt bele. Na ennyit a Renault 5 -ről a teljesség igény nélkül. Egy igazi francia szarrakás. Túlzás nélkül a legszarabb "nyugati" autó amiben valaha ültem. A folyton önmagától darabokra hulló Uno 1.7D is klasszisokkal jobb autó minden szempontból.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #41714 üzenetére
Tavriával ne rémisztgess senkit, azt még az ellenségemnek se kívánnám.
-
dízelracer
őstag
válasz
CaptainChaos #41712 üzenetére
A példának felhozott Renault 5 -ről már ne is beszéljünk. Annál nagyobb hulladékot hirtelen nem is tudnék mondani. Talán a Tavria meg az Olcit ami szarabb még.
-
CaptainChaos
tag
Teljesen igazad van, előítéletes vagyok. Ezzel nem azt mondtam h. az összes egytől egyig hulladék, csak az arányok. Ezért ajánlottam azt a bizonyos népítéletet. 40000 ítélet után is a francia márkák a legutolsók. És abban is igazad van, h. nekem nem volt francia autóm, csak japán, meg német. Mindből vannak szarok, csak arányaiban a francia autóknál több hiba fordul elő. pl az elektronika. Bár ez sajnos a japánoknál is gyakori...
-
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41705 üzenetére
Jah, hát nem volt túl öreg....
Sajnálom a srácot nagyon! Én jó 4 évig spóroltam a szép kis Fabia kombimra. Jó pár ezerszer fagytam hülyére a távolsági buszon mire meglett... Ha csak bele gondolok, hogy egyszer nem állna ott, ahol hagytam...
Egyébként az ilyen trógereknek (tolvajok, más pénzén élősködők stb.) azt szoktam kívánni, hogy a lopott pénzt a gyerekei kemoterápiájára és az édesanyja temetésére költse! -
dragonfx
veterán
válasz
-Maci- #41694 üzenetére
ez nagyon uj verda volt nem?rendszám alapján legalábbis?
a multkor automotorban olvasott 1.8as turbos 160 lovas mocis uj fabia rs.ről van szó.
Hát ebbe a szervíz hogy szomszéd ismerős keze tuti benne van.csak így egyszerűen nem emgy ez.180é fabiat?..hogy??lopottan?+ 30 havi törlesztő mi?
-
A_ScHuLcZ
addikt
Bah most nézem milyen árban vannak a fabia-k
Unokatesóm mégis hogy vett 2 hete egyet 180-ért marha jó állapotban vmi idős nőtől?Ilyen jó vételt én is akarok csinálni
-
Aktív témák
Hirdetés
- Kés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- PlayStation 3
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Milyen széket vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- Formula-1
- További aktív témák...
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i5-1345U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro - 128 GB, ezüst + bőrtok - kártyafüggetlen
- T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- EXCLUSIVE AJÁNLAT! Samsung Galaxy Book 3 X360 /i7-1360P/16GB/512SSD/FHD/Garancia/Amoled
- MSI GeForce GT 1030 2GB LP OC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest