Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz spilbi #102296 üzenetére
Akik elviselik a plusz súlyt és, hogy úgy általánosan nehezebb velük technikázni. Cserébe a kisebb akadályokat, gödröket jóval könnyebben veszik, szal ahol a kisebb kerék elakad és fejre esel, ott a 29-es valszeg max huppan egyet és továbbgurul. Persze ez csak nagyvonalakban igaz, simán előfordulhat, hogy egy 29er egy jól eltalált geo miatt ugyanolyan fordulékony, mint egy 27.5-ös, sőt, hogy bonyolítsam a dolgot, nem mindegy milyen 27.5-ös gumit hasonlítunk milyen 29er-hez, mindkettőből vannak viszonylag vékonykák meg öblösek is, egy 27.5+ simán van olyan magas, mint egy 2.10-es 29
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG