Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Unigine Superposition Benchmark
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
válasz
Retro DJ #10240 üzenetére
Vidéki cég vagytok? Mert ugye a vidéki boltoknál picit más a helyzet.
1. behozza az ügyfél
2. lerendeled a futárt ami elviszi a hibás termékeket a nagykerbe. Eltelik kb 2 munkanap. Ha péntek délután hozza be, akkor ugye hétvége és rá 2 munkanap. (4 nap telt el úgy, hogy csak a logisztika van meg)
3. a nagyker bereggeli a terméked
4. a beérkezési sorrendet figyelembe véve végignézik a termékeket
5. javítják ha tudják, ha nem akkor csere
6. a csereterméket /javítottat a futárnak odaadják és leérkezik a boltba 1-2 munkanap. Itt is ha pénteken adják fel , akkor márcsak hétfőn/kedden érkezik be. (eltelt 3-4 nap a szállítás miatt)Vagyis ha a legrosszabb pénteket nézzük a oda vissza szállítást eltelhet akár 7-8 nap is úgy, hogy semmi se történt csakis a logisztika.
BP-s boltok:
1. ügyfél behozza
2. ha BPs a nagyker és nem külföldről behozott cucc, akkor akár aznap el tudod vinni a nagykerbe.
3. szólnak, aznap el is tudod hozni vagy max másnap. -
psg5
veterán
válasz
Retro DJ #10240 üzenetére
Nem egy-két, hanem nagyon sok ügy van békéltető testületnél, bíróság előtt pont a "jelentős kényelmetlenség" miatt. Ezen ügyekben 90%-ban a fogyasztó javára fognak/vagy már döntöttek... S itt tényleg nem arról van szó, hogy amikor a vásárló egy pár ezer forintos ócska kínai táp miatt 5 napos várakozás után üvöltözik, hogy neki nemhogy új termék kell, hanem több tízezres kártérítés...Sajnos valóban sokan vannak ilyenek, de talán kb ugyanannyi az olyan forgalmazó is, aki nem akarja/tudja/nincs lehetősége vagy az egyáltalán javításra vagy hogy akármilyen időn belül csinálja meg/cserélje ki.
Egyébként ha ti meg látjátok, hogy egy hét után nem tudjátok javítani, utána meg hogy 2 hét után sem, meg utána, hogy 3 hét után sem, de valszeg sikerülni fog, akkor ha minden szakaszban írtok egy levelet a fogyasztónak, hogy rajta vagyunk, akkor szerintem nem lenn ennyi ba@ogatás fogyasztóvédelem által (amennyiben így csináljátok, akkor meg gondolom úgy sem ez miatt van...) -
psg5
veterán
válasz
Retro DJ #10240 üzenetére
De mindig megcsináltátok, nem? Ez akkor érdekes, ha egyáltalán vagy tényleg nagyon hosszú ideig nem csinálja meg...
(#10239) Attix82: De önként vállaltnál 1 év után nehogy már azt csinál amit akar?
Önként vállalásnál is van bizonyítási teher az eladón.
De valóban a jótállási jegyet jó lenne látni ehhez.
Amit írsz az a kötelező jótállás, de itt most önként vállaltról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest