Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SONY LCD és LED TV-k
- Amazon Fire TV stick/box
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
válasz
dragonfx #1995 üzenetére
Ha kanyarvétel akkor hidd el, hogy a quattro sokat dob.
Amugy meg ha már annyira kanyarogni akarunk és közben veszélyes helyzetben is, akkor gyere át egyszer velem Bosznián a hegyeken, ahol 20-40es tábla feletti kanyar nincs, balra száz méteres szakadékok és ha tudod tartani bömivel a tempót, akkor kifizetem az oda-vissza üzemanyagodat ott helyben.
(szerintem nem sok maradna az út végére a fékedből, de lehet a kocsidból sem...)
-
(Kolombusz)
veterán
-
deicide
veterán
na jó, de az FX-nek 120 felett is menne....
egyébként a kanyarvételről nekem is van sztorim. Aki ismeri a szoborparktül az egérút felé vezető lejtőt, az tudja miről beszélek, ott mindig ki szoktam rakni üresbe és gurulni, majd optimális esetben, 80-90-re felgyorsul a nagy kanyarig, és onnan újra lejt, majd végig lehet gurulni az egérútig. Na most ez a manőver 1x sikerült, egy éjjeli út során, minden más egyéb alkalommal voltak előttem akik 50-el merték bevenni az amúgy sok szakértelmet nem igénylő kanyart, és nem csak szőke corsás, hanem nagy papucsos volvó is volt köztük...de nem anyázom, biztos neki igy biztonságos.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
Nightmare #1993 üzenetére
A vr6 turbó már votl szépa lefujóhangja.
Az elsőnél jól gondolom leszállt a hengerfej.....hehe eza performance mi...firepower...
I_am>>melyik az??hol van??ki kell próbálni
Én a pólustól visszajövő pestfeleé befelét néztem azona 70 sima.
Amugy meg ez nem quattro power...mert lehet ott egy bmw 120szal menne
[Szerkesztve] -
djane
csendes tag
piros lámpa, két autó egymás mellett... zöldre vált, egyik kicsit bemozdul és pont mögötte kb 50km/hm - val megjelenik egy autó és a két autó KÖZÖTT elvágtat...pont befért az új bmw... de mi van ha csak súrlódik? ki a hibás? ááá nem a bmw, mert abban ült a: nekem nagy autóm van mindenki bssza meg emberke
-
I_Am
veterán
[link]
bvahahahaha
da driftking -
dragonfx
veterán
nem 60nál még okés kanyar de után visz ki az ív.Vagy vissza kéen csak mennem aktívan gyúrni, és 17''es felnik kellenének meg sportfutómű+ültetés???netán kevés a diffuzorom
..és kell hátsó szárny is
Nem füstölt nem csikorgott de éreztem ez így nem telejsne faxás sebbesség
Nem votl tábla ott, amugy 70es az ut, mindneki 40-50nel evszi be nagyívű jobbos..nem integettem mert kapaszkodtama kormányba, még ablaktörlőzni sme votl időm
De amugy is, ha lett volna tábla.szerinted???..az nem csak ajánlás??de...
[Szerkesztve] -
-
dragonfx
veterán
Vazz ma bevettem egy 60ast kanyart 80nal, hát durva volt, már majdnme éreztem hogy a kocsi eleje kicsavarodik
De nem xartam be, nem satuztam, enm voltam luzer....
Mondjuk van több választás>>
egy kidurrant volna a kerék és megállóka felnik
kettő kiszakad a futmómű..szintén megállók kérdés hol és ki által...
három nem bíro megtartani ami kizárt...és beledurranok a betonoszlopba, netán felborula verda, és beleronygyolok valakibe
négy ezt történt tágrazárt szemek de bevettema kanyart -
Diablo.
csendes tag
Hát igen mindenki ugy vezet mint egy állat. Tegnap elött elütötte a kutyámat egy ''állat''
-
SaNyEe
aktív tag
-
Integra
titán
[link]
na akkor most lehet vakargatni a fejeket meg hümmögni meg hátozni.. -
Chili7
őstag
Elvittem egy autójavítóhoz az összetört kocimmat, és a teljeskörű biztosítási ügyintézéssel együtt kértem a javítást. Kijött a Posta biztosító kárfelmérője, és 400K körüli összeget becsültek meg.
Mivel szerintem a kár javítható kb 1/2 annyiból, megfordult a fejemben, hogy felveszem az összeget, és megjavíttatom máshol. Na de az autójavító egyből elkezdte magyarázni, hogy ha nem rajtuk (vagy szerződött partneren) keresztül intézzük, akkor biztos nem annyit fizet a biztosító, meg bekérik pótszemlére, meg megnézik később, hogy hogy lett (új alkatrészekből lett-e) megjavítva.
Kérdésem az, hogy van-e valami tapasztalat, hogy milyen különbségek lehetnek ilyen szerződött partner általi javítás összege, és a saját számlás javítás, és az egyszerű becsült összeg kifizetése közt.
Meg hogy kötelezve vagyok-e arra, hogy valóban megcsinálom e a kocsit, és hogy valóban új vagy bontott elemekből javították ki?
Köszi -
dragonfx
veterán
Ma láttam azt a vezetőt aki minap tárgyaltunk, frankó autó egyterű, jön 50nel kb a 90'os kanyar felé, index, mondom ez 3ba beveszi és én pont elférke mögötte, erre akanyar közepén belesatuzik kb 5re
Vazz nem égetném magam ezzel hogy a kanyarba belestem, mint gizdagyerek a bányatóba, és akkor hirtelen meghökkenve bénázók félúton, akkor már végrehajtom úgy, max megfogom jobban a kormányt...
Ma láttam egy szép kocc eredményét, newest vectra vs terepcsi nem láttam mlyen angy volt régebbi, alig lett baja vectrának meg jobb eleje lebontva kivitt egy tüzoltó kutat, és ömlött a víz kicsiny folyót varázsolva oda.....rendőr is ott volt, durva melegbe nem figyel senki.Ha előbb megyke arra a kisutcába kormánytberántó opel, valszeg ő vitte ki a tüzöltóxart, felkennt volna -
Peet210
őstag
-
#24889344
törölt tag
Mikor a havert vittük katonának akkor volt egy hasonló esetünk.Az előttünk haladó elé kilépett egy gyalogos,satufék.Persze hogy belecsúsztunk az előttünk haladóba.A gyalogos meg pillanatok alatt felszívódott.
Szerencsére nem történt senkinek semmi baja,autókon se volt semmi komoly sérülés.Lerendeztük a helyszinen kp-ban. -
#24889344
törölt tag
Mindig lelassítok én is a vasúti átkelőknél.Sokszor meg is előznek ott.
Szorítottam neki hogy sikerüljön még a vonat előtt lehajtania a sínről.Nem szivesen néztem volna végig ahogy a vonat ledarálja.
[Szerkesztve] -
Mr X
veterán
Fél órás eset:
Megyek megint az Ady-n, nincs dugó, de azért szép forgalom. Előttem 4 kocsi. Egyszercsak mindegyik satufék. Egy vén b*rom biciklivel keresztül az úton, se jobbra, se balra nem néz. Az elöl haladó furgon majdnem elcsapta.
Na ez az állat kategória. -
dokar
addikt
válasz
#24889344 #1957 üzenetére
legközelebb ilyen szituban rakj ki egy elakadás jelzőt, hogy legalább ez miatt lassítsanak le a síneknél. vagy hagyd a fenébe, mert sokan még a segítséget, a figyelmeztetést sem veszik jó néven. a vasúti átkelőknél én pl mindig leszoktam legalább 40-50-re lassítani. a mögöttem levőknek ez nem mindig szokott tetszeni, de különösebben nem érdekel az idegességük.
-
#24889344
törölt tag
Nemrég történt.
Vasúti átjáró jelzőfénnyel.Éppen nem működött a jelzőfény,szépen ki volt táblázva hogy változott a forgalmi rend + stopptábla a sínek előtt.
Magálltam,áthajtottam a síneken.Láttam hogy jön egy vonat(még elég messze volt),így megálltam az átjáró után olyan 150 m-rel az út szélén hogy a gyerek lássa a vonatot.Közben figyeltem a forgalmat.Mintha nem is lett volna a stopptábla úgy húztak át a síneken,6 autósból 2 állt meg.
A másodikról írok.
Fehér felícia csak megy,mintha a táblák nem is lennének.A vonat már elég közel volt az átjáróhoz lassított és dudált.A csóka rátapos a fékre,de csak nem tud megállni,vonat dudál.Végül megáll a kocsi pont a síneken, gyorsan hátrmenet.Még sikerült nki letolatni mire odaért a vonat.
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
-
sklopp
őstag
-
sklopp
őstag
Mivel tudok olvasni, ezért tisztában vagyok vele. Nekem csak az a problémás, hogy elmebeteg módon közlekedők megnyilvánulásait talán nem kéne folyton valamilyen állatfajhoz hasonlítani, mivel ök nem tesznek ilyeneket. Egyébként az itt felemlített dolgokkal nap mint nap találkozom, és én sem tudok örülni nekik.
-
Hun'reeth
őstag
Csak annyit tennék hozzá, hogy vidéken sokszor rosszabb a helyzet mint Pesten. Ott legalább beengednek ha tempósan autózol a forgalommal. Pécs katasztrófális.
Egyébként ha valaki balfék vagy félénk az kb. fél perc alatt kiderül. Legalábbis egy gyakorlott autós számára. Azokat én már alapból óvatosan kezelem. -
Integra
titán
válasz
Dufresne #1931 üzenetére
ezzel egyet is értek
nekem nem is igazából a tökölős bénázós fajtával van a bajom, mert hát ez van, nem mindenki tud vezetni azért mert jogsija van.
de a taplókat azokat észre lehet venni, ez a 10% az akit én is rühellek.
ha látom hogy valaki bénázik, mert ügyetlen egyszerűen, nincsen rutin, akkor megállok, segítek neki, szájbarágósan de kedvesen mutatom, hogy gyere, szabad az út, mert ezeknek az embereknek erre van szükségük és nem a ledudálásra.
de a tirpákok...
pffffffffffffffffffffff -
Dufresne
addikt
Talán lezárhatnánk már ezt az állatot írunk és szted mi valós álaltra is gondolunk, de mi viszont mint fogalom és tulajdonság gondolunk állatokra vitát. Egyrészt nem ide tartozik, másrészt meg pont elbeszélünk egymásmellett.
Amúgy valszeg nem fog annak a neve szerepelni az újságban aki lassabban kanyarodik..de nem is ettől nem fog gyalogosok vagy bringások közé hajtani. Nem egy autóst láttam már, aki a teljesen tiszta és belátható lakanyarodást 10el ejtette meg és ígyis majdnem átment a gyalogoson és szépen keresztezte egy bringás útját is.
Persze még ígyis aztmondom, hogy inkább kicsit lassabban, mintsem hogy 70el beérkezz egy kereszteződésbe, majd az utsó pillanatba kivágd az indexet és satuval el jobbra, hogy a mögötted jövőnek még csak esélye sem legyen -
sklopp
őstag
válasz
(Kolombusz) #1937 üzenetére
Nem valószínű. Csak 39 éve autóval közlekedem hivatásszerűen, és elég sok mindennel találkoztam az utakon, elhiheted. De minden hülyeség elkövetője ember volt.
-
Dufresne
addikt
Akkor mosd meg a szemed, de eddig rajtad kívül senkink nem csípte ez a kifejezés a szemét. Pedig nem mi találtuk ki és nemis arról van szó, hogy egy valós 4 vagy akárhány lábú állathoz hasonlítanánk bárkit is...
Na addig ha itt még nem népszerüsítettem volna [link] és hozzá a topic [link]
Hátha ittis láttok valami érdekeset. -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1932 üzenetére
Természetesen alkalmas rá, ez ellen nincs is egy rossz szavam sem. A dialógus abból indult részemről, hogy aki lassan kanyarodik, az szerintem még nem biztos, hogy rossz sofőr. Valószínűleg az ő neve nem fog szerepelni az újságban, hogy gyalogosok közé hajtott a megengedett sebesség kétszeresével.
-
sklopp
őstag
válasz
(Kolombusz) #1929 üzenetére
Azért kell fennakadni, mert nem igaz. Egyébként volna jobb dolgom is, csak már csípi a szemem.
-
Dufresne
addikt
válasz
Integra #1926 üzenetére
Sajnos nagyonis jogos a feltevés, hogy ebben az országban?
Olyan szinten szarják le az emberek a másikat és a szabályokat, hogy az hihetetlen.
Azért gyorsan hozzáteszem, hogy azért a vezetők 80-90%-a normálisan próbál közlekedni az utakon, más dolog hogy mennyire tud/nemtud figyelni a környezetére, de nem direkt állat.
Viszont van egy 10-20% akiket itt szídunk és akik aztán tényleg tesznek mindenre.
Pár napja hungáriára kanyarodó 2 sávos úton előzött egy bömös, úgy hogy nekem és a szembejövőnek is igencsak félre kellett húzódnunk, hogy ő középen elférjen, aztán pirosnál be a sor elejére és had szóljon....ezekkel van a gond
sklopp: te valami állatvédő vagy vagy micsoda
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
-
Integra
titán
ebben az országban?
ahol először majdnem felkennek a korlátra mert úgy vágnak be elém, és fékeznem kell satuval 80nál hogy elférjen, mert hely amúgy nincsen, utána neki áll feljebb és választhatok hogy lerázom vagy kiszállok és borzalmasan meggyepálom, mert majdnem megölt?
felejtsd el...
a körülötted levők helyett is neked kell gondolkodni. -
Dufresne
addikt
És tényleg ezt szántad első közösségi hsz-ednek?
Na jó nem kötözködöm
Na ismét egy szép nap, az M1-esen az egyik terelőautónkba beleszállt egy bolgár kamionos csákó. 2 emberünk kórházba van, szerencséra ''csak'' agyrázkódás...
Nemhiszem el, hogy ennyire láthatatlanok ezek a terelések, pedig tényleg egyre modernebb cuccokat hozunk be az országba. Lehet talán figyelni kéne kicsit, meg nem jelentősen túllépni a megengedettet, meg betartani a pihenőidőket... -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1921 üzenetére
Általánosságban értettem, nem csak lekanyarodásra.
Tény és való, hogy sok a ''mazsola'' az utakon. Én sem vagyok egy ''überdriver''. De ha látom, hogy az előttem haladó túlságosan lassít, mert lefordulna, és szerinte ez ilyen sebességnél biztonságos neki, akkor ezt tiszteletben tartom, én is lassítok, visszaváltok, és ha már lefordult, mehetek tovább a saját tempómban. Nem állok neki dudálni meg anyázni, mint sok helyen látom az utakon (tisztelet a kivételnek). H nekiállok szidni meg dudálni, legközelebb egy ilyen helyzetben még jobban fog félni, és esetleg valami hülyeséget csinál.
10 másodperc nem a világ...
(Ez moast megint általánosságban szólt)
[Szerkesztve] -
sklopp
őstag
A rovat címmel nem vagyok megbékélve, miért vezetnek rosszul és durván az állatok? Látott már valaki állatot autót vezetni, akár emlőst vagy egyebet? Az emberek viselkednek otrombán ha autóba ülnek, persze nem csak ilyenkor.
-
(Kolombusz)
veterán
Továbbra is fenntartom véleményem, hogy a letérők 80%-ka biztosan nem friss jogsis, vagy nem ismeretlen helyen vezet.
Az elmúlt két hétben direkt figyeltem rá, hogy hányan térnek le ennyire szerencsétlenül.
A rendes lekanyarodást pedig schumacheri képességekhez hasonlitani erős ferdités. -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1916 üzenetére
Gondolom az fel sem merül benned, hogy ismeretlen helyen vezet, ezért óvatos, netalántán friss jogsis, akinek még nincs kellő rutinja.
szerk.: Nem mindenki tud kapásból úgy vezetni, mint a Schumacher...
[Szerkesztve] -
Integra
titán
szerintem senki nem mondta vagy gondolta volna hogy egy trabis ha fékez akkor annak a kurvannyát, minden családnak volt, tudjuk milyen autó, senki sem dudál le mert lefékezel.
de amikor valaki nem tud vezetni és azért fékez be és ezt érzed is a másikon, mert életében nem nyomott egy satuféket, nem tudja alapjaiban sem, hogy hogy viselkedik az autója, na az bosszantó tényleg. -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1911 üzenetére
Én a helyedben inkább örülnék, hogy ezt teszik. A forgalomban közlekedőknek úgy kell megválasztaniuk a sebességüket, hogy figyelembe veszik a járművük_és_saját képességeiket.
Elhiszem, hogy rossz dolog, elvenni a lábad a gázról, de szerintm nem kellene őket elítélni azért, mert nem akarnak senkit veszélybe sodorni.
Tippem szerint lesz olyan, aki most erre azt írja, hogy a mögötte haladókat veszélyezteti. Erre csak annyit mondok, hogy ha betartja a sebességkorlátokat és a követési távolságot, akkor semmiféle veszélyhelyzet nem állhat fenn, mivel a delikvens nem a kanyar előtt 3 méterre, satufékkel akar fordulni. -
Mr X
veterán
Hát én nem tudom, de próbáltam kicsit nagyobb tempóban venni kanyarokat, és minden egyes alkalommal kis híján padkázás lett a vége. Ennyit nekem nem ér az, hogy a mögöttem haladó fékezés nélkül mehessen tovább 80-al. Lelassítok arra a sebeségre, ami véleményem szerint biztonságos.
Egyébként röhejes, hogy az emberek többsége mennyire nem figyel a másikra az utakon. Ha valaki jár a XVIII. kerületben, az ismeri az Ady Endre utat. Itt egyszerűen nem lehet normálisan végigmenni. Minden egyes keresztutcánál azt kell lesni, hogy vajon kihajt-e az ember elé egy Suzukis vagy BMW-s. Nem foglalkoznak semmivel, át a 2x2 sávon és a villamospályán, sokszor direkt várnak addig, míg 10 méterre vagyok tőlük. Se elsőbbségadás, se index, se semmi. Na én ezeket nevezem közveszélyeseknek. -
Slax
senior tag
Nekem meg az Ignisem mellet meg van a 17 éves Trabi 601-esem. És kanyarodás terén kénytelen vagyok bevallani, a Trabi jobb némely kanyarban. A közeli falu felé van egy kanyar, amit az ignissel kénytelen vagyok kb 65-re lelassítva bevenni, mert afölött kockázatosan bizonytalan. De a Trabi bármilyen bizonytalankodás nélkül képes 85 körül átmenni rajta. Télen meg élmény Trabival keresztbecsúszva közlekedni.
-
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #1911 üzenetére
Na igen eza másik amit én is írtam.
Nem baj tovább finomodhata helyzet ha meglesz az aluf. -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1907 üzenetére
Töredelmesen bevallom, én egy 20 éves Trabant 601-et vezetek. Na ezzel például talán nincs is olyan kanyar, amit ezzel be lehet venni fékezés nélkül. Ez a járgány képes 40-nél is túrni kifelé az orrát, ha szűken kanyarodok. Ergo rá vagyok kényszerítve, hogy előre lelassítsak a megfelelő sebességre, különben jobb esetben padkázok, rosszabb esetben beledurrantok a szemben álló, kifelé kanyarodni készülődő autóba. És már ne is haragudj, de inkább lassítok, mint összetörjek valakit.
Városon belül pedig a 70km/h szerintem bőven elég. -
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #1907 üzenetére
igen meg mondjuk egy 90 fokos kanyart számolva, persze sok a 70, az az imprezáknak való, de a 10, gyakram 5 km=h mégis túlzás an középút így van.
Valamit csak akar......
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
Van az óvatosság.
És van az óvatosság azon fokozata, amit már nem lehet azzal magyarázni, hogy elővigyázatos. Mikor már a fél kanyart bevette, akkor nem kell beleállni a fékbe.
10 másodpercbe nem fogok belehalni, de ha közben erős szembeforgalom van és saját magam, valamint a másik testi épsége miatt nem kezdek bele az előzésbe, akkor bizony nagyon idegesitő, hogy egy jól belátható szakaszon 70-nel döcög.
Az alant leirt illetőket én is elitélem.
dragonfx:aham, azt ne mondd, hogy a letérők 80%-ka driftelni akar az elsőkerekes autójával, egyesben.
[Szerkesztve] -
Mr X
veterán
válasz
(Kolombusz) #1904 üzenetére
Már ne is haragudj, de miért lenne balfaszság, ha valaki óvatosan vesz be egy kanyart? Ha jól sejtem, neked is van fék a kocsidban, és abba a 10mp idővesztésbe nem fogsz belehalni.
Egyébként bármilyen hihetetlen, nem minden autóval egészséges 60-70km/h-val belemenni egy kanyarba. Tudod, nem az a balfasz, aki a saját biztonsága érdekében jobban lelassít egy kanyar előtt, hanem aki úgy gondolja, hogy az ilyen ''mazsolákat'' kereszteződésben kerüli ki, áthúzva a szembesávba. -
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #1904 üzenetére
me ő driftelni akar vagy padlót tolni neki a kanyarodás után, és ott hamarabb szól.. a daaaadaaadammm
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
bolondember #1902 üzenetére
Nyilván nem, de azért bőven túlzás, hogy egyesek mennyire óvatosan (ez már nem is óvatosság, ez balfaszság) vezetnek, észre sem véve, hogy mögöttük meg torlódik a sor...
A másik kedvencem, a letérés. Mért kell szinte teljesen megállni, hogy bekanyarodjon egy utcába? Szerintem még egyesbe is visszarakja a többség és úgy megy be, de még gondolkozik, hogy ugyan bekanyarodjon-e. Miért nem lehet szépen, ívből befordulni? -
bolondember
MODERÁTOR
válasz
(Kolombusz) #1899 üzenetére
nem kell mindig a határon autózni.
a féklámpát láthatod hátulról - a nagy gázt szemből nem biztos... -
Integra
titán
válasz
bolondember #1898 üzenetére
meg frankó direktszűrője meg sportkipuffja hogy csajozni lehessen vele...
már csak a szőrős kormány hiányzik, az +8 le kapásból..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest