Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple MacBook
- MWC 2026: Kedves naplóm!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az eddigi legolcsóbb, 3D V-Cache-t használó CPU-ját hozta forgalomba az AMD
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Biztosan felbúgnak a ventilátorok az új GeForce driverrel
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Télbúcsúztató hardvermix
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taoharcos
aktív tag
-
Lacces
őstag
Jaja ezt én is nézegettem, csak ugye itt még jsp-ket használ a viewhez, én meg inkább faceletekre vagyok kíváncsi. De elsőnek ezt a könyvet átforgatom

Csak nekem inkább JSF 2.0-ra (amikor view-nak Faceleket használ) érdekelne elsősorban.
De mivel Java webfejlesztés terén kezdő vagyok, így majd a könyv után szétnézek merre hogy smint.Bár mondjuk most találtam jsf 2.0 tutorialokat és azt írják inkább abba menjek bele, kezdőként. De a hsz-det köszönöm, mert így már okés a jsp-servlet-ejb architektúra felépítése!

-
Stylie
aktív tag
Szerintem meg igenis lehet kezdőként Java-t tanulni, nagyon jó tanulónyelv, bár igazából a PHP is az, de Java után php-t tanulni egészen könnyű, fordítva viszont ez nem igaz...nem egy php programozót láttam, akik meg akarták tanulni a Java-t és nem igazán sikerült nekik...
Az Angsteres könyv nagyon jó, azt én is csak ajánlani tudom, bár az is igaz, amit mondtál, hogy mivel nem mai, így nincsenek benne a jelenlegi nyelvújdonságok.
A Head First Java is egy nagyon jó könyv, bár engem annyira nem fogott meg, mint mondjuk az Angsteres, de ez már az én saját dolgom

Ha már belerázódott a témába, akkor még a Java útikalauz programozóknak 5.0 is jó olvasmány lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung kuponkunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- MWC 2026: Vitrinben itt a Nothing Phone (4a)
- Apple MacBook
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)