Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Arc Battlemage B570/B580
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27213 üzenetére
Ezt hogy érted? A vásárláskor kapott Garanciajegyen szerepelnek a termék adatai és az, hogy a garancia 60 hónap.
Továbbá: "8. Gazdálkodó szervezetek, gazdasági társaságok és/vagy jogi személyek esetén a garancia kizárólag a törvényben előírt termékekre vonatkozó szavatosságot tartalmaz!" -
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27205 üzenetére
Az Átvételi bizonylaton szerepel többek közt:
1. A garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napos befejezésre.
2. Az Ön által választott szavatossági igény a rendelkezésre álló információk alapján teljesíthető. Jótállás esetén a kijavítási igény határideje 30 nap, a kicserélésé 38 nap. -
Gyuri108
csendes tag
Sziasztok!
Vettem a cégemnek 2024.01.31-én egy SSD-t az iPonnál. 2024.02.02-án személyesen leadtam garanciális ügyintézésre, mert hibás volt. Cserét kértem, ez szerepel az Átvételi bizonylaton.
2024.02.23-án emailben érdeklődtem, akkor azt válaszolták, hogy az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre.
Hetekig nem történt semmi, ezért 2024.04.04-én emailben ismét kértem a cserét, vagy hogy adják vissza a hibás SSD árát. A válasz: „A szervízből visszaérkezett az SSD, hogy nem találták hibásnak. Mi visszaküldtük, hogy teszteljék le pontosabban. Pillanatnyilag egyeztetés alatt van az eszköz, türelmét kérjük.” A további levelezésből az derült ki, hogy az iPonosok is hibásnak találták az SSD-t, ezért küldték vissza a szervízbe.
Azóta megint eltelt 3 hét bárminemű előrelépés nélkül. Szerintetek hogy tudnám a leggyorsabban megkapni a cserét vagy visszakapni az SSD árát?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- iPhone topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Akku: 85%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- ZBook Studio 16 G10 16" FHD+ IPS i7-13700H RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Sony 7.1 hangfalszett és Yamaha erősítő
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i7-12700KF + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest