- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eversmann
aktív tag
válasz
BoneDragon #2543 üzenetére
Nem Remake, Remaster. Pedig előbbinek örültem volna jobban.
-
Ryder62
őstag
válasz
BoneDragon #2543 üzenetére
Valószínűleg így lesz. De lesz benne ray traycing.
-
BoneDragon
veterán
válasz
Capricornus #2536 üzenetére
Mar elore latom, hogy semmit nem fog valtozni kullemre, csak kap 1-2 effektet azt csa. Tul szep, hogy igaz legyen...
-
Ryder62
őstag
Hivatalos: Új Mass Effect rész is jön.
Egyenlőre még nagyon korai fázisban van, az új Dragon Age után fog megjelenni. -
-
válasz
Capricornus #2536 üzenetére
Eszi fene, megveszem egyből majd.
-
Capricornus
aktív tag
-
Boldog N7 napot mindenkinek!
-
parkr
őstag
Szombat 20:00
Commander Shepard voice actor Mark Meer let us all know via tweet that N7 day will see the rejoining of many Mass Effect characters, including Kaidan Alenko (Raphael Sbarge), Liara T'Soni (Ali Hillis), Jack (Courtenay Taylor), Grunt, (Steven Blum) Ashley Williams (Kimberly Brooks), Samantha Traynor (Alix Wilton Regan), Mordin Solus (William Salyers), and Legion (D. C. Douglas).
BioWare will host the annual N7 Day livestream event at 11 AM PST (2 PM EST)
-
Mass Effect Trilogy Remaster Is Likely Coming (And Why I Am Excited)
Egyelőre educated guess, de nagy rá a sansz -
Pet84
tag
válasz
CPT.Pirk #2525 üzenetére
Köszi az észrevételt! Igen ez a game már megakasztja ezt a rendszert. Valószínű anno még pentium d-t meg méginkább csak akkoriban lehet nem állt rá annyira a szemem😀
Egy x-fivel viszont újraélni ezeket a régi xp korabeli játékokat baromi jó. A visszhangok, a térhatás teljesen más játékélményt ad mint anno egy alaplapi hangkarival. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ehh, a Mass Effect FB csoport...Pet84: ha kihúztam a grafikát maxra (és nem is textúra pakkokkal, hanem csak config fájl szerkesztéssel), akkor a Bringing down the sky kieg aszteroidájánál már kevés volt az AMD RX460 és egy húzott FX proci 1920*1080-ban. Az az aszteroida igényli a legtöbb teljesítményt a játékban.
-
Pet84
tag
Sziasztok!
Nemrég összeraktam egy winxp-s retro gépet egy xfi hangkártyával kicsit ujraelni a régi játékokat. Feltettem a mass effectet is na most az kicsit megfogta a gépet néhol lemegy 25-30 fps-re is. Azt látom hogy főleg a cpu miatt (core2duo e6600 2,7ghzen megy) lassú mert a GPU alig van kihajtva. Beállításokban ha leveszek mindent ugyanaz a sebesség. Anno ezt egy pentium d-vel játszottam es nem emlekszek ilyen lassulasokra pedig az egy gyengebb rendszer volt
Proci fent említett
2gb ram
Vga nvidia gts 250
1280x1024-ben futtatom
Medal of honor airborne, stalker ami korabeli játékokat probáltam azok mennek maxon fix 60fps-el. ME ennyire proci igényes lenne? -
#75501312
törölt tag
Visszatértem, kezdtem egy új játékot.
Melyik fegyvereket érdemes megtartani és fejleszteni?
Előző menetben volt vagy 5 fegyverem, de igazából 2 volt elég erős a fejlesztések után. Most viszont nem a Fortificationt választottam, hanem a másik opciót, így van Armor Piercing Ammo-m ami elég hatásos.
Karakterépítésre van valami tipp? Vagy ha megcsinálom a mellék küldiket akkor kapom szépe na pontokat és nem lesz gond a megfelelő fejlesztés? -
maajsz
senior tag
válasz
#75501312 #2519 üzenetére
Olyan nincs, hogy harcközben tehát aktuális combat gameplayben végleg meghalnak. Ha valaki elfekszik a harc végén, ha az adott területrészen kioffoltál minden ellent akkor felkelnek. Vagy ugye az ME1-ben van a unity nevű skill, a többiben meg simán res amivel fel tudod őket húzni akár azonnal.
Véglegesen csapattársat csak sztoriátvezetőkben veszthetsz el. -
#75501312
törölt tag
Mi történik olyankor, ha a kísérőim meghalnak harc közben? YT szerint simán felélednek. Kell emiatt aggódnom, hogy elveszítem őket és nem élednek újra?
-
looser
addikt
válasz
cyberkind #2517 üzenetére
Szia!
Őszintén szólva kipróbáltam ezt az orosz patch + magyarítás dolgot, de nem működött; a menüpontok és a szereplők nevei magyarok voltak, a szövegek továbbra is angolok. A lokalizált, CD Projektes játék van meg nekem, de nem működik a dvd író, évek óta nem használtam és csak kattog, innen jött a dolog. De sikerült "találnom" egy másik image-et, ami tökéletesen működik :-)
Köszi
-
looser
addikt
Sziasztok, beregiztem Originen a dvd-s játékot. Angol nyelvű, a közismert oldalról letöltött magyarítás viszont úgy tűnik, nem magyarít, vagy nem megfelelően. Erre van esetleg valakinek ötlete?
Üdv
szerk: benéztem, ez javítás a magyar nyelvű játékhoz....nincs kérdésem
-
Perseus871
tag
Sziasztok!
Egyik nagy kedvencem a Mass Effect sorozat. Egyik barátomnak ajánlottam, de Xbox one-ja van. Nem tudjátok arra fel lehet e tenni a magyarításokat?
Én PC-n tolom ott egyszerű volt megoldani. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Most tettem egy próbát és újraraktam az egész játékot, hogy kipróbáljam az ALOT textúra csomagot. Meg az ME2-t is megcsináltam így. Majd az ME3 is jön, csak kell még hozzá idő...
Szóval ALOT minden csomaggal, + Reshade SMAA, Technicolor2 és Adaptive Sharped post process effektekkel.
A karakterek meg a textúrák jól néznek ki, de még kezdeni kell valami a háttérrel. Nem szeretem, ha mosott a háttér... Bele kell nyúlni a configba.
*amúgy jah, amit leírtál, az gyakorlatilag új játék írását jelentené.
-
maajsz
senior tag
válasz
CPT.Pirk #2510 üzenetére
Igazából az első résznek van egy nagyon egyedi, sajátos hangulata amit egy remaster után is jó lenne megőrizni, így igazából kb eszerint is kellene eldönteni mennyire is dolgozzák át.
Vagy megőriznek kvázi mindent, a full szinkront, betétzenét, pályamodelleket stb és újított grafikával meg egy finomított harcrendszerrel (legalább ME2 szintű célzási lehetőség, nem ez az oldschool konzol port féle randomjézushoz imádkozás), relatíve kis költségvetésből (na jó a Makonak muszáj lenne nekiesni mélyebben
) vagy pedig fullba nyomni és újra felvenni mindent. Itt nem tudom, hogy ez megoldható lenne e, elérhetőek e a régi színészek, legalább is a főbb szerepekre vagy elfogadna e a közösség egy két új hangot? Megőrizzék e 100%-ig a régi sztori menetet vagy kibővítsék esetleg átdolgozzanak e egyes részeket. Megmaradjon e ez a félig openworld jelleg, ez inkább csak jól átdolgozott rover meg változatos bolygó rendszerrel lenne mérvadó de ebben az esetben akár egy vadi új motorra is fel lehetne húzni.
Őszintén szólva az utóbbinak jobban örülnék - leginkább meglepetések reményében - viszont csak abban az esetben ha jó kezekbe kerülne. Egyébként Ferost meg Novériát úgy ahogy van kukáznám, de még Therumot is és teljesen átdolgoznám. Persze maguk mint bolygók maradhatnak de a pályamenet teljesen új kellene legyen. Virmiret kicsit bővíteném, több npc, több content, még is csak egy nagy fordulópont illetve látványos bolygó. Az Iloson való bolyongást is megvágnám és fókuszálnék a látványos "close combat" elemekre, nem beszélve az idétlen makózásról a végén amikor nehezebb fokozatokon 10-ből 9-szer kiég.. A utolsó nagy nyomulást meg kb kétszeresére húznám kicsit nagyobb bejárhatósággal (hasonlóan a citadel dlc-hez).
Persze ez meg már akkora meló, hogy kvázi egy teljesen új több éves projektet kitesz és nem tudom, hogy az utóbbi 6-7 év "szerencsétlenkedése" után megszavaznák e bizalmat. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Jah, a bolygók meg az építmények valóban igényelnének némi átalakítást.
De akkor min pattogna a Mako?
Az ME1 harcrendszerét mondjuk szerettem, meg ott még rendes skill fa volt, amit sajnos nagyon lebutítottak a 2-ben meg a 3-ban. Meg ugyanez van a thermal clip rendszerrel is, a véleményem szerint visszalépés volt elhagyni...
Az Andromeda harcrendszerét kellene ide beimportálni, az nagyon jól ki van találva. Persze, az egy totál másik game engine sajátossága, amit csak beleszuszakoltak az ME világába és alapból arra teljesen alkalmatlan volt.
-
maajsz
senior tag
válasz
CPT.Pirk #2508 üzenetére
Az első rész harcrendszere elég esetlen a 2,3-hoz képest azon szvsz relatíve sokat kellene dolgozni. Ugyanígy a félig meddig OW jelleg is sok anyag lenne, már ha szeretnél rajta valamit javítani, értem ezalatt nem csak a bolygók random tűhegyes felépítését de ott az azokon lévő létesímények rettenetes sablonosságát.
Úgy gondolom ha lenne remasterje valami relatíve "új" rendszerrel kellene előrukkolni és tenni legalább egy olyan szintű lépést mint az ME1->ME2 volt. Most hogy ezt az Unreal 4 alatt kellene megtenni a "feeling" miatt vagy már a FB-on a dinamika miatt az passzos. Személy szerint az ME:A fluid rendszere nekem jobban bejön de hallottam, hogy sokaknak nem, viszont az Anthemnél még egyes pontokon tudtak is finomítani rajta, ráadásul kaptunk egy szélesebb vertikalítást amit akár kreatív módon egész jól ki lehetne használni. Egy Nomad szintre felhúzott böhöm ágyúval ellátott Mako-val is egész jól el lehetne szórakozni.
Ha viszont az arcmodelleket, mimikai viselkedést, a karakter mozgásokat nem dolgoznák ki rendesen és ilyen ME:A szinten szállítanák az lenne a halála az egésznek. Előre is félnék, hogy az első részben Sarennek a mozgása, beszéde, viselkedése annyira jól el van találva, hogy azon szinte csak rontani lehet. Egy olyan szintű feldolgozásnak, mint a CODMW remastered meg szimplán nem sok értelme lenne imo.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Írtam egy egész cikket korábban a témában: https://logout.hu/cikk/mass_effect_szeria_maximalis_grafikaval/mass_effect_1_engine_config.html?stext=mass%20effect - ezen az oldalán részleteztem a használt textúra felbontás felülbírálásokat. Akkoriban FXAA toolt használtam, de ez a reshade frankó mert játék közben állítható minden része. Van pár nagyon vicces post proces effekt, pl. az ASCII art.
Egy negatívumot tudok mondani a fenti módosításról, láttam két npc karaktert az egész játék során, akinek a szájába került valami piros fényforrás amitől világított a feje, meg Kaidenre nagyon rávilágított a konzol ami mellett áll a hajón. Szóval semmi komoly...
A játék legszebb része egyébként a bringing down the sky dlc aszteroidás küldetése, az van legjobban kidolgozva, ott érdemes tesztelni.
Most már az MUIU izé után nyilván nem lesz erre szükséged, bár én még nem próbáltam, de attól megírtam.
-
maajsz
senior tag
A MEUITM kb ilyen must have az első résznél, a reshade inkább opcionális, igaz a világítása nem a legjobb a játéknak a színek rendben vannak. Nekem kifejezetten nem is jönnek be a túlhozott színek ebben a részben, valahogy nem passzol az egészhez, nem úgy mint a 2-ben ami kívánja a reshadet mint egy falat kenyeret.
-
válasz
CPT.Pirk #2500 üzenetére
Uhh, ez nagyon durva. Én is pár napja vettem elő megint a játékot, és gondolkodtam is némi graf modon, de még nem tettem lépéseket ez ügyben.
A hangulat és a sztori brutáljó még mindig, különösen az első rész, ahol még lehet rendesen bunkónak lenni.
Konfig file módosításról van vhol vmi leírás?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Excel topic
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Építő/felújító topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Logitech MX Magyar Business Windows Edition HU Átalakítás és testreszabás / mx keys
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest