Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gyuri27 #25757 üzenetére
Személyesen vette át.
Én súlyban nem éreztem különbséget, de pár gramm egy SSD nem hiszem h éreztem volna különbséget.Igazán fura, h két hét után szól, oké nem lehetetlen, h tényleg parkolt a szekrényen, de túl sok a véletlen.
Telefonban mikor jelezte akkor is elég agresszív, követelőző volt, majd mikor mondtam, h ezzel nem tudok mit kezdeni kedves szavakkal elküldött és jelezte, h vegyek belőle koporsót
-
Sziasztok!
Véleményét kérnék a következő szituációról:
Van egy pár bontatlan 980 pro 2tb SSD, amit hardverapron hirdetek, adom. Eddig kb 40-50db -t eladtam, probléma nélkül. Most hívott az egyik vásárló, h amit két hete vásárolt bontatlan SSD doboza üres volt. Eddig állítólag csak a szekrényben állt nála.
Hogy kéne ehhez állnom? Létezhet olyan, h tényleg üresen csomagolja gyártó? -
1 év kötelező viszont volt/van, ha olyat rendelt amire nincs v csak 6 hó (10e alatti) jótállás van akkor mehetett volna a bünti, figyelmeztetés. Ilyen sosem volt.
Illetve ha így lenne ahogy te gondolod attól még legalább egy figyelmeztetést tettek volna, hogy a számlázási metódus hibás.De, pontosan így történik, kiválasztják az alkatrészeket, kosárba teszik, majd egy + gombon rendelnek még mellé összeszerelést.
Bejövő számlán is az lesz h xy vga, xy cpu.
-
válasz
Jakab66[hun] #20754 üzenetére
Gyáriszáma van? Számlán vagy garancia papíron szerepel ?
-
válasz
gabor9991 #17977 üzenetére
Pont azt ami le van írva.
Kereskedő a továbbítási költséget nem számolhatja fel a vásárló részére.Elállás:
"Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor/felmondáskor?
Elálláskor kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének közvetlen költségeit vagyunk kötelesek viselni (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési kötelezettségünkről nem tájékoztatott minket), ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. " -
-
-
válasz
#18379748 #14430 üzenetére
Érdekességként megosztanám a sokak által dicsőített nyugati garanciális ügyintézésemet:
Xbox one nem kapcsolt be, kis levelezés, majd jött is a futár, hogy elvigye németbe.
Két hét elteltével jött a javított box, igen ám, de a gép még most sem kapcsolt be, ellenben a kinectet kicserélték, aminek semmi baja nem volt, de kaptam egy refurbished-t(+gyári doboz eltűnt(mailben rákérdezve, néma csend és hullaszag)).
Újabb levelezés, újabb futár, újabb kanyar németbe.
Kevesebb mint két hét alatt meg is jött a box, most már új táppal, wunderbar.
Igen ám, de most tápkábelt hagyták le.
Most jöhet újabb levelezés és remélem a gyári tápkábel elküldéséhez nem kell megint elküldenem az xbox-t. -
Azt akarják vele kikerülni, hogy ne kelljen pénzt visszaadni egy Xéves kártyánál.
Nálunk nincs amortizáció, és ha nem tudják javítani vagy ugyanolyanra cserélni, akkor pénzt kéne visszaadni.
Ami elég nagy bukó lehet, de így adhatnak azonos teljesítményű (vagy jobbat), más típusú vga-t. -
válasz
alibaba78 #13025 üzenetére
1. H leírtad volna az előmenetelét és nem azt várod, hogy a kis ujjamból szopjam ki akkor lenne "fingom".
2. Apple-nél sem egészen működik, de ebbe most ne menjünk bele.
3. Hazai beszállító abból él h megveszi majd haszonnal eladja. Te külföldről megvetted, ergo ö nem részesül haszonból.
4. Ítélkezni? Mert mertem az írni h olcsón? ....
Arrogáns itt max te vagy. Sőt ......
" Biztos nagyon elfaradtal, amig ezt begepelted."
Véleményemet meg úgy osztom meg, ahogy én akarom egy forumon.Sajnálom h a "nem", nem tetszett, de legközelebb majd kapsz hozzá szép kis hasonlatot hátha úgy sikerül felfogni. És igen van tapasztalom, csak gondoltam elég lesz egy sima nem...
Üdv -
válasz
Grande Ale #12842 üzenetére
Te miért buknál?
Kapsz egy új telefont, aminek a garanciája is újraindul.
Az, hogy neked ez már nem kell, az a te bajod.Amit megveszel természetes h amortizálódik(ergo buksz).
-
válasz
Grande Ale #12839 üzenetére
De gondolj bele miért adnák oda az eredeti árát?
Megvetted 110e-ért most 75e.
Jó esetben kerestek 5e Ft-t, de ahhoz, hogy visszaadják a 110e Ft-t bukniuk kell 30e-t.
Ezt se a kisker, se a nagyker nem tenné meg "szívesen" (ahogy fordítót helyzetben te sem).
Főleg úgy, hogy jogilag (és szerintem erkölcsileg is) teljesen helytálló.Esetleg egy olyat megpróbálhatsz, hogy a mostani árában másra csere.
-
válasz
Grande Ale #12833 üzenetére
"amikor egy másik gyártó(!) másik termékére minden további nélkül kicseréli a készüléket?"
Ezt gondolod, vagy tapasztaltad? -
válasz
Biznisz Elek #11900 üzenetére
-
válasz
gyáliSanyi #11428 üzenetére
És ha ő mondta volna ugyan ezt?
"Engem kurvára nem érdekel"Ott kellett volna megnézni...
Szerencse, hogy ilyen korrektek voltak -
válasz
lorincmate #10829 üzenetére
Hardverkertől is vásároltak
mailben kérdezd meg őket, sn alapján kikeresik ha onnan származik -
-
válasz
enginev3.0 #10087 üzenetére
megszűnt a bolt?
-
válasz
Superhun #10048 üzenetére
"Ettől eltérni csak nyomós indokkal lehet."
na erről még nem hallottam, tudsz adni valami forrást, vagy jogszabályt?"Ha nem tudja kimagyarázni"
Nincs boltom, de vagy 3-4 magyarázatot is tudnék írni
Ez csak duma...
Törekedés van a jogszabályban, ha 30napig(vagy tovább) tart akkor sem tudsz mit csinálni
Kérdez rá egy fogyvédőstől -
"idoben"
pontosítsd kérlek(#10045) Impressa
users.hu kapcsolatCím, megközelíthetőség
1133 Budapest, Váci út 102.
A 3-as, kék metró vonalán a Árpád híd megállótól 2 percre a Váci úton a Dózsa György út irányába.
2. Elérhetőségek
Vezetékes telefon : +36-1-342-90-78
Mobiltelefon: +36-20-583-08-79
Mobiltelefon: +36-20-583-08-78
Skype: usersrendszerhaz
Email: users@users.hu
3. Üzemeltető
The Blue Chip Kft.
székhely: 1133 Budapest, Váci út 102.
cégjegyzékszám: 01-09-688507(Fővárosi Bíróság által bejegyezve)
adószám: 12483378-2-41
4. Nyitva tartás
Hétköznapokon hétfőtől péntekig, 10-18 óráig várjuk Önöket üzletünkben. -
-
válasz
Young92 #9419 üzenetére
szerintem mindenképp a gyártói
valószínűleg profibb és hozzáértőbb szervizzel dolgozik
valószínűleg alkatrészeket is előbb betudnak szerezni
+ több átvételi pont, vagy háztól, házig futár(mondjuk lehet ez van a boltnak is)samsunggal pont most garanciáztattam(premium terméket)
nagyon profi, kijött házhoz, 1óra alatt megcsinálta (alaplap csere, tisztítás) -
válasz
CoolBoy323 #9344 üzenetére
Webshopos rendelés volt a másik termék?
Ha igen, akkor elállhatsz; mindegy hogy van a számlán egy mínuszos tétel -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen routert?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egészséges életmód
- További aktív témák...
- Új, Microsoft Xbox Elite Core Series 2 Call of Duty: Black Ops Controller 2 év garanciával
- Be Quiet Pure Rock 2 FX
- Kingstone HyperX Fury 16GB (2X8GB) DDR3 1600 Mhz ram kit
- Karcmentes 1Hónapos Apple Watch 10 46mm Cellular Jet Black 1OO% ! 11Hó nemzetközi APPLE GARANCiA
- Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD (Canon) Szép, állapot, hibátlan működés.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest