Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovbal79
tag
válasz
4Grider #27917 üzenetére
Ninja AF300EU forrólevegős sütő, 2470W, 7,6 liter. Ennek az a lényege, hogy két kamrája van, és azokat egymástól függetlenül is be lehet állítani. Viszont van un MATCH beállítás, azaz ugyanazok a beállítások érvényesek mindkét részre. De ettől függetlenül is, ha az "A" és "B" rekeszbe is 220C, "air frier" funkciót állítok be, akkor az szintén azt jelenti hogy ugyanaz történik mindketőben. Lehet eltérő is a beállítás, de ha ugyanaz a hőfok és a sütési mód, akkor közel ugyanaz kell történjen a két sütőrekeszben. Itt jelentekeztt az eltérés. Hiába ugyanaz a hőfok és ugyanaz a sütési mód, nagy eltérés van a sütési időben a két rekesz esetében. Namost gondolom a szervizben nem küldtek bele két félcsirkét egyikbe és másikba, de erről nincs információm, hogyan vizsgálják ezeket...
-
koby11h
őstag
válasz
4Grider #27217 üzenetére
Azért írnak mást is, nem tudom, hogy érvényes-e most. pl:
Két magánember közötti adásvétel
Ha magánszemély magánembertől vásárol használt autót, annak szabályozása egyszerűbb. Ebben az esetben egy év a szavatosság. Ellentétben a cégtől magánszemélynek eladott autóval, nem jön létre fogyasztói szerződés, így az adásvételi szerződésben el lehet térni a Ptk. általános szabályaitól és az egyéves szavatosságot akár ki is zárhatják a felek. Például az adásvételi szerződésben kitérve erre.Forrás
Azt nem tudom, hogy azóta változott-e a szabályozás... -
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27213 üzenetére
Ezt hogy érted? A vásárláskor kapott Garanciajegyen szerepelnek a termék adatai és az, hogy a garancia 60 hónap.
Továbbá: "8. Gazdálkodó szervezetek, gazdasági társaságok és/vagy jogi személyek esetén a garancia kizárólag a törvényben előírt termékekre vonatkozó szavatosságot tartalmaz!" -
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27205 üzenetére
Az Átvételi bizonylaton szerepel többek közt:
1. A garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napos befejezésre.
2. Az Ön által választott szavatossági igény a rendelkezésre álló információk alapján teljesíthető. Jótállás esetén a kijavítási igény határideje 30 nap, a kicserélésé 38 nap. -
Tikakukac
titán
válasz
4Grider #27200 üzenetére
Lehet el vagyok tévedve, túl kevés időt töltöttem el akkor kiskerben és nagykerben
Az utcáról, te, mint xy cég ha bezuhansz első körben partnerré kell válnod. Ez az alap, addig senki sehova. Előtted van a CHS oldala. Hogyan rendelsz? Reg nélkül csak úgy? Meglepne
Én anno Dell és HP boltban csücsültem. A kukink is kötélre volt rakva, hogy mit és meddig és hogyan, különben a kövi hónaptól nem kellett azon agyalni, hogy mennyiért és mit kapunk. Vagy persze, lehetsz te 1-1 darabos vásárló, de azzal, hogy hogyan fogsz jó árat a polcra rakni, nem tudom, max akkor ha szereted a bukót.
Jelenleg az ötkerben, és te? Most, hogy ezt letudtuk, akkor jöhet a frappáns válasz arra, hogy miért tudja minden márka megoldani ezt a bonyolult kérdéskört garijegy nélkül 20 éve
-
Tikakukac
titán
válasz
4Grider #27187 üzenetére
Nyugodj meg, végy egy nagy levegőt és akkor gondold át.
Ha megvetted a hivatalos resellernél és leadod neki, ő hova küldi tovább?Akkor már kezded érteni miért teljesen felesleges ez a gari papír cica harc.
Mondjak jobbat? Rajtuk kívül senki sem csinálja ezt. Szerinted miért? Mert szeretetszolgálatok vagy mert a számlán szereplő céget be tudják azonosítani, hogy partnerük vagy sem? Legyen ez az 50 millás kérdés.
-
Tikakukac
titán
válasz
4Grider #27182 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mi van leírva és hova, ha én azt írom le, hogy holnaptól kezdve mindenki aki rám tekint, lóg 50k-val, az onnantól legit?
A jótállási jegyekkel anno kis túlzással hajókat hajtogattunk a boltban. Értelmezhetetlen volt már akkor is.
A fentiek közül egyik sem, szimplán a Samsung gari téren és support téren felénk istentelenül el van kanászodva. Van egy számla, rajta ki adta el, meg a cucc SN-je. Mi kell még? Egy rövid lista van ezekről, maximum 10 cég.
Most akkor mi ebben a bonyi?
-
gabor9991
őstag
válasz
4Grider #27150 üzenetére
Nem szeretnék ezen itt vitatkozni veled se és mással sem de szerintem az ezer forintos kenyér meg az 500 forintos fagyi meg az 5000 forintos hajvágás géppel meg a 35 ezres rezsióradíj az autószerelőnél stb... egyáltalán nem normális árazás jelenleg itt Magyarországon.De nem vitázni szeretnék újra leírom, egyszerűen nekem ez a véleményem, szerintem pusztán az emberi kapzsiság emelte ide az árakat ami nem is sokára nagyon vissza fog ütni.
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #27139 üzenetére
Már hogyne generálna. Egy csomó terméket tudok 5-30%-al olcsóbban megvenni 1 év jótállással, ha nem 2 vagy 3 év jótállással akarom megvenni.
Jó, de ebben nem csak az 1-2-3 év közti különbség van benne, hanem a szürkeimport lényege is, hogy kihagynak egy vagy több vízfejet belőle. Ugye nem egy gyártónál csak akkor kapja meg az ember a 2-3 évet, ha magyar importőri garilevele van. És nyilván nem ugyanazon az áron jön a termék szürkeisztánból mint a magyar képviselettől.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz
4Grider #27127 üzenetére
Ptk:
1:3. § [A jóhiszeműség és tisztesség elve]
(1) A jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a felek a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően kötelesek eljárni.1:4. § [Az elvárható magatartás elve. Felróhatóság]
(1) Ha e törvény eltérő követelményt nem támaszt, a polgári jogi viszonyokban úgy kell eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.1:5. § [A joggal való visszaélés tilalma]
(1) A törvény tiltja a joggal való visszaélést.És bocs, túloztam, nincs abszolút egyeztetési kötelezettség, ha tudod hogy hova kell vitetni és a legkedvezőbb megoldást választod. Ugyanakkor életszerű a feltevés, hogy a cégnek lehet kedvezményes szerződése szállítóval, tehát az adott helyzetben elvárható (PtK 1:4. § (1)), hogy egyeztetsz.
-
luciferc
őstag
válasz
4Grider #27104 üzenetére
Szerintem fogalmilag kissé össze vagy kavarodva. Olvasd el a Ptk vonatkozó részét. A szavatossági jogok és a jótállási kötelezettség mind a hibás teljesítéshez kapcsolódik.
Ha igazolódik a hibás teljesítés (tehát jogos a szavatossági/jótállási igény), akkor az ennek érvényesítése okán felmerült költség is visszajár. -
arcitec
addikt
válasz
4Grider #27104 üzenetére
Mintha 1-2 hónappal korábban lett volna szó arról, hogy ha valaki 14 napon belül eláll, akkor a teljes kifizetett összeg visszajár, ami a szállítási költséget is tartalmazza.
Nincs benne külön kitétel a hibás teljesítésről. Vagy ha van, akkor kéretik ide linkelni a megfelelő jogszabályt... -
detroitrw
addikt
-
detroitrw
addikt
-
somnia
senior tag
-
Tikakukac
titán
válasz
4Grider #26711 üzenetére
Ebbe bele lehet menni, hogy ki mit és hogyan meg honnan, maradjunk annyiban, hogy épp eleget voltam kiskerben meg aztán nagyker-kisker kapcsolattartóként és annál nagyobb trágyadombot ami ebben az országban van IT eszközökben és azokkal kapcsolatos ügyintézésben nem nagyon van.
Most céges beszerre az Alza a tuti, most ott van a legnagyobb biztonság gariban. Régen Emag is ilyen volt, azóta ott is minden 1 év lett kb.
-
somnia
senior tag
válasz
4Grider #26673 üzenetére
Na ez az, rengeteget rendelek külföldről és belföldről is.
A nagyobb értékű cuccoknál mindig csinálok videót.
Most kimaradt.
Nem tudom mert a bolt oldalán nincs róla szó, csak a Youtube-on nézett videók szerint hiányzik még pár dolog.
A dobozon semmi nincs feltüntetve.
Ráadásul most ránéztem a Dellnél a service tag-ra és ezt írja:
Your Support Services have expired
OptiPlex 7070 Small Form Factor
Support Services:Expired 11 FEB 2023[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz
4Grider #26585 üzenetére
Igen, írtam is, hogy a kormányhivatal nem jár el egyedi ügyekben. Ellenben általános vizsgálatot lehet kezdeményezni, aminek a vége kellemes kis bünti lehet.
Az egyedi ügyben pontosan ezért kell a fizetési meghagyás, ha biztos az ember a dolgában, mert az ha a cég nagyon nem ért egyet perré alakulhat, ha meg nem biztos a cég, akkor vége az ügynek. Ha meg ellentmond a cég, még mindig lehet bukni az FMH költségét és menni a békéltető testülethez. Aminek talán majd a jövőben már lesz is értelme. Ha meg nem annyira biztos a helyzet, akkor persze békéltető testület. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
4Grider #26471 üzenetére
Hát ezzel az baj, hogy a jogszabály mást mond, és attól nem térhetnek el a fogyasztó kárára...
Egyébként anno hallgattam egy podcastet ahol ez pont téma volt és a fogyvédes is ezt erősítette meg, hogy lóvé vissza, ha vmi nem oké, akkor polgári követelés.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Venkman
tag
válasz
4Grider #26330 üzenetére
Tavaly év végén lett vásárolva, nincs a jótállásin vételár. De ez miért a vevő problémája? Világosan le van írva, hogy csak a jótállási jegy kell a garanciához. Hogy ők már, hogy keresik ki a rendszerükből a vételárat, az engem nem érdekel. Így viszont vissza kell menjek a húsz km-re lévő üzletbe, ami így leírva nem akkora gond, de az elvvel (meg a stílussal) van gondom. Amúgy csak nyugtát kaptam. De megtalálták a rendszerükben (állítólag).
-
axlfsi
veterán
válasz
4Grider #26205 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyértelmű. Pl. itt 2 év (és forgalmazó). Viszont felhívtam az EPSON-t (1 évet mondtak), de kértem, hogy segítsenek értlemezni, hogy amennyiben egy hivatalos forgalmazótól megvásárolom a készüléket, követelhetem-e a 3 év teljeskörű jótállást, anélkül, hogy EPSON CoverPlus stb-t vásároltatnának velem... nem tudták persze megmondani, e-mailben majd válaszol, ha kiderítette.
-
axlfsi
veterán
válasz
4Grider #26201 üzenetére
Ah, értem! Köszönöm a gyors választ!
A lényeg, hogy megillet magánszemélyként a 3 év (hiszen a nyomtató bőven az a kategőria, igaz? ... sőt, inkább az a kevés terméktípus, amire nem vonatkozik!) és a maradékot a forgalmazó/eladó kell, hogy biztosítsa... ezt nem tudtam, de hasznos infó!Annál is inkább, mert elég sok esetben egyenesen a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot gariztatás ügyben, de arra nem tért ki a rendelet, hogy amennyiben a gyártó kevesebbet vállal, úgy a vásárlónak a vásárlás helyét kell felkerensnie ... illetve, innentől kezdve különösen fontos megnézni, hogy egy "ma van, holnap sóval hintették a helyét" cégtől vásárolok vagy mondjuk egy Media Markt, hiszen ezek alapján bottal üthetem a garimat, ha megszűnik a forgalmazó cég
).
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
4Grider #25293 üzenetére
Jaj gyerekek ne kezdjük el megint, pár hsz-el feljebb ezt veséztük ki pont.
Kicsit görgess vissza és olvasgass, le van írva minden ami ezzel kapcsolatos. De röviden: 10kg felett csak kötelező nekik elszállítani, alatta elküldheted te is, de a költségét vissza kell térítenie a boltnak neked.
-
válasz
4Grider #25302 üzenetére
Még EU szinten is így kell eljárni: [link]
"A spanyolországi kereskedő kész megjavítani a hibás fényképezőgépemet. Kinek kell megfizetnie az ezzel járó szállítási költségeket?
Az uniós szabályok értelmében a kétéves szavatossági idő alatt a fogyasztóknak semmilyen költséget nem kell viselniük a hibás termékek javításával és cseréjével összefüggésben. Ez a szállítási költségekre is vonatkozik. Következésképp a kereskedőnek kell kifizetnie a szállítási költséget (akkor is, amikor Ön visszaküldi neki a termékhibás fényképezőgépet, és akkor is, amikor ő kiszállítja Önnek a megjavított készüléket).
Előfordulhat azonban, hogy a kereskedő ellenőrizni akarja, hogy a fényképezőgép valóban hibás volt-e már a megvásárlásakor is. Ebben az esetben elképzelhető, hogy Önnek kell fizetnie a készülék visszaküldésének költségét, utólag viszont költségtérítést kérhet, ha a kereskedő igazolva látja, hogy a fényképezőgép valóban termékhibás volt." -
st6969
őstag
válasz
4Grider #25298 üzenetére
Azt, hogy én mit gondolok, nem számít. Azt, hogy te mit gondolsz, szintén nem számít. A jogalkotó pedig meghatároz valamit. Na, az számít. Aszerint kell(ene) eljárni. Értelmezd már, amit Superhun is beidézett.
Természetesen megértem, hogy egyes (szerencsére nem mindegyik) webshopok szeretnek sunyi módon kibújni ez alól. Ez még nem jelenti azt, hogy jogszerűen járnak el. -
-
st6969
őstag
válasz
4Grider #25295 üzenetére
Én úgy pontosítanék, hogy "Az általad linkelt cikkben is szerepel a 10 kg vagy rögzített elhelyezés" IS. De az is ott van a §6:166-ban, hogy A boltot terhel minden jótállással kapcsolatos költség. És itt nincs megszabva max. tömeg.
Én nemrég egy ilyen üggyel jöttem, és nem találtam viccesnek, hogy a megrendelt termék gyári hibás volt, így jeleztem jótállási igényemet, de a 3000Ft-os visszapostát nekem kellett kifizetni úgy, hogy egyetlen centimétert nem tudtam hegeszteni a géppel. Miért keletkezzen nekem plusz költségem annak következményeként, hogy hibás terméket kaptam? Hiszen én arról nem tehetek.
A fenti jogszabályokra hivatkoztam (itteni segítséggel), amire a kereskedő első szóra engedett, és visszafizette a 3000Ft-ot. Való igaz, hogy ez a rész nem fekete-fehér, és a betartatása is kb. megoldatlan.
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #25184 üzenetére
Az a baj ezzel -maradva a Samsung SSD-s példánál-, hogy a gyártó azon feltétel mellett adja az 5 évet, ha:
- van hozzá Samsung Magyarországos jótállási jegy
- a terméket a Samsung Magyarország importáltaEzek egyike sem áll fenn egy "szürkeimportos" terméknél. Így kényszerűen az 5 év sem tud (szerintem).
(és egy 22-es csapdája, hogy a vállalkozást megillető jogok között sincs az 5 év, mert a random számtech webshop gyári számos beszerzési számlát és hozzá tartozó jótállási jegyet tud villantani a termékhez, hogy ő azt mondjuk 3 évvel vette, így értelemszerűen a vállalkozást megillető jogok között az 5 év nem szerepel, így azt átadni sem tudja. Extra extra 22-es csapdája, mivel a forgalmazó cég cég, és a cégeknek nem jár az, ami a fogyasztónak, a céget megillető jótállási jogok -amit elvileg tovább kéne adni- eleve környékén sincsenek annak, ami a fogyasztót illeti meg).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
4Grider #25184 üzenetére
áhh csalódás hogy a törvény nem említi az "örökgarit", pedig biztos voltam benne hogy ott lesz
jótállás NEM "örökgari"jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
a jótállás lejártával szíveskedjék a kedves fogyasztó "örökgariért" a gyártóhoz fordulni és vele rendezni a továbbiakat, ha tudja -
#24845312
törölt tag
válasz
4Grider #25176 üzenetére
Nem a gyártói garanciát kell továbbadni, hanem azt, amit kapott a viszonteladó. Ha megkapta pl. a 10 év gyártói garanciát, akkor azt, de ha csak kevesebbet kapott, mondjuk 1 évet, akkor meg azt. Természetesen a sávos jótállás betartása mellett, tehát hiába kapott csak 1 évet, ha egyébként 3 év járna az összeg nagysága miatt (ilyenkor van az, hogy nem fogyasztóknak értékesítenek bizonyos termékeket, hanem cégek/vállalkozók részére).
A viszonteladónak nem kötelessége x nagykertől vásárolni, attól a nagykertől vásárol, amelyiktől akar, sőt, még csak nagykertől sem kötelező vásárolnia, eleve szoktak a kiskerek egymástól is vásárolni pl.
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #25176 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy jogszabály van arra, hogy a gyártói garanciát tovább kell adni. Azaz neked mint viszonteladónak kötelességed, hogy olyan nagykertől szerezd be a terméket, aki ezt biztosítja.
Meg a lónak a cerkáját.
Azt kell továbbadni, amit a beszerzési forrás biztosít a kisker részére, nem azt, amit a gyártó a legelején. A jog mindössze annyit ír elő és biztosít, hogy a magyar kisker garit benyelni/elsikkasztani ne tudjon, amit ő kap, azt adja is tovább.
A kedves vevő meg ne kopogtasson, amikor mondjuk tök egyértelműen ott van a random webshopban, hogy mittudomén, Samsung 980 pro SSD 3 évvel megy. Nem, nem 5-tel, mint a nem szürke , Samu garijegyes termék (ami amúgy meg nem 5 hanem 1+4, eltérő feltételekkel).[ Szerkesztve ]
-
daver88
aktív tag
válasz
4Grider #25176 üzenetére
Ez szerintem nincs így...ezer meg ezer példa van erre például az Emagnál is, hogy a weboldalon keveri a román piacos termékeket a hivatalos, magyarországon kapható - hivatalos importból származó magyar készlettel. A román piacos készletet nem fogja a magyar hivatalos importőr által szerződött szerviz garanciában javítani..miért is tenné. Emiatt azok a termékek forgalmazói - és nem gyártói - jótállással kerülnek értékesítésre itthon.
-
jeni
félisten
válasz
4Grider #25106 üzenetére
igen ,érthető,nem is azzal van a gondom,csak furcsálltam,hogy sokat vontak le,egy 3 napos cucc miatt ami,nem megunt cucc volt hanem AMD komp. problémás.
az Aqua nem árul úgy terméket,hogy újra csomagolt.
ebben az esetben ki vette meg utánam vagy kinek adták tovább és mennyiért?
magyarán a 7000 Ft-t lenyúlták tőlem.
vettem az Alzától egy TP-Link Tapo P100 Wi-Fi okos dugalj 2db- szettes amire gondoltam volna,hogy nem kell kábeleket fel vezetni az emeletre hanem hálózaton át viszem fel a netet.
na azt bemérve az emeleti fogadó ponton már nem annyit mutatót,hogy normális nettel tudtam volna használni a gépet.
tehát ,felbontva,kipróbálva,tesztelve adtam vissza az Alzának és ők nem vontak le se 500Ft-t se 7000Ft-t sem.az a fura,hogy egy bolti eladó dönt el mindent (persze lehet írni,hogy nem egy szakképzett,nem egy elektromérnök,vagy valaki aki a szervizben szakjogosítvánnyal rendelkezik efelett,hogy biztosan ,becsületesen bevizsgálva ,állapítson meg értékvesztést ,értékcsökkenést annyival amennyivel megvágtak)
én eltudnék fogadni mínusz 500 Ft max 1000Ft levonás az értéhez viszonyítva ha a bolt találna olyat rajta,hogy... ami nem befolyásolná a használatot.
amúgy sok bolt árul kirakati,bemutató darabot és azt is mint utsó terméket teljes áron árulják,na azt hány ember tapizta meg?
bizonyítva a net sebességét mobilon fotózva,meg sem kérdezték ki vagyok sőt azt sem ha volt egyáltalán esetleg piszok,új lenyomatom a cuccon akkor levonnak plusz összeget.
1 órán belül már a kezemben volt a pénz a vissza adás követően.
amúgy már vettem, bontottat többször az Alza boltban és nem volt vele bajom,olcsóbb volt ugyanannyi garival.
Aquacomp meg elmehetnek oda ahova .... azt se bánnom ha ide benéznek.[ Szerkesztve ]
-
válasz
4Grider #25099 üzenetére
abszolút jogos, ezt a problémát is az ostoba szabályozás okozza
azt hiszik a vevők nem ők fogják végül megfizetni az ingyenes visszaküldözgetés árát...hát van egy rossz hírem, deilletve nagyon furcsállom hogy azt hiszi valaki hogy egy nem reprodukálható hiba sok órás keresése magas óradíjú szakember által a jótállás részét képezi
életszerűtlen dolgokat várnak el vevők, és fel vannak háborodva mikor a realitás beüt -
-
válasz
4Grider #25075 üzenetére
Igen, csatoltam nekik a feladási dokut/bizonylatot is (a díj visszafizetése érdekében) és igazolva, az a legolcsóbb feladási/elküldési mód, egyben a legegyszerűbb is.
A dokun az is szerepel, hogy a visszaküldés összegét is vissza térítik, a fentiek szerint hivatkozással.
Én ugyanazt és úgy vissza küldtem ahogy tőlük kaptam.Ezt olvasva 30 nap szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
-
válasz
4Grider #23996 üzenetére
Ez volt a fórumozó kérdése:
El szeretnénk állni egy terméktől.
A termék mellé számláztak 8db AAA elemet. (ebből 2 kell a távírányítóba, a vásárlást nem én intéztem, szóüval nem tudom miért 8-at kellett venni)
Ha elállok, akkor az elemeket is vissza kell venniük, (A 6db még fóliában van)
vagy csak a készüléket?
A válasz a kérdésére az, hogy vissza tudja küldeni csak a készüléket is. Ilyen esetben viszont nem jár vissza a vásárláskor kifizetett szállítási költség (ha volt egyáltalán).[ Szerkesztve ]
-
Vikusz77
tag
válasz
4Grider #23836 üzenetére
Még egy kérdés merült fel bennem.
A vásárlás után két nappal írtam a webshopnak egy levelet, amiben jeleztem a problémámat (zavaró a hűtőszekrény hangja), és közöltem, hogy kérem a 3 munkanapon belüli hiba esetén igényelhető cserét. (erre annyit válaszoltak, hogy forduljak a gyártóhoz (LG) vizsgáltassam be, és ha tényleg hibás, akkor visszafizetik (mert nincs már nekik belőle).
Az Lg-hez végül nem fordultam, nem volt kedvem a hercehurcához.A kérdésem:
Mielőtt elküldöm a webshopnak a vásárlástól való elállási nyilatkozatot, küldjek-e előtte egy e-mailt nekik, amiben jelzem, hogy a korábban tett 3 napos cseregarancia iránti igényemet visszavonom?
Nem szeretném, ha a korábban tett csere iránti igényem "belezavarna" az utána tett elállási nyilatkozatomba.Nem vagyok a jogban annyira járatos, de szeretném, ha simán intéződne a dolog, ezért vetődött fel bennem ez a kérdés, persze, lehet, hogy kicsit túlaggódom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- NBA és kosárlabda topic
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AliExpress tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- LED világítás a lakásban
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest