Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
Remélem nem írtam nagy hülyeséget
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Medence topik
- Házimozi belépő szinten
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Eredeti játékok OFF topik
- Házimozi haladó szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- További aktív témák...
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest