Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Zo123 #7781 üzenetére

    Szóval megy vele a w123-as, a hangja nagyon kicsi és nagyon finom, nem is tudtam csörgősre állítani vele, valahogy másképp porlaszt, viszoint nagyobb vele a gázadásra adott válasza a motornak, lomhább a működése és ami a legnagyobb baj, hogy kettő izzítógyertyámat is elégette 2/3 gáz környéként hajtva tartósan !! :(

    Amúgy igen takarékos volt vele a motor, 7L-nél nem igazán evett többet, Erdélyt is 6,7-7,2 között jártam meg vele, pedig ott nem egy emelkedőre padlógázzal ment fel ! :U

    Az érdekes az, hogy csak akkor égtek el a gyertyák, mikor tartósan nagy gázzal és magas fordulaton mentem vele, alacsonyabb fordulaton rövidebb padlógázas menettel nem votl probléma.

    Viszont igazán a 220-as csúccsal harapós a w123-200D motor megfelelő beállítás, és megfelelő minőségű csúcs mellett !!

    W124-esbe bizonyára ez a 261-es való tényleg, a w124-esnek tudtommal már örvénykamrája van, amiben már nincsen gömbcsap, tehát a porlasztás teljes egészében a befecskendezőn múlik és a gázok egy sokkal vastagabb csatornán távoznak a főégéstér felé, erőteljes örvénylés közepette, nem több apró lukon, mint a w123-as esetében.

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák