Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beladon
aktív tag
Sziasztok!
Garanciális problémával fordulok hozzátok. (remélem jó helyen teszem) Tehát adott egy Razer Deathadder 2013 4G egér ami a Media Planet -ben lett vásárolva ez év májusában. Két év garanciával. A termék egészen tegnapig működött gond nélkü. Gondoltam ma felkeresem az üzletet (nem személyesen mivel elég messze vagyok onnan) tehát maradt az email és telefon. Két telefonszám van megadva az oldalon egy vezetékes és egy mobil. A mobilon hangposta fogad a vezetékesen meg előfizető nem kapcsolható bla-bla... Írtam email-t is természetesen válasz: 0. Az oldalon ez a felirat fogad: Cégünk határozatlan ideig a rendeléseket nem tudja teljesíteni. Nagyon jó... Kérdezem én mit tehetek ez ügyben? Fordulhatok a termék gyártójához? Egyetlen futár által adott számlám van amin az üzlet neve nem szerepel, valamint a vásárlásról tájékoztató email-ek is megvannak. Külön garancialevél nincs, de az oldalon ezt írják:
Minden általunk forgalmazott termékre az adott termék adatlapján feltüntetett garanciális időt vállaljuk. Ez minden esetben feltüntetésre kerül a számlán (vagy külön garancialevél mellékelésével!).
Ha külön jótállási jegyet nem adunk, a számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál.Remélem van valakinek hasznos tanácsa az ügyben. Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel: Beladon
Új hozzászólás Aktív témák
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest