Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaci84

    őstag

    válasz hjozsef12345 #8 üzenetére

    Értem a problémádat és tényleg rossz ha az ember számít valamire.
    Mindenhol az a menete, hogy szállítással elküldöd a rossz alkatrészt esetleg személyesen viszed be és később a szervizes megnézi, továbbítja a gyártónak stb. Ennek elleénre foglalkoztak veled rögtön ahogy bevitted. Oké nem így meg úgy ahogy szeretted volna. Nem korrekt, hogy egy kvázi ajándék plusz szolgáltatásba hibáztak vagy nem tökéletesen csinálták, amit neked biztosítottak. Csak azért ekézed, merthogy há nem úgy volt megbeszélve. Sajnos ez ma kb semmit nem jelent hivatalos vagy szolgáltatási helyeken. Lehet, hogy egy adott dolgozó megígért valamit neked, mert segíteni akart jószándékból és nem tudta tartani. Ezért lehúzni egy boltot, hogy soha többet onnan erősen túlzás.
    Ha hivatalosan csinálod, hogy elküldöd a rossz alkatrészt lehet semmi kellemetlen dolog nem történt volna.

Új hozzászólás Aktív témák