- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezeték nélküli, láncba kapcsolható ventilátorok jöttek a Lian Litől
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #338368 üzenetére
Nem baj, a Jazz picike aksijának nem is kell nagy áram.
-
válasz
radi8tor #338281 üzenetére
+ #338269 pit stop
Én is sima radarra tippelek a polgári gépekben, a porszívó tetején ott a feltűnő "lidar-torony".Más.
Jöttem ma Zalaegerszegre, az M7-en 7, azaz hetes helyszínen volt több kilométeres terelés az útfelújítások miatt. Mi lesz itt májustól péntekenként?!! 😱A 7-ből 2 a 3 sávos szakaszon volt, emészthető torlódással. Egy Kőszárhegy és Polgárdi között, katasztrófa... itt 18 perc torlódást írt a Waze, inkább lementen a 7-esre. További 4 a balatoni szakaszon, most nem okozott torlódást.
-
pit stop
addikt
válasz
radi8tor #338199 üzenetére
Amikor a saját büdzséjét tervezi, akkor bevétel oldala nincs csak vártnál nagyobb költség növekedés kiküldött (drága) levelek miatt.
Aztán esetleg szólnak nekik, hogy hé - tartsd a büdzsét, ne költs többet mint tavaly (mert aki fent ül nem látja/érti big picturet)Szerk.: lassú voltam
-
-
válasz
radi8tor #337965 üzenetére
Én most dobtam az Alfát mert a hócipőm tele volt hogy minden évben újra kötetnek, hiába van náluk egy rakás szerződés. Mondjuk a kötelezőn+ cascon kb 150et hoztam így rav4-el csak kényelmetlenebb (posta+signal, két helyen van, a sok kártörténet/igazolás papírozásból is elegem van már).
-
-
-
válasz
radi8tor #337659 üzenetére
Ezt én soha nem értettem. 2 féle ember van, aki azonal nyomja ha a legkisebb pöttyöt látja, és esőben is nyom rá kicsit mert az előttemenőtől kpa kis koszt is az útról felverve, ez én vagyok, max 2 hónapot bír 5 liter.
A másik fajta aki soha nem töröl, ha mégis, akkor sem locsol. Nem csak te vagy ilyen, a fiam meg a feleségem is, csak tudnám, hogy láttok? -
-
válasz
radi8tor #337184 üzenetére
Belekented a csokit, vagy mi történt?
Viccet félre, nem bántja a bomba, ha nem agyatlanul használod. (Az ózon többet árt neki, de szintén elhanyagolható. Eleinte kivittük a virágokat a fertőtlenítendő irodákból (kovid), aztán hagytuk a fenébe, semmi bajuk nem lett 40 perc ózontól.)
-
-
válasz
radi8tor #337063 üzenetére
Majd figyelek, hogy a rakparton menjek, ha nem felejtem el.
Összesen 921 km-t mentem a 4S gumikon október 24. óta, hosszú volt a tél (= sózás), majd hirtelen lett tavasz. Gondolkozom, hogy jövő télre fent hagyom a nyárit, rossz időben úgysem veszem elő az autót. A nyári kiszámíthatóbb, nagyobb tempónál érezhetően stabilabb, ugyanakkor amíg hideg, viccesebb is.
#Saras eső. A Mazda tisztább, frissen impregnálva a tető, úgyhogy inkább letároltam.
-
-
válasz
radi8tor #336973 üzenetére
Éljenek a fiatalok
Nekem is csak pár éve nem esik jól lefelé beülni egy autóba. Suv először a vacak utak miatt lett. Mondjuk az imbolygás nem zavar, a rossz gázreakciót vettem zokon, de vagy a duplakuplungos automata volt vacak vagy egyszerűen hibás autót fogtam ki.
-
válasz
radi8tor #336965 üzenetére
Erre születni kell, én nem voltam elájulva a BMW-től amikor 3 hétig azt vezettem amiknál. Mondjuk nyilván benne volt hogy erre a 3 hétre 3 darab kellett mert mindig volt valami. Mondjuk az első X1 (turbóbenzin és duplakuplungos automata) egyszerűen egy kalap végtermék volt, borzalmasan rossz gázreakcióval. Az X3 és az X4 ebben a tekintetben jobb volt. Mondjuk a család szerette őket, nem ők szívtak velük
-
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #336770 üzenetére
Látom te nem hiszel benne, de én már cseréltem ilyennel olajat, sokkal kényelmesebb,mint alá mászni, leszívja az egészet, a szűrőt ugyanúgy lehet cserélni és nem járok úgy, hogy megszakad a leengedő csavar menete
(igaz tboldi)
A fűnyíróimban is tudok vele olajat cserélni, nem kell kihasználni a benzint 0-ra, mert azt az oldalára kell dönteni , ha cseréled az olajat.
A seatra olaj+szűrő+pollen és légszűrő 25 eFt, és 30 perc alatt kényelmesen meg vagyok vele. És nem 50-70 eFt-ot hagyok a szerelőnél -
BigBlackDog
veterán
-
válasz
radi8tor #336211 üzenetére
Ez az új... a régi az koszos volt rendesen (legalább nedves nem volt - ezért nem volt büdös szerencsére).
Qru
A gyári az nálam is sima papírszűrő volt, ez aktív szenes, meglátjuk milyen. Persze nem volt egyszerű a csere, mert az összes videóban a kesztyűtartó alatti rész az két részből van összerakva, nálam valamiért ez egy bitang nagy panel... megnéztem vagy 4-5 csere videót, Model 3/Y-ra is... hát egyik se így nézett ki.Vezetékezést is változtattak, mert több gyártásban a levegőszűrő fedél előtt megy egy nagyfeszültségű vezeték, amit ott ki kell még pattintgatni, legalább ezt megúsztam. I3-ba könnyebb volt a csere sokkal, Z4 se volt bonyolult.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sweet.tv - internetes TV
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Villanyszerelés
- Kerékpársportok
- Nők, nőügyek (18+)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Keresünk dokkolókat
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest