Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    Na én közben beleraktam vagy 10 órát a multiba az elmúlt napokban. Hát eléggé vegyesek a tapasztalataim. Nagyon sokat kellene dolgozni ezen a játékon, hogy hosszú távon legyen játékosbázis. A fórumokon rendszeresen előkerülnek bizonyos témák, aztán a fejlesztők elvilegy figyelnek, meg miden, de a múltkori frissítéssel sem az akut problémákat orvosolták.

    Recoil nagyon furcsa, első pár pellet teljesen irányítható, utána meg szinte hirtelen úgy elkezdenek szórni a fegyverek, mint a kerti locsoló. Mindneki kb. short burst-öket nyom, ha 10 métertől messzebbre kell lőni, pont emiatt. Nem mondom, hogy ez utóbbi dolog kifejezetten rossz, de az biztos, hogy a recoil-nak nem így kellene viselkednie. Vagy szórjon a fegyver, vagy ne szórjon. Ha kiszámíthatóan szór, az ellen ugyebár lehet védekezni az egér "húzásával", de így csak ilyen rövid sorozatokkal lehet hatékonyan célozni.

    A másik a hitreg. Elég hektikus, sokan panaszkodnak is erre. Persze vica-versa működik, szóval van amikor szívsz miatta, van amikor potya kill-eket szedsz össze és te csodák-csodájára nem patkolsz el, de akkor sem egészséges. Sniper-rel különösen furcsa lőni, testre adott lövésekből sokat nem regisztrál a játék. A pisztoly nagyon gyenge, cserébe headshot=instakill minden fegyverrel a pisztolyt leszámítva. Ez sincs feltétlen jól így szerintem.

    Értelmes balansz meg nincs a játékosok között, simán összejöhetnek profi meg überbéna csapatok is. Nem tudom mi alapján dobálja össze az embereket a játék, de a rang pl. semmit nem jelent, akkor már a KDR sokkal fontosabb mutató. Nyilván ha relatíve kevés a játékos, eleve kisebb az esélye annka, hogy jól kiegyensúlyozott csapatokat tud összedobálni a játék, de ettől azért szerintem jobban kellene működnie a dolognak. Arról nem is beszélve, hogy volt amikor 5 meccset nyertünk egyhuzamban mert volt 1-2 húzóember, a másik csapatban meg nem volt kiemelkedő játékos. A csapatok összetétele 90%-ban azonos volt végig. Namost ilyenkor is azt várná az ember, hogy a meccsek között is mixelni ugyanazokat a játékosokat a csapatok között a játék, de nem. A nyilvánvaló kulcsemberek is végig maradtak az adott csapatban. Szóval nincs shuffle sem.

    Az egyes skill-ek is eléggé kiegyensúlyozatlanok. Ishikawa sentry-je pl. csak úttorlasznak jó, amúgy olyan lassú a reakcióideje, mint egy reumás csigának. Ezzel szemben Pazu extra sebesség skillje extrém jó, ha valaki kellően jól mozog vele: Nem lehet védekezni ellene még szemből sem, csak úgy, ha lelövöd míg elér hozzád. Egyébként face-to-face is simán legyak meele-vel. Persze, háturól tudjon leszúrni, no problem. De ha az orrom előtt van valahogy csak tudjak már védekezni a meele ellen, még ha nem is úgy, hogy totál kivédhetem az egész támadást, hanem mondjuk ha 100 hp-m van lemegy 50-re vagy ilyesmi.

    Végül, sajnos cheater-is akad. Persze, ha valaki balfasz, könnyű cheat-ert kiáltani, másra mutogatni. Én nem vagyok egy top játékos, sosem akartam az lenni. De amikor egy meccsen belül nyolcszor szednek le headshot=instakill-lel, 1-2 lövéssel, 25 méteren túlról, assault rifle-lel vagy SMG-vel (tehát NEM sniper), az már kicsit idegesítően furcsa. Ha valakinél hallom, hogy folyamatosan nyomkodja a ravaszt, tehát repülnek a golyók, aztán egyszer csak beszopok egy headshot-ot, hát istenem. Pech, vagy nem mozogtam eléggé, whatever. De amikor rendszeresen 1-2 lövéssel teszik meg ugyanezt, ezekkel a fegyverekkel (who needs a rail gun anyway?), no az már nem jól célzás, az már csalás. Persze ezek az emberek rendszeresen 30-40 kill-lel futnak meccsenként, 20-szal lekörözve a mezőny maradékának legjobbjait.

Új hozzászólás Aktív témák