Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karma

    félisten

    válasz modder #4223 üzenetére

    Az még talán nem is olyan nehéz, bár nem könnyű pontozni a full randomhoz képest az alternatív megoldásokat. Szerk.: Az egy jó ötlet, ami előttem elhangzott: csak az első kattintás után kell lerakni őket, hadd higgye azt a játékos, hogy szerencséje volt :)

    Ott van még, és tényleg bejárási algoritmust igényel annak a kezelése, hogy ha egy nullás mezőnek minden szomszédját fel akarja fedni - hasonlóan például a Windows beépített aknakeresőjéhez. De semmi durva.

    Off vonalra visszatérve: sok merész, valóságtól elrugaszkodott dolgot mondanak az iskolában. Ez a fajta folyamatábra rajzolás iskolapéldája ennek (haha, szóvicc). Egyetemen már közelítenek a dolgok, de azért az első igazi munkafeladat, éles helyzetben mindig hideg zuhanyként jön.

    Nem azt mondom, hogy nincs helye a folyamatábrának. De azért egy ilyen programnak fejben is el kell férnie :)

    Ritkán ér rá az ember két és félszer annyi munkát végezni ugyanannyi eredményért, a munkáltatók meg még kevésbé hajlandóak kifizetni.

  • Ragnar95

    félisten

    válasz modder #4223 üzenetére

    Ráadásul sok aknakereső program dinamikusan rakja le az aknákat vagyis az adott helyzethez alkalmazkodva, tehát csak akkor rakja le őket, ha te már megérintettél egy mezőt. iOS-es Minesweeper-ben pl az elsőnek megérintett mezőn sosincs akna, bárhol is legyen az, így sokáig mivel mindig a bal felsővel kezdtem, azt hittem,h ott sosincs akna, de aztán kipróbáltam és ha máshol kezdtem, akkor időnként a bal felsőbe is rakott aknát.
    Amúgy egy tényleg jó algoritmusnál arra is figyelni kéne szerintem,h mindig egyértelműen eldönthető legyen, hogy adott helyen van-e akna vagy nincs, de csomószor elakadhat benne az ember, mert tippelni kell, illetve többször találkoztam már olyannal is, amikor egy akna csak aknákkal volt határolva, így ugye azt csak akkor találhatod meg, ha utolsónak hagyod...

Új hozzászólás Aktív témák