Új hozzászólás Aktív témák
-
Taoharcos
aktív tag
-
Lacces
őstag
Jaja ezt én is nézegettem, csak ugye itt még jsp-ket használ a viewhez, én meg inkább faceletekre vagyok kíváncsi. De elsőnek ezt a könyvet átforgatom
Csak nekem inkább JSF 2.0-ra (amikor view-nak Faceleket használ) érdekelne elsősorban.
De mivel Java webfejlesztés terén kezdő vagyok, így majd a könyv után szétnézek merre hogy smint.Bár mondjuk most találtam jsf 2.0 tutorialokat és azt írják inkább abba menjek bele, kezdőként. De a hsz-det köszönöm, mert így már okés a jsp-servlet-ejb architektúra felépítése!
-
Stylie
aktív tag
Szerintem meg igenis lehet kezdőként Java-t tanulni, nagyon jó tanulónyelv, bár igazából a PHP is az, de Java után php-t tanulni egészen könnyű, fordítva viszont ez nem igaz...nem egy php programozót láttam, akik meg akarták tanulni a Java-t és nem igazán sikerült nekik...
Az Angsteres könyv nagyon jó, azt én is csak ajánlani tudom, bár az is igaz, amit mondtál, hogy mivel nem mai, így nincsenek benne a jelenlegi nyelvújdonságok.
A Head First Java is egy nagyon jó könyv, bár engem annyira nem fogott meg, mint mondjuk az Angsteres, de ez már az én saját dolgom
Ha már belerázódott a témába, akkor még a Java útikalauz programozóknak 5.0 is jó olvasmány lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Megaport gaming pc + billentyű
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
- Csere-Beszámítás! Intel Core I9 14900KS 24Mag-32Szál processzor!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Asrock Challanger B580 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72