Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
válasz
Yamaha R1 #97 üzenetére
A Logitech oldalán nem szerepel az X-BOX mellé szánt kormánykerekek között. A dobozán mintha láttam volna egy PS3 matricát, de erre nem mernék megesküdni.
Szerintem nincs túl sok embernek ilyen kormánya, akiknek van, ők is inkább PC mellé vették...esetleg kérj meg egy tulajt, hadd próbáld ki X-BOX-al...
...vagy írj / telefonálj a Logitechnek, hátha tudnak válaszolni...mikor én beszéltem velük, a telefonos kisasszony (nagy meglepetésemre) igencsak képben volt! -
Yamaha R1
tag
Akinek van, legyen szives nyilatkozzon már. PC-n kívül máshoz is lehet használni? Mert azt mondják csak PS2-höz, de a gyakorlat mindig mást mutat.
-
Levin01
őstag
Logitech G25 Racing
Én tudok egy ilyet ha kell valakinek 63.000Ft-ért zsír új, 2év garival.
1db van belőle. -
Yamaha R1
tag
Nagyon leült a téma urak! Lehet nagyon nagy hülyeséget kérdezek. Ez vajon működhet XBOX360 alatt? Tuti kis kormány, biztos be fogok szerezni egyet.
-
-
Larry303
addikt
-
#70869248
törölt tag
Nekem 8.
Azzal hogy a kormányt 200 fok alatt használod, és ehez nagy kerékelfordulási szöget, vmint nagy érzékenységet állítasz, azzal egy meglehetősen ideges autót csinálsz, ha használsz vezetési segítséget akkor ez nem jön ki annyira.
200° és alatta a Formula autók mennek, ez ugye ide-oda 90°
240° és 320° között érdemes használni a kormányt, 320° még az az elfordulás amit még ki lehet forgatni annélkül hogy elvennéd a kezed egy fogásból.
Ideális egy sportkocsihoz.
A kerékelfordulási szöget pályafüggően kell állítani,...és autófüggően, ha ideges rwd autóról van szó, akkor érdemes kisebbre venni...annyira kis elfordulásra, ami még nem okoz problémát a pálya leglassabb kanyarjában.
A kormány érzékenységét frankón be tudod állítani a játékban...elfordítod a kormányt és elhúzod a csúszkát, abból amit látsz majd egyértelmű lesz hogy mi a jobb neked (uez a gáz és fékpedálnál is érdemes beállítani).
Ideges rwd-nél nem érdemes érzékeny kormányt, és gázreakciót állítani, mert sok lesz a hiba.
a sebességfüggő kormányzási segítséget meg ki kell kapcsolni
nagyon sokat számít, és ez rendesen bekavarhat neked, nagy értékeknél nagyon alulkormányozott az autó a tempós kanyarkombinációkban. -
Larry303
addikt
válasz
#70869248 #85 üzenetére
Hát azé annál többet jácccottam mán a GTR el hogy, észnélkül állítgassak bent....
Amúgy a driver windowsban 200 fokra állítja a kormányt eszem ágában nem volt 900 fokkal megpróbálni....viszont épp ez a bajom, hogy még a 200 fok is sok a játkon belüli régi setupok mellett... megpróbálam a régi setupokat úgyhagyni /seb függő kormányzás kerékfordulás stb.. de nem volt az igazi...szal még próbálkozom azé... -
#70869248
törölt tag
Sztem frankón elállítottad
A játékon belül van lehetőséged a kerékelfordulási szög állítására (setup-ból), egy érzékenységre állításra az options-ben, és egy sebességfüggő érzékenységre a vezetési segítségek körül ha jól tom.
De neked sztem vagy a profiler-ben, vagy a win alatt kell állítani a kormányod elfordulási szögén, egy sportkocsinál nincs ki a 900°, sőt.
Nálam most 320° fok, mert én kifejezetten szeretem tekergetni.
Egyébként én a H váltót használom kuplungolva...mindenhol.
Amióta meg van a G25, a pillangóváltót még nem használtam, és a botváltót is csask H elrendezésben hogy szokjam...versenyen is kipróbáltam, lassabb vagyok vele, de nem okoz problémát, néha elváltom a fokozatot visszafelé, mert még mindig nem tökéletes az összhang, főleg azért mert gyorsan csinálom.
DE
pl. most hogy meghalt Regazzoni (), meglehetősen sokat csapatok a kocsijával az rFactor/1979-es modban, és ott duplán kikuplungolok minden sebességet, mert akkor úgy volt.
-
Larry303
addikt
Aki nyomja a GTR2 vel árulja már el, hogy tudnám elérni ,hogy kisebb mozdulatokkal keljen vezetnem az autót!!!! Próbáltam már a 200 fokot lejjebb venni oztá a játékon belül az érzékenységet feltoltam csutira, a kerekek elfordulási szögét feljebb álítani, de egyenlőre még mindig sokat kel tekenem egyes kanyarokban.....
-
Speed®
titán
válasz
#72042496 #82 üzenetére
Én csak akkor cserélem le a MOMOt G25re ha az alábbi hírdetésemre jelentkezik valaki:
''Logitech MOMO Racing FFB komány eladó 25kért,vagy cserélhető Logitech G25re 1:1ben''
Csere esetén ajándék Logitech Dual Action gamepad(2db)
Namost viccen kívül. Ha eladnám a MOMOt és a Gamepadeket,még mindig 30at kéne rátennem hogy legyen egy ilyenem,és tekintve hogy kb napi 1 órát nyomulok RBR és GTR2ővel,nem hinném hogy lenne értelme.Főleg hogy bratyó kinyírna amiért nem lenne Gamepadje a PSes játékaihoz
De nagyon fasza kis kormány,és ha egyszer lemegy 30k körülre az ára,lehet hogy karácsonyra megveszem,magamnak -
Larry303
addikt
Nos, jómagam is beálltam a sorba.....
Eddigi tapasztalatokat egy thrustmasteren és momon szereztem....
Hát először megmondom őszintén kicsit fura volt...momo után nagyon vékony volt és ugye amikor nem 900 fokban használom akkor a motor fogja meg a kormányt ez is szokatlan volt előszőr főleg nagy kormánymozdulatok alatt..
Viszont kb fél óra után elég nehezen tudtam hibázni a kormánnyal
GTR2 vel tesztelek amúgy sim módban... 4.körre 1 másodperccel jobbat mentem az eddigi rekordomnála gyors hosszú ívű kanyarokat nem is én vettem be hanem a kormány magától
komolan!!!! a force annyira jól sikerült, hogy beszarás....
A H váltó az inkább funból van sztem mellékelve, kíváncsi lennék versenyen ki kuplungol és húzogatja a kart egy kézzel....
Amúgy én is a kuplungut használom féknek sokkal puhább és jobban érzem vele mikor blokkolnának a kerekek....szal a pillangóval meg a kuplunggal belőve nálam most minden pályán dőlnek a rekordok!!!
Csak ajánlani tudom!!!!
Számomra egyetlen negatívum a momohoz képest, hogy alapból nem olyan stabil a felfügesztése a kormánynak... ha meg szétfúrom az asztalt akko meg az aszony fúrja szét utánna fejem -
wolfblind
csendes tag
Nagykernek tűnik ez a hely, az ár tényleg jó.
Én is ilyen kormányt tervezek, kizárólag LFS-hez, néha RBR vagy Toca3.
LFS-ben szerzett tapasztalatok érdekelnének 900-os wheel turn beállítással?
Most egy Momo Racing van, de kicsit haldoklik már, kormánycsapágy lóg kicsit ill. már javítanom is kellett már, bár már majdnem 4éves, ezért is tervezem a G25-re a váltást.
Főleg a driftelés érdekelne, kinek hogy megy a G25-el, ill. a váltónak tényleg olyan kicsi lenne az ellenállása? -
Pi2
csendes tag
még 1x a cím
p Andrássy út 6[link] 60580,- bruttó
-
#70869248
törölt tag
válasz
#72042496 #75 üzenetére
tök egyforma házunk van ahogy nézem (cmstacker)
még a Ronin_ által felemlített ballábazáshoz meg a valós vezetéshez van egy gondolat
-semmi problémát nem okoz átszokni, itt a PH!-s szimescsapatban is vannak akik versenyeznek a való életben is.
De szinte minden szimes közösségben találhatóak emberek akik egyszerre nyomják a kettőt.
..és nem mindnek van 3pedálja, márpedig 2pedálos rendszeren tuti hogy ballábbal fékez mindenki.
Itt van a legkézenfekvőbb példa, a jelenleg legsikeresebb szimes versenyző Kiss Norbi:[link].
Ha vki gondolja nyugodtan összemérheti vele a tudását szimekben is (fel kell kötni a gatyát)
De vannak amateur rally versenyzők, csapatszerelők, és egyszerű hétköznapi vezetők is
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
Huhh, a mindenit, elővettem a Rally Trophy-t, nem tudom, emlékeztek-e rá...büntet! Lehet, hogy én vagyok béna, de a Momoval nem tudtam mit kezdeni a hátsókerekes autókkal: minden egyes kanyarban kicsúsztam, csak nem akarták az igazságot. Ezzel szemben a G25-el második nekifutásra az élen végeztem! (Először benéztem egy kanyart és szembejött a fenyő.
)
Tényleg nagyon perecíz, bár nekem éppen a szekvenciális váltás volt az, ami kevésbé tetszett: Több fokozatot csak lassan leeht visszapakolni, ill. néha nem váltott vissza, mikor szerettem volna.
Mindazonáltal gyanítom, hogy ez user error - határozottabban kell váltanom, s akkor király lesz ez a rész is! Ez a kormány frenetikus, komolyan gondolkodom, hogy eladom a Momot...ég és föld a kettő!
Kedvcsinálónak a G25-höz: [link]
Egy komoly hátránya azért van a képen látható berendezésnek: A kormány csak hétfőig lesz nálam... -
#70869248
törölt tag
Ezek kényes dolgok, a fékpedál nem kezel változó erőket...és sztem egyenlőre nem is kell, ezt csak azért mondom, mert nem egyformák a fékek, egyik játékban elképzelhető hogy 'üvegesedik', míg egy karbonféknél, és a fékhőfokok is másképpen hatnak.
több kategóriában állandó abs van (Lupo Cup. pl), így ott megint más a helyzet..szal ez még a jövő.
A mostani autómban meg semmit nem veszek észre a féken(az utakon jobb ha állandó TC-vel megyek).
Szal a G25-nél eltérő ellenállása van a három pedálnak, és sztem teljesen jók, frankón sikerültek.
A botváltó sztem elég jó, szekvenciálisnak használva kifogástalan, H osztásban szokni kell a pontos váltást....ez nem feltétlen a váltó hibája, az emberfia a szimulátorokban mindent sokkal gyorsabban csinál mint ahogyan az életben csinálná, ezért a 4.-t könnyű elváltani.
De elég egyszerű átalakítani...ha túl könnyen jár akkor gumiharangot rakni..stb.
Maga a kormány többet tud mint a játékok.
Majd meglátod ha kipróbálod, szimet kell keresni hogy büntesse a rossz váltást.
Túl barátiak a sima autósjátékok...ezért is nem nagyon érdemes (de lehet) arcade játékoknál (pl. NFSU/C..stb) erre figyelni, mert nagyon visszadughatod annélkül hogy megblokkolná a hajtott kereket, tök mindegy hogy ki vagy be kapcsolod az automata kuplungot.
Ehez szimek kellenek amik közelebb állnak a valósághoz, de egyenlőre a kormány magasabb szinten van mint a legtöbb játék...szal évekig sirály lesz.
Pitu:
[Szerkesztve] -
DeepDish
őstag
Pfuu latom te elvagy veszve a vilagban,h nemtod feltalalni magad, vagy csak kib....t rossz kornyeken laksz!
Elmondom,h 320/325 bomi speer max 150-bol megvan es mehet a moka,plane bukkbe ,de meg ott sem kell,barhol ahol jol esik!!
Peace
Mar tulsagosan offolunk,inkabb privi ha akarod!! -
Ronin_
tag
Ezt ugye te sem gondolod komolyan? Szerinted hol csapassam és mivel? Nem fogok arra külön autót vásárolni, amit szétcsaphatok, ráadásul ilyen célra nem is elég bármi. És ha még tele is lennék pénzel, hogy vegyek magamnak valami csapatós autót, akkor még mindig nyitva maradna az a kérdés, hogy itt magyarországon hol...
-
TESCO-Zsömle
titán
Mindössze egy levegővel töltött gumitömlő, és máris egyre keményebb lessz lenyomás közben... (in memoriam Légrugó)
Esetleg megfejelve egy szeleppel, és máris mindenki akkora BAR értéket nyom bele, amekkorát csak akar...
ENNYI... -
Pi2
csendes tag
Szia!
A bal lábas fék és a jobb lábas gáz nem azért van mert az az utcai autókban helyes vagy nem helyes hanem eddig ritkák voltak a kuplungos pedálok, jobb köridőket tudsz menni bármelyik móddal F1-ről nem is beszélve ott aztán kuplung elfelejtve.Hát a fék hogy bekeményedik -e azt nem tudom mert saját controler ini-t használok én nem éreztem csak annyit hogy nagyon kell taposni mert baromi kemény.A váltóról pedig csak annyit hogy nagyon jól kezelhető szépen lehet kapcsolni H-ban csak annyi a bajom nekem vele hogy kicsi az ellenállása tehát igazából 1 ujjal lehet váltogatni a sebességeket igazán tehettek volna bele valami ellenállást.Szeki módban nagyon élvezhető én úgy is ezt használom gt autókhoz vagy rally-hoz F1-hez meg pillangó természetesen. -
Ronin_
tag
Na én is beállok a sorba. Eddig sosem vettem kormányt, különös képpen nem fogtak meg az eddig kiadott kormányok. Hiányoltam a váltót, meg a kuplungot, a forgási szöget, a masszív megépítést és még sorolhatnám. Na remélem ez már beváltja a hozzá fűzött reményeimet.
Viszont kemény hozzászolásokat olvastam ebben a topikban.
Olyan érzésem van, hogy vannak páran akik még nem nagyon vezettek autót (persze ez nem baj, csak ez jött le). Azon csodálkoztam, hogy van aki bal lábbal fékez és jobbal nyomja a gázt.Gondolom aki néha néha azért autóba ül, az nem tesz ilyet, viszont azoknak mondom, akik ezt így megszokják, hogy nagy szopás lesz majd beülni első tanuló vezetői órára.
Bár a kormányt már lerendeltem, de egy-két kérdésem lenne addig is. Nem olvastam sehol, hogy a pedálok hogyan működnek. A pontos kérdésem az lenne, hogy pl. a fék lekeményedik-e úgy mint életben, vagy ugyan olyan erővel lehet végignyomni?
A másik kérdés a váltót illeti. Erre inkább az válaszoljon, aki a kormányt is próbálta, meg szokott is kocsikázni. Szóval érzésre reális, vagy csak egy ''bot'' amit ráncigálhatunk ide-oda? -
#72042496
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #63 üzenetére
Az az érdekes, hogy az U.S.A.-ban 300 dollár az ára, tehát nálunk majdhogynem jobb vételnek számít.
Én is beüzemeltem, s nagyon ott van a szeren! Hihetetlen minőség, masszivitás sugárzik belőle, a legkisebb részletek is aprólékosan kidolgozottak! Az asztalra kiválóan rögzíthető, s bár a kormány maga kisebb, mint a Momo, a Force Feedback bikább benne.
Precizitásban is köröket ver a Momora. Szuper ez a kormány!
Ha 35-40K körülre csökken az ára, veszek egyet magamnak is!(Csak azért nem rohanok azonnal a boltba, mert nincs rá pénzem, ill. mostanság kevesebbet autóversenyzem.)
Kamiont hagyjuk: igaz, hogy nagyon drága, de még így is megéri a pénzét, s ennél valóban csak olcsóbb lesz! -
lorcsi
veterán
jó lenne ha néhány kamionról leesett felbukkanna
-
Pi2
csendes tag
Jelentem megvettem a kormányt nagyon über szupi ,és a váltókar tökéletesen muzsikál.Amit még meg kell szokni (főleg a momo után )vékonyabb a kormánykerék hidegek a pedálok és a pillangóváltók. A kormány rátesz precizitásban 1 lapáttal a momo-ra csodálatosan lehet 1kézzel vezetni miközben a másik kéz a váltón pihen vagy dolgozik.Kicsit többet kell a beállításokkal szopodni mert a force is erősebb .Ja és a lényeg 60580 ft és ott ahonnan ez jött van még ,kisker rendes garival 2 ismétlem 2 év garanciával! Tehát mindenképp jó vétel ! A bolt címe
p Andrássy út 6 tel:06 1 354-1011
-
TESCO-Zsömle
titán
Ja!
Ugye TOCA támogatja??
Mert akkor majd újranyomom az egészet... -
Dashes
őstag
nem tudjátok honnan lehet letölteni video-t amiben tesztelik?
-
Krobi79
tag
válasz
TESCO-Zsömle #52 üzenetére
hát ha azért érzed magad szerencsétlennek, mert nem lesz g25 kormányod...........
ha csak azért akarod megvenni, hogy megszokd a pedálokat, akkor inkább egy Momot vegyél, a különbözetből pedig valami kocsit, mert hidd el nem ugyanaz
Én kipróbáltam a kormányt, nagyon tetszik, meg fogom venni, ha összegyűlik a rávaló, egyedül a H váltórész nem tetszett benne, de lehet, hogy csak szokni kell.
Nekem Momo Racing van már régóta, teljesen Ok a kormány, soha nem volt vele az emlegetett pedálbajom. Le fogom cserélni, de nem a 3 pedál miatt. -
Eagl3
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #52 üzenetére
''NFS kötelező'' hát nemtudom...
én speciel egy kört nemtudtam menni NFS-ben MOMO-val. Meg kuplung + H váltü minek NFS-hez? Szimulátorok jöhetnek, azok frankók
-
TESCO-Zsömle
titán
Azt biztosra tudom, hogy momo-ból volt fabrakásos!
És ha volt faberakásos, miárt ne lehetett volna fém-bőr kombinációban??
Ja! Nekem azért kell a kormány, (amit sajnos nem hoz meg a jézuska) hogy megtanuljak vezetni. Nekem ugyanis -egyelőre- elképzelhetetlenül nagy kihívást jelent a 3 pedál, de ha G25-nél megszokom, biztos könnyebb lessz való életben is...
Nemutolsó sorban pedig imádom az autós játékokat (NFS kötelező -bocs- de például TOCA sem maradhat-ott ki...) Ezeken kívül talán csak GTA van... Már Age-of ról is leszoktunk... Autó minden mennyiségben!!
Tudom, hogy rohadt nagy szenvedés lessz biliről átállni, de -sztem- megéri! Az meg, hogy drága, teljességgel nemigaz! Mint azt korábban írták MOMO is volt 50K mikor kijött! Akkor gondolkozunk el azon, hogy megéri-e a H-sémás váltó, a 3. pedál valamint a 900°-os kormányelfordulás azt a +10k-t...
További jó napot minden mázlistának akinek már van, akinek lessz, és minden szerencsétlennek (mint én) akinek egyelőre nem... -
Pi2
csendes tag
Sziasztok!
Hát rábeszéltetek muszály 1-et vennem! Olvastam b-type és aesir hozzászólásait hát erre csak annyit tudok mondani én versenyeztem már b-type-al ha ő azt mondja a kormira hogy megéri és tényleg verseny élményt okoz akkor neki elhiszem(ez nem fényezés csak elismerés).Nekem is momo-m van de 2 év folyamatos ligázás nap mint nap való használat után kicsit lötyög az agya a force meg elgyengült''vagy én erősödtem''szal mindenképp kéne vennem egy új kormit,bár úgy emléxem mintha adtak volna ki momo-ból is bőrbevonatú fémből készült szettet de lehet hogy benéztem valamit két zsíroskenyér között. Ha elkezdek matekozni akkor két momo ára 1 g25, 1 g25 élmény hány momo élmény?Részemről (nem vok szakértő)csak azoknak ajánlanám akik mélyebben elmerülnek a SZIMULÁTOROK világában,nem véletlenül emeltem ki a szimulátorokat. A nagy ő óvjon attól hogy valakit is megbántsak de nfs-hez és egyéb ehez hasonló (saját véleményem megint:ÁRKÁD) játékokhoz kicsit túlzás lenne ,vagy esetleg aki csak F1-ezik annak szintén felesleges mivel nem használná ki a hw adottságaitTehát összegezve az én kis PITU világom szerint csak az vegyen g25-öt :1.aki megteheti
2.komolyan foglalkozik a szimulátorokkal (gtr1-2,rF,Race,RBR)
3.A felesége nem költözteti ki a garázsba vagy a gyogyóba
Meg még 1 csomó ehez hasonló dolgot tudnék felsorolni de felesleges mert a szimulátorosok elvakultan őrültek és képesek bármelyik pontnak alávetni magukat illetve dacolni ellenük!!
Ui:Vegyétek meg minnél többen és így talán nagyobbra duzzad a simultánsok tábora abból fakadóan ,hogy elkezdtek éhezni az élethűbb igazi versenyt adó szimulátorokra amiből az következik hogy megtelnek a ligák és igazi izzasztó csatákat élhetünk át 1ütt
bocs a helytelen írás hibákért !
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
Igen, de már többször is megrendeltem (először 28-án). Úgy látszik, nagyon új még a kormány, kicsit akadozhat az ellátás.
(Ha máshogy nem, majd lesz raktárról, igaz, drágábban.)
Közben már senki nem beszél arról, hogy limitált lenne a G25, ezek ugye csak a kezdeti rémhírek voltak? -
Xero
nagyúr
Naja anno 50 fölött vettem a Momo-t.
Amugy néztem multkorjában Mediában ezt a kormányt kirakva. Nem rossz. -
DeepDish
őstag
Neztem en is mediaban,de mivel joyt is akarok igy DFP megteszi addig amig ujra nem jon ossze love G25-re,de h semas valto+ kuplung miatt nagyon rakattantam!
Amugy irta bandit,ha rendelet ugy olcsobb logikusan desokkal tovabb tart! -
#72042496
törölt tag
Megrendeltem BandiT-tól, de úgy látszik, ennek nehézkes a beszerzése.
Viszont főnököm karácsonyra ilyet szeretne, s ugye egy kormányt azért nem árt fa alá kerülés előtt letesztelni, tutira minden rendben van-e vele...
Voltam az Árkádban, megnéztem a G25-öt, eszméletlen profi cucc, nekem is kell egy ilyen! -
DeepDish
őstag
Na senki se veszegeti karacsony fele ezt a jo kis kormanyt?
-
DeepDish
őstag
Ma fogtam kezembe es hat rakattantam igaz DFP-m van de a kuplung + H semas valto isten!
Bar kormany resze eleg konnyunek tunt,remelem attol meg idotallo!!
hol tudjatok a legjobb aron? -
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #37 üzenetére
A váltó 6 sebességet kapcsol előre és egy sebességet hátra, ennek az ábrája van belegravírozva a váltógombába.
A hátramenetet pedig úgy kapcsolod hogy lenyomod a váltót jobbra és le..ahogy gravírozva van
Asszem a ladákban van így a hátramenet...vagy ott lenyomod és jobbra fel..vagy az a Moszkvics?
..mindegy, a lényeg az hogy a váltó 6sebes, és van hátramenet.
Elsőre tényleg nem jött le hogy a hátramenetet keresed, de újra olvasva már igen.
Szal van az a lényeg, meg kellett volna ráncigálni egy eladót hogy mutogassa el, mert ha megmutatja akkor látod hogy egyszerű a dolog.
[Szerkesztve] -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36 üzenetére
Hogy pontosabban fejezzem ki magam:
Nekem nem a 7. sebesség hiányzik, hanem a hátramenet!
Idézek!!:
,,Hatsebességes váltó hátramenettel
Azonnal kiválaszthatja a megfelelő sebességet. '' (Logitech.com)
Na! Ezt a hátramenetet nem találtam! A 6 sebesség megvolt...
mod: Mit k**tam el??
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #34 üzenetére
Nem volt ott senki akitől kérdezni lehetett volna?
szekvenciálisról H váltóra és vissza úgy tudod kapcsolni, hogy lenyomod a váltókart és elfordítod a tárcsát..simán vált (uúgy nyomod le mintha hátramenetbe kapcsolnád).
7. fokozat nincs, 6 sebes a váltó, ha 7.-t karsz használni azt pillangón kell ahogy az F1-ben.
(persze vannak kamionok, de 20valamennyi sebességet nem illesztettek a váltóba)
[Szerkesztve] -
TESCO-Zsömle
titán
Hááát...
Jártam MediaMarkt-ban, hogy megsasoljam!
A tapasztalataim vegyesek voltak, annak ellenére, hogy mindent elvakító lelkesedéssel/rajongással álltam neki tanulmányozni.
A kormánnyal és a pedállal semmi gond nem volt, de a váltó...
Az első dolgom az volt/lett volna, hogy átkapcsoljam manuálisból szekvenciális módba azzal a kis ''tekerentyűvel'' ami a váltó felett van. Na ez nem sikerült. Hogy könnyebb legyen meghatározni, az órás módszert alkalmazom az átkapcsolóra, ami azt jelenti, hogy 9 óránál van szekvenciális módban, 3-nál pedig manuálisban. Tekertem szépen lassan óramutató járásával ellentétes irányban, egészen 12óráig. Ekkor kisebb ellenállásba ütköztem, de haladtam tovább... Kb 11-ig jutottam, de ezalatt az ''egy órányi'' fordulat alatt a váltókar üresből leugrott 4-esbe, és innentől kezdve nem is tudtam tovább fordítani a tárcsát...
Mivel, ahogy én tapasztaltam valamilyen mágneses módon tartja a kart sebességben elkönyveltem, hogy ehhez a művelethez valószínüleg áram szükségeltetik...
Tehát maradtunk manuális módban... Gondoltuk: Sebaj! Úgyis ez az élvezetesebb! Elkezdtük hát végigváltani a fokozatokat: 1-es, 2-es, 3-as, 4-es, 5-ös, 6-os, he... Hol a hetes?? Valamit biztos elk**tunk... 5-ös, 6-os, 5-ös, 6-os... Hát ez a második gond! Sehol se találtam a 7. (Reverse) fokozatot... (ha valaki tudja hova tűnt kérem szóljon)...
Persze kampányoltunk is karácsonyra! Ez abból ált, hogy meséltünk faternak a technikai adatokról, aztán 20 percen keresztül olyan átéléssel tekergettöl a kormányt, mintha egy másik világban lettünk volna... És tényleg!
Bye... -
szesa
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #32 üzenetére
Milyert? 1 ev gart adnak ra nem?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Stalker-2572 #31 üzenetére
Legolcsóbb helyre én is kíváncsi lennék...
Szerintem a legolcsóbb helyen olyan 60k, vagy az alatt vmivel, de a legjobban akkor jár az ember, ha nagykerből tudja megszerezni... (Bár akkor gázos a gariztatás...)
[Szerkesztve] -
Stalker-2572
veterán
Ha kijön a Test Drive Unlimited lehet, hogy veszek egy ilyet
legolcsóbban hol és mennyiért kapható?
-
TESCO-Zsömle
titán
Én (szinte 100%, hogy) veszek egyet! Nekem régi álmom a 3 pedál, és amúgy is szeretem az autószimulátorokat...
Nem hiszem, hogy könnyű lessz, sőt! Tudom, hogy pokolian nehéz lesz megszokni! Főleg nekem, aki -eddig- szinte minden játékot joystikkal nyomtam! (C64 örökség) + GTA-nál nem kellett vacakolni, hogy most heli, repcsi, vagy kamion...
Meg amúgy is csak a finom kanyarodásra volt szűkségem, a gáz mindíg padló volt
De ez a kormány SOKKOLÓ! Hiszen na... Nincs rá megfelelő szó, hogy leírjam... (pedig még nem is találkoztam vele élőben)
Ami a kormány részét illeti -szerintem- bőr kormányt csak kesztűben! Ezzel elkerülhetjük az esetleges kellemetlen tapintást, valamint a ''kormánybaizzadást'' (hisz a kesztyűt könnyebb mosni, mint a kormányt nemde??) Nem utolsósorban pedig nagyon mayer játék előtt ünnepélyesen ''beöltözni''. Valahogy ez a kis szertartás megadja a kellő tiszteletet a versenyzés felé...
Ami meg az árát illeti, nem hiszem, hogy olyen eszeveszettül magas volna...
Pár éve még MOMO is 35-40k körül mozgott, pedig akkor még 100FT alatt volt a kakaóscsiga... (Most 145) Ha az ember pontosabban utánaszámolna, hogy mennyit értéktelenedett/inflálódott a Forint, valamint hogy ez a kormány mennyivek nyújt többet mint a korábbiak lehet, hogy kiderünle, még olcsóbb, mint sok más kormány... -
#70869248
törölt tag
Sztem Aesir arra gondolt hogy a lehető legjobb köridő érdekében pillangóval vált így marad a két kéz a kormányon, és az eddig megszokott módon bal lábbal fékez...kuplungra rakva a féket nem zavar be a bal lábnak más pedál.
Mivel a kuplungot használva át kell szokni jobb lábas fékezésre ami idő, és a kormányt elengedve botváltani pedig sikánoknál és technikásabb kanyaroknál hátrány, így ahogy írja ez a legideálisabb beállítása ennek a kormánynak egy gyors kör eléréséhez. -
#70869248
törölt tag
Megtesztelve, ez a G25-ös kormány az eddigi legjobb kormány amit használtam.
Nincs hátránya, az eddig használt Logitec kormányaimnak a kormányrészével sosem volt baj, sem a Momo-val, sem a DFP-vel, így nagyon valószinű hogy ennek sem lesz. A pedálja pedig nagyon jónak és masszívnak néz ki, sokkal jobb (több lépcsőfokkal) mint az eddigiek.
Használat közben: A kormányszöget beállítva, 'H' elrendezésben váltva és a kuplungot használva nagyon autós érzést kelt, megfelelő programmal szvsz a legközelebb áll ahoz hogy leszimulálja egy autó/versenyautó vezetését. Természetesen ilyenkor a váltási idők és a kéz-láb összehangoltság miatt a köridők rosszabbak mint egy 'butább' kétpedálos kormány esetén, de ahogy Aesir írta, úgy is lehet használni a kormányt mint egy kétpedálos cuccot, és akkor megvan a gyorsaság is.
A kormánykerék átmérője segít a megcsúszások érzésében és az autó kézbentartásában, és a variálható elforulási szög miatt nagyon jól testre/programra szabható.
Nem egy egyéves kormány, az biztos...az eddigi tapasztalataimmal átnézve (jókat és rosszakat egyaránt) sztem ez a kormány évekig tökéletes lesz.
Nagyon jó cucc. -
zsoltee10
addikt
ütős kormány. az ára sem vészes egyáltalán. én 2000-ben vettem egy Microsoft Sidewinder FFB-s kormányt 65k-ért. 2000-ben 65k nem annyit ért, mint ma..
Időközben eladtam kihasználatlanság miatt, és most se lenne időm játszani, de ez a Logitech megmozgatta a fantáziám. -
aesir
veterán
3 éve szimulátorozok, az első egy Trust volt... 5x cseréltem egy év alatt, mert hol leégett hol meg elfogyott az erő az egyik oldalról. Aztán MOMO, semmi gond nem volt -a szokásos pedálgondok sem, driverfrissítés után- de elég langyi volt a force, ezért a nagyívű kanyarokban nem volt (nekem) elég pontos.
Most G25Na ezt lehet kormánynak nevezni
Ha pillangóval használom és a kuplungpedálra teszem a féket, akkor azonnal gyorsabb vagyok mint MOMO-val (azzal sem voltam éppenséggel lassú)..., szekvenciálisan vagy H-váltóval kuplungolva pedig közel olyan gyors. Ami hallatlan furcsa, hogy lendületes pályákon, amelyeken nincs durva visszafordító mint pl Nordschleife, a manuális váltásból és a Clutch-help kikapcsolásából fakadóan jobb a motorfék-hatás, így jobb köridőt tudtam elérni mint kétpedálos-pillangóváltós módon 7.11.xxx vs. 7.05.xxx (BMWGTR/GTR2).
Az élvezet pedig most már valódi élvezet -
#70869248
törölt tag
válasz
KINKY_007 #20 üzenetére
sztem teljesen jó
A Momo beszívta magába az izzadságot egy idő után (3évről van szó kőkemény napi használatban), és már rossz érzés volt hozzányúlni.
Én most tesztelgetem a G25-m, és eddig nagyon pozitív.
kb. 5-6 éve használok kormányt, az elsőt egy Thrustmaster 360-t (nagyon jó volt, de leégett) még a Colin2 alatt nyüstőltem, a második már Momo volt (állandó pedálgondok), aztán egy Logi' Driving Force Pro (számomra túl nagy mechanikai holtjáték középállásban), és most ez a Logi' G25.
Eddig nagyon oké minden...de minden, napok múlva majd leírom ha lesz vmi. -
KINKY_007
aktív tag
Én gondolkoztam rajta, de egy Médiás fogdosás után kiábrándultam: a MOMO fogása nagyságrendekkel jobb (iszonyat ócska a bőr, amivel behúzták, és a karimájának formázása is gagyi), a thrustmasteremról nem is beszélve... A kidolgozás meg a pedálok előtt azért le a kalappal, az tökéletes.
[Szerkesztve] -
szesa
senior tag
Akar vki ilyen kormányt venni?
-
szesa
senior tag
pontosan az arcade jatkokohoz kifejezetten szar is tud lenni egy ilyen kaliberu kormany, csak rangatni kell es akkor ide oda ugral az auto mert igy irtak meg progit...aztan van ennek ellentette is gtr lfs wr rbr rf crc stb..de pl az nfs egyeket szeriaja, vagy pl trackmania szeru gamek borzasztoak tudnak lenni es nem is ahhoz valok
most voltam egy nagykerben tobb doboz ilyen kormanyt lattam csak árat nem... -
Deluxe00
senior tag
Én a Momo Forcenak hivatalos rajongója voltam, nekem nagyon bejött...nem tudom érdemes-e azt lecserélni erre...persze biztos jobb, csak mostanában már nem is igen játszok
-
Scarfo
csendes tag
A PC Dome-nál 89 900
Gamestarnál 74 000
Pixmaniánál 69 000
illetve [link] -
Teszla_
senior tag
Ez a kormány nekem is nagyon bejön
De azért nem adnék ki érte ennyi pénzt.
Még ha eladnám a vga-mat, akkor se tudnám megvenni -
Rossifumi
csendes tag
Ja a Gamestar. Na azok húzzanak a tökömbe
.
Mutatnék egy ilyet, még csak nem is kell messzire menni majdan, ha közben nem érkezik meg külföldről a cuccos: [link] -
A Gs-ben benne volt az ára:95-100e Ft
Még 25-öt sem adnék érte -
Rossifumi
csendes tag
Kint csak 55-60 ropi, csak nem lehet kapni sehol, hogy k@pnák be a faxom
.
Egyébként NFS-hez javasolnék kontrollert: fel,le,balra,jobbra gombok a billen, és kész, nomeg a,s a váltásokhoz. Oda fölösleges a legótvarabb kormány is.
-
Teasüti
nagyúr
Na ige, ha nem is limitálva nyomják, még az sem lenne megfelelő indok arra ilyen pofátlanul drágán adják! Ára vetekszik az aranyéval! Erre nem mostanában gyűlik össze kellő spórolt pénz...
-
Teasüti
nagyúr
vazze, ezt csupán limitáltan gyártják!!!!
A lelkemet eladnám egy ilyenért...
Kérdés h melyik játék(ok) viszi(k) a manuál váltót... nomeg a kuplungot. -
oO7
őstag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék, hogy van e valakinek már ilyen kormánya és hogy milyen tapasztalatati vannak vele... illetve konkrétan nagyon kíváncsi lennék a kuplung működésére pl az NFS Carbonban...
Amúgy link a kicsikéről: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Series 9 45mm GPS 2026.04.19.-ig Garancia!
- iPhone 16 Pro Max 256GB Fekete Titanium használt, gyárilag független, csere nem érdekel.
- HP Z32 31.5-inch 4K UHD Display - karcok a képen de így is gyönyörű!
- Dell 27" 2K 2db kisebb karc a képen! P2723D 27" IPS panel 2560x1440 QHD Pivot HDMI
- Samsung Odyssey G6 S27BG650EU - 27" QHD 2K 240Hz Ivelt - Gaming monitor - 1,5 év Gyári garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest