Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frawly

    veterán

    válasz Tim82 #97926 üzenetére

    Nem is vitatkozásból meg kötözködésből írom, amit.

    A Vulkanra nem kell patchelni a játékot, mert a DXVK pont arra való, hogy a DirectX-es hívásokat, shadereket szoftveres úton alakítják át Vulkanra, nem kell a játékot natívban a fejlesztőnek átkonvertálni. Ez sokkal kisebb overheaddel jár, mint a szoftveres DirectX, meg OpenGL-es emuláció.

    Azt nem írtam, hogy az X220-tól ezeket elvárom. Pont azt akarom kifejezni, hogy nem várható el tőle, és emiatt lehet csereok, ha valakinek szüksége van erre. Annak ellenére, hogy a teljesítménye a legtöbb alap dologban még ma is megfelelő i5-i7-es procival, 8-16 GB RAM-mal, és ez még nem változik még pár évig.

    Az X3100-at sem akartam ócsárolni. Tudom mit tud, volt nekem is. Nagy elvárásom nem volt vele szemben, csak anno kipróbáltam játékfronton mit tud. Nagyon keveset, játékra lényegében használhatatlan. A legalább régebbi játékokra érdemben használható első IGP az az 1. generációs Core i-kkel érkezett, és azóta folyamatosan fejlődik generációról generációra. Egy 3-6. genes Intel IGP-vel azért kellemesen el lehet kocagamer szinten játszogatni alacsonyabb felbontáson, meg ha nem a legújabb játékcímeket és legnagyobb grafikai részletességet erőlteti valaki. Az el lehet játszanit úgy értem, hogy min. 20-30 fps megvan, és nem szaggat, de ilyen konstans 60-100 fps-ről ezeknél sem szabad álmodni, ahhoz dedikált GPU kell. Az IGP nem játszani való, de ha nem olyan friss játékokkal próbálja valaki, szódával pótmegoldásnak el lehet rajta marhulni.

Új hozzászólás Aktív témák