Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Synthwave #49 üzenetére

    Mint írtam, most szerintem kikapcsolhatatlanul aktív már a GSync-et kiegészítő Vsync, mikor aktív a Gsync. Én kezdettől így nyomtam volna a helyükben, mert félreérthető, hogy a VSync kapcsoló mást csinált GSync mellett, mint anélkül, de ugyan az volt a neve magyarázat nélkül.

    Szerintem többet árt az, ha bár picit lefarag a késésből az, ha nincs Gsync és limier, de van judder. A judder is rontja a mozgás érzékelését, zavarja az agyad felé a mozgásvektor predikcióját.
    Lehet, hogy spórolsz mondjuk 5ms-t, de nem azt látod, hogy picit simítva merre megy és milyen gyorsan, hanem azt, hogy remegve/ugrándozva megy valamerre, közben mint ha meg-meg torpanna, megugrana. Számszerűen pontosabb időben az, ami meg tud jelenni, de te egyenletesen mozgatod az egeret, mégis darabosan mozog a kép...
    Szóval én online "verseny" játékhoz is GSync-et, és mellé vagy -3 limitert, vagy Reflex-et javasolnék...

Új hozzászólás Aktív témák