Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25962 üzenetére
Mondjuk az is igaz, hogy egy magában álló cella kevesbé melegszik (illetve ugye jobban le tudja adni a hőt), mint egy a pakk közepén senyvedő darab. Így előbb eljöhet az a pont, amikor "sok az amper".
De igen, kinézem azt is, hogy ez is benne van, meg hogy fisifosi töltő gyártási ára is kisebb. Mert, hogy nekem akarnak jót, hogy védik a gépet, azt nyilván nem hiszem el -
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #25957 üzenetére
Fentebb linkelt roller amit vettem az a Plus nem Pro.
Köszi a válaszokat, sima aszfalton bőven jó ennyi pénzért.
Tölteni pedig a leírtak alapján fogom! Köszi szépen a segítséget, ez a modell elég lesz egy darabig, teniszre ingázni, kb 3x6 km / hét. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25957 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ezek amúgy annyira semmi töltési áramok, hogy többszöröse sem okozna szignifikáns degradációt
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25947 üzenetére
pedig marketplacen nem egyszer láttam már
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25942 üzenetére
A visszatöltés nem érdekelne csak így fékezés nélkül tudnám használni a rollert, de akkor vagy kikapcsolom vagy visszaveszem a fokozatát.
Ezekre a lengéscsillapítókra van valami bevált olcsó beszerzési forrás? -
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee #25925 üzenetére
A gombbal duplakatt váltja az üzemmódokat: Eco, D, S, Eco, D, S...
Gyalogost (5 km/h) viszont így be nem kapcsol. És ki sem. Azért kérdeztem van-e valami trükkös kombi (mittudomén, féket húzva tart, kétszer balra indexel és 3x megnyomja a gombot. V.ilyesmi) hogy ne kelljen elővenni ehhez a telefont. -
FireShadow
senior tag
válasz
Thunderzolee #25831 üzenetére
A pálcika mit takar és meddig az valami, mikortól nem az?
Aminek nincs lengéscsillapítása csak a kerekek ballonosságára van bízva azon mennyire esik le a veséje az utazónak?
Hogy lehet őket lelakatolni anélkül hogy "kibújtatható" lenne belőle illetve a láncot táskában viszi az ember ilyenkor (vagy fel lehet rá tekerni ízlésesen)?
Amit app nyit az addig nyitva marad amíg le nem rakják, nem kell a telefon közelében lennie meg ilyenek?
Ha lemerül lehet lábbal hajtani vagy valami "motorfék" fogja/nehezíti?
Mindenképp "csomagtartós" méretű kell legyen (az indította be nálam ezt hogy szó szerint másfél órán át kerestem parkolóhelyet a belvárosban egy szombat estén, annyi idő alatt besétálok otthonról...) stílusosan P+R vagy hasonló helyen hagynám az autót és a kritikus fennmaradó pár km részt meg rollerrel. De ha ilyen 30+ kiló ott már nem annyira lesz őszinte a mosoly pakolgatáskor.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25918 üzenetére
Nem kell izgulni, komolyabb gépekben is ugyan ilyen hulladék csatlakozó van ám
Becsületére váljon ennek a gépnek, hogy csati égett el, nem a szabályzó. Nem olcsó vsett gépeknél utóbbi előbb adja fel sokszor
Kaabo is kingekbe rakott először értelmes csatlakozót. Zero 10x ben láttam csak "olcsóbb" gépek közül hogy mt60 at raktak rá.
Jellemzően még akkun is a 3ft os xt60 ak vannak millás gépekben is, véletlen sem minőségibb fajtaSzerk: xiaomi gépeken is összeégnek a csatlakozók, legalábbis m365 pro n tuti, azt láttam. Igaz 1000 km vt benne. G30 ból is olvadt már ki ugyan ez a csati, igaz jellemzően ott meg volt kínálva pár amperrel pluszba a gép
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25895 üzenetére
Itt ezen a fórumon volt vagy 12-15 eset, amikor magyarországi garanciális probléma a vevő igénye szerint történt.
A facebookon nem egy szakmai fórum, hanem az egy kanális. A lapos föld elmélet és más marhaság melegágya. Hiteltelen. Nem minden hülyeség, ami ott elhangzik, de az internet legalja.
Onnan kiragadva egy esetet még nem bizonyít semmit. Mégis mennyi ellentétes példát lehetne ott találni?Itt legalább normálisan visszakereshető az arány. Kb. 15 : 1 függő esettel szemben.
És itt arra is lehet olvasni példákat, hogy kínai webshopból történt Segway / Ninebot roller vásárlásának garanciája semmit sem ér. -
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #25895 üzenetére
Na erre írtam azt valamelyik nap, hogy hiába a gari, sokszor a Kínai eladó a világ másik felén sokkal korrektebb. Pl. a G4-nél nem működik a jobb hátsó index, már itt van hozzá a csere darab. Küldtem egy videót és postázták is.
-
bence188
tag
válasz
Thunderzolee #25851 üzenetére
Köszi szépen a részletes választ, ezek alapján átgondolom a dolgokat...
-
FőDudu
veterán
válasz
Thunderzolee #25847 üzenetére
Nem tervezem a roller tuningolasat - 12 evesen a fiam mar vezethet motort (Szloveniaban). Van ra vizsgaja.
Igy iden valoszinuleg kap egy motort (ami 50 kobcentisen 25Km/h lesz sebessegre fojtva) es boldogan motorozhat a barataival. Eszement amit ezekkel a 'pocskoszorukkel' muvelnek. Akrapovic kipuffogo, stb.
Eddig eleg volt a roller es a bicikli - most csak kicist felujitom a rollert mert a gumi is kopott es a gazkar is doglott. Valoszinuleg el lesz adva, felesleges egy harmadik kozlekedesi eszkoz 1 gyereknek.
-
FőDudu
veterán
válasz
Thunderzolee #25843 üzenetére
Vegulis a gyari megoldas is hajlitja a fektarcsat az M365 gepeknel, mert csak egyik oldalon van dugattyu. A masik oldalon levo fekbetet csak akkor tud 'fogni', ha a tarcsat neki nyomja az ellenkezo oldali fekbetet.
Azaz a tarcsa hajlitasa uzemszeru.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #25835 üzenetére
Igen ez jól mozgat minden szituban
A cipelésre most lesz egy megoldás, lefúrok egy ABUS rögzítést a teremgarázsba és kapnak egy minőségi láncot. Van kamera, meg beléptető rendszer, ez elvileg elég lesz, hogy ne lopják el. Csak töltögetni kell felvinni a lakásba.
-
greg77
csendes tag
válasz
Thunderzolee #25831 üzenetére
A válaszod második részében a matekozás az AI szerint eltérően alakul.
A felgyorsításhoz valóban kell a mozgási energia képlettel számolni, de az adott sebességen való utazásnál a gördülési és a légellenállási erők ellenében végzett munkával kell számolni (az adott útszakaszon: W = F * d).
Konkrétan itt az AI számítása (20 kg roller, 80 kg ember, normál aszfalt, zéró szél, zéró emelkedő): link. -
greg77
csendes tag
válasz
Thunderzolee #25826 üzenetére
Dolgom nincs velük, egyelőre csak nézelődöm, aztán a net feldobta ezt a márkát is.
Köszi a hátteret, nem tudtam, hogy Kugoo kópiákat forgalmaznak (-tak).
Mondjuk, ettől még lehet jó cég / márka. Ha jól vettem ki, hálózatban szervizelnek. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25811 üzenetére
"Kár, h csak átnevezték, könnyebb lenne eligazodni az új rollereik között."
Pont ezt szokta jelenteni a 2nd Gen, vagy autóipari nyelven a facelift kifejezés. Magyarul szokás ráncfelvarrásnak, arculatfrissítésnek, de sokkal találóbb a félidős frissítés kifejezés, esetenként generációközépi modellfrissítés vagy életciklus modellfrissítés.
A modell teljes újratervezése nélkül tudnak kisebb újításokat bevezetni, vagy a gyártástechnológián változtatni. Ez a Teslák esetén volt jól megfigyelhető, hogy egyre olcsóbban tudtak egyre többet nyújtani.
Olasz igényeknek megfelelően ezek is kaptak irányjelzőt. Ettől azért érezhetően szélesebb lett a kormány, ami csomagtartóban elhelyezéskor jelenthet problémát, ha emiatt pont nem fér be.
Kénytelenek voltak éjszakai fotót betenni róla, annyira gyenge ez a szentjánosbogár megoldás. És a kormány vége az egyik legsérülékenyebb pontja a rollernek, meg hallon a kapcsolókkal is probléma van. Szar ügy, nem lehet kompromisszumok nélkül jól megoldani."Külön kiemelik, h carbon steel (szénacél) a váz, azaz vasvázas lett alu helyett."
A "vasvázas" kifejezés miatt a tanáraim nem az ajtón hajítottak volna ki, hanem a csukott ablakon. -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25817 üzenetére
Ja tényleg.
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25813 üzenetére
A Xiaomi 4 Pro Max elég szimpatikusnak tűnik, viszont arra kíváncsi lennék hogy 10200mAh akkuval hogy lehet elmenni 60 km-t.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #25798 üzenetére
Ha sokat fogyasztasz inkabb 72Ft.
-
válasz
Thunderzolee #25798 üzenetére
akkor ~0.5-2Ft/1Km?
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #25793 üzenetére
"A rendszám arrafelé nem jár akkora bürokráciával, mint nálunk, de megértem az érveidet."
Rendszámozás túl nagy teher lenne az állambácsinak is, nemcsak póógárnak, csak a bürokrácia növelését szolgálná, jobb lenne inkább elkerülni, mert félő hogy elvenné a kedvét a népnek a rollerezéstől, akarom mondani SMKP-ozástól. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25793 üzenetére
Nem csak a kiegészítőhöz kellene tanúsítvány, hanem a szakszerű átalakítást is le kellene papírozni.
Több évtizede tervezik a robogókra a rendszámot, mégsem sikerült ez átverekedni. Még az egyik banképület robbantása után sem, amit egy rendszám nélküli motoros követett el.
Állampolgárok lehúzása lenne a cél az egyszerűen marhaság. Az a bürokráciával járó rossz. Az extra hivatalnokok és ehhez kapcsolódó infrastruktúra kiépítés és fenntartása ne a központi költségvetésből legyen megfinanszírozva, hanem abból a tevékenységből, amit végeznek. Ami elég jelentős összeg lenne, amit finoman szólva se fogadnának kedvezően az érintettek. Ilyen méhkasba önszántából senki nem akar belenyúlni.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25789 üzenetére
Az csak a bürokrácia intézményének fenntartásának lenne hasznos.
Elektromos rollerek között nagyon gyakori a tuningolás, hardveres és szoftveres oldalról."Problem solved."
????????????Ebből inkább csak sírás lenne! Amikor a gyári készülékre nem tudnád feltenni a normálisabb lengéscsillapítót, mert vagy nincs neki megfelelő tanúsítványa, vagy mert azt márkaszervizben kellene felrakatni rá, és újra bevizsgáltatni, lepapírozni a hivatalban.
Használt roller eladása is problémásabb lenne, ha az további regisztrációs díjjal járna.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #25766 üzenetére
THX ! Átnéztem !
Igazából tetszik. Ez meg különösen:
"Kerekek és gumiabroncsok
5. (1) Az elektromos rollert legalább [200] mm átmérőjű kerekekkel kell
felszerelni, beleértve a gumiabroncsot is."
Nagyjából lefedi azt, amit fent írtam, anélkül hogy ismertem volna."Mit várunk egy olyan csapattól, ahol a doktorbelügyminiszterúr kinyilatkoztatja, h a roller SMKP, és aszerint is kell tekinteni rá. Majd utána évekig fel se merül, h elősegítsék a megítélését?"
Nem csípem a volt maffiavezért, de abban sajnos igaza van, hogy a KRESZ jelenlegi szabályozása szerint az elektromos roller jogilag SMKP.Az összes.
Ezt tényleg helyre kéne tenni.
Amit meg írtam azt a biztonságosabb közlekedés érdekében írtam, mert úgy látom, így lehetne javítani a helyzeten.
És igen ez kényelmetlenséggel jár. Itt sincs ingyenebéd, a nagyobb közlekedésbiztonságot sem adják befektetés nélkül.
Én kettéosztanám az e-roller kategóriát pálcika rollerre, és SMKP-ra utóbbit 40, max.50km/h sebességkorlátozással, azzal, hogy az utóbbi szigorúan az úttesten közlekedhet, járdán nem. ( Munkába járáshoz !)
-
punisher1
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25752 üzenetére
Igen,így van de két kolléga is a hatótáv miatt aggódott...
-
punisher1
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25737 üzenetére
Én pont a mai nap adtam be hozzájuk a max G2-esem.EU verzió max 25Km/h holnap megyek érte.Gondoltam hosszú egyenes szakaszon ahol járok hajnalba melóba jól jön egy picit nagyobb sebesség.Természetesen sisakot viselek.Én viszont motoros sisakot vettem annó hozzá.Pontosan ezt:[link]
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25737 üzenetére
Szerintem nem variálok egynlőre itt sok a bicikliút ami sok helyen elég gyalázatos minőségű.
Az app felajánl fw frissitést. Engedjem neki ? Téma volt tudom de igye eddig Okaim volt és ott nem volt ilyen. Nem emlékszek hogy kell vagy nem.
-
ianhoward
tag
válasz
Thunderzolee #25709 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
Megnézegettem, kipróbáltam. 468 km volt benne.
Gari lejárt. De ezzel nem is nagyon számoltam, hogy lesz vagy hosszú időre szólna.
Jól megy, nincs semmi nyekergő hang, kerekek szépen forognak.
Kicsit poros volt. Az eladó elmondása szerint idén még nem használta. Így 43%-on volt az akksi.
110.000 Ft-ért cserélt gazdát.
Ismerkedünk tovább a járgánnyal.Láttam korábban amit linkeltél de távolság miatt nekem nem volt jó.
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee #25713 üzenetére
Nem erről van szó. Viszont tudsz mondani rá valamit? Hogyan érkezhet olyan frissítés ami után tudja a 30at? Vagy valamit mókoltak így ugrott a gari és csak nem akarja elmondani?
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee #25700 üzenetére
Köszi! Szét néztem a használt piacon és hasonló árban találtam F2 Plust is. Találtam olyat ami Euronics vásárlás, viszont az eladó szerint tudja a 30km/orat is. Érkezett neki egy frissítés ami után ennyi lett a végsebesség. Nem is ért hozza így nem is akart semmilyen módosított firmwaret tenni rá. Ez így mennyire mérvadó? A garancia miatt érdekel leginkább.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25699 üzenetére
Hat ja, a fizika es kemia pedig nem markafuggo
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25671 üzenetére
Innen a fórumról ismerünk 10-20 olyan hazai esetet, amikor a magyar garanciális ügyintézés rendben ment, még olyan esetekben is, amikor az ügyfélt már nem kellett volna hogy megillessék a garanciális jogok, mégis cserélték / javították a rollerét.
Erre van most itt egyetlen, sok sebből vérző eset, amikor Silentfrognak a harmadik Okai NEON Lite rollerét nem akarják garanciálisan javítani. Az a szerviz, aki köztudottan nagyon rossz hírben áll.
Én nagyon nem vagyok benne biztos, hogy tényleg csak a gumi szélének kirepedéséről van szó. Nagyon-nagyon sokad kézből jut el hozzánk az információ, elég egyoldalúan, és szerintem az üggyel kapcsolatban kulcsfontosságú információkról nem értesülünk."... minden garancia mániás vevőjelölt legyen vele tisztában."
Már megint ez a GARANCIA MÁNIA!
Szerinted a garancia utáni igény az mentális betegség??? -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25678 üzenetére
Amikor hívtak hogy kérem e akkor én is azt hittem hogy 8400 dsrabonként. Mondtam csinálják. De nem mondták 84 ezer . Nem kértem . Vissza is jött hogy semmit sdem csináltak rajta, mivel elitasítottam a fizetős javítást.
Én ezért szoktam minden Okai ajánlaskor hozzászólni hogy bár szerintem. Is jó a 120 ezres ár érte de a garancia vagy van vagy nincs. Ez miatt én leneszélnék mindenkit erről a tipusról .
Én így jártam de a MM szerint elég sokan voltak még ezzel így. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25672 üzenetére
Teljesen igazad van, ilyen ,,garancia , szerviz" hatterrel teljesen hulyeseg otthoni kereskedotol vasarolni. Sot, ha nem venne toluk senki semmit, akkor elobb utobb a gyartok is elgondolkodnanak magyar kepviselet nyitasan.
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25671 üzenetére
Az Euronicsben van egy ismerősöm, azt mondta csak az említett szervízzel szokott baj lenni, általában az összes típusnál korrektek a szeriuesek. Igye a tmx sok áruház központi szervize, sok márkát javítanak, de az Okainak ők a forgalmazói is. Megkérdeztem a Mediát csak egy típust nem a tmx szervizel, az összes tipust oda viszik amik náluk van.
Nekem az mondták a jogászaik irogatnak nekik folyamtosan , én is paragrafusokkal mentem oda.
Lehet kamu, a MM látszólag nahyon segítőkész volt. -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25669 üzenetére
Ma adta vissza az árát a MM méltányossági alapon. Karácsony óta rövid ideig volt nálam január vége óta ott volt egyhuzamban. A fogy.védelmi csoportba még a paragrafust is megírták hogy mi alapján kötelesek megjavítani. De hiába a tmx szerviz , ami az Okai hazai forgalmazója minden elől elzárkózott. A MM szerint sokan jártak így valaki rájagyta valaki továbbment .
Most keresem a következőt de lekéstem a Hervis akciójáról az jó lett volna. -
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #25661 üzenetére
Igen ☺️
Hát akkor "Vágó úr, ez a végleges" megjelölöm a [link]
köszi szépen a segítséget, ezt megveszem, eldőlt végre ☺️ -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25663 üzenetére
Ez ugyan az a történet, ugyan az a Media Markt.
(#25352) Silentfrog 2024-03-23 08:49:16
"Ezek a sérülések prizma letörés, repedt gumi , illetve olyan gumicserénél is megtagadják a javítást amit nem ők végeznek." -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #25661 üzenetére
A helyi Media Marktban ahogy ma voltam 3 darab Okai neon volt amit a bevallásuk szerint visszadobot a garanciális ügyintézésből a szerviz.
Mind mechanikai hibára hivatkozva tagadták meg a szervizelést. Kicserélt gumi, letört világítás, karcolások a termék külsején.
A három mind töltés hiba miatt volt ott.
A használt Okai rollernél a garancia nem árnövelő tényező.
Óvatosan ezekkel a rollerekkel.
Amíg jó addig jó, de ha elromlik szinte pénzfeldobással döntenek hogy javítják e. -
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #25657 üzenetére
Köszönöm az ajánlásokat. Tavaly is elakadtam miután egyet kinéztem és lebeszéltetek róla. Végül bringa lett, de most biztos veszek rollert. 190 ért jó lett volna 👍
178cm / 77 kg -
válasz
Thunderzolee #25634 üzenetére
2L-es wozinsky táskát néztem, de ahogy a képeken mutatja, totál betakarja az első fényszórót, így ugrott a sztori.
szilikon védő van a gázkarhoz, a kijelzőhöz. (g30-hoz, bár szerintem jo a g2 max-hoz is, ránézésre ugyanaz, javíts kérlek ha nem.)
megy majd egy autó visszapillantó illatosítós mini cipő a kitámasztóra vagányba.
csak a töltő kábel, meg pár pipere holmi miatt lett volna jó a táska, de elengedem a témát.
valami pacek szelepsapkát majd még nézek rá, mert ami rajta van az hajlamos begyógyulni. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Thunderzolee #25634 üzenetére
Bakker 1 hete vettem 8300ért Médiaban erre most 7000.
A tartója a kormányon a kisebb rollerekhez való - a szűkítő kivétele után is - , E2 PRO-n vastag a rúd, van más megoldás felrakni rá mint két gyorskötözővel rögzíteni? -
válasz
Thunderzolee #25631 üzenetére
nem a rollert raknám táskába, hanem egy kompakt rögzíthető táskáta gondoltam a cuccoknak, a roller kormányán, vagy valahol.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25602 üzenetére
Hat elvileg ez lenne a visszatoltes lenyege, nem?
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #25602 üzenetére
Szerintem sincs semmi haszna rollernél ,nem tölt vissza annyit ,sokan össze keverik mikor felmennek teljes terhelésen és lemegy a feszültség ,ha megállsz vársz akkor meg vissza megy pár egységet ,lemennek azt hiszik olyan sokat töltött vissza pedig nem ,én előrelátóan próbálom a gázt szabályozni és szabadon gurulni ,ha meg lelassít a motor előbb kell gázt húzni ,inkább nem leterhelni,melegíteni a motort visszatöltéssel ,inkább hadd hűljön szerintem ,rollernél inkább káros hosszú távon a motornak meg az aksinak is, főleg ha olyan a BMS.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #25602 üzenetére
Nem minden elektronikus fék megoldás tölti az akkut...
Az csak egyik fajtájuk. Mindazonáltal egy ilyen 38-43%
változás csak akkor értelmezhető, ha közvetlen a BMS
mérte és nem csak valami becslés akkufesz alapon.Mindenesetre számolható: az elméleti visszanyerhető
energia a potenciális energia: m*g*h Mondjuk: 150 kg
össztömeg, 10 m/s² kerekítés, 200 m szintkülönbség?
300kJ: hogy ez most sok, vagy kevés, s mennyi %-a az
akku kapacitásának, az megint a konkrét akkutól függ.
De ugye 1Wh=3.6kJ, szóval elméletileg 83Wh kijöhet...Egy 551Wh akkumulátornak ez a 15%-a a veszteségek
teljes elhanyagolása mellett. Mondhatni felső becslés.
(Könnyebb pilóta esetén az érték arányosan kevesebb,
kisebb akku esetén viszont nagyobb százalék lehet.)
Szerk: annyival okosabb lettem közben, hogy persze a
visszatöltés közben is melegszik a motor, hiszen folyik
áram a tekercseken, az mindegy milyen irányban. -
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee #25581 üzenetére
Na így már érthető.
Azért érdekel, mert én olyan vagyok hogy megpróbálom megérteni valaminek a pontos működését amiért majd tervezek kiadni párezer konvertibilis magyar forintotMeg az se mindegy hogy aztán tudjam mi miért hogyan történik amikor használom.
Akkor nem annyira a hatótávnyerés a lényege, hanem csak az hogy milyen mértékben lassít elvett gáznál=kényelmi kérdés.Köszi a segítségeket
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #25584 üzenetére
Na ehhez képest az olasz csővázas volt, a hátrányok nélkül, mivel
nem a motor fogta össze a seggét, hanem külön lengőkarja volt...
Nem a váz adta fel, hanem a kerék küllői. Ha előre tudtam volna...Sajnos benne van, hogy ezeket a kínai szarokat összehányják AS
szabvány szerint (ahogy sikerül), aztán törnek szét, mint a ropi. -
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee #25566 üzenetére
Akkor már csak a következők nem kristálytiszták:
Ha sík úton 25 kmh alatt elengedem a gázt, de nem húzok féket, akkor a motor fékezni fog/gerjeszt/visszatáplál, vagy szabadon kifut?
Ha kiveszem a mechanikus tárcsaféket a képletből, és meghúzom a fékkart, maga a motor ugyanolyan mértékben fog fékezni, mint az előbbi elengedett gáz és fék esetén? A visszatöltés más lesz?
Minek a fokozatát tudom állítani appban szoftveresen és annak milyen hatása lesz a fékerőre, visszatöltésre akár elengedett gázkar, akár behúzott fékkar esetén? -
Dark197405
tag
válasz
Thunderzolee #25570 üzenetére
Köszi, akkor ezt mindenképpen megnézem.
-
Dark197405
tag
válasz
Thunderzolee #25564 üzenetére
Köszi! Mennyi az a ciklus ami után már inkább engedjem el a rollert! Marhára nem értek hozzá, az én pro 2-met még 2021-ben vettem és össz-vissz 400km van benne. Abszolút csak hobbi célra lett véve, és hasonló okból vennékm ezt is az asszonynak, hogy tudjunk együtt gurulgatni hétvégén meg kiránduláskor.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee #25554 üzenetére
F2 Pro-t nézegetem.
Tehát akkor inkább olyan érzés mint az adaptív távolságkövető tempomat a kocsiknál, hogy lejtőn akár üzemi fékkel is besegít, hogy tartsa a beállított (max) tempót, mintsem a szimpla tempomat, ami csak a gázt tudja adagolni és a lejtőn csak a hagyományos motorfék van amitől azért be tud gyorsulni.
Rollernél akkor olyankor a motorfék(generátor) lesz az autós üzemi fék amit az okos tempomat alkalmaz. Értelemszerűen csutkagáznál, vagyis ha elengedem a gázt, akkor gondolom a motorfék a visszatáplálás szint beállítástól függően fog "fékezni". Mekkora lejtésnél képes még állóra lassítani elengedett gáznál? Használható "egypedálos" módban?
F2 Proban jól olvastam hogy egyáltalán nincs tempomat? Vagy van és ki/bekapcsolható?
-
Dark197405
tag
válasz
Thunderzolee #25560 üzenetére
Na ezt nem tudom, ma délután nézem meg elvileg. Melyik program mutatja a ciklust?
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #25543 üzenetére
Csere rollerről még nem is hallottam.
4 budapesti szervizt kérdeztem meg, ebből kettő két hetes határidőt adott, kettő pedig nem is válaszolt. De a Xiaomi Pro 2-ben is két hét volt a csere, mert külső szervizben csinálták.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25545 üzenetére
Hat erre gondoltam, ha csak ugy bemesz, itt is elhajtanak nagy esellyel. De egy kotyogo csapaggyal meg jo esellyel ki lehet birni par napot, mire kapna idopontot, azert nem ertettem a 2 hetre leadast.
-
Kopi976
friss újonc
válasz
Thunderzolee #25477 üzenetére
Köszönöm, tényleg nem értek hozzá. Még vissza tudtam mondani a vásárlást. Köszönöm a tippeket is.
-
gabe_
őstag
válasz
Thunderzolee #25458 üzenetére
Rendben, köszönöm.
-
fatalista22
tag
válasz
Thunderzolee #25460 üzenetére
Kukirin M4PRO talán jó lenne?
-
fatalista22
tag
válasz
Thunderzolee #25460 üzenetére
Nagyrészt sima részen megyek, de a Stefánián például van a stadionnál enyhe emelkedő.
Eddig elektromos kerékpárom volt, de elestem, eltört a csontom, szóval nem szeretnék kockáztatni, hogy magasan ülve megint megtörténik. Nehéz döntés volt, de elengedem a kerékpárt. Viszont rollerben semmi tapasztalatom, de az úthibáktól azért jobban félek, mint kerékpárral -
válasz
Thunderzolee #25435 üzenetére
Én még nem vettem elő idén a rollert, anno meg decemberben és januárban is jártam vele. Tegnap Hungárián a melóhelyen kimentem a Wolt-oshoz a kajáért majdnem elfújt a szél.
-
bzolika10
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25389 üzenetére
Köszia a tippeket! Egy ezrest bírt úgy hogy 30 km/h volt a maximum sebesség.
Arra van valamileyn jó oldal, ahol meg lehet nézni a csapágyak méreteit?
Ez a loctite 243 jó drága cucc bakker...Szerk.: Ez a csapágy jó lehet?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25429 üzenetére
Ilyenkor nagyon orulok, hogy itt mifelenk van helyi segway kepviselet es szerviz. Amiket olvasok, en szerintem sosem vennek uj rollert otthon, inkabb valami hasznaltat, aztan megy ameddig megy. Eleve ez a kikuldik kulfoldre es egy honap utan visszakuldik serulten es meg rosszabb allapotban eleg elriaszto. Itt odavihetem en es megvarhatom, ha meg veletlenul nincs alkatresz , akkor 2 nap max es mehetek erte es atvetelkor atnezik elottem es adnak egy papirt, hogy atvizsgaltak es nincs rajta kulso serules, ezert ugy is kapod vissza.
-
Impair1980
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25429 üzenetére
Ez a Sencor oldalán van fent. Ennek fényében egy kicsit vicces!
-
válasz
Thunderzolee #25426 üzenetére
ez nyugtató.
bár a trackingemnél aggasztó bolt a missing from the depot... -
válasz
Thunderzolee #25422 üzenetére
mennyi idővel számolhatok?
meg kell eresztenem még pár rendelést tudjak kalkulálni... -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #25418 üzenetére
Nekem nem működik a kupon
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #25406 üzenetére
lehet rajta röhögni ,de direkt elütötte ,lehet látni
mind a kettő vadbarom! sőt a sofőrt lecsukni ,mert abba nem gondol bele olyan sérülése lehet ami egy életre kihat testrészt, térdet nem lehet pénzért venni sajnos csak akkor tudja meg az ember amikor már szar a térde vagy más testrésze tönkre van, aki esett már sérült meg komolyabban az tudja milyen érzés ezt cipelni.
-
válasz
Thunderzolee #25406 üzenetére
Jók ezek a videók mindig jó szórakozom, ha vannak ilyenek jöhetnek.
-
válasz
Thunderzolee #25406 üzenetére
mekkorát derültem ezen a hülye vadbarma... karma
-
bexinho23
őstag
válasz
Thunderzolee #25404 üzenetére
Én is erre az összegtartományra gondoltam. A 300W abból a szempontból előnyös lehet egy vásárlásnál, hogy a MÁV szabályzatában ez a határ, ami szállítható még a vonaton. Igaz még nem hallottam, hogy a gyakorlatban erre figyelnének is a jegykezelők, de sosem lehet tudni.
Hardveraprót, jófogást és a FB marketplace-t néztem, de csak 1-2 hirdetett F30-at találtam, illetve elvétve F40-et. F2/F2+-ból többet hirdetnek, mert újabb széria, így az alá lőném be az árat. Talán most a jó idő beindulásával nagyobb kedvet kapnak az emberek roller vásárlásra. Nekem az élethelyzetem változott, így csak pihenni fog a szobában hamarosan.
#25403PociAti
Lakásban tároltat (szobahőmérsékleten, száraz helyen) azért írtam, mert több rolleressel beszéltem, akik vagy fűtetlen garázsban, vagy nyirkos pincében, de volt olyan is, aki a kertben tárolta a ház oldalában, mondván a tárgy van értünk. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Thunderzolee #25390 üzenetére
Köszi, megnézem majd, ráállva a 85 kilómmal nem tűnt úgy hogy laposodik. 70mai Air Compressor Wireless TP05 lett megvéve, ezzel ránézek később.
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #25361 üzenetére
Köszönöm szépen Neked és PociAti-nak is az érveket, ellenérveket. Viszont az egészből azt vettem le, hogy a Max G2 inkább elengedős, legyen itthonról vagy külföldről? Nem akarok szívni vele, tegnap ráadásul megnéztem a Lurdyban és még a volt Max G30-amhoz képest is bitang nehéz.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25361 üzenetére
"A külföldi az működik.
A hazai gari jobban aggaszt... "Nos ezzel az állítással totál nem értek egyet, a hozzászólásodban pedig elég szélsőséges példák állnak. Nem meg téves állítások.
Itt a fórumon nem igazán olvasni rossz szerviztapasztalatoktól, Silentfrog elátkozott rollerétől eltekintve meg úgy általában minden olyan esetben, amit a TMX szervizel.
De rajtuk kívül is van élet és ellenpélda.Viszont ilyen hülyeségeket felhozni példaként, hogy bezzeg a rollert el kell juttatni szervizbe, míg a mosógéphez kijönnek azért az egész hozzászólást minősíti.
1000-ből mégis hány olyan garanciális eset van, amikor a roller úgy befékeződik, hogy ne lehetne eltolni valahová? Nem sok lehet.
A mosógépet vagy hűtőszekrényt próbáld meg eltolni valahová. Persze hogy kijönnek megjavítani, nem csak azért, mert néha beépített eszközről van szó, hanem mert ezeknek a készüléknek árthat a felesleges mozgatás, de ami igazán fontos, hogy tömegét tekintve túllépi az egy ember által hivatalosan szállítható súlykorlátot. Rollerre ez nem igaz.A facebook meg az internet legalja. Az ott felhozott példák gyakran elég sok torzítást tartalmaznak. Felét se szabad elhinni.
Külföldi az működik.
...
Küldik a hibás alkatrészt.
Cserélni persze neked kell.
Aki nem akar / nem tud a szervizeléssel bajlódni, az "persze" megszívta. Mert "persze" elég sok utánaolvasással jár, meg "persze" szerszámok is kellenek hozzá, meg "persze" jó sok szabadidő.És a hiba észlelése és a működő állapot közötti idő se lehet valami túl rövid, ha még azt is le kell levelezgetni miket kell lefotózgatni, levideózni hozzá. Egyedi esetekben előfordulhat akár egy-két hét, de ha az átlagot nézzük és a sikerességi rátát, akkor nagyon kedvezőtlen számok jönnének ki.
"Jó móka mondjuk futárt fizetni ezért."
#1 Futár költség eltörpül a roller ára mellett.
#2 Nem neked kell állnod a futár költségét, lásd: Ki fizeti a futárt a márkaszervizbe?. Itt azt írják: "Legyen szó azonban akár kötelező jótállásról, akár kellékszavatosságról, ha a jogszabályban rögzített határidő még nem telt el, akkor a hibás termék szervizbe történő elszállításának a költsége a vállalkozást terheli." Cikkben szerepelnek a jogszabályi hivatkozások.
Cégnél, ahol dolgozom mi is ezt a gyakorlatot alkalmazzuk (műszaki termékek kereskedelme, nem rollerek). Garanciális ügyintézésnél mi álljuk azt a 1500 Ft körüli összeget, amibe a futár kerül. És mielőtt előkerülne a téma: nem követelheti meg senki az eredeti csomagolást."600km oda vissza autóval mondjuk 25-30ezer Ft."
Pedig ahogy fent írtam ingyen is elvinnék tőle. És ha nem a szélsőséges példából, hanem az átlagból indulnál ki, nem ennyire jönne ki az összeg. -
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #25357 üzenetére
A gyakorlatban hogy működik a kinti garancia? A ninebot az nem tmx, hanem WayteQ, nem?
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #25355 üzenetére
Van rajta egy 25os fém tábla. Garancia, ha sérülés nélkül cserelem oda-vissza.
Kb. ugyanannyibol szándékszom kihozni. Keresgelek. Aggaszt a külföldi garancia, ha egyáltalán van.
-
Dareiosss
senior tag
válasz
Thunderzolee #25297 üzenetére
Minden nap van plusz kupon, kb 30-35 eurot lehet lehozni még az árból. Én 620 ért rendeltem a G2 őt.
-
válasz
Thunderzolee #25295 üzenetére
DHGate-ről most mit érdemes rendelni?
Kupon van? -
fles1
csendes tag
válasz
Thunderzolee #25266 üzenetére
Köszönöm, bevallom, ennyire azért nem kerestem vissza a topicban, csak hagyatkoztam a gyártóra (kár volt). Így utólag inkább az Acert rendeltem volna, de mindegy, akkor töltöm 2 naponta... A kisvárosi használat mellett ennyi talán belefér.
-
fles1
csendes tag
válasz
Thunderzolee #25241 üzenetére
Köszi!
Végül az E2 Pro-t vettem meg, emellett az Acer - az akksi kapacitás ellenére - nem rúghat labdába. Talán, ha 25-30 eFt-al olcsóbb lett volna, akkor a másikat választom, de így ez tűnt a biztosabbnak. Arról amúgy is azt írták, hogy lomhán indul...
A Ninebot egyébként az akár 750W teljesítményt induláskor is hasznosítja - ha maxra teszem a start powert - vagy ez csak lejtőn felfelé érvényesül? -
fles1
csendes tag
válasz
Thunderzolee #25180 üzenetére
Sziasztok,
Köszi Zoli a részletes összehasonlítást, ez alapján elég meggyőző az E2 Pro. Ehhez a szériához pótalkatrész (pl sárvédő) mennyire könnyen szerezhető be? Illetve egy valamit hiányolok: Nincsen rajta szemmel látható felfüggesztés. Ezeknek a lengéscsillapítása milyen egy Lime rollerhez képest? (A nagy gépekre gondolok, amik a nagyvárosokban vannak, nem pedig a vidéki gagyi modellekre...)
~150 eFt a lélektani határ, találtam ennyiért egy Acer ES 5 sorozatú rollert, aminek a hatótávja közel duplája az E2 pro-hoz képest, illetve első ránézésre ennek komolyabb a hátsó felfüggesztése is (habár lehetséges, hogy ez a tömör gumikat hivatott ellensúlyozni).
Egyébként sima városi használatra kell, napi 6-8 km megtételéhez, szóval semmi extra igény, de azon belül a lehető legjobb utazási élményt szeretném elérni. Szóval mit javasoltok a számomra? -
válasz
Thunderzolee #25217 üzenetére
már csak az a kérdés hogy megéri-e a vesződést egy zsír új f2 pro helyett?
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #25205 üzenetére
Tavaly augusztusban 189 volt kb.Szintén hasonló akció. + pontokat is kaptam duplán tehát kb ennyire jött ki összesen, mint most aki akcióba megveszi és nincs euronics kártyája.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25182 üzenetére
Meg is értem, hogy a szerviz pénzt kér a roller szétszedésért, ST Link-es programozásért, ami pici forrasztással is jár.
Ha lenne ilyen rollerem és érdekelne, valószínűleg magamnak is meg tudnám csinálni, de ha csak 1 rollerről van szó, én is inkább kifizetném az összeget, mert csinálják azok, akik már párszor végigmentek rajta. Az első alkalommal mindenki sokkal óvatosabb, ezáltal sokkal lassabb minden lépés. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25179 üzenetére
A példádat nem értem, nem használok windowst.
Utána néztem és nem a szoftver licences, hanem a saját szériaszám alapján visszaírandó kódért kérnek pénzt. Jelenleg (2024.02.28.) 30 € az ára (11.800 Ft).
Xiaodash programmal történik a varázslat, https://www.xiaodash.app/g2.
Közel fél órás videóban (németüL) lépésről lépésre el is magyarázza hogyan kell:
https://www.youtube.com/watch?v=4FYH6iMkC4U.
A Segway Ninebot G2 és F65 mellett az F2 / F2Plus / F2Pro is érintett benne.Egy amerikai diáktól láttam elég ügyes dolgokat programozgat, a legfrissebb projektje is a rollerek programozásával kapcsolatos.
Már így is csökkent az ára, és majd ha lesz több verzió, akkor ez is ingyenes lesz.
-
hardline
senior tag
válasz
Thunderzolee #25157 üzenetére
Navee S65 legutóbb december közepéig volt akciós, én azóta nem találtam készleten.
Akkor sajnos lemaradtam róla. Kb 170 ezer Ft volt az ára. Hazai boltok 300 ezer Ft fölött árulják. Jelentős árkülönbség. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #25161 üzenetére
"Ha idehaza veszed a G2-E-t, akkor számíts rá, h nem tudod módosítani a sebességét már. Az új szoftverrel nem lehet régiót váltani. A régivel még lehetne, de amint az appot felrakod, nem enged belépni, míg nem frissíted. Így aztán go to 10.
Kb 40ezerbe kerül a G2-n, ha mégis módosított szoftverrel akarnád használni - licenszdíj a hackre. (Rolleres szervizekben megcsinálják.)"Első olvasásra nekem úgy tűnnek, hogy a fenti részben elég komoly pontatlanságok vannak.
Pl.: "licenszdíj a hackre". Ezek a projektek open source alkalmazások szoktak lenni. Ez a lényegük! Aki ért hozzá, az hozzátesz valamit. Ezeket nem lehet licencelni, mivel ingyenesek.
A downgrade-re ezt a programot szokás használni:
https://www.scooterhacking.org/forum/viewtopic.php?t=676 -
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #25161 üzenetére
Nem foglalkozom én már a Pro 2-vel, megvan a pénzem egy új járgányra, inkább arra költöm. A visszatöltés szerintem közepesen volt, a recommenden. De lehet a legerősebben, nem tudom már.
Nem zavar, a 25 is bőven jó, hadd dudáljanak, nem izgat. Ha kiadok 300 ezret rá nem akarok rá költeni többet. Ez a defektmentes gumi tényleg az?
Szívem szerint elektromos bringát vennék, az masszívabb és gyorsabb, mint az elektromos roller, de a roller mellett szólna a hazai vásárlás. Félek, hogy valami hibás bringát fogok ki külföldről és akkor kidobtam az ablakon 370 ezer forintot. -
phrenetiX
tag
válasz
Thunderzolee #25157 üzenetére
Köszi az ajánlásokat. Negatív tapasztalat: 2 hónap használat után hátsó kerék defekt, utána nem győztem javíttatni, meguntam, vettem tömör kereket hátra. Egy idő múlva az első kerék is defektes lett, de azt már nem is javíttattam, használtam úgy, aztán egyszer csak megadta magát az egész roller (vagy az akku vagy a vezérlő halt meg; tavaly augusztusban jöttem haza vele dombnak felfele úgy, hogy előtte kb félórát volt a tűző napsütésen, már a kijelzőn is megjelent a piros hőmérő ikon, de én csak hajtottam, míg le nem kapcsolt, aztán utána feltöltöttem, elindultam vele boltba és már az út elején elkezdett rohamosan esni a töltés, kb 2 km-es út volt ez oda-vissza enyhe emelkedővel, aminek a végére szinte lemerült, azóta még 1x eljátszottam vele ezt, onnantól be sem kapcsol, semmi). Úthibákat durván éreztem vele, forgalomban állandóan dudáltak rám, pedig szabályosan közlekedtem mindig, a kormányát állandóan húzni kellett, mert két használat után idegesítően nyekergett.
170 cm vagyok, 90-95 kg között. A Pro 2 valószínűleg gyenge volt alám, sajnos eléggé dombos helyen lakunk, dombnak felfele érezhető volt, hogy belassul 20 alá, pedig moddol fw volt rajta, egyenes úton 25-30 között mentem vele.
Amúgy rollerből eddig ezt néztem ki: [link]
De lehet jobban járnék egy ilyen bringával: [link]
Csak ezt félek megvenni, mert ha bármi van vele, akkor nincs rá gari. -
válasz
Thunderzolee #25155 üzenetére
Ez mondjuk 200-250-ért jó lenne, de igazából ez is csak egy pálcika.
-
punisher1
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25130 üzenetére
Akkor jó hogy Újpesti vagyok
De a lényeg habár a youtube is tele ezekkel,mit hogy kell engem nem érdekel.
Én azzal csak azt akartam mondani,hogy elvileg mindegyik tud 30km/h-t.Engem hidegen hagy mert nekem elég a 25km/h.Engem ne csesztessen senki meg állítson meg betartom a szabályokat felveszem a bukót is,hogy abba se kössenek bele.
Ez a csattogó hátsó és kotyogó első nálam eddig nem jelentkezett.
Olvastam én is ilyeneket el is gondolkoztam hol és hogyan használják ugratnak vele padkákról?Én normális körülmények közt bicikli sávon használom ill.járdán(macskakövön is mentem) és semmi ilyesmit nem tapasztalok.
Én így szeretem ha itthon veszem és könnyebb számomra az ügyintézés,hiába pl alin is ott a 70 mai pumpa itthon fogom megvenni(amúgy pont ez még olcsóbb is itthon) mert ha gond van nem fogok egy kínaival véget nem érő üzenetben történő vitába bonyolódni és bizonygatni videókkal képekkel hogy nem jó.
Itt beviszem/elküldöm és nagy valószínűséggel elöbb megoldom minta alin keresztül diliznék.
De ez én vagyok mindenki úgy csinálja ahogy szeretné,nincs ezzel semmi... -
mosquetoo
tag
válasz
Thunderzolee #25106 üzenetére
Gondoltam monorimre de amikor megláttam, hogy mennyiért akarják eladni es mennyire gagyi letettem róla.
Láttam a listát igen, viszint az f2 pro nincs DHGate en ha itthon rendelem az meg le van korlátozva 25km/h ra.
Egy 30km/h azert jó lenne.
Mi a különbség mondjuk a g2max es az f2 pro között?
G2n hátul lengescsillapito de elől dobfek.
F2 újabb ? -
Shade45
senior tag
válasz
Thunderzolee #25104 üzenetére
Ööö ez most irónia akart lenni, vagy komolyan írtad?
-
Gabor777
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25094 üzenetére
Szerintem napi max 10km. Segway F2 plus lesz a befutó. Garancia/jótállás gondolom 2 év. Szerviz van itthon, ahova esetleg lehet fordulni a jövőben?
-
coppola
tag
válasz
Thunderzolee #25093 üzenetére
Köszi!
-
jackal79
aktív tag
válasz
Thunderzolee #25077 üzenetére
Lányom használná. kb 160 cm magas és 45 kg. Legtöbbször sík terepen használná, iskolába és vissza, ez kb összesen 6-7 km.
Volt már neki egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential csak azt ellopták.
Köszi a linket, amit küldtél, nagyon hasznos -
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #24941 üzenetére
Ez esetben egy kerékpárral jobban jártál volna, én inkább azzal mentem ilyen időben. Ilyen helyen. De van lámpa, időben észre lehetett venni gondolom. Én eleve nem mennék föld úton, erre is van, azt kihagyva inkább kerültem egyet.
#24942) tothjozsi96
Múlt héten esett szó a rollerezésről, többen is mondták, hogy kifejezetten nem kedvelik őket (finoman fogalmaztam, itt most meg). Van egy általános nézet, a szabálytalankodók miatt (abban az esetben rollres rossz tapasztalatok pl autósként)... Lehet ez hajtja, az ilyen eseteket is, amit fentebb olvasni. De akkor sem normális. -
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #24939 üzenetére
Mit csináltok ti, hogy így jártatok?
Igaz én ritkán használom... de akkor meggondolom -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #24904 üzenetére
nem sima slime, hanem tubeless folyadék aelvileg mehet bele.
-
eWro
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24904 üzenetére
Esetleg az utángyártott 8-10 ezer/darabért? Illetve ennek elől-hátul ugyanolyan a gumija? Csak mert sehol nem látom feltüntetve, hogy hova való
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Csere-Beszámítás! Corsair Dominator Platinum 2x32GB (64GB) Kit 5200MHZ DDR5
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest