Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atapi
senior tag
válasz
marositech #6610 üzenetére
nem ismerem a wd rendszerét, de gyanítom, hogy a visszáru posta/futár/kezelési költségét szeretnék felszámolni, ezt pedig megtehetik, semmi nem tiltja nekik. ha ezt el szeretnéd kerülni, akkor oda vidd vissza a lemezt, ahol vetted, ott ingyen kell intézniük a gart. persze ha kéz alatt vetted, akkor íj kategória, esetleg valami magyar forgalmazóval megpróbálhatsz egyezkedni, hátha bevállalja valamelyik, hogy a saját garos ügyeibe beleveszi ezt is.
-
Chaser
legenda
válasz
marositech #4757 üzenetére
Én akárhogy számolom, ha csút-ön vetted p. munkanap, legyen szombat is, hétfőn visszaviszed azonnal csere vagy kp vissza. Ha meg neten rendelted 8 napon belül indoklás nélkül is elállhatsz a vételtől, én úgy tudom hogy személyesen vetted át az nem befolyásolja ezt. Állj a sarkadra aztán adj nekik, a leírtak alapján ezek copatnak
-
Gyuri27
félisten
válasz
marositech #4757 üzenetére
-
Gyuri27
félisten
válasz
marositech #4755 üzenetére
A 3 napos dolog a vásárlástól számitott 3 munkanap esetén áll (ez idő alatt vitted vissza?).
Sürgetni úgy tudod őket, hogy bemész a boltba (mikor vannak is bent, lehetőleg) fenhangon előadod a problémád miközben elkéred a panaszkönyvet. Amibe leirod a bánatod.
15 napjuk van (a beadás napjától) vagy javitani, cserélni (ugyanolyanra) vagy az eredeti vételárat kifizetni.Melyik ez a bolt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest