Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hülyegyerek

    addikt

    Végre vezettem egy órácskát az új szerzeményt. Most még lebegek az űrben, de azért megpróbálom nem az egekbe dicsérni. Szóval: masszív, mint a ház, nem recseg-ropog benne semmi még rossz minőségű főúton sem. A futóműve betonstabil, nem csúszkál a hátulja, mint az ufóé, és fel sem üt még nagy kátyúknál sem, igazi kanyarvadászós-fajta. Kemény, de nem az a bután kemény fajta.
    A kormányzása baromi precíz, kb. ugyanolyan jó, mint az ufókáé volt, csak egy ezerszer jobb futómű van alatta. Ez így nagyon ütős kombó. Azt azért zárójelben meg kell jegyeznem, hogy nekem picit sok a szervórásegítés, az ufóé jobban el volt találva.
    Váltó: ez egy picit csalódás, ugyanis pontos, könnyen kapcsolható, de sokkal hosszabb úton jár, mint az ufóé, valamint nincs meg benne az a mechanikus érzet, amit szeretek. Jó-jó, de azért az ufóé jobban tetszett.
    Motor: ha nem tudnám, hogy 1 literes 3 hengeres, akkor nekem senki nem tudná bemagyarázni. Négyesben úgy megindul 60-ról, hogy csak keresem az állam. Érzetre kb. úgy megy, mint a céges Renault Masterem 2.3 dci-vel, 170 lóval. A szívó 1.8 után egy vadállat, de tényleg.
    Kütyük: a start-stop nekem baromira tetszik, ha berakom egyesbe, akkor tizedmásodpercek alatt újraindítja a motort, valamint addig nem működik, míg hideg a technika.
    Radaros tempomat : főúton kicsit lemaradtam az előttem haladótól, aztán felgyorsítottam százra, belőttem a tempomatot, meg a követést, aztán ahogy utólértem, finoman lelassított az ő tempójára. Közben beértünk egy faluba, és pedálmozdulat nélkül lelassítottam én is 50-re, aztán 46 körül szólt, hogy kikapcsol, vegyem át az irányítást.
    Egyelőre ennyi, vasárnap folyt. köv.

    u.i.: kuuuurvajó !!!!!! :))

    hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

Új hozzászólás Aktív témák