Hirdetés
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Gyorsabban viszi ki a gyártást Kínából az ASUS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
#16695808 #7318 üzenetére
Normális TV-szervizben ez nem egészen úgy működik, mint az autószerelőknél.
Autószerelőkről szoktam hallani, hogy téves diagnosztika esetén is kíméletlenül bevasalják az anyag+munkadíjat. "Bocsi, nem ez volt a baja, de jó pénzért kicserélünk még bármit, igaz nem biztos, hogy a hiba megszűnik ."
TV-javításnál egy adott hiba van, amivel átvesszük és a megszüntetését vállaljuk. Arra szokás garanciát is vállalni, hogy később sem tér vissza. Szinte mindegy is, hogy 3 vagy 6 hónapig, mert általában 3 hónap is már elegendő ahhoz, hogy kiderüljön, a hiba el lett hárítva (nem mondom, hogy nem lehetnek kivételek).
Neked azt nem is kell tudni, hogy tunerhiba (vagy mi az a tuner?), lényegtelen a te szempontodból.
Sajnos ennek néha hátulütője is lehet. Például az volt a készülék baja, hogy nem lehet bekapcsolni. Vagy nincs kép, hang van, mindegy. Legközelebb elromlik, sok laikus rögtön rákiabálja, hogy "na már megint ugyanaz az a baja, biztos rosszul lett megcsinálva.
Ez nyilván igazságtalan a szakemberrel szemben, ha teljesen más a baj. Sőt, néha még ugyanaz az alkatrész is lehet gyári selejt. Aki nem ért hozzá (pláne, még ha rosszindulatú is), azt néha nehéz meggyőzni, hogy látszólag azonos problémának rengeteg más oka is lehet. Úgyhogy ilyenkor a közös megegyezés és belátás dönti el, hogy mire jut a két fél.
Vannak azonban laikus által is egész jól beazonosítható hibák, amire joggal lehet mondani, hogy ez tényleg ugyanaz. Erre mindenképpen vonatkozik a garancia. Ha nem oldható meg, akkor pedig a részleges vagy teljes pénzvisszatérítés.
De azért illik mások munkáját méltányolni, tehát inkább részleges visszatérítést kérni, hogy maradjon is valamennyi jelképes összeg legalább.
Mindezeket a dolgokat természetesen előre jó tisztázni.
Egyébként konkrétan már a régi, Gelkás időkben is így szólt a szabály, ami a munkalapokon is fel volt tüntetve: "a garancia mindig csak a végzett munkára és a beépített alkatrészre vonatkozik".
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Egy óra, két rendszer
- Vaku topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- XMLTV EPG letöltő progi
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Razer Blackshark v2 Fejhallgató (Vezetékes) INGYEN FOXPOST
- Razer Kaira X Kék/Fehér Fejhallgató (Vezetékes) INGYEN FOXPOST
- Razer Kraken X - Lite Fejhallgató (Vezetékes) INGYEN FOXPOST
- Logitech Astro A10 Fejhallgató (Vezetékes) INGYEN FOXPOST
- Astrogaming A10 Gen2 Fejhallgató (Vezetékes) INGYEN FOXPOST
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest