Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
javamonk
újonc
Van egy java ee (jsp & servlet + mysql) projektem, amiben szeretném megvalósítani az alábbit:
Az egyik jsp oldalon az egyik gomb megnyomására egy egyszerű animáció indul el:
egy alakzat vízszintesen mozog "a" pontból "b" pontba.
A mozgó alakzat sebességét a mysql adatbázis egy mezőjének értéke határozná meg. Tehát pl ha az adott mezőben 1 van, akkor az alakzat lassabban éri el a "b" pontot, ha 2, akkor gyorsabban.
Általánosságban hogyan lenne érdemes hozzálátni a megvalósításhoz, miben gondolkodjak, pl, ami az animációt illeti? Javascript?
És hogyan jut el az adatbázisból származó információ az animációt megvalósító kódig?
(jdbc megy...) -
javamonk
újonc
válasz
Drizzt
üzenetére
Dinamikus weboldal készítéséhez, de mivel kezdő vagyok, az is egy kérdés persze, hogy egyáltalán érdemes-e tanulni a Java EE-t.
Még nem láttam elég videót, nem olvastam elég cikket, hogy felmérjem, mi a legnaprakészebb tudás, amit érdemes megszerezni, ha az ember a Java nyelvet kezdte el tanulni, majd weboldalakat szeretne ksézíteni. -
javamonk
újonc
Java EE tanulásához, (dinamikus weboldal készítéséhez) melyik tárhelyszolgáltatót válasszam?
Nem otthoni környezeten szeretnék gyakorolni, hanem "egy kicsit élesebb" környezetben. Továbbá jól jöhet, ha valakinek/cégnek majd meg is akarom mutatni, amit készítek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Itachi! Felsőkategóriás Gamer PC! Csere-Beszámítás! R7 9800X3D/ 9070XT / 32GB DDR5 / 2TB Nvme SSD
- i5 12500/ 32GB DDR5/ RTX5060/ 1TB m.2 SSD alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- ZBook Fury G8, i7-11850H, 32GB, RTX A2000, Gyönyörű, HP Garancia
- GIGABYTE GEFORCE RTX 5070 GAMING OC 12G 3 fanOS
- Apple Watch Series 7 (45mm), GPS Eladó!
- ÚJ-csak kipróbált Lenovo ThinkPad T14s Gen6 AI 7 Pro 350 PRO 64GB 1TB, 2029-es gar!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3654
- Marantz PM6010k prémium erősítő