- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
SacRiFicE
csendes tag
Csá.
Következő eset történt egyik haverommal:
Az eladó cég szerint ''újonnan'' vett egy tápot, amire ők 1 év garanciát adtak, de az említett egység 1 hónap után csattant egyet és annyi lett neki, a srác visszavitte és ott közölték vele, hogy sérült a garaciajel, ezért nem veszik vissza, menjen ahova akar.
Teljesen biztosan nem szedte szét a tápot !!!
Ilyenkor mit lehetne tenni?
Egy új táp nem megy tönkre 1 hónap alatt !!
És hogy a fenébe sérült meg a garanciajel, ha a táp még új?
Lehet vmi módon bizonyítani, hogy ők szedték szét a minimum egyszer már javított tápot, amit aztán megint eladtak újnak kiállítva?AMD forever !!!
-
SacRiFicE
csendes tag
Nah hali!
Akit érdekel a dolog annak leírom a #229-es hozzászólásom eredményét.
Az említett tápot nem akarták visszavenni a leírt okok miatt, DE én rosz szokásból használok mIRC-et és egy rakat csatornán elkezdtem fikázni a boltot (Aqua), hogyhogy megtaláltam az egyik raktárost, akinek értelmesen kifejtve a dolgot, megértette, hogy nem a mi sarunk volt az egész és másnapra elintézte, hogy szó nélkül bevegyék... !!!
Utána jött a 2 hét kivárás -> eredmény, hogy nem javítható és nincs csere darab se. Következmény, hogy haver levásárolta egy igényesebb tápra és végre mindenki jól járt.
Nahde, ezt először miért nem lehetett megtenni ???
Miért kell szivatni a jónépet ???
Protekció kell mindenhova....és köszönet a Endrének az Aqua raktárán !
Csőváz.
[Szerkesztve]AMD forever !!!
-
SacRiFicE
csendes tag
Nem egy rossz 5let, de a bolt elismeri, hogy rossz, csak a szervíz nem.
Elég fura felállás és hogyan lehet szerintük jó, az ami meg se mukkan?
Próbálj kiközdeni egy személyes tesztet, hogy előtted nézzék meg egy gépben az alaplapot, nyilván utána elismerik, hogy szarra se jó.
Valószínű csak kimértek rajta 3 kondenzátort, és ráfogták, hogy jó, mert azoknak nincs baja és a meghibásodások 90%-ban azoknak tönkre kellene mennie.AMD forever !!!
-
SacRiFicE
csendes tag
válasz Mosqu!to #273 üzenetére
Az az igazság, hogy lassan mindenütt a szarkeverés van:
BlueFish, Aqua, Mistral sem igazán korrekt ilyen téren.
Még rosszat nem hallottam EDDIG a Szilícium comp.-ról, Magicompról, Alien comp.-ról, de gondolom mindenkinek van egy kis vaj a fején, de ugye nyilvánosan nem kéne rágalmazni egyiket sem...AMD forever !!!