- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
Szia
Bár van annyi előnyöd,hogy van tanúja a nem eredeti bontatlan csomagolásnak,cuccnak. Azonnal fotózz le,dobozold vissza és vidd vissza. Természetesen panaszkönyvet is kérd el.Tehát a leadott hibás lapot bütykölve kaptad vissza,mert elvileg gyárilag cserélik. Ráadásul tartozék hiányosan kaptad meg,itt nem a CD hiánya a feltűnő hanem a hátlap ami ügye nem pótolható sehogy. -
jeni
félisten
-
jeni
félisten
válasz Vasinger! #8264 üzenetére
szia
érdemes azért a 6500 Ft-t torturát végig vinni. mert ha mégis igazat adnak neked akkor ott a biróság ami még többe kerülne,és lehet,hogy mégse vonatkozik a magyar törvény rájuk,hacsak nem blöffölnek-e?
lehet azért van ráírva a 2 év garancia mert a törvény előírja,hogy a (1év)garanciális dolgot fel kell tüntetni valamiképen.másik pár sorral lejjeb van írva hogy a te esetében törekedni kell a 15 napra.
de ha 30 napso esetről van szó abban az esetben 30 naptári nap vagy 30 munkanap?
ha túlépi az cucc leadási szervizben állási ideje a 30 napot akkor automatikusan él az eláállás jog vagyis kötelező pénz vissza fizetés lép érványbe,esetleg a levásárlási lehetőség?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
és abban az esetben ha a bolt megszűnik de maga a szerviz még müxik?
tehát ez esetben a szervizben töltött 30 naptári napot (és nem a 30 munkanap alapján figyelik) kell figyelembe venni és a 3x javítás utáni elállást vagyis a 4. javításnál mondhatom,hogy köszi már nem kérem a terméket.
és az a fogalmazás,hogy törekedni kell a 15 napos betartására az meg szerintem lutri szöveg.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz ViiiiktorOC #8277 üzenetére
igen szombati nyitva tartás az nekik munkanap.
abban az esetben köteles ha hibás,elvileg levásárolhatod,tudtommal,hogy köteles vissza fizetni ez szerintem boltonként eltérő.
meg kell nézni mi az az elállási jog 3 napon belül? -
jeni
félisten
válasz ViiiiktorOC #8280 üzenetére
a neten próbálj rákeresni
-
jeni
félisten
[link] ebben a 30 napos javítási időt nem találom,mert csak annyi van írva,hogy törekednie kell a 15 napos javítási idő elkészültével.
ami értelmezés szerint 15 naptári nap.van egyéb konkrét infó valakinek ezzel kapcsolatban?
-
jeni
félisten
Hello
2022.01.06.án vettem át a megrendelt Asrock X570 Taichi alaplapot 2021.december végi rendeléssel egy vidéki Játék-konzol-pc-s boltban magánszemélyként vettem zsír újonnan.
A probléma vele,,hogy többször előjött a hiba,hogy a BIOS nem tudott a hardvernek megfelelően bebotoolni.. Elemet is cseréltem benne és BIOS-t. A memória modul és a proci kompatibilis az alaplappal,a QVL táblázatban benne van.
A boltnak jeleztem előbb a hibát,de továbbra sem lett jó,így vissza vittem 01.24-én személyesen leadva a vásárolt helyen.
Valamint tagadta a 14 napos elállási lehetőséget is.
Többször telefonon érdeklődve a garanciális meghibásodott termék iránt nem tudtak megmondani mikor is kapom vissza. Ma is telefonáltam és jeleztem nekik a 2 nap múlva lejáró 30 napot,hogy sürgetve intézkedjenek.
A boltos azt mondta,hogy nem a leadott időpontól kell számítani az időt annak ellenére,hogy maga a bolt van megadva mint leadási szervizpont. Az oda és a vissza szállítási idő ők függetlenek,rájuk nem vonatkozik az általuk megkötött szerződött szerviz felé.
Igaz ez?
Ezzel kapcsolatban kérdezem,hogy a jogszabály 30 napot ír elő de egyetlen szóval sem említi a műszaki terméknél,hogy abba nem számítódik bele a bolt és a szervizig tartó időpont oda vissza.
Tehát ezt jogosan teheti vagy sem,hogy a szállítási idő nem számít a garanciális időbe?
Nekem nem a szervizzel van és volt szerződésem hanem a bolttal. Egyetlen cím volt megadva és az a bolt címe volt feltüntetve.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Superhun #24076 üzenetére
Szia.
Köszi.
A srác a telefonon keresztüli tájékoztatása alapján a bolt nem foglakozik a megadott,megjelölt címen a leadástól számított 30 napos határidőre.
Rájuk ez nem vonatkozik.
Nem tekinti ezt érvényesnek.
Azt mondta ,hogy én értelmezem félre a rendeletet, vagyis azt mondta hogy a szervizbe kerülésétől számít a 30 nap.
Tehát ha 15 nap az odaút és visszaút is plusz 15nap akkor se számít semmilyen időnek a bolt és a szerviz közti eltelt időnek.
Csütörtökön megírom melyik bolt volt az, addig kivárok,nehogy támadási felületet adjak nekik.
A Békéltető Testülethez akkor lehet fordulni ha a panaszos levelemet (panaszkönyvi bejegyzés) a bolt helyben nem írja jóvá vagyis elutasítja és azzal a papírossal mehetek ha jól tudom?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Hello
A bolt gyorsan reagált. Másnap hívtak, hogy megjött a cserelapom. Most vettem át a lap sorszáma alapján cserélték újra és a doboza a régi maradt és a gari a mai naptól indul 3 évvel -
jeni
félisten
válasz Bunken #24166 üzenetére
Szia,
A Webshop elérhetőségét keresd fel és kérj az Asus szerviztől igazolást,hogy még mindig nem érkezett be hozzájuk.
Szerintem leírhatod a boltot és a webshopot nyugodtan ide.
Az a baj,hogy legrosszabb esetben ha perre kerül a sor akkor a számlán levő összeget kapnád meg.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz hülyegyerek #24199 üzenetére
Az adott autókereskedés mit mond?
Esetleg az adott márkaszerviz?
Az adás vételi szerződésben van olyan tétel,hogy gari idő alatt kötelesek egy másik kocsit kölcsönben adni míg a tulajnak kocsija el nem készül.
A mondatodban azt olvasom ki,hogy nem kötelesek ezt biztosítaniuk. Mert ebben az esetben nem kötelezhető kártérítésre vagy extra költség kifizetésére mindkét autós céget.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Superhun #24237 üzenetére
Arra kíváncsi lennék,hogy egy Emag vételi Asus 1650 Super kari feltehetőleg újra kicserélt darab arra miért csak 1 évet vállat a bolt? A gyártó részéről ilyenkor arra is elvileg 3 év lenne.
Esetleg ezt kéne valahogy a gyártó oldalán regisztrálni ha lehetne?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz F.B.I. #24240 üzenetére
Személyesen és jelezni,hogy ez nem 1 pixel hiba hanem kijelző panel hiba. Sajnos oda kell menned személyesen,lévén még náluk van a cucc. Esetleg naponta minden egyes órában rájuk csörögni!
A hosszanti zöld sáv és a szub - pixel,vagy pixel hiba nem azonosak egymással.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz gordonfreemN #24248 üzenetére
monitort használtan gyorsabban, olcsóbban szerzel mint u.a olyan VGA kártyát.
-
jeni
félisten
válasz ForRedGlory #24254 üzenetére
Ha nem cserélik ki veszel egy sima telo töltö fejét.
-
jeni
félisten
válasz Spartans #24275 üzenetére
Sajnálatos eset,de még a számlán szereplő összeget is elfogadnám a történtek után! CSAK ezt tudod tőlük behajtani és csak ezt tudják vagyis kötelesek számodra vissza utalni. Esetleg levásárolhatod az adott összeget.
A P.H-s tagok által felvert,felemelt árakkal nem lehet mit kezdeni az eljárások során.
vagy bármely használt piacon beszerzettel szemben amelyek nem a bolti megvásárolt áron mennek el.
LÁSD pl.: PS5 konzolok akár a Xbox Series X vagy a mostani VGA-k. Bár az utóbbinak mintha esne lefelé az áraik.
Javíthatatlanságra hivatkozva 30 nap után a 220V-nak kártalanítani kellett volna téged a számlán szereplő összeggel.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Tikakukac #24295 üzenetére
egyről senki sem beszélt,vagyis mi van akkor ha a cuccon kiterjesztett garancia van még?
na akkor ennél mi a szitú?
mert ebben az esetben ha bolt még nem szűnt meg akkor viszont zsebbe nyúlós lesz neki sőt egy hasonló tudásút, árban is ,csere cuccot fel kell neki cserébe mutatnia amennyiben 30 napon belül nem kerül kijavításra vagy cserére bocsátva. -
jeni
félisten
és nem a 220V dolga ezt kideríteni meddig is jutott el a cucc?
azt gondolom neki kell ezeket a lépéseket megtennie és nem a hatóságoknak.
egyesével kell tovább lépnie,ennek oda adtam hitelesen igazolta rendben ,tovább lépek annak adta akkor oda megyek és ott is ellenőrzőm (magyar határon belül). ez valahol meglesz és meglesz a végállomása ennek.
de sz@rnak rá biztosan,lévén ARRA HIVATKOZNAK majd,hogy nincs erre kapacitásom,emberem se.
szigorúbb törvénykezés kell efelett és nagyobb pénzbüntetéseket (olykor többszöröse kell,hogy legyen mint a problémás termék értéke,legyen akár 10x-se) legyen elrettentő hatása.
inkább legyen kevesebb PC bolt de azok legyenek korrektek és becsületesek.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz gordonfreemN #24321 üzenetére
pár ezer miatt ha cserélik helyben 0Ftal akkor megkapod szerintem,ha pedig nem, akkor kp-ban kapod vissza az összeget.
boltnak akkor is megérné a csere terméket oda adni minusz 6000Ft miatt is,mert legalább 0 Ft haszonnal tovább adják neked,nem buktak vele hanem megerősítik,hogy ott vásárolj majd legközelebb ismét. mindkét fél elégedett lesz. -
jeni
félisten
válasz gordonfreemN #24323 üzenetére
Emagrol is letudod tölteni a számlát és az is eredeti,rosszabb esetben fekete fehér de elfogadják
-
jeni
félisten
válasz Lackooo84 #24363 üzenetére
az oké,hogy átvette valaki.
de ki vette át? ki volt jogosult arra,hogy átvette?
mert mondhatja a másik oldal,hogy nem a mi emberünk vette át.
tudom banális kérdés,mert az én telómat csak úgy átadta a futár amit a Vodafone küldött nekem.
330ezer Ft értékben se papír se semmi nem volt csak a csomag más kezében -
-
jeni
félisten
válasz LuckyL #24395 üzenetére
a csereutalványt 30 nap (naptári) után adják
mindig annak a nevére lesz kiállítva aki leadta a garanciális hibás terméket melyet nem lehetett rendeltetésszerű használatra megjavítani.
ha emlékeim nem csalnak a csereutalványt a gyártó engedélyezi a szerviz számára és ezt továbbítja az ügyfél felé aki ezzel a papirossal elmegy az adott boltba ahol vette a készüléket.a bolt egyedi elbírálás alapján cseréli a terméket egy újra,esetleg felkínálhat hasonló terméket megegyezési árban,vagy a pénzt azt ami a számlán szerepel.
a másik fele,hogy ha az adott termék olcsóbb lett jelentős összeggel és a bolt cseréli a terméket akkor az ügyfél a különbözeti összeget Ft.-ban nem kérheti el.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz KenKesey #24463 üzenetére
A futárnak nem kötelessége megvárni téged ,hogy mit is tartalmaz a doboz a felbontásnál?
Neki csak át kell adnia,és te meg aláírod az átvételt,és mehet tovább az ipse.
Azt megvárhatja,hogy ha sérült a doboz akkor esetleg előtte felbontatni,és ha más gond nincs vele mehet tovább,ha mégis sárülés van rajta akkor jegyzéket kell erről írni és fotózni.
Felbontani csak akkor teheted meg ha ki is fizetted előtte. -
jeni
félisten
válasz Tomi8822 #24509 üzenetére
én még nem láttam,olyan nyomtatványt ami ón mindkettő szerepel,hogy sérülten vagy sérülés nélkül és X-t kell jelölni.
ezek előre megírt nyomtatványok az Euronics jóvoltából.
más boltok is ezt alkalmazzák,de mivel jelezted időben aznap,nagy az esély,hogy kapsz cserét vagy a vételárt kapod vissza -
jeni
félisten
ez jogszabály ellenes,mert ha vásárló nem használja el a következő vásárlásnál sőt nem is kötelezhető arra.
AZ AMOLYAN GRÁTISZNAK MINŐSÜL.
a bolt vagy annak az ügyintézője utólagosan nem Ft-hatja a kedvezményeket és nem kérheti vissza FT-ként vagy kiadásként.
az tény a bolt nyerészkedni akar ezen,ha már nem tudta eladni véglegesen a terméket mely vissza került hozzá.
az tuti annyit kell vissza kapnia a somnia tagnak amit ki is fizetett vagyis a számlán szerepel,azt nem tudom,hogy a szállítási költség ilyenkor miként íródik jóvá?
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Subaru topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Disney+
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Háztartási gépek
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Reklámblokkolók topikja
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest