- OLED TV topic
- Kissé retrós hangulatú NVIDIA Blackwell kártya az MSI színeiben
- RAM topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Június 9. (hétfő) 15:00 kezdéssel autóstalálkozó a nyári rezidencián.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
tototos #304970 üzenetére
Az lesz itt a baj, hogy érzésre két "téma" fut párhuzamosan.
Te játszós autót írtál, utána pedig azt, hogy autópályázni mennyi ló kell(het), nálam a két dolog pedig távol áll egymástól.
Autópályán "játszani" nem igazán hiszem, hogy van mit, a mai forgalomban, illetve forgalmi morálban pedig föleg nem, max pömpöllöt méregetni, bár a többiek kommentjei is kb. csak erröl szólnak, hogy kit mennyivel "hagyott le" ilyen-olyan autó, ez pedig minden, csak nem "játszás" az én értelmezésemben..
Kis pályára (kakucs, vagy hasonló kanyargósabbra), vagy városon kívüli szerpentinre szerintem feleslegesen sok már a 300 ló (föleg a modern autókban, amikkel ahhoz, hogy "élvezetes" legyen olyan gyorsan kell menni, amivel már nagy eséllyel nem fogsz elférni egy Szentendre-Pilisvörösvár vonalon kényelmesen), a nagyobb pályákra (Hungaroring) pedig a mai "felhozatalban", illetve amikkel járnak pályanapokra pedig már-már zavaróan kevés is lehet.
Lásd nem olyan régen az Ignis-AMG-S5 baleset, ök is "csak játszottak" egy kicsit két város között, és máris olyan volt a tempó, hogy végzetes lett a dolog.
-
válasz
tototos #304981 üzenetére
Kérdés egy 300LE-s mivel? Ma már egy alap BMW dízel is (ha a 20d nevezhető annak) 200LE, a 20i jó ideje 200LE, ezeket egy 300-as autóval nem fogod simán elnyomni mint egy bogarat. Nem értem mi a cél. Hol és hogy akarjuk őket lenyomni? 130ig kicsi a difi nem lesz látványos és tiporni kell. Egy 150LE-s is tud kicsit partiban lenni (nem hagyod ott úgy mint eb a Szaharát) egy 200-250-essel, főleg ha mindketten tudják hogy racsing van.
Itt a németeknél egyszer sem éreztem hogy valaki le akarna nyomni, nem hogy városban de még pályán sem.
Itt nincs az, mint otthon: "Everyone is challenging me to fight to the death!" -
macilaci78
nagyúr
válasz
tototos #304767 üzenetére
Hétvégén több Teslát is láttam x50-x60 között a pályán. Biztos siettek a szaba töltőkhöz.
ArthurShelby: Nem vagyok álszent, a motorosok általában hutyák. Ott és akkor épp vétlen voltam. De például a kresz csak az álló kocsisor melletti/közti elhaladást engedi, de ha már moccan az autó, nem mehetsz el motorral. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy lassan gurulva, enyhén fékezve közelítik meg az autók a pirosat például a Népligetnél a Hungárián, nem mehetsz el. Majd ott áll lábbal a féken és néha felengedi, mert lusta/elfelejti nyomni, az automata váltós autó meg elkezd kúszni és akkor mindegyik gurul előre 2-5 métert, nem mehetsz el. Persze olyan is volt tegnap, aki az M7-esen szlalomozott a kocsik között, egyik sáv 90-100, a másik 110-120 között, ő meg szlalom... Mondjuk, amennyire láttam, én voltam az egyetlen, aki észlelte a tükörben, irányjelzővel kisorolt.
A rakpartot kerülöm, amikor áll a forgalom. Záró kocsisor mindkét irányban, egyik sem tart szélre, de legalább a kis sebesség miatt a követési távolság is kevés: nem tudsz előre sorolni, ha ne adj Isten tudnál, akkor nincs hova visszasorolni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tototos #304443 üzenetére
Csere autó volt csak, szóval olyan sok/mély tapasztalat nincs. Inkább csak belekóstoltam a dologba pár nap erejéig. Amennyire idegenkedtem tőle korábban annyira megbarátkoztam vele. Nagyobb hatótávval élhető lenne akár nekem is. Azt az évi 1-2 nyaralást meg ki lehetne bekkelni, ha más nem addig bérelnék egy
csalószoftosTDI-t. -
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz
tototos #297379 üzenetére
Chip után is megy 95-el igaz a 100-ast jobban szereti.
MiTo ugyanez, de már gyárilag is, és a csipsz sem változtatott rajta. Elketyeg 95-tel is, de a Pmax csak 100-assal van meg.
Én is akarok majd nagyobb turbót, azzal 210-220 póni és 320-330 Nm körül tudna az Alfa (jelenleg 180/290, gyárilag 155/230).
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tototos #297278 üzenetére
Ha súlyhatárt szabnának azzal meg lehetne oldani a dolgot. Nyilván egy Cayenne Turbo E-Hybrid pict nehezebb mint egy Ampera. De nem ez a cél, a "fúj gazdag adókerülők" utálatára ráfűzve a komplett szegmens szívatása. Így egy kicsi politikai veszteséggel lehet az adóbevételt szépen növelni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tototos #297251 üzenetére
Kari G: Kifejtette: nem örül neki, hogy az általa „kamu zöld rendszámosnak” nevezett autók ingyen parkolhatnak Budapesten, és a lakosságot is megkérdezné erről.
Ma Budapesten minden zöld rendszámos autó ingyen parkolhat. Akkor is, ha nem is teljesen elektromos. Akkor is, ha egy normál autónál sokszorosan nagyobb a mérete. Akkor is, ha tulajdonosa nem is budapesti… - írta a főpolgármester.Mondja ő, aki egy Plugin Prius-al jár.
-
pit stop
addikt
válasz
tototos #295618 üzenetére
Érdekes, mi voltunk vezetéstechnikai tréningen, és az egyik legjobban dicsért gumi volt a miénk - látszik, hogy jó, stabil vele az autó, jó a fékút stb.
Mindenki téli gumival volt egy kivételével, mi is.
10 éves téli volt autón, és nem is prémium...Szerk.: ezzel nem azt mondom, hogy nem számít, csak sok van mögé látva - főleg itthoni egyéb műszaki állapot mellett.
-
dellfanboy
őstag
válasz
tototos #295089 üzenetére
tedd hozzá, hogy a legolcsóbb holland volvoban a hirdetés szerint +400k km van... ill amik olcsóbbak ilyen km számokat látok:
386
302
394
318
340
298
499
360
stb...(és ne gyere lécci megint bazsi reklámozásával.
már unom)
mondjuk a toyotákban sincsen alacsony km. mire hazaérnek azok is fiatalodnak...
-
Peter.70
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz
tototos #294662 üzenetére
Fizetni.
Ugye az lenne a legjobb forgatókönyv, ha apum maradna a tulajdonos és üzembentartó, de a fedezetlenségit sem kellene kifizetni.
Ha én vagy anyum leszünk az üzembentartók, akkor elvileg megúszható lenne, de nem tudjuk később átvinni a 10-es bónuszt, miután elment a Suzuki, pontosabban semmilyen bónuszt, mert én is megtartanám a Jazz-t és anyum is a MiTót.
Most tekintsünk el attól, hogy nem a tulajdonosok és üzembentartók használják aktívan az autókat. -
tboldi
nagyúr
válasz
tototos #294659 üzenetére
Jelen állás szerint apumé lenne, de nincs bejegyezve még se tulaj, se üzembentartó. Csak egy adásvételi szerződés van.
Tavaly dec. 19-én történt a vásárlás, az ünnepek után akartuk elvinni eredetiségvizsgára, de előtte meghalt a km-óra, nem tudták lefotózni, így az átírás sem történt meg. A javítás 5 hétig elhúzódott (jan. 3-tól tegnapig), de közben január 19-én visszamondta a Genertel a vételkor megkötött biztosítást, mert látták, hogy nincs még átírva az autó. Ma fogjuk elhozni a szerelőtől, ezért kötöttem új biztosítást apum nevére, mert az eredetiségvizsgához és az okmányirodához is kell, de a biztosító megtoldotta a kgfb díját 49940 Ft fedezetlenségi díjjal a 2023.12.19. és 2024.02.07. közti időszakra. Most ezen megy a variálás, hogy megúszhatjuk-e valahogy.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tototos #294656 üzenetére
Üzembentartója és tulajdonosa egy Suzuki WagonR+-nak, amit majd idővel eladnánk. A Lancia Ypsilon, amit eddig nem sikerült átíratni a km-óra műszaki hibája miatt, szintén az ő nevére került volna eredeti terv szerint (az adásvételire is ő került), mert hármunk közül neki adták a legolcsóbb kgfb ajánlatot, illetve ha elmegy a Suzuki, átvihető a 10-es bónusz, valamint mivel mindhármunknak van a tulajdonában egy autó már (enyém egy Honda Jazz B7-ben, anyumé egy Alfa MiTo B2-ben), a Lancia mindenképp A0-ból indulna.
szerk.: Akkor minden maradna az eredeti elképzelés szerint, és ki kell fizetni a fedezetlenségi díjat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
tototos #294457 üzenetére
Kötelező: a szolgáltatás azonos, te azért fizeted, hogy akinek te kárt okozol, az könnyebben boldoguljon. Számít neked?
Én csak akkor nem választom a legolcsóbbat, ha valami nevenincs, vagy kimondottan rossz hírű biztosító, például a Posta. A Genertel valószínűleg nem vonul ki a piacról még egy évig. -
tboldi
nagyúr
válasz
tototos #293969 üzenetére
A MiTo is egész pontos lett 205/45 helyett 215/45-ös gumikkal (szintén jóváhagyott méret), 50 körül ~1, 130-nál 2-3 km/h csupán az eltérés a GPS és az autó által mért sebesség között.
Ja, és bár sztenderd M32-es váltó van az Alfában, mint megannyi Opelben is, de a szokásásnál rövidebb végáttétellel, ezért forog ilyen sokat 130-nál.
-
tboldi
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz
tototos #293813 üzenetére
Akkor rogton add is el a felnit, ugyanis ketto meret van jovahagyva az autohoz: 195/65R15 es 215/45R17, ezekkel jott ki csak gyarilag. 16” a kettes Priuson volt. Ertem, hogy valtomeret, de biztosito belekothet. Ami nem tuningverda, azon nem szorakoznek nem gyari homolog merettel
Negyevszakost raknek ra, mindket meretben Vredesteint, Hankookot vagy Pirellit, mint ar-ertekben jo valasztast. Top kategoriabol lehet a Goodyearra probalnek ra, a CC2 nem jo, de nem is wow az eGolfon. Elotte Prius2 volt Vredesteinnel, nem erzem erdemben jobbnak a Michelint.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest