- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz mekkGyver #1641 üzenetére
ha biztosra akarsz menni, akkor ne ezeket vedd. vegyel egy e-twow-t, egy boosted rev-et, esetleg egy nagy hatotavu ninebot es max-ot.
1000€ felett kezdodnek a minosegi peldanyok. ezen a 300€ koruli aron "csak" az ilyen kis hatotavu rollereket fogod tudni megvenni, es mindegyiknek van ilyen-olyan hibaja, gyengesege, problemaja.
-
EnDaN
tag
válasz mekkGyver #1641 üzenetére
Egy dolgot hozzátennék, ami mindig kimarad, pedig nekem kb. ez volt a legfontosabb szempont: fék.
Az S1 fékútja tárcsafék hiányában legalább kétszer akkora. Én napi 30km-t megyek, főleg délután nagyon nagy a forgalom, vannak is olyan helyzetek, amikor tuti nem álltam volna meg rendes fék nélkül - pedig ilyen helyeken max. 20-al megyek.
-
Hyperion
senior tag
válasz mekkGyver #1656 üzenetére
Mekkora súlyt kellene cipelni?
Én kereken 100kg vagyok+cuccok. Ez elméletileg az M365 súly határa, de nem érzem hogy erolkodne.
A Netes tapasztalatok alapján az M365-nel a rossz út, nagy sebesség növeli a defekt veszélyt, szóval azzal számolj.Én csak hatotav tuningnak látom értelmét. Mennék ezek amúgy is mint a meszes.
P. S..: amúgy is a legjobb tuning, ha 80% fölött van a toltottseg. Akkor nagyon elemében van. -
Tin
veterán
válasz mekkGyver #1658 üzenetére
arra puhább gumit érdemes venni. amúgy a Xiaomi-ra is létezik tömör, de lyuggatott gumi, amive se defektveszély nincs, se a menetkomfort nem csökken akkorát.
BLACK, képzeld, a kugoo-m hátsó kereke nem teljesen kerek oldalra fektettem, megpörgettem, szépen csendben pörög, a felni egyenletes, de a rajta lévő gumi széle ilyen 1-2mm-t "pulzál", ahogy forog. odatettem mellé fixen dobozt, és hol hozzáér, hol nem. eddig nem tűnt fel, nem is értem, hogy kophatott ilyenre. vagyis de, valószínűleg indulóban sem volt kerek...
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
-
-
B-L-A-C-K
titán
-
Ksix
tag
válasz mekkGyver #1867 üzenetére
Valószínű azért említi annak, mert a KRESZ alapján egyértelműen jármű a roller, hiszen közúti szállítóeszköz. Még a babakocsi és a talicska is jármű lenne, mert azok is szállítóeszközök, de azokat kimondottan kiveszi a járművek közül a KRESZ (és kizárólag ezért számítanak csak gyalogos közlekedésnek), a rollert viszont nem, így az bizony jármű.
És például az M365 egyértelműen kerékpár a járműveken belül, mert van legalább két kereke, mert emberi erő hajtja (hiszen lehet hagyomámyos rollerként használni), és mert az ezt segítő motor is 300 W alatti. Márpedig a magyar törvények szerint csak ezek kellenek ahhoz, hogy valami kerékpár legyen. (Az EU-ban van, ahol részletesebb a meghatározás, és elő van írva, hogy le kell álnia a motornak, ha leáll az emberi hajtás, de nálunk ilyen nincs.) Ami azért jó, mert lehet így vele kerékpárúton közlekedni, de azért rossz, mert a szükséges kötelező tartozékokkal rendelkeznie kellene (és amikkel tipikusan nem rendelkezik, így azért büntethet a rendőr).
A gond inkább 300 W feletti teljesítményű rollerekkel van, mert azokra nem lehet egyik járműkategóriát se ráhúzni, nagyjából törvényen kívüliek, de éppen ezért nem is tiltottak (kb. mint az újabb és újabb dizájnerdrogok). De kerékpárúton egyértelműen nem közlekedhetnek, ott joggal büntethet a rendőr, viszont típusjóváhagyás biztos nem kell nekik, anélkül is mehetnek közútra, az úttesten közlekedésükbe szerintem nem lehet belekötni.
Amint viszont ülése is van, akár az M365-nek is, onnantól teljesen egyértelmű a helyzet, az már nem roller, nem is szürke zóna, hanem minimum segédmotoros kerékpár, amire már mindenféle szabályok vonatkoznak, és a KRESZ is tartalmazza, mint járműkategóriát, rengeteg jogos okkal büntethet a rendőr. -
stellaz
addikt
válasz mekkGyver #1867 üzenetére
Amennyire tudom ugyanaz érvényes rá, mint a gördeszkára görkorcsolyára vagy egyéb ilyen dolgokra. Logikusan a sima rollert nem kell szabályozni, mert ott nem fogsz tudni tartósan 12-14 km/h-nál gyorsabban menni, ezért gond sincsen velük.Még lejtőn sem, olyan szar fék van rajta, hogy senki nem meri elengedni neki
Az elektromosokkal pedig látjuk, hogy mi a baj. Gyakorlatilag villany robogók, amin történetesen állni kell. Pl. a Xiaomi m365-nek a teljesítménye alapján szerintem egyértelműen segédmotoros járműnek kéne, hogy legyen. Egy ötvenes robihoz képest annyi a különbség, hogy nincs rajta nyereg, meg burkolat.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz mekkGyver #2017 üzenetére
Rá tudok költeni én is ennyit, nem ezzel van a gond. Csak nekem az egész "rollerezés", ami másnak "életérzés (szerűség)", nálam csak egy használati tárgy/eszköz, ami kiváltaná a BKV-t. olyan eszközt képzeltem el, amivel nem igazán kell foglalkozni a feltöltéseken túl. Tehát minden extrát mellőznék és csak a menethez szükségesekkel foglalkoznék.
100 ezerért inkább veszek egy 50cm3-s dio-t vagy jog-ot itthonra vidékre. Mégis komfortosabb/gyorsabb/minőségibb stb stb., mint egy roller, igaz ezzel még a BKV helyettesítése nincs megoldva
VAz akkuk mennyi töltést bírnak? És egyáltalán cserélhetők? Illetve biztos hülyeséget kérdezek, de ha az akku már nulla, akkor nem lehet őket emberi erővel hajtani ugye?
[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Tin
veterán
válasz mekkGyver #2033 üzenetére
de ki mondta hogy ne vedd a Xiaomit?
1) ár-érték arány: arra mondják, hogy a kapott szolgáltatásokhoz képest milyen áron kapod meg a terméket. sebességben, hatótávban, szolgáltatásokban a Kugoo S1 a legjobb ár-érték arányban. vitatkozhatsz, de egyszerűen így van. itt a speckót nézi az ember, meg a tapasztalatokat, mert ez nem szubjektív vélemény, hanem egy objektív mérce alapján történő összehasonlítás.az idézeted rögtön megbukik, mert bár hatásvadász, de vagy a gondolatot idézed, vagy nem idézel, de félmondatod a lényeg fele nélkül idézni csak azok szoktak, akik igazat akarnak maguknak. helyesen így volt a gondolat: "Ar-ertek aranyban a Kugoo S1 a legjobb"
2) "Amennyivel olcsóbb, pont annyival "silányabb". Lehet, hogy pehelysúlyban nem annyira érezhető, de én is 120kg körül vagyok..." értem, tehát ha te dagadt vagy (igen, dagadt, de még én is, pedig 25 kilóval vagyok könnyebb nálad), akkor hozzád mérjük a rollereket, mert biztos az egész világ dagadt. nem. a Xiaomi 100 kg-ra, a Kugoo 120 kg-ra van írva, de a te súlyod már mindkettőnek az extrém végén van.
"kipróbáltam az S1-et végig azt éreztem, hogy széthullik alattam" - sokan érzik így, aztán rájönnek, hogy kilazult az anya a kormányon, és azt meghúzva masszívan egyben van a jármű.
DE. írtam egy ilyet is: "de minosegben az a leggyengebb. Hosszu tavon a te sulyodhoz mar inkabb ajanlott egy masszivabb darab, szerintem." ezért is nem értem, mit kötekedsz. az erősen túlsúlyos (bocs, I. fokú elhízásnak hívják) embereknek nem ajánlottam ezt. de mondjuk a Xiaomit sem. nem azért, mert masszív, hanem mert kinyírja a csapágyakat, gumikat, minden mást.
ja, amúgy írtam ilyet is: "A Xiaomi elonye, hogy masszivabb" így aztán végképp nem értem, mi a bajod.3) "de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja" - nem igaz? nem nagyobb? nem az a legnehezebb a 3 közül? nem nagyra csukható? vagy most mi a bajod ezzel?
4) "Az meg, hogy lengéscsillapító, vagy levegős gumi, az ízlések és pofonok." - igen, de nem igaz? nincs lengéscsillapító, és ott a defektveszély. persze van, aki szeret bűvészkedni, de sokan nem. vagy cserélik eleve utólag a Xiaomi kerekét is tömörre, akkor viszont végképp hátrány, hogy nincs csillapítás. értem én, hogy neked ez jön be jobban. de ez objektív?
"Persze, mindenkinek a saját gyermeke a kedvesebb, de próbáljunk meg objektíven segíteni a kérdezőnek, előítéletek nélkül."
szerintem is. és most olvasd el a te válasz-kortesbeszéded a Xiaomi mellett, a Kugoo-t fikázva, és aztán újra az én hozzászólásom. ja, és nem kívánom folytatni ezt a gyerekes vitát.
-
stellaz
addikt
válasz mekkGyver #2033 üzenetére
Mondjuk a cikknek tényleg igaza van abban, hogy a rolleren nem lehet karjelzést használni, ezért (kerékpár vagy autó) úton tényleg veszélyes használni önmagában emiatt is. A balra fordulás nekem is kihívás volt, pedig van rutinom kerékpárral.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest