Hirdetés
Aktív témák
-
Dyrtyho
őstag
válasz
Napfénysüti #50021 üzenetére
Lehet viccesen fog hangzani,de egy ilyennel lehet csajozni ?
-
Dyrtyho
őstag
válasz
Napfénysüti #50018 üzenetére
Olyan 100E-200E szánnék rá,és pontosan ezek az elvárásaim,kis fogyasztás,kényelem,megbízhatóság és stb...
(#50019) Qru : S,a DS S,és az SX változat között mi a különbség ? Ez megfelelne szerinted első kocsinak ?
-
Dyrtyho
őstag
válasz
Napfénysüti #50016 üzenetére
Szóval akkor már inkább 306-ost érdemes venni ? Vagy most akkor ez hogy van ? Első autónak milyen autó való ? Mert én már az összes ötletemből kifogytam...
-
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #49864 üzenetére
Gondolom, a szélcsatornában így teljesít a legjobban.
-
vhunor
őstag
válasz
Napfénysüti #49864 üzenetére
Nem értesz hozzá, az éródinamika
.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49852 üzenetére
Sorry!
Erre gondoltam.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49850 üzenetére
Te is megtudod nézni akár egy online alkatrész boltban , típusra lebontva.
-
Xero
nagyúr
válasz
Napfénysüti #49834 üzenetére
Még szerencse.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Napfénysüti #49569 üzenetére
"Én is inkább a magánszemélyes autóra szavaznék. Valahogy az szimpatikusabb"
Főleg a hölgy tulajdonos, aki életében nem hallott még az olajcseréről, csak amikor már beállt a motor és bevitte a tréler a szervizbe
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #49449 üzenetére
Nem nezik le, csak annyival sem jobbak, mint ahogy paran eloadjak.
De azert vicces amikor 2.5-3M-t is elkernek egy tizensokeves ITR-ert, amit elotte 2-3 evvel 2M-ert vettek, nem mellesleg mar az a 2M sem volt occso ar akkor erte.
Az meg, hogy a rendeltetesszeru hasznalat kozben szethullott a motorja, meg keken fustolt KKL-n, hat ez egy ijen sport, a loteri doglott kutyat sem erdekli miert kellett 5-6 kiloert felujitani, azt nem fizeti ki senki.
Max az elado azt hiszi. -
Dare2Live
félisten
válasz
Napfénysüti #49489 üzenetére
Melyik a tied?
Megnézzük?
-
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #49449 üzenetére
Dehogy nézem le. Félreértettél. Az ITR-nél nem volt jobb fwd sportautó akkoriban. Csak a használt árát magaslom nagyon.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49444 üzenetére
Ezzel kb én is így vagyok.
-
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #49446 üzenetére
10+ évesek 2-3 tulajjal a hátuk mögött. Ne áltassuk magunkat, senki nem azért vesz Integrát, hogy néha napján tatter módban elugorjon vele a teszkóba akciós farhátért. Még a megkíméltebbek is kapták az ívet rendesen és akkor az ilyen 10+ éves autókért ~3millát akarnak elkérni? Rossz vicc. Tudom, hogy jó kis kocsi de az akkor is sok érte. Fiatalabb, biztonságosabb, jobban felszerelt, kényelmesebb sportos autót kapni annyiért. Igaz az pályán lassabb lenne. De a közút nem versenypálya.
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #49436 üzenetére
megveszed olcsón és később költesz rá, vagy megveszed drágán, kb. ugyanott van vége.
többe kerül, mint a Clio, de komolyabb gép is -
gooool
őstag
válasz
Napfénysüti #49335 üzenetére
Ez a linkelt darabbal kapcsolatban jó érzésem van, mindenképpen meg szeretném nézni, még ha a vétel nem is jön össze, már csak azért is, hogy nyugodt legyek.
Az 5.gen. nagyon ocsmány belül szvsz.VR6-Fan:
Lehet láma kérdés, de mi az a bodé? -
gooool
őstag
válasz
Napfénysüti #49324 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49305 üzenetére
Tesómnak ami van 150Le Toledo II 300-320Nm körül van. Nagyon baba volt.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Napfénysüti #49298 üzenetére
hát 2-es fókával kapcs van tapasztalatom halál félelmem volt hogy felakar borulni
mondtam ezt egy faék egyszerűségű kocsiban ülve.
érdekes ez a nyomaték kérdés.. saját szaromat ha nincs számottevő emelkedő 40-nél se veszem ki 5.-ből és nem szoktam nagyon forgalmi akadály se lenni.
-
m3tr0
őstag
válasz
Napfénysüti #49303 üzenetére
Tudom mit hajtasz. Gyakran olvasom a Honda topikot.
Sőt vezettem is Hondát(Honda CRX Del Sol) amit szintén forgatni kell de az valahogy jobb volt.De ez a Clio...hát nem tudom...nekem olyan furcsa volt.Mellesleg ezt hibára forgatod 6000 fölé ez nem húz onnan érezhetően...csak hangja van.
Lehet csak azért volt csalódás ,mert annyira beharangozták,hogy hú de megy.
Aztán meg "annyira" nem. -
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49300 üzenetére
Mondjuk egy GTI Golf VI.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49298 üzenetére
Ez ok.. de nem élményautó. Egy VI Golf vagy egy Skoda Octavia sem az.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #48961 üzenetére
Én mondjuk a Porche sem szeretem!
1x olvastam ,hogy a top 10 legrosszabb sport autók között a Viper.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #48812 üzenetére
Ezt keletre ugy hijjak, hogy Nissan Pulsar
Van egy ijen lepattantabb kivitel benne, aminek a fedoneve az, hogy Pulsar VZ-R meg egy annal is bitangabb, a Pulsar VZ-R N1. Az elobbi 1.6 szivobol csak 175nyihat produkal ki, a rajabbik meg 200-t. Ez volt a valaha gyartott legnagyobb teljesitmenyu 1.6-s(!) szivo motor is utcai autoban... ha vki esetleg nem igy tudna
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #48609 üzenetére
Nálunk hála Istennek nincsenek ilyen problémák. A kormány a férfi kezében legyen.
Qru: Pontosan így van!
-
neduddki
nagyúr
válasz
Napfénysüti #48429 üzenetére
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #48372 üzenetére
Valami tévedésből kifolyólag 496.599-et mutat a km óra
-
pszili8
aktív tag
válasz
Napfénysüti #48372 üzenetére
Szép ez a Jetta
-
slett27
addikt
válasz
Napfénysüti #48367 üzenetére
Volt Suzuki Swift-em 4 éve, utána lett egy Opel Astra G. Anyagi okokból most újra Swift-et vettem. Először a Swift is űrtechnika volt a Zastava-hoz képest.
De Opel Astra után a Swift... hát öööö... nah. Egy normális nyaralásra nem tudunk elmenni. Persze, jól át kellett volna gondolnom, legközelebb át is fogom. Sajna a Sedan-nak semmi autó formája nincs (véleményem szerint) funkcióját betöltené, de nem tetszik.
Inkább monnyá valamit helyette ~400k körül pls.
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #48130 üzenetére
Ott is nepper a nepper
-
!Overdose!
őstag
válasz
Napfénysüti #48134 üzenetére
CRX fórum - szerviz topik - váltóáttétel kalkulátor a fejlécben.
Kéri az áttételeket és a gumi méretet. Ezeket a szervizkönyvből.
-
Flow
senior tag
válasz
Napfénysüti #48130 üzenetére
Én is úgy olvastam, talán az indexen. A különbség, hogy németeknél a lebukás reális veszélye talán valamelyest visszatartó erejű, míg itthon szemtelen módon tekernek...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Napfénysüti #48118 üzenetére
Ha jól rémlik már volt róla szó, hogy az én váltóm még egy kicsit rövidebb.
120 km/h @ 4000 rpm
-
echterion
nagyúr
válasz
Napfénysüti #48098 üzenetére
Én a 307-esemet szintén márkaszervízben nézettem át, adtak is mellé egy szép, hosszú listát, amivel mehettem alkudni. Még ilyeneket is beleírtak, hogy ablaktörlőlapát-csere: 15000 ft. Mindezt 10ezerért. Korrektek voltak, nagyon jó alkualapot adtak, holott valójában semmi baja sem volt az autónak. Peugeot Sárkányék voltak. A kereskedő szemei szinte vérben forogtak, öröm volt nézni.
A következő autómat is így fogom venni, az tuti. -
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #48098 üzenetére
Már melyik?
Azért átnézik rendesen. Gépre is rákötik, csak nem mindig van átjárás az egyes szervizek között, aztán nem látják az előzményeket.A böminél a wallisos kereskedő, meg a használtautós kereskedő vitatkozott össze a tényeken, az érdekes volt.
Maszekhoz vinném én is, ő is átnézi rendesen, plusz a notit is rádugja. De aki nem tud ilyet/nem akar, ott egy márkaszerviz is jó lehet. -
!Overdose!
őstag
válasz
Napfénysüti #47908 üzenetére
2.5 V6 benzines
-
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #47908 üzenetére
50%-os válasz.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #47906 üzenetére
Illik tudni, milyen kocsija van.
-
slett27
addikt
válasz
Napfénysüti #47692 üzenetére
Köszi, de gyors voltál...
Akkor jó felé kutakodok.
-
Dyrtyho
őstag
válasz
Napfénysüti #47430 üzenetére
Csak úgy sac/kb mennyivel lenne több ?
-
Dyrtyho
őstag
válasz
Napfénysüti #47428 üzenetére
Hát találtam egyet 369.000Ft-ért,csak az a hibája,hogy a "Forgalomból ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal rendelkezik.Autóra Magyar okmányokat kb mennyibe fáj szerezni ?
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #47423 üzenetére
Egyszer ket db Thaliat neztem meg naluk. Eladoval nem is beszeltem...
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #47419 üzenetére
Sok jora ne szamits!
Itt vannak ezek tolem vagy 5 percre.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #47419 üzenetére
Szerintem nem rosszabb, mint a többi nepperes kocsi.
Beindult a "Tudsz jobbat?" kapmányuk is, nem semmi a brigád. -
VR6-Fan
veterán
válasz
Napfénysüti #47415 üzenetére
cordobából is volt cupra na az tényleg baromi ritka, de ibizából van egy pár azért...
hát annyiért amennyiért a VTI-t vetted egy elég patika ibit/G3-ast ki lehetett volna fogni
aztán még anyáig se kell forgatni hogy történjen valami, de persze kinek mi
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Napfénysüti #47410 üzenetére
150lojj 188nyúl mokus azé nem szar
a dizel meg 110le és ~300nyúl mokusDyrtyho:WTF? belinkelsz egy 1000ccm-es 50les gyösz wágent nem értem hogy milyen autót szeretnél, jah és nincsenek magyar okmányai sem.
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #47410 üzenetére
Inkább egy colt/lancer
-
m3tr0
őstag
válasz
Napfénysüti #47338 üzenetére
Értem.Lehet csak én vagyok így, de meglátok egy ekkora számot kilométerben és az jut először eszembe,hogy hiába volt karban tartva, szépen szolgált biztos, dehogy ott motort kell felújítani az tuti.Ennyi kilométer alatt elkopik egy csomó cucc. Vagy nem jól gondolom?
-
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #47161 üzenetére
Dobd ki.
-
anulu
félisten
válasz
Napfénysüti #47039 üzenetére
asszem ezt jelentősen át kell rágnom még. abban is van igazság, amit te mondasz, meg a másik oldalon is, h alkatrész, törésnél pénz, akármi...
-
anulu
félisten
válasz
Napfénysüti #47037 üzenetére
no ez meg a másik. részemről 29 vagyok, nem az a "nincs a ész - van a erő" típusú embernek ismerem magam.
-
Prego
senior tag
válasz
Napfénysüti #47009 üzenetére
Jaja, nem rossz ötlet, én is reggeltem a toyota klubbon, aztán közösen átbeszéltük a kiszemelt vasakat. Volt hogy ők mondták ez átvágás, mert nem pl a hírdetett felszereltséget nem is adták színezett lökhárítóval és ilyen kárpittal
Aztán kiderült hogy egy fapad lett utólag felszerelve ülésfűtéssel, elektromos ablakkal meg ködfényszóróval -
anulu
félisten
válasz
Napfénysüti #47003 üzenetére
nagyon szomorúan hallom / olvasom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #46879 üzenetére
Régebben így volt de ma már a Mol-tól veszik mindet. Ezért nem járok már OMW kútra, ugyan azt a "szuper" minőséget kapod mint a Lukoil kúton csak adott esetben jóval drágábban.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #46720 üzenetére
Netrisk?
Én is csinálok egy általános számítást az eddig kinézet autókra, bár egy 500K autóra ilyet nem fogok kötni.
97 Golf. 142.331 Ft lenne egy évre nekem.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #46691 üzenetére
Járművek ugyanitt.
-
SpeedR
őstag
válasz
Napfénysüti #46674 üzenetére
"amiket ők árulnak azok már többe kerülnek mint amennyit érnek"
Ezt nem feltétlenül van így. Én inkább azt mondanám, hogy olcsóbban veszik meg az autókat, mint amennyit érnek. Ez érthető is, hisz aki beadja az autót, az egy szolgáltatást vesz igénybe, ami által azonnal pénzhez jut és nem kell hosszú ideig árulnia, nincs hirdetési költsége, nem kell elviselnie tudálékos érdeklődők és "tesztpilóták" hadát és a kereskedő átvállalja annak a kockázatát, hogy időközben csökken az autó piaci ára. Ez a kényelmi szolgáltatás természetesen nincs ingyen.
Az eladási árral viszont nem mehet a piaci ár fölé, mert a jó kereskedő nem árulni akar, hanem eladni. Amiket írtál, visszatekerés, látszatra kipofozás, kamuzás természetesen a legtöbb helyen működik, de ilyenekbe bele lehet futni magánhirdetéseknél is, igaz kisebb eséllyel. -
SpeedR
őstag
válasz
Napfénysüti #46671 üzenetére
A nepperek legtöbbje valóban lehúzós, de ha véletlenül egy jó állapotú autó érkezik be hozzá, akkor nem fogja direkt tönkretenni csak azért, hogy neked rossz legyen. Lehet találni jó autókat a kereskedőknél is, felesleges ennyire elvakultnak lenni. Aki nem ért hozzá/nincs annyi esze hogy elvigye máshova átnézetni, annak viszont én is azt javaslom, hogy NE vásároljon murvás neppertől.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #46616 üzenetére
Erről az jutott eszembe, hogy mikor megvettem a Jazz-t egyik haver szólt, hogy költözik és segítsek. Beálltam a Jazz-el, üléseket ledönöttem és hordatm a dobozokat. 4-5. körnél haver megkérdezi, milyen autót is vettél? Civic? Modnom nem, Jazz. És ebbe ennyi doboz befér? Mondom, ja...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Napfénysüti #46407 üzenetére
semmi gond, meg aztán én se vennék olyat
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Napfénysüti #46405 üzenetére
azért nem kínaiznám le a kormorant, bár tény hogy elég gazdaságos gumimárka, viszont nem sokkal többért van pl uniroyal rainexpert, és nem lesz gondja esőben.
szerk: stilisztika
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46237 üzenetére
Ami jo vetel azt a hahu-rol 2-3nap alatt elviszik, nem kell hirdetni.
Nem is arultak 3 honapig ok se, mint a tobbi fent levo autot, van amelyik VTI fent van minimum 3 eve eladokent szinte folyamatosan, ami rohej, es olyan aron, hogy annyiert két masikat is kapni.Az a lenyeg, hogy a tuningot nem fizetik meg soha. Kidobott penz annak aki beleinvesztalja a lovet. Hidd el, en mar csak tudom
Szoval ha vkinek ez kell, akkor annak olyan autot kell vennie, ami mar meg van "csinalva".
Minden mas megoldas ennel csak tobbe kerul.
Haversrac is azt mondja, hogy ma mar nem csinalna meg ujra ezt, fogna es megvenne egy "készet".
Pedig o az alapot ehhez, 4-5 evvel ezelott tiednel is olcsobban vette.Olyan ez is mint a hugom Ignis-e, 4.5evesen nem volt 1M se, de most is arulnak 7-7.5 eveseket 1.3M-ert is 2x annyi km-l. Te melyiket venned? A dragabb biztos jobb vetel is, nem?
Az EuroTAX ar +-10% minden gyartmany valodi piaci árát megadja. Csak vki errol jusztsem akar tudomast venni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46232 üzenetére
Vagy nem a tullihegett aruakat kell nezni.
Csonticar-nal ket hete facelift-s 6gen 3D VTI-t arultak turbositva 1M-ert, Integra Recaro belsovel sper-s valtoval stb.
De arulnak 1.3M-ert "csak" koppgyarit is ezek nelkul.Haversracnak egy ugyanijenbe csak a turbositas volt 1M-ban.
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #46138 üzenetére
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46111 üzenetére
HI!
meg jo hogy jja nlelekesentakrgatod a rencamod, itt megottanvirti:- )))
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46109 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
Napfénysüti #46101 üzenetére
Hjah, ez egyértelmű.
Sőt, ha nagyon aranyosan mosolyog az ember, még visszamenőleg is kitöltik neki. - Láttam már olyat motor esetében, h csont ugyanolyan írásképpel - tollal volt kitöltve az elmúlt 6 éve alatt a szervizkönyve.
..valószínű...ezért gondolom azt, h ha én majd családi ótót fogok venni pár éven belül, biztosan Ausztriából vagy a németektől hozom be.
Ebből lehet következtetni, h nem egy 2-3 éves autót fogok venni, úgy 8-9 éves dieselre gondoltam. Nekem viszont megér annyit a reg.adó, h biztos lehessek abban milyen utakon futott, s valóban el lett-e végezve a minden szervizelése.
Ott nem szokás elcsalni, elkamuzni a tényeket. -
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #46059 üzenetére
Megnézem őket a hasznaltauto-n.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #46057 üzenetére
Azok nem rosszak viszont... bar csak ket ** a torestesztjuk.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Napfénysüti #45967 üzenetére
Semmit, csak kipróbáltam.
Úgy nézett ki a dolog, hogy töküres tanknál kapott E85-öt, telibe.
Aztán kétszer annyit evett vele, mint benzinből, 12 litert.. Negyedannyira gyorsult, fulladt-torpant-hörgött és 110 volt a vége..
Aztán kapott felesben benzinnel, akkor evett 6 helyett 9-et, na azóta megint csak benzinnel járok.Ja és reggel hidegindítás az úgy nézett ki, hogy full etanollal ötöt kellett indítózni, mire kéthengerezve beindult.. Aki zsiguli feelingre vágyik, annak ajánlom vajákolás nélkül az E85-öt
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Napfénysüti #45957 üzenetére
Azért 95-ös.. 95 benzin, 5 etanol. Nem?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Napfénysüti #45957 üzenetére
valahol nekem mar 8%-ot mondtak
-
Tom5
addikt
válasz
Napfénysüti #45900 üzenetére
a rák tudja...
mondom full amatőr vagyok
most egy oldal ezt dobta...mod - tehát ha 14-es van most rajta akkor 15-ös alu mehet rá nyugodt szívvel?
köszi, akkor ezen az úton indulok el!
-
gaborbol
őstag
válasz
Napfénysüti #45873 üzenetére
Csucstechnika es a szervizigeny a legnagyobb problemam vele, nem utolso sorban a markahoz tartozo image, (itt nem a 7-esben utazo oltonys-nyakkendos bankarra, cegvezetore gondolok)
Rossz tapasztalataimat kizarolag a szervizekben eltoltott 6 evre alapozom. Zomeben 5 helyen kellett dolgoznom, munkafelvetel, raktar, penztar, szerivz,es hasznaltauto ertekesites.
Egy konyvet ki tudnek adni azokbol a sztorikbol amik ott mentek, nem ragozom, nekem nem kell se BMW, se merci, sem audi.
Speci szerszamok, speci szaktudas, speci alkatreszek, ennek megfelelo arazas.
-
Vangelis
félisten
válasz
Napfénysüti #45873 üzenetére
Ez konkrétan engem is mert nekem 11éves volt, de soha nem volt semmi baja....E46
-
Kickass
őstag
válasz
Napfénysüti #45868 üzenetére
Ámerikába minek venne bömbit mikor ott a sok amcsi autó az alkatrészek meg szarér hugyér? Igaz a szerelők kurva drágák. Mondjuk tesómék is kint vannak már 10+éve de amcsi autójuk még nem volt, most régóta nyüstölnek már egy Hondát meg egy Mitsut.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Napfénysüti #45845 üzenetére
HI!
viszonyotas kerdese, kipolakhoz kifejezeten boseges, 7genhez kifejezetten szuk, hat meg a jo ore CarinaEhoz:- )
udv
neduddki
-
lorcsi
veterán
válasz
Napfénysüti #45815 üzenetére
nem kell gyakran javíttatni___ ha az előző tulaj rendben átadja a következőnek
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45800 üzenetére
Nekem is fém váltógombom van.És hát télen tényleg hideg
De csak az első pár váltásnál. Vagy kell hozzá venni egy autós börkesztyűt
Nyáron nincs vele gond.
-
Bull Boss
őstag
válasz
Napfénysüti #45800 üzenetére
azt nemtom milyen hideg lehet, de ilyen magas váltónál mint az ignisé sztem jobban jön egy nehezebb gomb aminek van " huzása "
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45781 üzenetére
-
netmesterke
aktív tag
válasz
Napfénysüti #45694 üzenetére
Tegyük hozzá sofőr függő a dolog.... 180 magas sofőr mögött éppen elfért a térdem, én 185-186 vagyok...
Ellenben 165 magas hölgy mögött is ültem már, akkor tényleg nagy volt a hely -
!Overdose!
őstag
válasz
Napfénysüti #45652 üzenetére
Végül milyet vettél? Gondolom nem EBC-t, mert nagyon soknak tűnik a 40+.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Napfénysüti #45649 üzenetére
Igen, csak ott az európai alkatrészek is olcsóbbak.
-
Vangelis
félisten
válasz
Napfénysüti #45211 üzenetére
Vagy lehet első időben volt pénzük a hitelt fizetni aztán úgy romlott a frank, hogy már nem jutott benzinre, v gázolajra.... ennyi.
Vagy elvitte tőlük a bank és pár évet a telepen állt
3évig fizették és 3évet álltak a telepen.
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45203 üzenetére
Multkor valami hasonlót vetettem fel én is. Egy octáviában ültem, viszont elöl, és ott se volt túl tágas
Ez meg a legújabb octávia volt.
-
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #44900 üzenetére
Chevrolet Lumina APV és Pontiac Trans Sport, van 3.1-es és 3.8-as motorosból is, van ami 7 személyes, van ami 5 + teher.... Nincs ezekben semmi különleges, olcsón van hozzá minden, nem nagyon szoktak elromlani, nagy, kényelmes és olcsó. Persze nem a kókányolt vackot kell megvenni, hanem az unmolested kategóriát. Valahogy európai autóra egyben ennyi előnyt nehezen találok.
-
Vangelis
félisten
válasz
Napfénysüti #44900 üzenetére
Hát igen! Én nekem is volt egy BMW 320i-m ami csak az enyém volt de el kellett adni, mert nem volt melóm meg abból fizettetem a suzukit, meg a számlákat, plusz éltünk meg próbálkoztam, és lecsúsztam
Most már meg egy kocsim sincs .. sajnos.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #44518 üzenetére
Van 6gen-bol 1.6SR is (D16..), az is hatul is tarcsas mar
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #44518 üzenetére
Azt eddig is tudtam, hogy VTi
csak nem vagyok képben, hogy hányféle váltó volt bennük, és még a B16A2-t sem tudom reflexből, hogy mit jelent. Inkább német és olasz vonalon mozgok.
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #44513 üzenetére
passz, annyit tudok róla, hogy ilyen, persze VTi felnivel, hátul is tárcsafékes, és 2000-es évjárat, vagyis az van a forgalmiban
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #44511 üzenetére
Akkor nem 50-nél, hanem 58-nál forog 2000-t, hoppá.
vagy volt ezekben hosszabb-rövidebb váltó is? Esküdni mertem volna az 50-nél 2000-re. -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #44503 üzenetére
Olyan "sok" 100-nál ?
Nekem 110 körül forog 3000-t az almera -
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #44503 üzenetére
Öcsémnnek van egy 2000-es 1.6-os. 50-nél forog 2000-t
Városban simán lehet használni az ötödiket, akár egy sarkon befordulásnál is... -
tomcsi23
veterán
válasz
Napfénysüti #44280 üzenetére
Hátra is olyat tennél fel, mint előre?
Rick4: terhelés alatt elfáradhat, hiába blokkol elsőre.
-
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #44280 üzenetére
Eleve hülyeség addig nagyobb féken gondolkodni, míg most tudsz akkorát nyomni a pedálon, hogy blokkoljon, vagy ABS esetén daráljon az ABS. Ha azt akarod, hogy ne kelljen annyira nyomni, tegyél rá nagyobb rásegítőt, vagy ha azt akarod, hogy jobban fogjon,m tegyél rá nagyobb átmérőjű felnit, meg szélesebb gumit.
-
Rick4
félisten
válasz
Napfénysüti #43892 üzenetére
Én is azt mondom, rántsd össze és add el.
-
bobsys
veterán
válasz
Napfénysüti #43382 üzenetére
Koszonom, akkor maradok ezeknel a tipusoknal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #43116 üzenetére
Magyarul szart se er, csak lehet vetiteni vele a foruomokban
Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest