Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Bile Demon #74859 üzenetére

    Külön is van, és is azt hittem, hogy így van, ahogy írod, de nem, és működés szempontjából tényleg úgy logikus, ahogy megoldották. A fej gyári kábelkötegében bullet connector (mi ennek a magyar neve?) van a piros és sárga szálakon, és a sárga a vastagabb (az 1.5mm2), a piros rettentő vékonyka (0.5mm2 körüli), a sárga a memória, ez van normál esetben közvetlenül az akkura kötve (persze a biztosítéktáblán keresztül), a piros csak egy jel, amin gyújtás vagy az előtte lévő (ACC) fokozatban már van áram, ez adja a jelet a fejnek, hogy kapcsoljon be (ha előtte úgy lett leállítva az autó, hogy működött), ezen minimális áram megy, és mivel itt nincs mindig fesz, nem is lehet memória rajta. Csak ebből az következik, hogy a fix pont (az akku), amiben mindig van áram, onnan fog menni a fej is működés közben, és azért van itt a memória is (és ezért vastagabb, jól kitűnik a márkás fejeknél a kötegből), mert ez a szál az autó állapotától függetlenül mindig feszültség alatt van. Megnéztem, kimértem az áramfelvételeket is.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák