-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ármester
-
Ármester
-
Ármester
válasz szőröscica #251968 üzenetére
Sajnos sok ilyen van ezt én is látom, pedig én nem vagyok egy szabály követő sebesség tekintetében - másban igen, viszont lakott területen én se száguldozok… arra kell időt szánni az utazásból.
-
Ármester
rbalint88
Köszi! Egyelőre akkor meglesem magába, nagy gond nem lehet…Qru
Koszi.radi8tor
feleségem nem szeret kabriozni, kellett magam melle egy megfelelő utas. Nagy bajban leszek ha ő se bírja.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Isofixes gyerekülés alá kell valami védőtakarót tenni, szövet/bőr ülés fölé? Egyáltalán hozzáér az üléshez, vagy az isofix pont meg a talp ezt áthidalja?
-
Ármester
válasz szabonagyur #251580 üzenetére
Saját test pára, mielőtt kint hagyod a kocsit éjszakára valahogy meg kell szabadulni a bent levő párától, focusom a volt ez rendszeres - de az a pótkerék alatt beázott, sose jöttem rá honnan... Klima, ajtó/ablak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ármester
válasz Tothgera30 #251538 üzenetére
Pontosan ilyenkor bármit meg lehet szegni ami nem baleset/károkozás veszélyes… én mentem fel járdára is már ilyen ok miatt.
-
Ármester
-
Ármester
válasz Puma K #251527 üzenetére
Nem láttam sajnos, de igazából mindegy, nem befolyásolja a dolgot. Igazi kretén a javából, kamara erdei úton befelé végig fékezgetett az emelkedők felső részen, hátha megpróbálom ki előzni vagy nem tudom mit akart ki provokálni. Mondjuk a vége az lett, hogy balos kanyarba nincs szemből fény az erdőben jeligével átugrottam…
-
Ármester
Na ma lehet bekerültem a vezesshu menetrögzítő kamerás spiclik oldalára… az elől hátul menetrögzítő, de a mentő elől elmenni nem tudó balfék által.
Jött egy mentő kettő lámpa egy egyenes egy kanyarodó, éppen piros, várakozunk sehol senki, mentő ezerrel jön hátulról, de nem ment volna egy métert se előbbre, hogy elférjen a kettő sáv között… hiába dudáltam meg refiztem a parasztnak.
Persze utána megkaptam a büntetést, vagy 4x büntetőfékezgetett… aztán kapta a kúpot mert meguntam.
Miért van ilyen balekoknak egyáltalán jogsija? Költői kérdés volt… -
Ármester
válasz molnarpeter #250950 üzenetére
Igen nekem is ez a tapasztalatom… ezért nem néztem már egy időben, kb tudtam melyik 1-2 kút ami közel van és jó szokott lenni, aztán nem lesegettem.
-
Ármester
-
Ármester
válasz rasotamas #250603 üzenetére
Tápot ne is hozzuk szóba, el akarok adni egy régebbi I7-es asztali gépet, persze a táp megmukkant, vagy a lap, de senkinek nincs már asztali gépe ismeretségi körben, hogy ránézzek egy másik táppal. Ráment vagy 2 órám tegnap… de nem jutottam előbbre.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz Reggie0 #250362 üzenetére
Nem tudom ez mennyire megnyugtató. - én ezért nem szoktam határokon autózni ha ül mellettem bárki is… nálunk a legrosszabb pont a kanyargós utakat nem bírja a feleségem, miközben nálam az a favorit
Pályán ha többet megyek mint szabadna, azzal nem szokott baj lenni, max ha 2-esse kezdődik szokott érdeklődni hova sietünk…[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz kisza25 #250150 üzenetére
Aki Balatonon lakik annak könnyű...
Ez van sajnos, nem mindenkinek jó a teljesen elektromos, ilyen távolságok mellett, Neked nem jó... max egy hibrid.
A töltési lehetőség kiépítése meg szerintem hozzá tartozik az autó vásárláshoz, ezek a szükséges dolgok, másként nem megy, ezt írtam is, ha megoldhatatlan (ingatlan típusa/adottsága miatt), megint nem kell elektromos autót venni. -
-
Ármester
válasz kisza25 #250128 üzenetére
Jogos is meg nem is, én is féltem a hatótávtól, de igazából nincs rá szükségem annyiszor mint amennyire azt az emberek a megszokás miatt gondolják, I3 meg totál elég méretben.
Önmagába az eauto nem megoldás csak ha a rendszer megvan mellé, ezek hiányában persze az 1.2 dualjet a jobb, de ideiglenesen csak… nincs sajnos még vége ennek az energia örülhetnek… tartok tőle a domb alján vagyunk csak… -
Ármester
válasz Gergőke88 #250116 üzenetére
Igen, csak nem ennyire egyszerű ez, kell “feles” tőke meg újragondolása illetve amit Peter.70 ir életkörülmény… illetve villany/napelem fronton is hamarosan megy a kasza… tartok tőle hiába ruháztam be e-autóba/napelembe, mire megtérülne agyon cseszik azt is, nem vagyok benne biztos, hogy meg fog térülni előzetes számításaim szerint, pedig időben vettem az autót kvázi olcsón, a napelemet is… a kettő együtt került nekem annyiba mint most egy auto, mégse vagyok nyugodt.
-
Ármester
válasz CactuS #250099 üzenetére
Én töredékére vettem vissza a benzines közlekedésemet idén, még az előző évhez képest is. Totálisan jogos, hogy az emberek nem érezték eléggé mekkora a gond és mennyire kell ezt ésszel kezelni, tudatosabban használni.
Mikor 1300 Ft volt a tojás, bementem volt, most hogy arstoppos van hogy napokig nincs… akinél éppen van az üzletben, az visz 6-8 dobozzal, pedig ez nem cukor. A lakosság nagy többsége nem tud háromig számolni, következtetéseket levonni, hosszabb távon összetettben gondolkozni meg pláne nem.
Másik példa bank, kiscsaj (huszonpár éves) hitelt akart, volt neki már 3M Ft kétféle konstrukcióba de neki kell meg 800e, de csak a kedvezőbb koncepcióba a rosszabbat visszafizetné jobb hitelből , de egyszerűen nem értette a bankost, hogy nincs mire adnia… de a pro Apple a kezében… rohadt nagy baj van a lakosság fejében is… ha valamit “megengedhet” leszarja mit okoz vele ha túlhasználja, egészen addig míg nem korlátozzák be, vagy nem engedheti meg magának. Nagyon gáz amit a “királyság” csinál, de az is amit az alattvalók. Nem, sajnos nem tudom a megoldást -
Ármester
válasz Puma K #249886 üzenetére
Kivárok, majd elmegyek kettő ünnep között.
Nekem meg arra van írva az ecu, úgyhogy részemről amúgy is off a hatósági áras.tboy93
Amit sokan össze tudnak amúgy szenvedni ezeken a dolgokon, olyan be az adok mennek, nem irigylem a kutasokat se…brumi1024
Meg egy pont, miért kerülöm akkor el a tankolást ha lehet.
Picit meg kellene már mozgatnom a Z4-et, de mondjuk úgy is rossz idő lesz mostanában. -
Ármester
válasz stickermajom #249847 üzenetére
Ez mindenkinek a fejeben van szerintem… én ott akadtam el, hogy Z4-be nem fér be a kutya macska + cuccok, az I3-al meg csak korlátozott távig jutnánk - így befejeztem ezt az okfejtést és nem foglalkozom vele
-
Ármester
válasz radi8tor #249367 üzenetére
Szerintem a fogyasztás sem pontos, de meglesz a fogyasztásmérőm (talán még ma megjön), első körben ezt fogom trackelni. Mondjuk még ki kell találnom hova teszem, lehet kell csinálni egy új dedikált/rövid vonalat a szekrényből.
Ezért jó garázsból indulni, meg hosszabb út előtt garázsban előfűteni az utasteret is, természetesen töltőn lógva közben. -
Ármester
válasz kisza25 #249326 üzenetére
Mindkettő igazából, illetve nem is megy annyira jól, veszít a teljesítményből is. Érzetre szerintem 10-20% között is akár.
Itt egy május:
346kwh
2018km
17,14kwh/100km
Június:
406kwh
2448km
16,72kwh/100km
Az benne van, hogy én a meleget jól bírom, klímát is csak jelképesen használom, cserébe fázok...Esik a hó!! - első vagyok
-
Ármester
Fogyasztás/benzin, miegymás téma.
Tele a tank, mármint az I3, Z4 meg porzik… pedig meg kellene öntenem nekem is… inkább nem is megyek kútra míg megy ez a móka megint.
Rohadtul nem értem viszont, mások hogy járnak 15kwh alatti átlaggal, ráadásul ez töltési veszteségmentes adat…
November: 1682km -> 17,9kwh /100km
Kiszámolom most már komolyan az egész idei éves átlagomat…
20659km
3609kwh
11 havi átlagfogyasztás: 17,46kwh/100km
Napelem csak 9. hó közepétől van, de majdnem meglesz idén a “nulla” üzemanyag költség, 3,3MWh-nál tartok.
200-al se megy, le is merül, de sokszor nyugalmat ad… mint most is, agygörcsöm lenne ha nem tudnék menni üzemanyag hiány miatt.
-
Ármester
válasz gooool #248831 üzenetére
Le lehet ezt mosni érintésmentesen is, csak megfelelő minőségű és mennyiségű tisztítószer kell bele.
Elraktam a mosós cuccaimat idénre, de lehet lehozom a padlásról és lemosom mindkettő autót.
Itthon télen nem szeretek mosni, mert tuti akkor jön egy fagy és az egész udvar egy merő jégpálya lesz.Qru, rbalint88
Szivaccsal nem akarok nekiesni, még nem karcos a felület, nem akarnám ezt is polírozni vinni.Flashback
Az a legegyszerűbb persze, de ugye az is kontaktos mosó. -
Ármester
-
Ármester
válasz kisza25 #248655 üzenetére
Glutén, cukor, tej, szója mentesen élni nagyon nehéz… főleg ha az alapanyagokat nézzük, alig lehet venni akár csak egy egyszerű piti paradicsom konzervet, vagy ha egy csemegeuborkát ennél…
Arról nem is beszélve, hogy a normális növényi tejek is lassan 1000Ft felett vannak.
Mi sok rizs alapú dolgot eszünk (rizs tészta, rizstej) sok tojás, kenyeret pl teljesen száműztük. (néha bűnözünk, de alapvetően nincs a listán)
Éttermek/cukrászdák is alakulnak a lehetőségek terén, de őszintén egy glutén/cukormentes kakaós csiga 1300 Ft, nem tudsz annyit keresni, hogy ez ne fájjon.
Nem kell messze menni, múltkor néztem Etyeki éttermet - főúton - ugorjunk be arra járunk nem kell főzni, de amikor megláttam, hogy 3400 Ft egy almáspite… az élettől is elment a kedvem.
Átértékeltem, hogy van 3 almafa itthon és “csak” rizsliszt kell, aztán annyi almáspitét sütök amennyit szeretnék, és még gluten/cukormentes is lesz.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
-
Ármester
válasz kisza25 #248241 üzenetére
Aztán a műhely miből van? Megfelel a munkavégzésre, előírásoknak? Áram? Könyvelő? Nem minden arany ami fénylik. Ma 7 órán át csomagoltam adventi koszorúkat, pedig csak elmész a piacra megveszed az alapanyagot, összeragasztod, meg eladod. Nem minden munkába látsz bele, mivel megy el az időd… ami nem a pénz számolás meg beszélgetés. Tudok mondani más vállalkozást is, saját bőrön megtapasztalva.
Nem elvenni akarom amúgy a kedved, bele lehet csapni simán. Esküvőfotósnak lenni is jó, csak kattintgatsz, sok boldog ember, buli tánc, kaja pia.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Vigyázzatok a sok idiótára az utakon… köd van párásodik az auto ablaka és ha még kettő sáv is van, egyszerűen fogalma nincs az embereknek mit, mikor hol kell megnyomni az autón, meg hol kell közlekedni.
Üres esti közlekedés, belső sávban kb 40-el, lakott terület, összes ködlámpa fent, az ablaka meg olyan párás volt alig láttam, hogy nő vagy pasi vezet. (amúgy nő volt, de ennek nincs jelentősége)
-
Ármester
Na megugrottam én is a téli szett felrakást. Mennyivel komfortosabb ez te jó ég, pedig csak a garázsba álltam vele vissza
Mókás “felfedezés”-re tettem szert, Holland első üzembe helyezés 2017-es évjárat, német gyártású I3, én hozattam be, helyeztem üzembe, egy auto import kereskedőt beiktatva (aukciós oldalról), de a pitiáner jelző szerintem kijár nekik, így név nélkül. - mondjuk legalább a kétszéles mivolta megmaradt…
3 db
1 db
-
Ármester
válasz molnarpeter #247734 üzenetére
Dupla helyes garázsom van, ha kirakom a Z4-et, tudom bent is csinálni, mondjuk a totál kosz, arra se volt időm, kellene rá szánom egy napot, azt is lecsutakolni, meg dobni rá ponyvát.
Ahogy látom jó sokan megugrottátok már.
-
Ármester
válasz molnarpeter #247728 üzenetére
Hétvégére terveztem - az előzőre, csak időm nem maradt…esőbe se jó, de lehet az lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Téli gumi fel? - ki hogy áll vele?
-
Ármester
válasz focvis #247723 üzenetére
Munezxbk
Jobbulást!
Nekem meg vennem kellene egy mérőt… valami bevált?
Nekem is magas sajnos… meg keveset is alszom, jobb lenne rendszerezni nekem is a mérést, sajnos kor előrehaladtával ez a vérnyomás nem játék, cserébe kezelhető.
Az életmód sokat segít az tuti, de leginkabb a stressz mentes élet kellene ami valljuk be nem igazán kivitelezhető…szabonagyur
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Ármester
Elég kicsi esélyt látok erre sajnos no meg lehet veszélyesebb megpróbálni megállásra késztetni egy kamionost is… pedig többnyire “sejtem” honnan érkezett… ma mondjuk spec derült égből villámcsapás… üvölt a zene, hallani se hallottam csak láttam a lepattanó pici kavicsot.
-
Ármester
válasz macilaci78 #247512 üzenetére
ez mondjuk nem jutott eszembe, kiváló ötlet.
-
Ármester
Kezd a hócipőm telelenni, hogy a nulláson már a sokadik kavicsot szívom be… casco nincs, mi a pék himbilimbijét lehet tenni? Valami tipp?
Nyelek megint kettőt irány a szélvédős, kicsengetek megjnt 1x ezret a javításra és jónapot? Évente 1-2 simán van… ha nem ilyen fos lenne mondjuk a kikönnyített I3 szélvédő lehet nem lenne ennyi… -
-
Ármester
válasz radi8tor #246335 üzenetére
Nem vagyok egy teljes szabály követő, gyorsan hajtok, átmegyek a sárgán (piroson sosem), de szerintem értelmesebb ép eszű ember, egyes dolgokat nem tesz meg… ez spec nagyon a toptop pont.
Olaszországban volt 2 alkalommal olyan, hogy 1-1 pohár bor után vezettem… de itthon a hazai gondolkodással nem csodálom ezt nem engedik… mi lenne ha engedékenyebb lenne a rendszer. -
Ármester
Ellentábor, szarul bírom a hideget 20 fokban ücsörögni rettenetes, nekem ott nadrág póló pulcsi minden is kell már, mondjuk klima nélkül is megvagyok egész évben a lakásban, 26-27 fok körül kezdek gondolkozni, hogy be kellene kapcsolni. Leginkabb egy jó finn szauna kellene nekem itthonra. - csak a kültéri giga drága
Vélhetően ez testtömegen is nagyon múlik és nem gigászi túlsúlyra gondolok. -
Ármester
Jó tippek, de biztonságosabb a belsőben a 150.
-
Ármester
válasz szőröscica #246088 üzenetére
Illetve a jobb szélső sávot se szabad használni csak a középsőt, vagy a belsőt, hogy legyen forgalmi dugó.
-
Ármester
válasz lazac_ #245998 üzenetére
Pff, erre “az igen” kifejezés a találó. Nem is értem, ezt hogy sikerült. :D Szerintem egy már viseltes nyári gumi, másra nem tudok tippelni.
Legyen hasznos is, tényleg jobb a keskeny gumi, legalább is szerintem télen kifejezetten az eddigi legjobb az I3, a korábbi autóimhoz képest. (mondjuk azok őskövületek voltak)Oda kevesebb zene kell.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
-
Ármester
válasz macilaci78 #245176 üzenetére
Én állandóan megfogadom, hogy eladom pár éven belül és újabba ülök, aztán sose jön össze… amíg nem gazdasági totálkár megbízható állapotban tartani, egyszerűen nem vissz rá a lelek, hogy eladjam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest